کد خبر: ۹۸۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۲

برگزاری دادگاه علی ملیحی و آزادی احسان مهرابی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  خبرنگار پارلمانی روزنامه فرهیختگانی آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، احسان مهرابی 18 بهمن سال گذشته بازداشت و علی‌رغم آنکه پنجم اسفند ماه وثیقه 30 میلیون تومانی برای او تعیین و بلافاصله توسط خانواده‌ او تهیه شده بود تاکنون در زندان اوین در بازداشت به سر می‌برد.

همچنین علی ملیحی عضو شورای سیاست‌گذاری سازمان دانش آموختگان ایران که نزدیک به 3 ماه در بازداشت است، صبح امروز یکشنبه جهت محاکمه از زندان اوین به دادگاه انقلاب منتقل شد.

به گزارش برخی از سایت‌های خبری درحالی که پیش از این تاریخ برگزاری دادگاه آقای ملیحی نامشخص و حدود دو ماه دیگر عنوان شده بود، شب گذشته برگزاری جلسه دادگاه در تاریخ ۱۲ اردیبهشت در زندان به وی ابلاغ شد.

بر این اساس صبح امروز یکشنبه وکلای علی ملیحی با حضور در دادگاه انقلاب اسلامی، تقاضای استمهال نموده و ضمن ثبت وکالتنامه انجام تشریفات قانونی خواستار تعویق چند روزه دادگاه شدند که با موافقت شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی، وقت جدید جلسه محاکمه علی ملیحی ده روز آینده یعنی ۲۲ اردیبهشت تعیین شد.

گفتنی است، مطابق کیفرخواست صادره از سوی دادسرای انقلاب تهران، علی ملیحی به “اجتماع و تبانی علیه امنیت نظام”، “نشر اکاذیب”، “تبلیغ علیه نظام” و “توهین به رییس جمهور” متهم شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین