کد خبر: ۹۹۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵

فرزند دکتر معتمدی: صداوسیما در مورد مجروح شدن پدرم اخبار نادرست منتشر کرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرزند دکتر معتمدی وزیر اسبق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که هفته گذشته در دفتر کار خود در دانشگاه امیرکبیر توسط فردی ناشناس به وسیله چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت، وضعیت جسمانی پدرش را رضایت‌بخش اعلام و توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد. 

محمدرضا معتمدی با بیان اینکه پیگیر اتفاق رخ داده شده برای پدرم هستیم گفت: برخی پرونده‌های موجود در مخابرات نشان می‌دهد که ضارب در سال 83 به دلیل اختلاف با یکی از مراکز مخابراتی بر سر مبلغی حدود 10 هزار تومان که منجر به درگیری شده به زندان محکوم شده است اما با رای دادگاه تجدید‌نظر درسال 85 این شخص به سه ماه و یک روز زندان محکوم شد.

وی ادامه داد: این درگیری‌ها هیچ ارتباطی با پدرم که در آن زمان سمت وزارت ارتباطات را به عهده داشت، نداشته و این قبیل داستان‌ها نمی‌تواند انگیزه این فرد برای ضرب و جرح باشد.

معتمدی با تاکید براینکه به این فرد دسترسی نداریم و پیگیری‌ها برای مشخص شدن انگیزه این اقدام از سوی پلیس امنیت ملی در حال انجام است ضمن بیان اینکه ضارب فارغ التحصیل سال 72 دانشگاه امیرکبیر بوده و برخی اخبار نیز از بازنشستگی وی در شرکت مخابرات حکایت دارد با اظهار گلایه از برخی مسئولان که حمله به دکتر معتمدی را مسأله شخصی تلقی کردند گفت: پدرم با هیچ‌کس خصومت شخصی نداشته و اینکه به مشکل پیش آمده به واسطه زمان خدمت به این کشور، جنبه شخصی‌دهیم بسیار توهین‌آمیز است.

وی گفت: از صدا و سیما نیز خواسته‌ایم تا اخبار منتشر شده در این رسانه را که مبنی بر خصومت شخصی پدرم با فرد ضارب پخش شده را اصلاح کند اما تاکنون این اقدام انجام نشده است. 

دکتراحمد معتمدی که وزارت ارتباطات در دولت هشتم را به عهده داشت روز 13 اردیبهشت ماه به دلایلی نامشخص از سوی فرد ناشناسی مورد حمله قرارگرفت و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

دانشگاه امیرکبیر در این مورد اعلام کرد که فرد ضارب وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازنشسته اداری است که مدعی است به دلیل زیانی که در زمان وزارت معتمدی به وی وارد شده و پیگیری موضوع از طرق مجاری قانونی نتیجه‌ای نداده شخصا تصمیم به جبران ضرر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
صداو سيما بر اساس دستور اسلام عمل كند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین