کد خبر: ۹۹۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱

قنبری: جناح رقیب مجبور است سخنان اصلاح‌طلبان را تكرار كنند

گفتمان اصلاح‌طلبی زنده و پویاست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری سخنگوی فراكسیون خط امام(ره) مجلس تاكید كرد: اصلاح‌طلبی به طیف خاصی محدود نیست.

داریوش قنبری در پاسخ به سخنان اخیر اسدالله بادامچیان مبنی بر اینكه اصلاح‌طلبان گفتمانی را برای عرضه كردن در جامعه ندارند، اظهار داشت: نمی‌دانم منظور ایشان از ”گفتمان“ چیست، ولی گفتمان اصلاح‌طلبی زنده و پویاست و همین سخنان امثال بادامچیان ناشی از احساس رقابت و نگرانی آنها از قدرت جریان اصلاحات در داخل كشور است.

وی افزود: اینكه نشریات اصلاح‌طلب و تریبون‌های آنها با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند كه برای بیان دیدگاه‌ها با مشكلاتی روبرو هستند، به معنای ضعیف‌ شدن جریان اصلاحات نیست و تلاش‌هایی كه در جهت به انزوا كشاندن این جریان می‌شود موفق نخواهد شد.

عضو فراكسیون خط امام(ره) مجلس تصریح كرد: اگر همین الان انتخاباتی برگزار شود و از اصلاح‌طلبان و هم‌فكران بادامچیان در آن حضور داشته‌ باشند قدرت جریان اصلاحات مشخص خواهد شد.

قنبری گفت: البته جالب است، همین آقایان با این ادعاها در مواقع خاص و به خصوص در برهه انتخابات شعارهای اصلاح‌طلبان را می‌دهند و این نشان می‌دهد اصلاح‌طلبی به طیف خاصی محدود نیست و حتی جناح رقیب هم وقتی می‌خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد مجبور است سخنان اصلاح‌طلبان را كه ممكن است از ته دل اعتقاد چندانی به آنها نداشته باشند، تكرار كنند و ژست روشنفكری بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین