پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۸۶۳۲۱
۱۷:۰۴
۱۴۰۴/۰۲/۱۴

هشدار سازمان لیگ به بازیکنان؛ عدم حضور در مسابقات، مصداق تبانی است

هشدار سازمان لیگ به بازیکنان؛ عدم حضور در مسابقات، مصداق تبانی است
بازیکنانی که در هفته های پایانی مسابقات لیگ در رده های مختلف با باشگاه‌ها همکاری لازم را انجام ندهند پرونده آنها به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.
۱۷:۰۴
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
به گزارش آفتاب نیوز،

جلسه کمیته صیانت از لیگ امروز برگزار و در این جلسه مقرر شد با توجه به مصوبات قبلی، بازیکنانی که با باشگاه‌های خود در مسابقات حساس هفته‌های پایانی همکاری لازم را انجام ندهند و در تمرینات و مسابقات آنها حاضر نشوند، این اقدام شائبه برانگیز آنها مقدمه‌ای بر تبانی در نظر گرفته می‌شود و پرونده این بازیکنان جهت اعمال محرومیت‌های طولانی مدت به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع و تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha