کد خبر: ۹۹۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۱

2 سال است که شورای‌عالی رفاه و تامین اجتماعی تعطیل شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد‌علی کریمی عضو شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد: اگر جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که وظیفه اش سیاست‌گذاری است تشکیل می‌شد تا این اندازه با نابسامانی و درهم ریختگی در بخش تامین اجتماعی مواجه نمی‌شدیم.

محمد‌علی کریمی در گفتگو باخانه ملت اظهار داشت:مهمترین وظیفه شورای‌عالی رفاه و تامین اجتماعی سیاست‌گذاری کلیدی و اصلی در همه زمینه‌های مرتبط با رفاه و تامین اجتماعی است؛ اما متاسفانه به این موضوع توجهی نشده است.

عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس با اشاره به وظیفه نظارتی مجلس تاکید کرد: نظارت بیشتر مجلس، قوه مجریه را در جهت بهبود عملکرد، کارایی و بهره‌وری کمک خواهد بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه به شورای عالی‌رفاه و تامین اجتماعی به عنوان یک امر حاشیه‌ای نگریسته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز مجلس هشتم تا امروز هیچ دعوت نامه‌ای به دست اعضای شورای‌عالی رفاه و تامین اجتماعی نرسیده که این خود جای تعجب و سئوال دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هیأت رییسه مجلس باید راه‌کاری برای فعال شدن اعضای ناظر در کمیته‌ها و کمیسیون‌ها در نظر گیرد.

عضو شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی گفت: اگر هم جلسه‌ای در این شورا تشکیل شده باشد، در آن اعضای ناظر حضور نداشته باشند این جلسه‌ها غیرقانونی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین