کد خبر: ۹۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶

مخالفت با تمدید مرخصی مصطفی تاج‌زاده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی، دادستان کل کشور و رئیس قوه قضائیه زمان امام راحل، با ابراز تأسف از شرایط پیش آمده برای تاج‌زاده، علت عدم عیادت حضوری خود را اقامت در قم و نیز بیماری خود عنوان کرد و برای شفای عاجل عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی دعا کرد.

به گزارش برخی از سایت‌های خبری به فاصله دو ساعت بعد، تماس تلفنی دیگری با تاج‌زاده که به دلیل بیماری بستری است گرفته شد و از او خواسته شد با توجه به اعلام دفتر قاضی صلواتی مبنی‌بر عدم تمدید مرخصی او باید خود را به زندان معرفی کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور دوره اصلاحات با تشریح روند بیماری‌اش گفت که امروز با توجه به ضرورت ویزیتش توسط چند پزشک برای تصمیم‌گیری برای عمل جراحی امکان مراجعه ندارد و فردا صبح خود را به اوین معرفی خواهد کرد.

لازم به یادآوری است تاج‌زاده که حدود 4 ماه حبس انفرادی 5 ماه حبس در سلول چند نفره در 2 الف را تحمل کرده با تشدید عارضه دیسک کمر مدت سه هفته است که در استراحت مطلق به‌سر می‌برد و پیشرفت بیماری موجب شده که پزشک معالج او عمل جراحی را برای پیشگیری از تبعات شدیدتر، تجویز کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین