کد خبر: ۹۹۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰
شهردار قرچک گفت:

برای پروژه دیوار کشی حاشیه یک رودخانه، باید 30 سال انتظار کشید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : شهردار قرچک به خبرنگار آفتاب در شهرستان ورامين گفت: دیواره چینی رودخانه باقرآباد با بودجه های اندک ستاد حوادث غیرمترقبه استان تهران 30 سال طول می کشد تا این پروژه به اتمام برسد و باید به این پروژه سرعت بخشیده شود. 

عبدالعلی قاسمپور  افزود: هر سال باید منتظر مبلغی از سوی ستاد باشیم تا 40-50 متر دیواره چینی در کنار این رودخانه داشته باشیم و بعد عملیات تا سال آینده متوقف شود.

وی تأکید کرد: با این وضعیت مشکلی حل نمی شود چون باید 20 تا 30 سال صبر کرد تا رودخانه دیوارچینی شود و وضع رودخانه باقرآباد به شکلی باشد که الان وجود دارد.

شهردار قرچک افزود: دو رودخانه باقرآباد و لات آجی از قرچک می گذرد که شاید انتهای آن مسدود باشد ولی چون از شهر عبور می کنند به عنوان رودخانه تعریف می شوند و به همین دلیل، شهرداری موظف به ساماندهی آن و اطرافش است.

وی تأکید کرد: همه این مسائل باعث شد تا طرح جهادی و ضربتی اعمال شده و رودخانه و باقرآباد و حتی لات آجی تا جایی که مردم زندگی می کنند و به احتمال زیاد تا صالح آباد، عملیاتی شود.

قاسمپور افزود: ضلع شمال و جنوب رودخانه باقرآباد تا جاده کمربندی در دست اقدام است و سعی می شود تا 22 بهمن امسال، هر دو طرف تکمیل شده و کف سازی آن تمام شود.

وی خاطرنشان کرد: حاشیه کنار رودخانه نیز با هماهنگی آب منطقه ای تاجایی که اجازه داده شود، در مسیر راه و کنار دو طرف شرق و غرب رودخانه، فضای سبز توسعه داده می شود.

این مسئول شهری افزود: مسیر عبور مردم در کنار رودخانه نیز تا جایی که فضا اجازه دهد، تعریض خواهد شد.

وی بیان کرد: ارتباط بین مسیرهای عبوری تا پلهایی که گذاشته می شود، میسر خواهد شد.
شهردار قرچک در خصوص امکانات رفاهی به غیر از فضای سبز در این منطقه اظهار داشت: رستورانی نیز طراحی شده که بین دو ضلع شرقی و غربی رودخانه احداث می شود تا عابران، مسافران و مردم محلی از آن بهره ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین