کد خبر: ۹۸۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۸

دادستان تهران: پرونده روزنامه بهار به دادسرا ارسال نشده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس جعفری دولت‌آبادی درباره آخرین وضعیت روزنامه بهار تصریح کرد: هیأت نظارت با استناد به بندهای ۱، ۸ و ۱۱ ماده ۶ و تبصره ۲ قانون مطبوعات،‌ روزنامه بهار را توقیف کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز این پرونده به دادسرای تهران ارسال نشده است، گفت: با این وجود باید منتظر ارسال پرونده به دادسرای تهران باشیم.

روز ۳۰ فروردین سال جاری، روزنامه بهار  توسط هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد و دبیر این هیأت اعلام کرد که این روزنامه به دلیل درج مطالب خلاف واقع، ایجاد شبهه در موضوعات اساسی چون انتخابات، زیر سوال بردن ارکان نظام جمهوری اسلامی، همچنین افترا به نهادها و ارگان‌های رسمی کشور، مشمول بندهای ۱، ۸ و ۱۱ ماده شش قانون مطبوعات تشخیص داده شده و به سبب اصرار بر تداوم تخلفات مورد اشاره در شماره‌های دو ماهه اخیر، مقرر شد با عنایت به تبصره ۲ ماده ۶ و به استناد ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و موضوع جهت پیگرد قانونی به مرجع قضایی ارسال شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
0
0
دكتر مرتضي طلايي در بوشهر:اگـر وعده رييس جمـهـور كارشـناسي مي شد، جـامعه مـي پـذيرفـت/ بحران پوشك، شير خشك و شلوغي كلاسهاي ابتدايي را فراموش نكرده ايم /
منبع: سايت هفته نامه محلي خليج فارس بوشهر
http://pgnews.ir/viewnews.aspx?id=15631
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین