کد خبر: ۹۹۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۰

جام قهرمانی لیگ برتر نهم بالای سر سپاهانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پس از گذشت زمان 30 دقیقه، طی مراسمی جالب توجه جام قهرمانی لیگ نهم توسط حمید سجادی معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اهدا شد.

در این مراسم علاوه بر بازیکنان تیم سپاهان که با لباس متحدالشکل زرد رنگ روی سکوی ویژه مراسم حضور داشتند، عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ، مسئولان باشگاه سپاهان و تعدادی از مدیران سازمان و فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

جشن قهرمانی این دوره از مسابقات نست به دوره های گذشته شرایط بسیار بهتری داشت و نظم بیشتری بر مراسم حاکم بود.

مهدی رحمتی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان که نقش زیادی در قهرمانی این تیم داشت به همراه فرزند خردسالش در این مراسم شرکت کرد و مراقب بود او زیر دست و پا له نشود.

در هنگام برگزاری جشن و شادمانی بازیکنان سپاهان امیرقلعه نویی و محرم نویدکیا حضور نداشتند اما بازیکنان سپاهان با در دست گرفتن جام دور ورزشگاه چرخیدند و مقابل تماشاگران خودی به شادمانی پرداختند.

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس که تعدادشان در این دیدار به کمتر از 10 هزار نفر می‌رسید قبل از شروع مراسم جشن سپاهانی‌ها، ورزشگاه را ترک کردند تا این جشن در ورزشگاه خالی برگزار شود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب 67 امتیاز از سی و چهار بازی خود در رقابت‌‍های نهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

در این دیدار که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، هادی نوروزی در دقیقه 46 برای پرسپولیس گل زد و در دقیقه 77 مهدی کریمیان بازی را به تساوی کشاند. ضمن اینکه پرسپولیس در دقیقه 70 توسط وسلی به یک گل دیگر دست پیدا کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

با این تساوی تیم فوتبال سپاهان با 67 امتیاز قهرمانی اش را تثبیت کرد و پرسپولیس با 53 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

در اهواز تیم فوتبال استیل آذین که می توانست با پیروزی برابر استقلال سقوط کرده به رده چهارم صعود کند به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت. افشین چاووشی در دقیقه 45 برای استیل آذین گل زد و هادی خنیفر نیز در دقیقه 91 از روی نقطه پنالتی گل تساوی استقلال اهواز را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار روز نخست هفته سی و چهارم تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برابر شاهین به پیروزی یک بر صفر دست یافت. در این دیدار غلامرضا رضایی در دقیقه 64 برای فولاد گل زد.

برنامه ادامه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:
چهارشنبه - 29/2/89
مس کرمان - ابومسلم خراسان، ساعت 18، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
ذوب آهن اصفهان - ملوان بندرانزلی، ساعت 18، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر 
پیکان قزوین - استقلال تهران، ساعت 18، شهیدرجایی قزوین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین