پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۹۹۶۰۳۸
۱۵:۳۳
۱۴۰۴/۰۳/۲۷

اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری: مردم استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل برسانند

اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری: مردم استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل برسانند
فرماندهی امنیت سایبری در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: مردم عزیز حتماً، استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل رسانده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.
۱۵:۳۳
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز،

مردم استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل برسانندفرماندهی امنیت سایبری در اطلائیه‌ای تاکید کرد: مردم عزیز حتماً، استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل رسانده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اطلاعیه شماره یک فرماندهی امنیت سایبری

استفاده مسئولان و تیم‌های حفاظتی براساس دستورالعمل صادره توسط این فرماندهی، از کلیه تجهیزات متصل به شبکه‌های ارتباطی اعم از گوشی، ساعت هوشمند، رایانه قابل حمل و … ممنوع است.

همچنین مردم عزیز نیز حتماً، استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل رسانده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

فرماندهی امنیت سایبری

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha