کد خبر: ۱۰۳۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱
در جمع خبرنگاران

وزير كشور با اشاره به حادثه تروريستی زاهدان: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنيتی بر موضوع تسلط دارند

اين اقدام، اقدامی انتحاری و بی‌ارزش است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزير كشور گفت: موضع‌گيری طوايف شيعه و سنی، اقدام تروريستی زاهدان را محكوم كرد.

مصطفی محمدنجار وزير كشور كه برای توديع و معارفه استاندار خراسان شمالی، وارد فرودگاه بجنورد شد،در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: اقدام تروريستی توسط صهيونيست‌ها با چند هدف برگزار شد كه ايجاد اختلاف ميان شيعه و اهل سنت از جمله آن‌هاست.

وی ادامه داد: اكثر مردم برای جشن مذهبی به مسجد رفته بودند كه اين حادثه رخ داد و اين اقدام، اقدامی انتحاری و بی‌ارزش است كه با موضع‌گيری طوايف و علمای اهل سنت محكوم شد.

وزير كشور گفت: اكنون دستگاه‌های اطلاعاتي و امنيتی بر موضوع تسلط دارند و بر همه امور مشرف هستند.

محمدنجار همچنين با اشاره به بازگشت شهرام اميری به كشور بيان كرد: اين يک نمونه آدم‌ربايی از سوی غرب است و فضای جهان به اين سمت رفت كه اين بی‌اعتباري را نشان دهد.

وی همچنين با اشاره به آيين توديع و معارفه استاندار خراسان شمالی گفت: اين آيين تقدير از محمدحسين جهانبخش است كه منشاء بركات و خدمات ارزشمند در استان بود و معرفی ابوطالب شفقت كه اميد است مردم استان از تجربه گران‌سنگش در تصدي استانداری بوشهر و شمال كشور، بهره‌مند شوند.

به گزارش آفتاب،‌ بعد از دستگیری عبدالمالک ریگی رئیس گروه تروریستی "جندالله"، وزیر کشور طی اظهاراتی گفته بود که با دستگیری ریگی امنیت شرق کشور کاملا برقرار خواهد شد و مشکلی پیش نخواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
عجب تسلطی؟!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین