کد خبر: ۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۳
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران و جوانان احزاب

نقد و نقادی در کشور، در هیچ مقطعی نباید تعطیل شود

رشد آگاهی توده‌های مردم، جامعه را اصلاح می‌کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران و جوانان احزاب، کسب نتیجه از فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و پیشرفت کشور را طولانی و بطئی در زمان خواند و با اشاره به روند تدریجی و آرام اصلاح امور گفت: آگاهی بخشی به مردم عنصر اساسی و حیاتی در هر حرکت و رو به پیش است. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری، گفت‌وگو و آگاهی را اصلی مهم در پیشرفت حرکت‌های اصلاحی خواند و تاکید کرد: آینده شما جوانان، زنان و قاطبه مردم ایران و در نهایت انقلاب اسلامی با وجود گسترش دانش و ارتباطات و رسانه‌های گوناگون، بسیار روشن‌تر از زمان‌های گذشته است. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزایش سطح علم، سواد، تحصیل در میان مردم، به خصوص جوانان کشور بعد از انقلاب را چشمگیر خواند و گفت: ‌امروز همه مردم در اقصی نقاط کشور آگاه‌تر، روشن‌تر و عالم‌تر شده‌اند و شک نکنید رشد آگاهی توده‌های مردم، جامعه را اصلاح می‌کند. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امکانات، منابع و سرمایه‌ و آینده کشور را بسیار خوب و درخشان توصیف کرد و با اشاره به اینکه زمینه اصلی سعادت و رفاه، گسترش آگاهی بر اساس تعقل صحیح است، تصریح کرد: هر جامعه‌ای اگر به این نقطه برسد سعادتش قطعی است. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری مدیریت صحیح بر منابع و امکانات فراوان کشور را رکن اساسی رسیدن به پیشرفت و توسعه خواند و تاکید کرد: مدیریت ناصحیح امکانات و سرمایه‌های کشور، موجبات گسترش عقب‌ماندگی در میان نسل‌های آینده کشور را فراهم خواهد کرد. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش جوانان، زنان و دانشجویان را در توسعه آگاهی بخشی در جامعه مهم و تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: نقد و نقادی در کشور در هیچ مقطعی نباید تعطیل شود و همه باید با امر به معروف و نهی از منکر، نظارت همگانی را گسترش دهند. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یاس و ناامیدی را سم مهلک خواند و گفت: مطمئن باشید تلاش‌های مخلصانه در راه آرمان‌های بلند نظام و انقلاب بدون اجر نمانده و نتایج ثمربخشی در پی خواهد داشت.
در ابتدای این دیدار جمعی از حاضرین به نمایندگی از روزنامه‌نگاران و جوانان احزاب ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سیاسی کشور خواستار حضور موثرتر و شفاف‌تر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه سیاسی کشور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
درود بر هاشمی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین