کد خبر: ۱۰۴۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲

فرمانده بسیج: هدف از ورزش، آماده کردن جوانان برای سربازی امام زمان‌(عج) است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده بسیج، ورزش را یكی از سرفصل‌های مهم آن نهاد و هدف اصلی از آن‌را آماده كردن جوانان برای سربازی امام زمان معرفی کرد و متذکر شد ورزش و ورزشكار در قاموس بسیج، برای مقابله با زورگویی است. 

محمدرضا نقدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی بسیج سراسر كشور، که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ورزش را یكی از سرفصل‌های مهم بسیج دانست كه اهمیت آن برای آمادگی‌های جسمانی و دفاعی لازم خواهد بود.

فرمانده بسیج در ادامه اضافه كرد: ما برای حفظ انسجام در یك شبكه ده‌ها میلیونی نیازمند عرصه‌های مختلفی همچون ورزش هستیم و این موضوع در بسیج به جد دنبال می‌شود.

نقدی در ادامه گفت بسیاری از افراد مستعد در سطح كشور هستند كه امكانات لازم برای شكوفایی و بروز استعدادهای آنان وجود ندارد كه با ایجاد پایگاه‌های فرهنگی ورزشی بسیج در استان‌ها این امكان برای آنها فراهم خواهد شد.

سردار نقدی با تاكید بر اینكه هدف اصلی از ورزش آماده كردن جوانان برای سربازی امام زمان و دفاع همه جانبه است، افزود: وظیفه‌ای ورزشكاران بسیجی، تربیت نیروی بابصیرت، خلاق و ولایت‌مدار است و این افراد به عنوان حامیان نظام و ولایت فقیه در عرصه‌های ورزشی یك كار فرهنگی ناب انجام می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین