کد خبر: ۱۰۱۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس:

شرایط کنونی زندان‌های کشور به هیچ عنوان ناقض حقوق بشر نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در بازدید از  گفت: شرایط کنونی زندان‌های کشور به هیچ عنوان ناقض حقوق بشر نیست، این در شرایطی است که وضعیت نامطلوب و غیر انسانی در زندان های دیگر کشورها کاملا مشهود است. 

وی تصریح کرد: با وجود تسهیلاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای زندانیان با جرم های مشخص در زندان ها فراهم آورده است، ما به نقض حقوق بشر متهم هستیم و کسانی که حقوق بشر را نقض می‌کنند، مدعی حقوق بشر هستند و علیه ما ادعا دارند. 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با اشاره به شرایط جغرافیایی ایران در بین کشورهای همسایه، بیان کرد: شرایط کشورهای همسایه ما به‌ویژه افغانستان به دلیل اینکه بزرگترین تولید کننده مواد مخدر است، بر روی کشور تاثیرات سوئی دارد. 

وی یادآور شد: بسیاری از جوانان کشورمان در دام تجارت شوم مواد مخدر می‌افتند. 

برورجردی در ادامه وضعیت و امکانات و تجهیزات زندان مرکزی کرمان را رضایت‌ بخش دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت در زندان کرمان به بهترین نحو انجام شده است. 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه بعد از بازدید از بخش‌های اندرزگاه، ندامت‌گاه‌، سالن ملاقات حضوری، کارگاه‌های آموزشی، سالن بدنسازی و ورزشگاه زندان مرکزی کرمان با گفت‌و‌گو با زندانیان از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
0
0
...چرا با زندانی ها مصاحبه نمیکنن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین