کد خبر: ۱۰۰۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
طی سخنانی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران

احمدی‌نژاد: حدود 25 میلیون نفر به خادم ملت رای دادند؛ باید از رای ملت صیانت کنم

کسانی که می‌خواهند چهره نظام را مشوش کنند هرگز نمی‌توانند ادعای پیروی از خط امام را داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد گفت: کسانی که حرمت نگه نمی‌دارند و هم‌صدا با دشمنان قسم‌خورده می‌خواهند چهره نظام را مشوش کنند هرگز نمی‌توانند ادعای پیروی از خط امام را داشته باشند. 

محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که مصادف با مراسم بیست‌ویکمین سالگرد امام خمینی (ره) بود، گفت: امام خمینی (ره) به دنبال نجات بشریت بوده و نگاه او جهانی بود و او ساختن ایران و نجات بشریت را دو رویه یک سکه، لازم و ملزوم و یک جنس می‌دانست. 

وی با بیان اینکه امام خمینی حرکت حقیقی مردم را متعلق به امام زمان (عج) می‌دانست، ادامه داد: ایشان می‌فرمود این نهضت و کشور صاحب دارد و همه ما تحت مدیریت حضرت صاحب زمان هستیم. 

احمدی‌نژاد ترویج روحیه خودباوری را از ویژگی‌های امام خمینی عنوان کرد و گفت: امام قدرت، عظمت و جایگاه انسان را احیاء کرد همان‌طور که همه پیامبران برای احیای انسانیت انسان و کرامت آن مجاهدت کردند و ما دیدیم ملت و فرزندان برومند آنان در سایه این ایمان در مقابل همه هجمه‌ها و فتنه‌ها ایستاده و خم به ابرو نیاوردند و امروز نیز همین فرزندان ملت با همان ایمان، دلبستگی به ولایت، قله‌های علم و فناوری و سیاست را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد. 

احمدی‌نژاد با اشاره به ویژگی عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی امام خمینی اظهار داشت: ایشان رمز تعامل و تعادل را در ایستادگی بر عدالت و مبارزه با ظلم و تبعیض می‌دانست و گفت: تا زمانی که ظلم وجود دارد مبارزه است و تا زمانی که مبارزه وجود دارد ما حضور داریم. 

وی با بیان اینکه امام خمینی استکبارستیزی را جزء دین و ادامه راه انبیاء می‌دانست خاطر نشان کرد: امام به خوبی و با هوشمندی و هدایت الهی محور نظام سلطه را تشخیص و با تمرکز ملت‌ها علیه آن، راه نجات بشریت را گشود. 

احمدی‌نژاد افزود: امام خمینی با هدایت الهی رژیم صهیونیستی را بزرگترین ابزار سلطه دانست و در سال 58 روز قدس را مبتکرانه خلق کرد و تا آخر بر مبارزه با این رژیم تاکید کرد و می‌دانست فروریختن این رژیم به معنای ریختن ستون فقرات نظام سلطه غیرانسانیت است. 

وی گفت: امام به مردم احترام گذاشت و در کنار آنها شرکت می‌کرد و قدرت ملت را تجلی قدرت خدا می‌دید. او ملت ایران را بهترین ملت‌ها و بهتر از مردم صدر اسلام می‌دانست. 

وی با تاکید بر اینکه امام به نقش اصلی مردم در اداره کشور عمیقا باور داشت، تصریح کرد: ایشان نظام اسلامی بدون مردم را قبول نداشت و این حقیقت را در تار و پود نظام اسلامی جاری ساخت. 

احمدی‌نژاد به گفته امام مبنی بر میزان رای ملت است اشاره کرد و گفت: در 30 سال تاریخ جمهوری اسلامی 30 انتخابات عظیم و همه آنها با یک شیوه برگزار شده است. مردم در آن هم مجری، هم ناظر، هم شرکت‌کننده و هم صاحب انتخابات هستند و مردمی‌ترین انتخابات جهان در ایران برگزار می‌شود. 

وی به انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته حدود 40 میلیون نفر یعنی 85 درصد واجدان شرایط در یک انتخابات 100 درصد آزاد شرکت کرده و رکورد مردم‌سالاری را شکستند و رسانه و ابزار تبلیغاتی جهان را به چالش کشیدند و در حدود 25 میلیون نفر به خادم ملت رای دادند. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: حدود 25 میلیون نفر به خادم منتخب رای دادند اما همه 40 میلیون نفر و 75 میلیون نفر جمعیت ایران محترم هستند. البته در طول 30 سال گذشته برخی خودخواهان بوده‌اند که خود را برتر و مالک کشور می‌دانستند و اگر رای ملت به آنان بود، آن را محترم می‌دانستند اما اگر کس دیگری رای مردم را به دست می‌آورد آن رای احترام نداشت و باید لگدمال می‌شد برخی از اینان کسانی بوده‌اند که خود با همین سیستم و روش بارها بر مناصب حکومتی تکیه کرده‌اند. 

وی تاکید کرد: امام خمینی همواره بر آراء مردم و نتایج آن صیانت کردند همان‌گونه که رهبری عزیز هوشمندانه از آرای مردم صیانت و در مقابل همه قدرت‌های فاسد ایستادند. همه موظف هستند که از آرای ملت محافظت کنند و من هم به عنوان کوچک‌ترین خادم ملت باید از رای ملت صیانت کنم. 

احمدی‌نژاد به ترویج روحیه خدمت‌گزاری به مردم و زندگی در کنار آنها از سوی امام اشاره کرد و گفت: ایشان دولت را خادم ملت معرفی کرده و با اشرافی‌گری، زندگی شاهانه برخی مسئولان برخورد کردند و در مقابل زور برخی نشانه‌ها ایستادند. اینکه عده‌ای با استفاده از بیت‌المال زندگی اشرافی‌گری داشته باشند در مقابل مشی امام بوده و محکوم است. 

وی افزود: امام با مردم و ساده زندگی می‌کرد همان‌گونه که رهبری عزیز زندگی می‌کند. او این نظام را متعلق به توده‌های ملت می‌دانست و برای کسی امتیاز ویژه‌ای قائل نبود. 

احمدی‌نژاد تصریح کرد: از نگاه امام احدی حق ندارد خود را مالک مردم و نظام بداند و برای خود امتیازاتی قائل باشد. 

وی با بیان اینکه مسیر امام از مسیر ولایت و امامت می‌گذرد ادامه داد: احدی حق ندارد میراث‌دار انحصاری امام و خط امام خود را معرفی کند و از عجایب تاریخ ما است که عده‌ای که در صف دشمنان قسم‌خورده امام یعنی منافقان و مستکبران قرار دارند و با همه ارزش‌های امام مقابله می‌کنند ادعای پیروی مالکیت انحصاری امام را داشته باشند و انتظار داشته باشند این ادعا و زیاده‌خواهی را مردم بپذیرند. 

احمدی‌نژاد به وصیت‌نامه امام خمینی اشاره کرد و گفت: ایشان در قسمتی از وصیت‌نامه اعلام می‌کند ممکن است برخی افراد با چاپلوسی یا مسائل دیگر از ناحیه من تائیدیه گرفته باشند اما این امر مهم نیست و میزان وضع فعلی افراد است. 

محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه امام با نگرش مادی، بی‌بند و باری فکری و غربی و سکولاریسم خودباوری به نام مدرنیته مخالف بود و از سوی دیگر از تحجر و واپس‌گرائی اظهار برائت می‌کرد گفت: از نگاه امام حفظ نظام و حیثیت آن از اوجب واجبات است. کسانی که حرمت نگه نمی‌دارند و هم‌صدا با دشمنان قسم‌خورده می‌خواهند چهره نظام را مشوش کنند هرگز نمی‌توانند ادعای پیروی از خط امام را داشته باشند. 

وی تاکید کرد: کسانی که با توهین‌کنندگان به امام همراهی می‌کنند یا در برابر انحرافات بزرگ از مسیر امام سکوت کردند نمی‌توانند ادعای پیروی از خط امام را داشته باشند. به فضل الهی امام چنان بنیانی را پایه‌گذاری کرده که خود از درون پالاینده است و هر کس در هر مقام و قدرت اگر از خط امام و نظام فاصله بگیرد بی‌درنگ توسط دست پرقدرت ملت از صحنه پرت خواهد شد. 

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود به گفته مرحوم طالقانی مبنی بر اینکه هر کس در برابر این انقلاب بیاستد، هلاک خواهد شد، اشاره کرد و گفت: این انقلاب، یک انقلاب الهی بوده و ملت ایران نظام جمهوری اسلامی را مفت به دست نیاورده است که با بازی برخی بازیگران بین‌المللی آن را به آسانی از دست بدهد. ملت ما و راه امام خمینی زنده است و تا برقراری حکومت جهانی امام زمان ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: در اوایل انقلاب شاهد بودیم حتی فریاد مظلومیت ملت ما به خصوص در دوره دفاع مقدس که همه قدرت‌های شیطانی، متجاوزانه علیه ما بودند در جهان مادی و تحت سیطره شیاطین هیچ انعکاسی نداشت، اما امروز نظام مادی در سراشیبی سقوط است. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: نظام استکباری که در دورانی فکر می‌کرد می‌تواند علیه نظام جمهوری طراحی و توطئه کند در حال حاضر در موضع تدافعی و انفعال قرار گرفته و در واقع از سیستم ظالمانه خود که در حال فروریختن است دفاع می‌کند، اما این نظام ظالمانه فرو خواهد ریخت و هیچ‌کس قادر به کمک به آن نخواهد بود. 

وی با بیان اینکه امروز نام، یاد و راه امام فروزان‌تر از گذشته در جهان می‌درخشد و زمزمه همه آزادگان جهان است، گفت: امروز فریاد امام از حنجره پاک میلیون‌ها انسان آزاده طنین انداخته است و به فضل الهی آرزوهای امام در حال تحقق است و نظام سلطه که بزرگترین مانع تاریخی در برابر برپایی حکومت عدل جهانی است به پایان راه خود رسیده و این دست و پا زدن‌ها فایده‌ای نخواهد داشت. 

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: برای مستکبران تنها یک راه باقی مانده و آن تسلیم در برابر حق و پیوستن به ملت‌ها است. عده‌ای از ملت‌ها در برابر جنایت رژیم صهیونیستی که وجود آن توهین به بشریت، کرامت، ساحت آزادی، عدالت و صلح است به ستوه آمده‌اند. 

وی به حصر سه ساله غزه اشاره کرد و گفت: سه سال است که رژیم صهیونیستی یک ملت را در محاصره قرار داده و با موشک و بمب از آنها پذیرایی می‌کند. عده‌ای این امر را نپذیرفته و داوطلبانه برای شکستن حصر اهریمنی اقدام و با غدا و دارو حرکت کردند. 

احمدی‌نژاد با اشاره به حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی گفت: گرچه به ظاهر با هجوم وحشیانه صهیونیست‌ها این کاروان متوقف شد، اما به لطف خدا به زودی زود هزاران کاروان آزادی از سوی آزادگان به این منطقه حرکت خواهد کرد و با برچیده شدن رژیم صهیونیستی آزادی و عدالت را به بشریت هدایت خواهد کرد. 

محمود احمدی‌نژاد جنایت‌های امروز صهیونیست‌ها را نه از روی قدرت بلکه از روی ضعف و دیوانگی آنان دانست و گفت: به نظر می‌رسد آنها قدرت تمرکز و تفکر را از دست داده‌اند. به ما خبر رسیده است که آنها برای جبران شکست گذشته به دنبال طراحی مجدد برای حمله به غزه هستند اما اشتباه می‌کنند آنها منفورترین چهره‌ها نزد جهانیان هستند. 

وی موضع‌گیری علیه حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی را معیار سنجش دولت‌ها عنوان کرد و گفت: برخی کشورها حتی از کشورهای اروپایی موضع‌گیری خوبی در این خصوص داشتند اما دولت آمریکا تحت سیطره صهیونیست‌ها به نفع آنها موضع‌گیری کرد امیدوارم کشورهایی که موضع‌گیری خوبی داشتند این روش را همچنان ادامه دهند اما دولت آمریکا توبه کند چرا که در غیر این صورت ادامه این راه به پایان رساندن اوباما و دولت آمریکا است. 

احمدی‌نژاد خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: 110 سال جنایت کرده و برای آن طراحی کردید بس است، به شما هشدار می‌دهم هر اقدام جدید متجاوزکارانه به معنای مرگ قطعی این رژیم خواهد بود و هر اقدام وحشیانه‌‌ای که انجام می‌دهند یک گام بزرگ برای از هم پاشیدن خود برداشته‌اند. 

وی ادامه داد: به حامیان این رژیم صهیونیستی و آنهایی که این رژیم جعلی را بر پا کردند می‌گویم همان‌طور که این رژیم را بر پا کردید همان‌طور بساط آن را برچینید در غیر این صورت بدانید قدرت ملت‌ها این نظام را برچیده و همه آنان را به محاکمه خواهد کشید. 

احمدی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: امروز به لطف حرکت امام خمینی، فداکاری و ایستادگی ملت ایران و هوشمندی و ایستادگی رهبری، همه ملت‌ها بیدار شده و امواج بزرگ انسانی برای برپایی عدالت، یگانه‌پرستی و برپایی حکومت جهانی عدالت تحت مدیریت حضرت امام زمان آماده می‌شود و نظام استکباری در سراشیبی سقوط افتاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۵
1
0
احمدی نژاد دلاور است پیرو خط رهبر است مرگ بر فتنه گران
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
0
1
آقا ما خادم نخوایم باید کی رو ببینیم؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
0
1
پس عضو اصلی کمیته حمایت و صیانت از آرای مردم خود احمدی نژآد بوده و ما خبر نداشتیم!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین