کد خبر: ۹۹۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۵

امام جمعه کاشان: شعاردهنگان در سفر احمدی‌نژاد عذرخواهی کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه کاشان گفت: تقوی تنها این نیست که آدم نماز بخواند بلکه تقوی در مدیریت است که کار به کاردان سپرده شود.

در کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: اگرچنانچه کسی در واگذاری مسئولیت این خصوصیات را لحاظ نکتد به آن امانتی که اسلام و ملت ایران برعهده او گذاشته خیانت کرده است.

وی خوب بودن را ملاک کاملی برای انتصاب افراد ندانست و خاطرنشان کرد: تقوی تنها این نیست که آدم نماز بخواند بلکه تقوی درمدیریت است که کار به کاردان سپرده شود.

امام جمعه کاشان دربخش دیگری ازخطبه‌ها با اشاره به افتتاح بزرگترین کارخانه خودروسازی خاورمیانه درکاشان با ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۰ هزار خودرو سواری گفت: مسئولان صنعت خودرو بویژه مدیران سایپای کاشان تلاش کنند خودروها با بالاترین کیفیت تولید شود تا قدرت رقابت با تولیدات کشورهای ییشرفته را داشته باشد.

وی صادرات محصولات خوردوسازی ایران به بازارهای جهانی را نشان دهنده توان و افتدار مدیریت صنعتی اسلامی در عرصه بین‌المللی عنوان کرد.

امام جمعه کاشان همچنین ضمن تقدیر از حضور محمود احمدی‌نژاد درشهر کاشان و دیدار با مردم این شهر و نیز تشکر از مردم قدرشناس کاشان، از سردادن برخی شعارها در این مراسم انتقاد کرد و گفت: عده‌ای اندک ازافرادی که شعارهای خلاف اخلاق و خارج از شان مردم کاشان سردادند اعتبار و حیثیت این مراسم را زبرسوال بردند و سفر را به کام رئیس دولت، استاندار و بنده بعنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان تلخ کردند.

عضو خبرگان رهبری با غیرقبول خواندن این حرکت خواستار عذرخواهی مکتوب این افراد از مسئولان استانی و شهرستان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۷
1
0
درود بر کاشانی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۷
0
0
در حکومت امام علی (ع) که ایشان حاکم بودند به ایشان اعتراض می شد تازه ایشان حاکم معصوم بودند .چطور می گویند به آقای احمدی نژاد نباید اعتراض شود. بلاخره همیشه که تعریف و تمجید نیست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۰
0
0
هرچه فکر میکنم معنی واقعی و تعریف درست قسمت دوم واژه مردم سالاری دینی را نمی فهمم.
این چه سالاریتی است که اجازهی اعتراض سازنده را نمیدهد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین