کد خبر: ۹۸۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲

8 انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انصاری‌فرد سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی آخرین تغییر و تحولات ایجاد شده در این وزارتخانه را اعلام کرد.

محمدحسین انصاری فرد اظهار کرد: دکتر احمد اکبری با مدرک دکترای اقتصاد و رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور اقتصادی و برنامه‌ریزی منصوب شد.

پیش از این مسئولیتی با این عنوان در وزارت جهاد کشاورزی وجود نداشته است.

وی در ادامه از انتصاب مهندس محمد آقارضا فتوحی به عنوان رییس سازمان حفظ نباتات به جای مهندس همایون دارابی خبرداد. فتوحی پیش از این مدیرکل دفتر امور میوه‌های وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

انصاری فرد همچنین از حکم جدید مهندس رازقی به عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولیدات محصولات کشاورزی به جای مهندس دانایی‌فر خبرداد. رازقی چندین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را به عهده داشته است.

در ادامه تغییرات ایجاد شده در وزارت جهاد کشاورزی، انصاری فرد از انتصاب مهندس شافعی نیا به عنوان رییس موسسه جهاد استقلال به جای عادلی خبرداد. شافعی نیا پیش از این مسئولیت مدیرکل امور بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی را برعهده داشته است.

انصاری‌فرد همچنین از انتصاب حکم مهندس رنجبر ضرابی به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر هادر وادی به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی و همچنین دکتر طباطبایی به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی خبرداد.

این در حالی است که صادق خلیلیان ـ وزیر جهادکشاورزی ـ با صدور حکمی دکتر سید امین الله تقوی مطلق را نیز به جای محمدعلی آبادی به سمت سرپرست جدید سازمان شیلات ایران منصوب کرد. تقوی مطلق پیش از این معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات شیلات و قبل از آن نیز مدیرکل صید معاونت صید و بندر ماهیگیری بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
چرا در تغییر وتحول هم ایلام آخرین استان باید باشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین