کد خبر: ۱۰۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵

مدل‌های موی ايرانی مورد تاييد وزارت ارشاد رونمايی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: همزمان با روز عفاف و حجاب(بیستم تیرماه) همایش معرفی زنان کارآفرینان نمونه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود. 

در اطلاعیه ستاد برگزاری جشنواره روز عفاف و حجاب آمده است: با توجه به اینکه نقش آرایش‌گران در اجرای عفاف و حجاب در جامعه می‌تواند نقش موثری باشد، به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و گرامیداشت روز عفاف و حجاب موسسه فرهنگی متین رویان با همکاری دانشگاه تهران و مراکز فرهنگی از سراسر ایران و مراکز آموزشی برای تغییر نگرش فرهنگ زیبایی با الگوهای اسلامی و ایرانی و ترویج آن بین خانواده‌ها به ویژه جوانان این مرز و بوم و جلوگیری از اشاعه مدل‌های غیرمتعارف این مرز و بوم نقشه راهی برای آرایشگران سراسر ایران ارائه می‌کنند. 

بنابراین گزارش، یکی از مهمترین برنامه‌های این جشنواره رونمایی از مدل‌های موی ایرانی برای جوانان است که به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است. 

این همایش با اهدافی چون ایجاد بستر فرهنگ مناسب در جهت ترویج رعایت عفاف و حجاب در جامعه، ایجاد بستر و فرهنگ مناسب در جهت پیشگیری از ترویج مدل‌های غربی و شرقی و ابلاغ مدل موی ایرانی، گرامیداشت روز عفاف و حجاب، ایجاد بستر و فرهنگ مناسب جهت ارتقا این رشته به عنوان هنر در جامعه، گرامیداشت سال همت مضاعف و کار مضاعف در اتحادیه‌های صنفی آرایشگران سراسر کشور، آموزش و ارتقا مهارت شغلی در زمینه تبلیغات، شناخت توانمندی‌های بخش خصوصی و تقویت آنها، بررسی راهکارهای ارتقا سطح کارآفرینی بانوان، تجلیل از زحمات و خدمات آرایشگران و... برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
0
كار مهمتري نداشتن كه گير دادن به مدل مو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
0
داريم زير بار فشار اقتصادي له مي‌شيم به خدا. بعد اونوقت اينا تو فكر اينن كه كي موهاش فرق وسط داره كي نداره...
خدايا خودت كمكمون كن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
شاید اینا تو موی جونا دنبال چاه نفت مگردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
این چه نظرایی شما دادین؟ باید یه طوری ما ها رو مشغول کنن دیگه!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین