کد خبر: ۱۰۴۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۶
رئيس ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان شهر قرچک:

ممنوعيت دريافت هرگونه وجه اضافي در هنگام ثبت نام از دانش آموزان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامحسن خليلي  در گفتگو با خبرنگار آفتاب در ورامين اظهار داشت : با آغاز ثبت نام دانش آموزان در بخش قرچک ،ستاد نظارت بر ثبت نام و پاسخگويي به شکايات ،تشکيل و بر نحوه نام نويسي دانش آموزان نظارت مستمر دارد. 

وي گفت : ‌اعضاي ستاد به صورت منظم همراه با راهنمايان آموزشي در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بطور منظم از مدارس بازيد و روند ثبت نام را پيگيري نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوي مدارس ، مراتب را به اداره آموزش و پرورش منعکس مي نمايند . 

وي اظهار داشت : اطلاعيه هاي مربوط به ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در سطح شهر نصب و تراکت هاي مربوطه نيز به کليه مدارس ارسال شده است . 

رئيس ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان قرچک تصريح کرد :‌در اين اطلاعيه ها علاوه بر يادآوري اين امر که دريافت هرگونه وجه از سوي مدارس ممنوع مي باشد ،‌شماره هاي پيگيري شکايات مردمي مربوط به منطقه قرچک و سازمان آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران به اطلاع عموم رسيده است . 

"خليلي" اظهار داشت : با توجه به تأکيد وزير آموزش و پرورش و نيز مديرکل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران در خصوص عدم دريافت وجه اضافي در هنگام ثبت نام ،‌در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، با متخلفين برخورد قانوني خواهد شد و در اجراي اين امر کوتاهي نخواهد شد . 

وي از شهروندان قرچکي خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در هنگام ثبت نام ،مراتب را با شماره تلفن هاي 2142087-0292 کارشناسي ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات و 2125423-0292دفتر پيگيري رئيس اداره آموزش و پرورش قرچک اطلاع دهند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین