کد خبر: ۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴

فدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های استقلال، مس کرمان و ذوب آهن را جریمه کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 باشگاه ایرانی حاضر در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان قاره کهن و فدراسیون فوتبال کشورمان را جمعا به مبلغ 6 هزار دلار جریمه کرد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبال آسیا، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست مختوم سید فیصل صالح تشکیل جلسه داد و به تخلفات باشگاه‌ها و فدراسیون‌های مختلف رسیدگی کرد. براین اساس سه باشگاه ایرانی استقلال، ذوب آهن و مس کرمان و فدراسیون فوتبال کشورمان مشمول جریمه شدند که میزان و علت جریمه آنها در زیر می آید: 

محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به خاطر شعار مذهبی که روی پیراهنش در بازی مقابل الاتحاد عربستان درج شده بود مبلغ هزار دلار جریمه شد. این بازی در تاریخ 28 آوریل 2010 (8 اردیبهشت 1389) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. 

باشگاه استقلال تهران در کنفرانس خبری دیدار با الغرافه قطر در تاریخ 31 مارس 2010 (11 فروردین 1389) اقدام به توزیع دفترچه های خبری کرده است که این اقدام خلاف مقررات AFC بوده و موجب جریمه هزار دلای این باشگاه شده است. 

پیش از دیدار مس کرمان برابر الاهلی امارات کاپیتان این تیم در نشست خبری شرکت نکرده است که این کم توجهی به مقررات AFC جریمه‌ای هزار دلاری برای باشگاه کرمانی به دنبال داشته است. این بازی در تاریخ 13 آوریل 2010 (24 فروردین 1389) برگزار شده بود.

در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که بین تیم‌های پورت آتوریتی تایلند و ناگویا اوشنز ژاپن برگزار شد، تماشاگران حاضر در سالن پیروزی اصفهان اقدام به پرتاب ترقه به زمین مسابقه کردند که این حرکت نیز از دید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا مخفی نمانده و جریمه ای سه هزار دلاری برای فدراسیون فوتبال کشورمان به دنبال داشته است. این بازی در تاریخ 12 مارس 2010 (21 اسفند 1388) برگزار شد.

همچنین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه الاتحاد عربستان به علت پرتاب بطری از سوی تماشاگران این تیم به زمین مسابقه در جریان دیدار با ذوب آهن اصفهان مبلغ سه هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین