کد خبر: ۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۸

علی آبادی 4 شغله شد اما از ورزش نمی رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیته ملی المپیک که صبح چهارشنبه اعلام شد تا ساعاتی دیگر به خواست دولت از این سمت استعفا می دهد، به رغم پذیرش مسولیتی جدید ، همچنان در سمت ریاست کمیته ملی المپیک ایران می ماند. 

صبح چهارشنبه خبرگزاری دولتی پانا در خبری فوری نوشت:« در ازای سمت جدیدی که به علی آبادی در نشست هیات دولت به محمد علی آبادی داده شد ، او از کمیته ملی المپیک می رود. » انتشار این خبر از این جهت اهمیت داشت که منبع خبری مشاور سیاسی یکی از نزدیک ترین مردان به احمدی نژاد و موثر ترین عضو ساختار دولت دهم بود که این بار داشت خبر از جدایی غریب الوقوع علی آبادی از ورزش می داد آن هم تنها یک روز پس از اینکه علی آبادی در مصاحبه ای با قطعیت گفت:« از ورزش نمی روم مگر اینکه احساس کنم احمدی نژاد چنین نظری دارد. در آن صورت حتی یک لحظه هم در استعفایم مکث نمی کنم .» 

خبر مسولیت جدید علی آبادی در حالی که او برای سفری کاری به مشهد مقدس رفته بود می توانست حکایت از این داشته باشد که رئیس سازمان شیلات و قائم مقام وزیر جهاد و کشاورزی که پس از دعواهای دنباله دار با رئیس جدید سازمان ورزش ، برای همیشه از ورزش می رود. دفتر او اما حاضر به تائید این خبر نشد و اخبار محرمانه از نزدیکان به رئیس سازمان ورزش نشان می دهد او در همان دقایق ابتدایی از همکارانش در کمیته ملی المپیک می خواهد در این طمینه سکوتی مطلق داشته باشند. ساعتی بعد اما سایت ها متن حکم جدید علی آبادی را منتشر می کنند. این سمت جدید او شاید به شکلی همان سمتی است که علی سعیدلو پیش از این و در دولت نهم در اختیار داشت و علی آبادی این بار معاون اجرایی هیات دولت می شود. البته تنها تغییر در این حکم و ابلاغی که به سعیدلو داد شده بود این است که سعیدلو مستقیم زیر نظر شخص احمدی نژاد فعالیت می کرد اما محمد علی آبادی باید تحت امر معاون اول احمدی نژاد باشد. 

او که حالا تعداد سمت های دولتی اش به عدد 4 رسیده است، از قبل از این هم با مشکل بزرگ منع قانونی برای فعالیت های بیش از یک شغل در مسولیت های دولتی روبرو بود و از سوی سازمان بازرسی کل کشور پرونده ای برایش تنظیم و در اختیار مراجع ذی صلاح قرار داده شده بود تا در این زمینه برای تطبیق این فعالیت ها و متن صریح قانون، فکری شود. 

علی آبادی که همراه با سعیدلو ، اوایل هفته به دیدار شخص احمدی نژاد رفته بودند تا در رابطه با اتفاقات رخ داده میان کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش توضیح دهند پس از این نشست می دانست که قرار است بار دیگر مسولیتی در نهاد ریاست جمهوری بر عهده اش گذاشته شود اما نزدیکان به سعیدلو هم این مسولیت جدید را مساوی با جدایی او از ورزش می دانستند. سید جلال یحیی زاده ، نماینده مردم تفت ، یکی از این افراد بود که خبر رضایت احمدی نژاد از استعفای علی آبادی را رسانه ای کرد. 

او اما پس از اینکه دید علی آبادی چنین قصدی را ندارد با یاس گفت:« از این پس حرف من برای آقایان فقط دعای خیر است برای موفقیت بیشتر.»
حرفی که تائیدی بود بر خبر عدم استعفای علی آبادی از کمیته ملی المپیک . علی آبادی که روزی احمدی نژاد درباره اش گفته بود :« با شناختی که از او دارم اگر علی آبادی را در یک شهر دوردست به عنوان یک مسول ساده در یک اداره کوچک بگذارم ، بی هیچ ناراحتی می رود و کار می کند. » همچنان می خواهد در کمیته ملی المپیک بماند. نزدیکان به او می گویند رئیس کمیته ملی المپیک هیچ پالسی از شخص اول اجرایی کشور برای جدایی از ورزش نداشته که بخواهد استعفا دهد و قصد دارد با جدیت بیشتر همان طور که در مصاحبه اش گفته بود ، کارش را ادامه دهد .
اگرچه این هم شایعه شده که علی آبادی برای بازگشت به ساختمان پاستور به جای جدایی از کمیته ملی المپیک از سازمان شیلات ایران می رود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
0
0
اینم برای خودش سوژه شده! از آقای جاسبی چه خبر دلاور؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین