کد خبر: ۹۸۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷

دیدار دوباره خانواد‌های مشاوران موسوی با آیات عظام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خانواده‌های بهشتی‌شیرازی، بهزادیان‌نژاد و عرب‌مازار با آیات عظام وحید خراسانی و صانعی در قم دیدار کردند. 

در این دیدارها این مراجع تقلید ضمن ابراز تاسف از برخوردهای صورت گرفته با فرزندان متعهد انقلاب، ابراز امیدواری کرده‌اند که هر چه سریع تر این برخوردها پایان پذیرفته و زندانیان آزاد شوند.
 
این دومین بار است که خانواده‌های اسرای دربند موفق به دیدار با آیت‌الله العظمی وحید می‌شوند.

فرزند سید علیرضا بهشتی شیرازی که در این دیدار‌ها حضور داشت در گفتگو با برخی از سایت‌های خبری، گفت: دیدار با آیت‌الله صانعی و دومین دیدار با آیت‌الله العظمی وحید در راستای درخواست کمک از مراجع صورت گرفت که هر دو بزرگوار با آگاهی از آنچه رخ می‌دهد، به شدت متاثر شدند و اظهار داشتند که تمام تلاش خود را برای پایان یافتن این وضعیت به کار خواهند بست.

سید صدرالدین بهشتی شیرازی افزود: ما پنج‌شنبه با پدرم به صورت کابینی ملاقات کردیم و پدرم به شدت عصبی شده است و من از همین جا به آقایان میگویم که این نه رسم زندان‌داری است و نه رسم اسلام که من حتی نمی‌توانم یک کتاب به پدرم برسانم.

وی افزود: پدر من یک انسان مومن، متعهد به اسلام و انقلاب است.

گفتنی است بهشتی شیرازی در دوران نخست وزیری موسوی دبیر هیأت دولت بودو پس از کتاره‌گیری موسوی او نیز به کار‌های فرهنگی مشغول شد و همواره به عنوان یک شخصیت فرهنگی به فعالیت ادامه می‌داد. وی با حضور موسوی در عرصه انتخابات به عنوان سردبیر کلمه سبز و مشاور موسوی به عرصه سیاست بازگشت. 

بهشتی شیرازی از جمله نزدیکترین شاگردان عارف بزرگوار مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی بود. 

وی همچنین تالیفات عرفانی و مذهبی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین