کد خبر: ۱۰۴۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸
امام جمعه ورامين:

در مورد فرماندار با استاندار تهران صحبت كردم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در جمعه خبرنگاران از بیان اعتراض خود در مورد فرمانداری تماس تلفنی با استاندار تهران خبر داد.


به گزارش خبرنگار آفتاب در ورامين، آیت الله محمودی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد فرماندار ورامین و بی ثباتی فرماندار شهرستان ورامین با سابقه طولانی ولایتمداری را خلاف انتظار عنوان نموده و افزودند: از مسئولین امر انتظار می رود به سرعت فرماندار با کفایتی برای این شهرستان منصوب نمایند ، در ورامين قحط الرجال نيست ، مديران با كفايت و كارآمد فراواني دارد ، مردم انتظار دارند و گلایه آنها نیز بجاست ، آنچه بجا نیست کم لطفی آقایان مسئولین است. 

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه دادند: دخالت در عزل و نصب مسئولین اجرایی در حیطه وظایف بنده نیست ، البته همیشه آنچه مصلحت منطقه است بیان نمودم و تذکرات کلی دادم با آقای استاندار هم تماس تلفنی داشتم و به ایشان نگرانیهای منطقه در مورد این به ثباتی را مطرح نمودم. 

امام جمعه ورامين سپس عدم دخالت در امور اجرایی را خاطر نشان ساخته فرمودند : پس از عزل بنی صدر امام راحل فرمودند: که وا... با انتخاب ایشان موافق نبودم ، لکن امام (ره) دخالت نکردند ، رهبری نیز همین طور ، ایشان نیز دخالت نمی کنند ، کارهای خاص مربوط به ایشان هست انجام می دهند ، هرکاری در مملکت اداره خاص خود و مسئول خاص خود را دارد بنده هم دخالت امور اجرایی را در اختیارات خود نمی دانم ، لکن به مسئولان مجاری قانونی این امر توصیه می کنم که در این مساله دقت نمایند ، هیچ شخصی را نیز پیشنهاد نمی کنم ، اگر از بنده سوال شود نظر خود را اعلام می کنم ، چند شب قبل نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسئولین شهرستان آمدند و یک جلسه داشتیم و در نهایت 4 نفر برای فرمانداری به استانداری اعلام شدند اما ترتیب اثری داده نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین