پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۱۰۲۶۹۰۶
۱۳:۵۷
۱۴۰۴/۰۹/۱۳

گازگرفتگی در یک مهمانپذیر جان دو مسافر را گرفت

گازگرفتگی در یک مهمانپذیر جان دو مسافر را گرفت
سخنگوی عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از فوت دو نفر بر اثر گازگرفتگی در یک مهمانپذیر واقع در محدوده خیابان امام رضا(ع) خبر داد.
۱۳:۵۷
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،

حسن نجمی درخصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۹:۳۲ دقیقه امروز صبح، حادثه گازگرفتگی در یک مهمانپذیر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه چهار در محل حاضر شدند.

سخنگوی عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: متأسفانه با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد نشت گاز مونوکسید کربن در یکی از اتاق‌ها منجر به فوت دو نفر (یک خانم و یک آقا) شده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد در ۱۳ آذر، نجمی، به شهروندان و مدیران اماکن اقامتی هشدار داد: نصب و نگهداری مناسب دستگاه‌های اعلام‌کننده نشت گاز (دتکتور CO) و اطمینان از تهویه مناسب در فضاهای بسته، امری حیاتی است.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
گازگرفتگی
ارسال پیام
captcha