کد خبر: ۹۹۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
واکنش نماینده مجلس به پرسش یک خبرنگار در مورد جنایت کهریزک؛

به حراست می‌گویم گوشت را گرفته و از مجلس اخراجت کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: موسی قربانی نماینده قائنات در واکنش به سئوال یک خبرنگار که از وضعیت رسیدگی به پرونده کهریزک جویا شد و در خصوص اتفاقات آن واژه "جنایت" را به کار برد، واکنش تند و ناپسندی انجام داد و وی را نیز تهدید کرد. 

خبرنگاری درحاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه ازقربانی پرسید رسیدگی به پرونده کهریزک به کجا رسیده است که قربانی درپاسخ به وی گفت: این موضوع دیگر تمام شده است.

خبرنگار مجددا پرسید با توجه به جنایات انجام گرفته درکهریزک قوه قضائیه چرا پرونده را پیگیری نمی‌کند؟ این سئوال خبرنگار موجب برآشفتن قربانی شد و وی با فریاد خطاب به خبرنگار گفت: شما غلط کرده ای و ...

این درحالی است که مقام معظم رهبری پس از تخلفات صورت گرفته توسط چند مامور کهریزک بلافاصله دستور تعطیلی این بازداشتگاه و رسیدگی به متخلفین را به شورای عالی امنیت ملی دادند و بعد‌ها نیز به صراحت از این حوادث به عنوان جنایت و تخلف یاد کردند و از خانواده حادثه‌دیدگان نیز دلجویی کردند. ضمن اینکه کمیته ویژه مجلس نیز گزارش مبسوطی در این زمینه ارائه داد.

قربانی پس ازدور شدن خبرنگار از وی نام او را ازسایر خبرنگاران جویا شد و سپس با صدای بلند گفت: اسمت را به حراست می‌دهم تا گوشت را گرفته و از مجلس بیرون کنند!

پس ازاین اتفاقات تعدادی از خبرنگاران که شاهد این ماجرا بودند با محبی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس گفتگو کردند و وی ضمن عذرخواهی از خبرنگار سئوال کننده قول مساعد داد تا موضوع را به اطلاع لاریجانی رئیس مجلس برساند.

محبی‌نیا به کرات از این خبرنگار و سایر خبرنگاران به خاطر رفتار قربانی عذرخواهی کرد.

دقایقی بعد نخعی مدیر کل حراست مجلس نیز ضمن اطلاع از این ماجرا با حضور نزد خبرنگار مذکور به صدای ضبط شده قربانی و این خبرنگار گوش کرد تا موضوع را پیگیری کند. 

موسی قربانی که در سال اول مجلس هشتم از اعضای هیأت رئیسه مجلس بوده است در سال دوم موفق به کسب رای نشد. وی هفته آینده نیز قصد دارد برای عضویت در هیأت رئیسه مجلس کاندیدا شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
متاسفم.عجب نمایندگانی داریم کم حوصله و بداخلاق! آن هم یک روحانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
واقعا تاسف آور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۴
0
0
از این قشر جماعت زیاد دیده میشود که حتی دستور میدهند مردم معترض به شرایط اجتماعی را زندانی کنند! از جمله فرماندار خمین جناباقای رستمی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین