کد خبر: ۹۸۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲

اعلام جدول زمانبندی جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جامانده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر " عادل آذر " امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این مرحله صرفا برای خانوارهایی در نظر گرفته شده است که هنگام جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در سال 1387 جامانده بودند ، گفت : برای تغییر یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها زمان دیگری در نظر گرفته شده است که متعاقباً اعلام خواهد شد.

عادل آذر افزود : دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها صرفا از طریق رایانه امکان پذیر است و خانوارهای جامانده ، از بیستم اردیبهشت تا دهم خرداد ماه فرصت دارند بر اساس جدول زمانی تعیین شده و با توجه به آخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار ، به پایگاه اینترنتی طرح جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای کشور به نشانی yaraneh.amar.org.ir مراجعه و پس از درج اطلاعات خود در فرم مخصوص ، ان را به این مرکز ارسال کنند.

رئیس مرکز امار ایران گفت : برای خانوارهای جامانده ای که رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار انان به شماره های 8 و 9 ختم می شود روزهای بیستم تا 22 اردیبهشت (سه روز) در نظر گرفته شده است.

وی افزود : خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار به شماره های 6 و 7 ختم می شود باید روزهای 23 تا 25 اردیبهشت به پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

عادل آذرگفت : برای خانوارهایی که شماره ملی سرپرست خانوار جامانده به 4 یا 5 ختم شود ،روزهای 26 تا 28 اردیبهشت در نظر گرفته شده است و انهایی که اخرین رقم سمت راست کد ملی انان شماره های 2 و 3 است باید روزهای 29 تا 31 اردیبهشت به پایگاه اینترنتی اعلام شده مراجعه کنند.

رئیس مرکز امار ایران در ادامه افزود : خانوارهایی که اخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار ارقام صفر و یک است ، برای درج اطلاعات اقتصادی خود در فرم یارانه ای ، روزهای اول تا سوم خرداد به پایگاه اینترنتی این مرکز مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین