کد خبر: ۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷

شکست یاران نکونام از رئال مادرید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:به گزارش ایلنا گل دیر هنگام "کریستیانو رونالدو" باعث شد تا رئال مادرید با پیروزی سه بر دو بر اوساسونا در کورس قهرمانی لالیگا باقی بماند و به تعقیب بارسلونا ادامه دهد.

به گزارش ایلنا،اوساسونا که از ابتدا " جواد نکونام " و از دقیقه 60 مسعود شجاعی دو ملی پوش کشورمان را در اختیار داشت در یک نبرد جانانه در خانه رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو این حریف مدعی خود را تا دقیقه آخر متوقف کرده بود.

اوساسونا دو بار از میزبان نامدار خود پیش افتاد و هنوز هفت دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که توسط " کارلوس آراندا " گل اول این دیدار را به ثمر رساند. اما رونالدو در دقیقه 25 با زدن گل تساوی با یک شوت سنگین این برتری زودهنگام تیم میهمان را از بین برد.

اما اوساسونا از مبارزه خود دست نکشید و در دقیقه 42 توسط کریستیان وادوش که توسط آراندا تغدیه شده بود دوباره " ایگر کاسیاس " دروازه بان ملی پوش اسپانیایی رئال را مغلوب کرد.

اما این برتری مجدد اوساسونا زیاد دوام نیافت چرا که استیبان گرانرو با ارسال یک توپ بلند برای مارسلو در بین دو مدافع حریف، وی را در موقعیتی قرار داد که با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند.

در حالی‌که این نتیجه تا یک دقیقه به پایان بازی حفظ شده بود ، رونالدو گرانقیمت ترین بازیکن جهان دوباره به نجات رئال آمد و با یک ضربه سر زننده گل پیروزی شد.

این پیروزی باعث شد تا رئال در هفته سی و پنجم لالیگا 89 امتیازی شده و در فاصله یک امتیازی بارسلونا قرار گیرد که در دیدار شنبه شب به پیروزی پرگل چهار بر یک بر ویارئال دست یافته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین