کد خبر: ۱۰۴۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۰

کریمی: نه تنها اصلاح‌طلبان، بلکه اصول‌گرایان معتدل نیز سکوت کرده‌اند

سکوت در برابر هتاکان و افراطیون نشانه رضایت از اعمال این افراد است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس معتقد است شرایط سیاسی فعلی به گونه‌ای است که نه تنها اصلاح‌طلبان بلکه اصول‌گرایان معتدل‌تر نیز برای حفظ شان و جایگاه خود سکوت پیشه کرده‌اند.

محمدعلی کریمی نماینده كرمان، درباره دلایل سكوت اصلاح‌طلبان در شرایط سیاسی كنونی كشور گفت: این سكوت مختص اصلاح‌طلبان نیست. این روزها حتی اصول‌گرایان معتدل هم روزه سكوت گرفته‌اند. این به‌دلیل وجود جریان تندرو و افراطی است كه عرصه را بر همه تنگ كرده است.

وی ادامه داد: وقتی در اوایل سال جاری به دفتر یكسری از نمایندگان حمله شد من همان روز به آقای ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس گفتم جلوی این كارها را بگیرید كه دامنه‌اش گسترده‌تر نشود. البته من همان موقع هم باور نمی‌كردم كه دامنه این تندروی‌ها به این سرعت به بیت مراجع و مراسم سخنرانی نوه امام(ره) برسد.

عضو فراكسیون خط امام(ره) با اشاره به سخنان فرزند شهید مطهری خاطرنشان كرد: حجت‌الاسلام احمد مطهری یک جمله‌ای گفتند كه به نظر من بسیار جمله درستی می‌آمد. ایشان چند وقت پیش جایی گفته بودند: جلو این هتاكان را بگیرید تا خواص به حرف بیایند.

نماینده مردم كرمان افزود: وقتی كه یك شخصیت سیاسی كه عمرش را پای انقلاب و نظام گذاشته اظهار نظری می‌كند بعد در پاسخ او طوری برخورد می‌كنند كه شان انسانی او هم حفظ نمی‌شود؛ این است كه بسیاری از انسان‌های فهیم و دلسوز ترجیح می‌دهند سكوت كنند و از اظهارنظر در مسائل بپرهیزند.

عضو فراكسیون خط امام (ره) با بیان اینكه تاریخ نشان داده كه این جریان‌های تندرو و افراطی دوامی نمی‌آورند، خاطر نشان کرد: متاسفانه سكوت عده‌ای كه علامت رضایت از فعالیت این افراد است باعث تشویق شدن آنها شده اما چیزی كه برای من روشن است اینكه این جریانات و خطوط دوامی نمی‌یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین