قرارداد چهار میلیارد تومانی استقلال و خشکشویی که از سوی تاجرنیا در نشست با پیشکسوتان افشا شد، داستان جالبی دارد.
وقتی هاشم بیک زاده که در جلسه پیشکسوتان با اعضای هیات مدیره هل شده و گفته بود خوشحالم امروز به این نشست تشریف آوردم، بعد از این جلسه، در یک برنامه تلویزیونی گفت استقلال چهار میلیارد با یک خشکشویی قرارداد بسته، ذهن خیلیها سمت ماجرای هتل اسپیناس پلاس رفت و از خودشان پرسیدند آقایانی که در این هتل مستقر بودند چه خدماتی میگرفتند که هزینههای آن چهار میلیارد تومان شده و هتل ناچار بوده در قالب فاکتور خشکشویی ارائه اش کند، اما یکی از مدیران سابق استقلال به خبرورزشی گفت: تمام ماجرای قرارداد استقلال و خشکشویی سوتفاهم است و اصلا قرار نبود باشگاه ریالی به این شرکت پول بدهد!
به گفته این مدیر سابق استقلال، در زمان مدیرعاملی آجورلو قراردادی با یک خشکشویی سیار که در نفاط مختلف تهران به شهروندان سرویس میدهد بسته شد و مطابق این قرارداد، شرکت موردنظر بعد از هر بازی موظف بود تمام البسه تیم را از تدارکات تحویل بگیرد و حداکثر ظرف دو روز، شسته و اتو کشیده و مرتب تحویل تیم بدهد. در ازای این خدمات هم باشگاه استقلال برای این شرکت خشکشویی، در فضای مجازی و در صفحههای اینستاگرام باشگاه و تلگرام استوری تبلیغاتی منتشر میکرد و هر بار هم که آبیها یادشان میرفت در ازای خدمات گرفته شده، استوری منتشر کنند، مدیر این خشکشویی که یک شرکت دانش بنیان است، به باشگاه اعلام میکرد باید استوریها منتشر میشود.
ارزش این قرارداد هم برای ۴ سال ۴ میلیارد تومان بود ولی این شرکت به گفته مدیران سابق استقلال حتی هزار تومان هم از باشگاه دریافتی نداشت و فقط در ازای خدماتی که ارائه میکرد، تبلیغات در قالب استوری برای شرکت خشکشویی میگرفت.
با این حساب مدیران فعلی استقلال هم نباید پولی به این خشکشویی سیار بدهند و فقط باید به روابط عمومی باشگاه بگویند در ازای خدماتی که گرفتهاند مطابق تعرفه تا سقف چهار میلیارد تومان استوری اینستاگرامی منتشر کنند تا دو طرف حساب ان را با هم صفر کنند!