کد خبر: ۱۰۰۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۴

انصاری: دادستان با این حركت ضدانقلابی كه آبروی انقلاب را به بازی گرفت، برخورد كند

آنچه دیروز اتفاق افتاد یادآور منطق كفار جاهلی در برخورد با پیامبر اكرم بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ضد انقلابی خواندن حركت اخلال در سخنرانی روز گذشته یادگار امام(ره)، آن را اهانت به نماز جمعه‌ای دانست كه مقام معظم رهبری امامت آن را برعهده داشتند.

مجید انصاری، در پاسخ به سوالی در مورد وقایع روز گذشته مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) هنگام سخنرانی حاج‌سیدحسن خمینی اظهار داشت: آنچه دیروز در برخورد با مراسم سالگرد امام و شخص یادگار امام رخ داد، نمایش اوج جهالت و سقوط اخلاقی و یادآور منطق كفار جاهلی در برخورد با پیامبر اكرم بود كه پیروزی خود را در ناشنوا كردن مردم در مقابل حقایق می‌دیدند، زیرا از بیان آنها هراس دارند.

وی افزود: جریانی كه حادثه دیروز را آفرید، با دروغ‌پردازی و تبلیغات مسموم حاضر است هر كس غیر از خود را به دوری از امام، انقلاب و ارزش‌ها متهم كند و لذا هر كس از امام صحبت كند، از آن جلوگیری می‌كند. همانگونه كه در سال گذشته در حرم امام و حسینیه جماران حضور یافتند و مراسم را به هم ریختند و دیروز هم با اقدامات خود وقت حاضران را ضایع كردند.

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینكه اخلال در سخنرانی یادگار امام در روز گذشته شكستن حریم حرم امام و قبله بسیجیان واقعی است، تصریح كرد: برای اولین‌بار عده‌ای به جای عرض تسلیت، به صاحبان مراسم اهانت كرده و مانند برخورد جهال كوفه با امام حسین، رفتار كردند و با وجود آنكه خانم‌های خانواده امام و حاج‌سیدحسن آقا و تمام مردم ایران عزادار بودند، این گروه با كمال بی‌شرمی موجبات ناراحتی آنها را ایجاد كردند و حیثیت نظام و انقلاب را در مقابل ده‌ها خبرنگار خارجی در معرض آسیب قرار دادند.

انصاری گفت: گروه مذكور به جای احترام به شعار وحدت و نمایش همدلی ملی و حضور بیت امام در كنار نظام اینگونه القا كردند كه خدای نكرده بیت امام و طرفداران ایشان در مقابل نظام هستند و نظام هم مقابل آنهاست. لذا تمام دلسوزان نظام كه در مراسم دیروز حاضر بودند از این اتفاق ناراحت بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه نباید حادثه دیروز را ساده انگاشت، اظهار داشت: جریانات مشكوک متاسفانه در برخی مراكز نفوذ كرده‌اند و در مراسم سال گذشته نیز شخصیت‌های مورد احترام امام را مورد هتک حرمت قرار دادند. آنها می‌خواهند به دنیا القا كنند كه دوران حرمت امام(ره) و بیت ایشان گذشته است. لذا این رفتار قطعا ضدانقلابی بوده است و جا دارد دادستان تهران با این حركت ضدانقلابی كه آبروی نظام و انقلاب را در مقابل رسانه‌های خارجی به بازی گرفت، برخورد كند. در این زمینه خوب است كه به بازتاب این واقعه در رادیوهای بیگانه و سایت‌های خبری خارج از كشور نگاهی بیاندازد تا نتایج آن را ملاحظه كند.

وی همچنین از مقامات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست تا جلوی این هتک حرمت‌ها كه به اصول انقلاب نزدیک شده است، بایستند.

انصاری در پاسخ به سوال دیگری در مورد تاثیر اتفاق دیروز حرم امام در وحدت، با بیان اینكه مطمئنا این اقدامات موجب تفرقه و تشتت است، گفت: چرا در سالی كه شعار مراسم سالگرد امام به عنوان ”وحدت“ انتخاب شده بود، آقایان این اقدام تفرقه‌آمیزی را انجام دادند؟ اگر این شیوه رایج شود، پس از این در هر مراسمی كه حضار سخنان خطیب را نمی‌پسندند، تشنج‌آفرینی می‌كنند و موجی از تشنج می‌تواند كشور را در بر بگیرد. این برخلاف مسائل ملی است و لذا از همه دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهم با این جریان ضدانقلاب برخورد كنند؛ به خصوص اینكه وقایع مذكور در نماز جمعه كه فلسفه آن گسترش همبستگی و اتحاد میان مسلمین است رخ داد و اگر سخنران پیش از خطبه‌ها مورد توهین قرار گیرد كدام نماز جمعه در امان می‌ماند؟

وی با اشاره به اینكه دیروز مقام معظم رهبری امامت جمعه مراسم سالگرد ارتحال امام(‹ه) را برعهده داشتند، اخلال در سخنان یادگار امام را در حقیقت توهین به نمازجمعه‌ای خواند كه ایشان امامت آن را برعهده داشتند. چرا كه به این ترتیب به امام(ره)، حرم و خانواده ایشان و جایگاه نماز جمعه و خطیب آن توهین صورت گرفت.

عضو مجمع روحانیون مبارز در پایان گفت: تمام شخصیت‌هایی كه در ردیف جلوی مراسم دیروز نشسته بودند، از شدت ناراحتی سرشان را پایین انداخته بودند، زیرا هیچ ضدانقلابی نمی‌تواند این كار را در چنین مكانی انجام دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۵
0
0
دادستانی همانطور که با مصببان قتل شهدای سال گذشته و مصببین کهریزک برخورد کرد با عاملان 14 خرداد هم برخورد میکنه !
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۵
0
0
بسمه تعالی
رب هب لی حکما و الحقنی بالصالحین و جعل لی لسان صدق فی الاخرین

بنده فکر می کنم که باید همه پیروان واقعی و دلبسته به حضرت امام و بیت مکرم ایشان در حمایت گسترده و در دفاع از بیت شریف ایشان درخواستی محکم برای یک راهپیمایی در تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی ارائه دهند. این یک حرکت مرموز و بدعت گونه است که اگر امروز جلوی ان همه احاد ملت نایستند معلوم نیست که چه برسر این مملکت و بیوت مراجع اعظام در اینده خواهد امد. خواهش می کنم همگی در این زمینه همت کنند باید جلوی این افراطیون تمام قد ایستاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۷
0
0
اخه ادم شکایت قاضی را پیش جه کسی باید ببرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
اگر حمله کنندگان به کوی دانشگاه شناسایی و دستگیر و محاکمه شدند اینها هم میشوند!! آره بابا جون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین