کد خبر: ۹۹۹۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵

قانون بودجه 1389 به دستگاه های دولتی ابلاغ شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با گذشت دو ماه از سال 1389 معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی گفت: ابلاغ قانون بودجه 89 به دستگاههای اجرایی مشمول انجام شد.

رحیم ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد ابلاغ قانون بودجه 89 كل كشور گفت: این قانون پس از دریافت از مجلس و اعمال موارد ویراستاری مطابق با تغییرات داده شده توسط نمایندگان مجلس در 14 اردیبهشت 89 با امضای معاون رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

ممبینی افزود: متن كامل قانون بودجه 89 به انضمام چهار جلد پیوست آن در سامانه اطلاع‌رسانی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قرار دارد و دستگاهها باید به این سامانه مراجعه كرده و حسب مورد بودجه‌های این دستگاهها معلوم شود.

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی افزود: علاوه بر این ابلاغ جهت اطلاع دستگاهها مشمول بودجه به تك تك استانها و دستگاهها و شركتهای استانی و ملی موارد مربوط به بودجه آن شركتها به خود دستگاهها با امضای معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی اطلاع داده شد.

ممبینی گفت:‌ اطلاع‌رسانی به دستگاههای مشمول بودجه پیرو ابلاغیه 14 اردیبهشت‌ماه بود كه با امضای آقای عزیزی معاون رئیس جمهور انجام شد.

وی گفت: این ابلاغیه برای همه دستگاهها و شركت‌ها و مؤسسات انتفاعی دولتی كه در قانون بودجه وجود دارند، صورت گرفته است.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نگفته است در طول دو ماه گذشته که بودجه ابلاغ نشده بود دولت چگونه کار می کرده است ؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین