کد خبر: ۱۰۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۱:۴۳

كيكر: كريمي محبوب‌ترين بازيكن هواداران بايرن مونيخ است

آفتاب‌‌نیوز : اين نشريه كه در صفحه روي جلد خود تصوير بزرگي نيز از كريمي به چاپ رسانده، در ادامه، مصاحبه خبرنگار خود با اين بازيكن ايراني را چاپ كرده است .
كريمي در گفت وگوي خود با "برنت سالمون" خبرنگار كيكر به سووالاتي درباره برخي مسايل خانوادگي، چگونگي علاقمندي وي به فوتبال و اهدافي كه او در تيم‌ملي فوتبال ايران و نيز در تيم باشگاه بايرن مونيخ دنبال مي‌كند، پاسخ داد.
وي در خصوص اينكه كجا و چگونه فوتبال را ياد گرفته، گفت: اين استعداد را خدا به من داده و من با تمرينات دايم و سخت توانستم فوتبال را به‌صورت حرفه‌اي ادامه بدهم .
از كريمي سووال شد، اگر در بازي فوتبال موفق نبودي، به چكار ديگري علاقمند بودي ؟
وي در پاسخ گفت: من هيچگاه به چيزي ديگري جز فوتبال فكر نكرده‌ام و هميشه براي من فوتبال بعنوان يك خواسته اول مطرح بوده است.
خبرنگار كيكر از كريمي پرسيد: آيا پيشنهاد بازي در بايرن مونيخ براي شما غافلگيرانه بود؟
اين بازيكن ايراني در پاسخ گفت: واقعا خيلي غافلگير شدم زيرا هميشه به دنبال رفتن به باشگاههاي طراز اول فوتبال بودم و بايرن نيز جزو پنج باشگاه اول فوتبال در جهان است و بنظرم هر فوتباليستي از اينكه پيشنهاد بازي در اين باشگاه را دريافت كند، خوشحال خواهد شد.
كريمي در پاسخ به برخي انتقادات درباره پيوستن او به بايرن مونيخ مونيخ گفت: من اميدوارم كه در اين تيم موفق بشوم و مي‌دانم كه روزي فرا خواهد رسيد كه آخرين منتقد من نيز سكوت اختيار كند.
وي افزود: من تازه در ابتداي كار خود هستم و مي‌دانم كه با ارايه بازيهاي بهتر و برتر ديگران را بيشتر با توانمنديهاي خود آشنا خواهم كرد.
كريمي ضمن ابراز خرسندي از اينكه بازي او در حال حاضر مورد توجه محافل فوتبال در آلمان قرار گرفته، افزود: در تيم الاهلي امارات بازيكن نيازمند استفاده از تكنيك‌هاي تهاجمي بيشتر است اما در تيمي مثل بايرن مونيخ، بازيكن بايد در خدمت تيم باشد.
اين بازيكن ايراني تيم باشگاه فوتبال بايرن مونيخ آلمان گفت: در بازي مدرن فوتبال يك بازيكن بايد قدرت، تكنيك، جنگندگي و شور و استعداد را باهم داشته باشد و به نظر من داشتن همه اينها با هم، مغايرتي با ارايه يك بازي زيبا ندارد.
كريمي در پاسخ به اينكه چه هدفي را در قرارداد يكساله خود با تيم بايرن مونيخ دنبال مي‌كند، گفت: مي‌خواهم يار ثابت بايرن شوم، هر چند اين كار سختي است زيرا در اين تيم به قدري ستاره است كه رسيدن به اين خواسته جز با انجام تمرينات سخت و ارايه بازي خوب امكان پذير نيست. من اميدوارم طرفداران تيم را راضي نگه دارم.
وي افزود: طبيعي است كه هچنين اميدوارم باشم كه بتوانم با بايرن مونيخ به قهرماني بوندسليگا و نيز جام حذفي باشگاههاي آلمان نيز دست پيدا كنم.
از كريمي سووال شد: بهترين فوتباليست‌هاي دنيا براي شما چه كساني هستند؟ او گفت: جواب دادن به اين سووال سخت است زيرا يك مدافع را نمي‌توان با يك مهاجم مقايسه كرد اما بعنوان يك بازيكن خط مياني در اين پست "رونالدينيو" و "زين‌الدين زيدان" را در صدر مي‌دانم.
كريمي در خصوص برنامه‌هاي خود در سال ‪ ۲۰۰۶‬گفت: اولين كار من حضور در تيم ملي ايران و راهيابي به جام جهاني فوتبال بود، هر چند يقينا ما نمي‌توانيم قهرمان جام‌جهاني ‪ ۲۰۰۶‬باشيم اما مي‌خواهيم تا آنجا كه امكان دارد در سطح خوبي ظاهر بشويم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین