کد خبر: ۹۹۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۴

ذوب آهن با پیروزی مقابل مس کرمان به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. 

روز دوم از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، عصر چهارشنبه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی برابر مس کرمان به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد.

در این دیدار که با قضاوت "چوی میونگ یونگ " از کره‌جنوبی از ژاپن در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، ایگور کاسترو در دقیقه 84 تک گل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را به ثمر رساند.

در جریان این مسابقه سینا عشوری، ایگور کاسترو و محمدرضا خلعتبری از تیم ذوب‌آهن و مارسون جیوانی از تیم مس از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه ابوالقاسم دهنوی از تیم مس در دقیقه 2+45 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با توجه به حذف تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و سپاهان اصفهان در مرحله گروهی این مسابقات، ذوب آهن تنها نماینده ایران در مراحل پایانی این جام خواهد بود.

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می رسد: 

الهلال عربستان - بنیادکار ازبکستان، ورزشگاه ملک فهد ریاض

پیش از این تیم‌های پوهانگ استیلرز، سئونگنام ایلهوا، سوون بلووینگز و جئونبوک موتورز کره جنوبی، الشباب عربستان و الغرافه قطر جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده بودند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها روز سه شنبه 25 می(پنجم خردادماه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین