کد خبر: ۱۰۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

چرا با وجود آنکه نمی‌توانیم جمعیت 74 میلیون نفری را اداره کنیم، ادعای رهبری جهان می‌شود؟

وضعیت اقتصادی جامعه در حال حاضر به هیچ عنوان مطلوب نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز پیشنهاد کرداتاق فکری متشکل از عقلای اصولگرا برای بازنگری در جریان اصولگرایی و حل مسائل و مشکلات آن تشکیل شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی نماینده تهران در پاسخ به سوالی در ارتباط با لزوم بازنگری در جریان اصولگرایی اظهار داشت: متاسفانه در جامعه ما عناوینی همچون اصولگرا، اصلاح‌طلب و اصول‌گرایان اصلاح‌طلب بیان می‌شود که هیچ تعریف جامعی برای آن وجود ندارد و عده‌ای دور یکدیگر جمع شده‌اند و به آنها اصولگرا یا اصلاح‌طلب گفته می‌شود.

وی با اشاره به لزوم روشن شدن چارچوب‌ها خاطرنشان کرد: اصولگرای واقعی کسی است که اسلام، اهل‌بیت، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته باشند و به روش‌های جدیدی در جامعه نیز آشنا باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی جامعه در حال حاضر به هیچ عنوان مطلوب نیست و در دور سوم سفرهای استانی شاهد هستیم که مصوبات دور اول هم عملی نشده است در نتیجه لازم است که اصولگرایان در مورد حل این مسائل نیز گفت‌و گو کنند. 

وی با طرح این سوال که چرا با وجود آنکه نمی‌توانیم جمعیت 74 میلیون نفری را اداره کنیم ادعای رهبری جهان می‌شود؟ افزود: در جامعه امروز نمی‌توان از احساسی بودن در همه‌جا استفاده کرد.

اکرمی با بیان اینکه تا چه زمانی باید با بداخلاقی و اتهام یکدیگر را طرد کنیم، یادآور شد: عاقلان اصولگرا که مشکلات کشور را می‌دانند باید به دور یکدیگر جمع شوند و به مسائل جامعه بها دهند. 

این نماینده مجلس معتقد است که نباید ملاک تشکیل اتاق فکر را ملاک‌های سیاسی قرار داد و نباید با سرمایه‌های جامعه همچون خوش‌چهره، باهنر و دانش‌جعفری اینگونه برخورد کرد که نتیجه آن بداخلاقی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین