در برنامه تلویزیونی طبیب که صبح از شبکه سوم سیما پخش شد، پیمان طالبی مجری این برنامه احتمالا فراموش کرد که ماه رمضان است و بر حسب عادت، غذایی را مزه کرد و چشید.
او بلافاصله ویدئویی منتشر کرد و ضمن عذرخواهی گفت: «همه خانواده و اطرافیانم میدانند که من از کودکی روزه میگرفتم و این اشتباه کاملا سهوی بوده است.»