کد خبر: ۱۰۲۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷

نادران: آقای احمدی‌نژاد اجازه دهند پرونده رحیمی مثل یک شهروند عادی در مسیر طبیعی رسیدگی شود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: الیاس نادران از اظهارات روز گذشته احمدی‌نژاد در مصاحبه مطبوعاتی‌اش، استقبال کرد و گفت:‌ من از پیشنهاد رئیس جمهور استقبال می‌کنم. اما این پیشنهاد نیازمند مقدماتی است که قانونا و منطقا ابتدا باید این مقدمات طی شود.

به گزارش جهان، الیاس نادران از اظهارات روز گذشته احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی‌اش، استقبال کرد و گفت:‌ من از پیشنهاد رئیس جمهور استقبال می‌کنم. اما این پیشنهاد نیازمند مقدماتی است که قانونا و منطقا ابتدا باید این مقدمات طی شود.

این نماینده مجلس افزود: فعلا از آقای رحیمی شکایت شده است و در همین رابطه هم کمیته سه نفره‌ای برای پی‌گیری این پرونده در قوه قضائیه ایجاد شده است.منطق حکم می‌کند که اول آقای احمدی‌نژاد اجازه دهند به اتهامات معاون اول دولت رسیدگی شود و البته اگر وی تبرئه شد آن وقت به شکایت رحیمی رسیدگی شود.

نادران اظهار کرد: تقاضای من این است که ایشان مثل بقیه شهروندان کشور که به دادگاه احضار می‌شوند و مثل نمایندگان مجلسی که به دادستانی کارکنان دولت می‌روند و به اتهامات خود پاسخ می‌دهند به دادگاه بروند و آقای رئیس جمهور اجازه دهند به پرونده معاون اول ایشان همچون یک شهروند عادی در مسیر طبیعی رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین