پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۹۹۴۸۹۶
۱۴:۲۹
۱۴۰۴/۰۳/۲۲

قالیباف: همکاری با آژانس نتیجه عکس دارد / ایران اقدامات مقتدرانه انجام خواهد داد

قالیباف: همکاری با آژانس نتیجه عکس دارد / ایران اقدامات مقتدرانه انجام خواهد داد
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: غنی سازی با ماشین‌های پیشرفته، راه اندازی مرکز جدید و کاهش نظارت پاسخی مشروع به نقض مسیر تعامل با آژانس هسته‌ای است.
۱۴:۲۹
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
به گزارش آفتاب نیوز،

محمد باقر قالیباف امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه) در شبکه ایکس، نوشت: «قطعنامه جانبدارانه شورای حکام ثابت می‌کند که همکاری‌ها با آژانس هسته‌ای نتیجه‌ای عکس دارد. جمهوری اسلامی ایران در برابر این زیاده خواهی، اقدامات متقابل مقتدرانه انجام خواهد داد. غنی سازی با ماشین‌های پیشرفته، راه اندازی مرکز جدید و کاهش نظارت پاسخی مشروع به نقض مسیر تعامل است»

بر اساس این گزارش، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز پنجشنبه و در سومین روز نشست فصلی جاری این شورا، قطعنامه ضدایرانی پیشنهادی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان را به تصویب رساند.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با تشریح پاسخ ایران به تصویب قطعنامه سیاسی ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از تجدیدنظر در سطح همکاری‌ها با این نهاد خبر داد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha