پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۹۹۸۹۰۳
۲۰:۴۳
۱۴۰۴/۰۴/۰۹

انتقاد عراقچی به سکوت شورای امنیت سازمان ملل درباره تجاوز اسراییل به ایران

انتقاد عراقچی به سکوت شورای امنیت سازمان ملل درباره تجاوز اسراییل به ایران
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای مصری، از سکوت شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران انتقاد کرد.
۲۰:۴۳
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز،

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر، امروز دوشنبه در یک گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات منطقه پس از توقف تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را مورد بررسی قرار دادند.

عراقچی در این گفت‌و‌گو، با اشاره به محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران از سوی قاطبه جامعه جهانی به‌ویژه کشور‌های اسلامی و سازمان‌های مهم منطقه‌ای، از عدم محکومیت این حملات از سوی دو نهاد مسئول بین‌المللی یعنی شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقاد و بر پیگیری جدی جمهوری اسلامی ایران برای شناسایی متجاوز و پرداخت خسارت تاکید کرد.

وزیر خارجه مصر با ابراز خرسندی از توقف تجاوز رژیم صهیونیستی، بر ادامه تلاش این کشور برای کمک به کاهش تنش‌ها در منطقه از جمله برقراری آتش‌بس در غزه تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha