کد خبر: ۹۹۹۱۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۰

تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تیم والیبال نوجوانان کشورمان که با برتری برابر تیم چین علاوه بر تکرار قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا، به مسابقات المپیک نوجوانان راه یافتند. 

دیدار نهایی هشتمین دوره رقابت‌های والیبال نوجوانان آسیا عصر امروز جمعه با حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی بین تیم های ایران و چین برگزار شد که در پایان تیم ایران با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

در این دیدار نوجوانان کشورمان گیم اول را با نتیجه 25 بر 17 به سود خود به پایان بردند اما در گیم دوم و در شرایطی که از حریف پیش بودند در پایان نتیجه را 26 بر 28 واگذار کردند.

در گیم سوم چینی‌ها عملکرد بهتری داشتند و کار را تا آستانه گرفتن این گیم پیش بردند اما این ملی‌پوشان نوجوان کشورمان بودند که در امتیازات پایانی نبض بازی را در اختیار گرفتند و در نهایت 28 بر 26 حریف را شکست دادند.

در شروع گیم چهارم تیم چین فاصله‌اش را با ایران زیاد کرد و حتی با امتیاز 10 بر 4 نیز از ملی‌پوشان کشورمان پیش افتاد. 

همین فاصله در نهایت باعث شد تا با وجود تلاش ملی پوشان کشورمان در نهایت چینی‌ها با نتیجه 25 بر 22 این گیم را به سود خود خاتمه دهند.

گیم پنجم را چینی‌ها شروع کردند اما این ملی‌پوشان ایران بودند که بازی را در اختیار گرفتند و توانستند گیم پنجم را با پیروزی 15 بر 7 به سود خود به پایان برسانند و علاوه بر تکرار قهرمانی خود به مسابقات المپیک نوجوانان در سنگاپور راه یافتند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز که امروز جمعه برگزار شد تیم کره جنوبی با پیروزی برابر هند عنوان سوم هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین