پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۹۸۱۸۰۵
۰۱:۰۱
۱۴۰۴/۰۱/۲۵

گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات

گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده، در خصوص تحولات منطقه و گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا در عمان با وی گفت وگو کرد.
۰۱:۰۱
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
به گزارش آفتاب نیوز،

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی، همتای اماراتی را در جریان گفت‌و‌گو‌های غیرمستقیم بین ایران و آمریکا در مسقط قرار داد.

وزیر امور خارجه امارات با تقدیر از ایران به‌خاطر اهتمام نسبت به دیپلماسی و ورود به گفتگوی غیرمستقیم با آمریکا، ابراز امیدواری کرد این روند منجر به نتایج مثبت برای منطقه شود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha