کد خبر: ۱۰۰۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۹

ساجدی‌نیا: مرحله دوم طرح برخورد با اراذل و اوباش از ابتدای هفته آینده در تهران آغاز می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار حسین ساجدی‌نیا با اعلام خبر اجرای مرحله دوم طرح برخورد با اراذل و اوباش از ابتدای هفته آینده در تهران، افزود: دومین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش با شناسایی 250 نفر از اراذل و اوباش نامدار تهران از ابتدای هفته جاری آغاز می‌شود و این افراد با برخورد جدی پلیس روبرو می‌شوند.

وی ادامه داد: اجرای این مرحله از طرح امنیت اجتماعی به دلیل اولویت طرح برخورد با مزاحمان نوامیس و مانکن‌های خیابانی به تعویق افتاد اما در هفته پیش رو اجرایی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در مرحله اول طرح برخورد با اراذل و اوباش تعدادی از این افراد دستگیر و به تعدادی نیز مهلت داده شد تا خود را به پایگاه‌های نیروی انتظامی معرفی کنند.

وی گفت: با آغاز مرحله دوم این طرح مهلت داده شده به این افراد به اتمام می‌رسد و پلیس به شدت با افراد دستگیر شده برخورد می‌کند.

پیش از این فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده بود اراذل و اوباش شناسایی شده در صورت ضمانت شورایاری‌های محل و ائمه جماعت از سوی پلیس دستگیر نشده و با اصلاح رفتار خود می‌توانند به زندگی در جامعه ادامه دهند.

سردار ساجدی‌نیا در ادامه بیان داشت: 30 نفر از اراذل و اوباش با ضمانت شورایاری‌های محل و ائمه جماعت در تهران آزاد شده‌اند. 

طرح امنیت اجتماعی در تهران بزرگ از 12 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا کنون 5 مرحله از این طرح شامل برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، تهیه و توزیع کنندگان سی‌دی‌های غیر مجاز، برخورد با اراذل و اوباش، راه‌اندازی پلیس نامحسوس، برخورد با مزاحمان نوامیس و مانکن‌های خیابانی به اجرا درآمده و مرحله دوم برخورد با اراذل و اوباش ششمین مرحله از اجرای این طرح است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین