کد خبر: ۹۹۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۸

روش مذاکره حرفه‌ای منتشر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس فرهنگ و ادب: نویسنده کتاب آلن پکر لامپرور، اورلین کولسون، فهیمه روبیول و مترجم آن آزاده مومنی است.

نویسنده معتقد است که "روزی به سر نمي‌رسد که مذاکره نکنيد. با خانواده‌تان، در محل کارتان، درعرصه‌های اجتماعی و عمومی، در نشست‌های بين المللی، مذاکره در همه جا حضور دارد و اگر به نحوی شايسته به کار گرفته شود به نتيجه رسيدن برنامه‌ها را میسر می‌سازد، پیوندها را استحکام بخشيده، حل کشمکش‌ها را آسان و به تصميم گيري‌ها سرعت می‌بخشد." 

نویسنده تاکید دارد که "دانستن نحوۀ مذاکره کردن، مهارتی اساسی و ضروري است. اگر چه هیچ فردی، مذاکره کننده به دنيا نمی آید، اما مي تواند مذاکره کننده خوبی شود." 

نویسنده در نهایت به روش کتاب اشاره کرده و می افزاید:"این کتاب شیوه ای برای مذاکره پیشنهاد می کند که هم حاوی اصول کلی است و هم یک سری تکنیک های خاص. این شیوه، از نظریه برنده/ برنده فراتر رفته و به ساختار توالی مذاکرات کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ضروریات را پیش از بدیهیات انجام دهید: آماده سازی پیش از کنش، گوش دادن پیش از سخن گفتن، ایجاد ارزش پیش از تقسیم آن و مدیریت احساسات ناشی از مشکلات، پیش از رفع آنها و غیره.این شیوه بر پایه نظریه های کلاسیک و معاصر، به مدد تجارب حاصل از هزاران ساعت آموزش و مشاوره و توصیه های عمل گرایانه فراوان، به شما راه انجام اعمال "درست" را در زمانی "درست" نشان می‏دهد. بدین ترتیب خطر به بن بست رسیدن و شکل گیری تنش ها را کاسته و شانس موفقییت خود را افزایش خواهید داد . مذاکرات آینده تان لذت بخش تر خواهند شد."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین