کد خبر: ۱۰۲۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱

وزیر ارشاد: باید صادرات نرم‌افزار به مهمترین صادرات کشور تبدیل شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ایجاد خانه فرهنگ دیجیتال در همه استان‌ها از برنامه‌های این وزارتخانه است. 

سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در بازدید از هفتمین نمایشگاه دیجیتال کشور در همدان افزود: با توجه به خلاقیت‌ها و استعدادهای فراوانی که درجوانان وجود دارد، راه‌اندازی خانه دیجیتال نقش مهمی در توسعه تولید نرم‌افزارها دارد.

وی برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها را در آشنایی جوانان با نرم افزارهای آموزشی و بازی‌های رایانه‌ای موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: جوانان در این عرصه وارد شده و برای خلق بازی‌ها و نرم‌افزارهای جدید دست به‌کار شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در تولید نرم‌افزارهای رایانه‌ای باید به‌جایی برسیم که صادرات نرم‌افزار به مهمترین صادرات کشور تبدیل شود.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همدان در دو بخش اصلی و جنبی از 10 تیرماه امسال برپا شده است. بخش اصلی این نمایشگاه شامل شهر دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌هاست.

در این نمایشگاه 85 غرفه از سراسر کشور تولیدات و محصولات نرم افزاری خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
0
این دولت از واژه بشود زیاد استفاده میکند، درست مثل کی‌سکه قضیه ربطی به او ندارد امید است که روزی مسئولیت قبول کنند و واژه شد را به‌کاربرند!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین