پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۹۸۳۸۵۲
۰۰:۵۴
۱۴۰۴/۰۲/۰۳

واکنش سعید محمد به تمسخر مقامات عربستان در صداوسیما

واکنش سعید محمد به تمسخر مقامات عربستان در صداوسیما
سعید محمد، در واکنش به پخش ویدیویی توهین‌آمیز نسبت به مقامات عربستانی از صداوسیمای جمهوری اسلامی، با طرح موضوع "نفوذ"، خواستار شناسایی و پیگرد عوامل این اقدام شد.
۰۰:۵۴
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
به گزارش آفتاب نیوز،

سعید محمد در واکنش به تمسخر مقامات عربستانی در صداوسیما خواستار یافتن نفوذی‌ها شد. 

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

عزیزان امنیتی؛ اگر دنبال نفوذ می‌گردید بهتر است آمر و تولید کننده ویدیوی توهین آمیز به مقامات عربستان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی را شناسایی و تحت پیگرد قرار دهید. عادی نیست که هر وقت روابط عربستان با ایران بهبود می‌یابد برخی در مسیر خواست اسرائیل یا سفارت عربستان را به آتش می‌کشند و یا با انتشار مطالب توهین آمیز سعی در ادامه پروژه ایران هراسی دارند.

واکنش سعید محمد به تمسخر مقامات عربستان در صداوسیما

منبع: تابناک
گزارش خطا
برچسب‌ها:
سعید محمد صداوسیما
ارسال پیام
captcha