کد خبر: ۹۸۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۹

خاطرات معاون اول رئیس‌جمهوری؛ در مصر بهترین خرما را ”احمدی‌نژاد“ نام‌گذاری کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری در همایش بسیجیان سازندگی سراسر کشور با تجلیل از جایگاه این بسیجیان، اظهار داشت: ما دولتیان هم از بسیجیان عرصه سازندگی هستیم و برای من هیچ چیز مقدور نشد، جز اینکه یک ساعت به کارم بیفزایم تا شعار همت مضاعف که از سوی ولی‌فقیه زمان صادر شد را اجرا کنم، ولی همه اینها به بسیجیان نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه من از امروز کارت بسیجی خود را از سردار نقدی می‌گیرم، افزود: بهترین مردم در روستاها هستند زیرا از گناهانی مانند تهمت و دروغ و دنیا‌طلبی خالی هستند، لذا خدا را شکر می‌کنیم که رئیس‌جمهوری داریم که مردم این روستاها طرفدار او هستند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در ادامه به ذکر خاطره‌ای از یک سفر آفریقایی خود پرداخت و گفت: در سفری به موریتانی که اکثریت مردم آن مسلمان هستند و نگاهشان به سمت انقلاب، امام و رهبری است، برای رساندن پیام رئیس‌جمهور رفتیم، مشاهده کردیم که نام نفیس‌ترین پارچه آن کشور “خمینی” است و این در حالی است که ما در کشورمان علی‌رغم داشتن نام “روح‌الله” نام خمینی را در میان مردم‌مان کم داریم اما در موریتانی این نام روی فرزندانشان که اکنون بزرگ شده‌اند گذاشته شده است.

رحیمی ادامه داد: همچنین در مصر بهترین خرما را ”احمدی‌نژاد“ نام‌گذاری کرده‌اند و نیز در مغرب فردی را دیدیم که می‌گفت احمدی‌نژاد فردی است که در جثه ضعیف است و در اراده قوی است. 

وی افزود: همچنین یک بار در سفر به فرانسه از جلسه‌ای مربوط به دیوان محاسبات برمی‌گشتیم که یک نفر فرانسوی آ‎فریقایی‌تبار که خیال می‌کرد ما از طرف یکی دیگر از کشورهای همسایه آمده‌ایم شروع به فحاشی کرد، اما وقتی که متوجه شد از ایران آمده‌ایم نظر او را راجع به احمدی‌نژاد پرسیدم که گفت او مرد بزرگی است.

معاون اول رئیس‌جمهوری در پایان سخنانش تاکید کرد: بسیج در همه شئونات باید حاضر باشد تا الگوی مناسب را بیابیم و اگر حتی یک نفر بسیجی برای هشدارد انذار در یک سازمان حضور داشته باشد، برای آنجا کفایت می‌کند، بنابراین همه جا باید منور به نور بسیجی باشد.

پیش از سخنان رحیمی،سردار خراسانی فرمانده سازمان بسیج سازندگی طی سخنانی گزارشی از عملکرد این سازمان را ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین