کد خبر: ۹۸۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۲:۵۷

پورمحمدی: بسترهای فساد را به حداقل برسانیم

نتایج امر به معروف در جامعه رضایت‌بخش نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی پورمحمدی سازمان بازرسی کل کشور بعد از ظهر پنج‌شنبه در همایش مشترک شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل دستگاه‌های اجرایی استان همدان و منطقه چهار سازمان بازرسی کشور، اظهار داشت: مدیران و مسئولان اجرایی باید با جدیت با مشکلات و موانع روبه‌ رو شوند و راه‌ حل‌هایی را ارائه دهند تا به هدف برسند.

پور محمدی با بیان اینکه در خصوص مراتب امر به معروف و نهی از منکر، مرتبه نخست آگاهی‌ بخشی به جامعه و تذکر و راهنمایی به مردم است، اظهار داشت: در این زمینه باید ضمن اشراف کامل به مسائل به درون انسان‌ها توجه کنیم و بسترهای فساد را به حداقل برسانیم.

وی یکی از منکرات جامعه امروز را بزرگ شدن دولت عنوان کرد و گفت: افزایش هزینه‌های جاری دولت به معنی ناسازگاری روند اجرای امور عمومی جامعه در حوزه اقتصادی و غیراقتصادی است.

پور محمدی با تاکید بر اینکه بالاترین معروف برای نظام اسلامی دفاع از ارزش‌هاست، اظهار داشـت: باید صادقانه به کاستی‌ها اعتراف کرد و برای رفع آن برنامه‌‌ریزی و تلاش خود را مضاعف نمود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشورخاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید به جامعه خود شکل سالم و خوبی بدهید باید به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ورزید و توجه ویژ‌ه‌ای برای سالم نگاه داشتن جامعه داشته باشید.

پورمحمدی در ادامه گفت: یکی از مهم‌‌ترین مشکلات موجود در سیستم دولتی موازی‌کاری در برخی از بخش‌هاست که باید از این روند برای جلوگیری از اتلاف وقت جلوگیری شود.

وی گفت: با تشکیل شورای دستگاه‌‌های نظارتی کشور در سال گذشته توانستیم برای ایجاد سازو‌کار مناسب در اداره‌ها قدم برداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین