کد خبر: ۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰

تغییر سرمربی آث میلان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا به نقل از نشریه پلنت ساکر، مسئولان باشگاه آث میلان در روزهای اخیر به شدت به عملکرد لئوناردو انتقاد کرده اند و گفته می شود این مربی روزهای آخر خود را در این تیم ایتالیایی سپری می کند.

لئوناردو نیز به این موضوع پی برده و معتقد است که در پایان فصل از سمت سرمربیگری میلان کنار گذاشته خواهد شد.

سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه آث میلان برای آن که شرایط مبهم این مربی را روشن کند، شب گذشته در مصاحبه ای جدایی لئوناردو از میلان را اعلام کرد.

برلوسکونی در این باره تاکید کرد: در پایان فصل جاری لیگ ایتالیا، لئوناردو از میلان کنار گذاشته می شود و ما به دنبال یک مربی جدید برای تیم خود هستیم.

وی ادامه داد: در فصل جاری آث میلان نتوانست با هدایت لئوناردو بازی های خوبی را به نمایش بگذارد و به همین دلیل ما تصمیم داریم که وی را کنار گذاشته و با فرد جدیدی مذاکره کنیم.

مالک آث میلان گفت: هرگز نمی توانم ارتباط نامناسب و اختلافات خود را با لئوناردو را کتمان کنم، چون ما با این مربی اختلاف نظر داریم.

لئوناردو زمانی که کارلو آنجلوتی سرمربی تیم میلان بود به عنوان مدیر فنی در این تیم ایتالیایی فعالیت می کرد که با رفتن آنجلوتی به تیم چلسی وی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین