کد خبر: ۱۰۴۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
رئيس پليس ورامين خبر داد:

متلاشي شدن باند حرفه اي سارقان موتورسيکلت در ورامين

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ايرج قاسم آبادي در گفتگو با خبرنگار آفتاب در ورامين اظها ر داشت : در پي وقوع چندين مورد سرقت موتورسيکلت در سطخ شهر ستان ورامين و شهر پيشوا ، مأموران کلانتري 17 موضوع اين سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند . 

وي اظهار داشت : مأموران نيروي انتظامي در راستاي مبارزه با سرقت هاي صورت گرفته با اجراي عمليات اطلاعاتي و پليسي و با بررسي سرنخ هاي موجود به مشابه بودن نحوه سرقت ها پي برده و اين احتمال که تمامي سرقت ها توسط يک يا چند نفر انجام مي شود قوت گرفت . 

وي گفت : با توجه به اطلاعات بدست آمده ، مأموران فردي را به نام " محمد – ج" تبعه کشور افغانستان دستگير که نامبرده ضمن قبول سرقت موتورسيکلت با همکاري دو نفر ديگر به نام هاي " جعفر- م " و محمد – ب" به 12 فقره سرقت موتورسيکلت ديگر در سطح شهرهاي پيشوا و ورامين نيز اعتراف کرد . 

وي اظهار داشت : پس از اعترافات متهم ، مأموران طي عمليات پليسي ، دو همدست سارق را دستگير نموده و در بازجويي هاي به عمل آمده مشخص گرديد که اين دو پس از سرقت موتور سيکلت ها ، آن ها را با قيمتي ناچيز به متهم رديف اول واگذار کرده و وي اين موتورها را به فردي با هويت " سلطان- ح" مي فروخت . 

قاسم آبادي تصريح کرد : مأموران با شناسايي محل مال خر ، وي را به همراه دو دستگاه موتورسيکلت دستگير و با اعترافات وي دو نفر ديگر از همدستان وي که در يکي از شهرهاي شمالي کشورمخفي شده بودند شناسايي و با هماهنگي هاي به عمل آمده اين دو نفر به همراه 8 دستگاه موتور سيکلت سرقتي دستگير شدند . 

وي اين افراد را تبعه کشور افغانستان اعلام کرد . 

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ورامين از راکبان موتور سيکلت ها خواست تا در هنگام پارک نمودن ، وسيله خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده مجهز و موتور را در شعاع ديد خود قرار دهند تا احتمال سرقت را کاهش دهند .  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین