پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۰۴۷۰۲۶
۰۴:۴۴
۱۴۰۵/۰۲/۰۶

روز ۵۸ جنگ؛ آتش بس شکننده | ترامپ: ایران ۳ روز تا انفجار خطوط نفتی‌اش فرصت دارد | عراقچی از عمان به پاکستان رفت، مقصد بعدی؛ روسیه | آمریکا یک کشتی دیگر ایران را توقیف کرد | حمله مجدد اسرائیل به حزب الله لبنان | تیراندازی در اطراف ضیافت کاخ سفید

روز ۵۸ جنگ؛ آتش بس شکننده | ترامپ: ایران ۳ روز تا انفجار خطوط نفتی‌اش فرصت دارد | عراقچی از عمان به پاکستان رفت، مقصد بعدی؛ روسیه | آمریکا یک کشتی دیگر ایران را توقیف کرد | حمله مجدد اسرائیل به حزب الله لبنان | تیراندازی در اطراف ضیافت کاخ سفید
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه بعد از دیدار با مقامات پاکستان به عمان رفت، بخشی از هیات همراه وی نیز جهت مشورت به تهران بازگشته است. ترامپ نیز گفته دیگر نیازی به سفر‌های طولانی برای مذاکره با مقامات ایران نیست و به صورت تلفنی مذاکرات ادامه خواهد داشت. عراقچی قرار است بعد از عمان به روسیه برود و دوباره به پاکستان برگردد. از سوی دیگر، محاصره دریایی بنادر ایران و توقیف کشتی ها ادامه دارد. اسرائیل نیز یکی از شروط تهران برای آتش بس را نقض و به حزب الله حمله کرده است.
۰۴:۴۴
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به گزارش آفتاب نیوز،

در این گزارش تازه ترین اخبار مربوط به جنک، آتش بس و مذاکرات به روزرسانی می شود..

ادامه حملات اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان؛ ۲۵۰۰ کشته تاکنون
۰۰:۰۰

منابع خبری گزارش دادند که اسرائیل پس از توافق آتش بس همچنان حملات به لبنان را ادامه داده و روز یکشنبه باردیگر مناطقی از جنوب این کشور را هدف حملات هوایی قرار داده است.

 در این حملات بلندی های "علی طاهر" در اطراف النبطیه در جنوب لبنان و نیز اطراف شهرک "کفرا" دیگر منطقه جنوبی لبنان هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفته است.

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد آمار تلفات حملات اسرائیل به لبنان از دوم مارس (۱۱ اسفند ۱۴۰۴) به ۲ هزار و ۵۰۹ شهید و ۷ هزار و ۷۵۵ مجروح رسید.

پایان محدودیت‌های ترافیکی در منطقه قرمز در اسلام‌آباد
۲۲:۴۱

 «محمد اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان شامگاه یکشنبه در ایکس نوشت: «محدودیت‌های ترافیکی در اطراف هتل سرنا و منطقه قرمز در اسلام‌آباد امروز به پایان می‌رسد. از مردم پاکستان به ویژه ساکنان اسلام‌آباد و راولپندی به خاطر صبر و همکاری‌شان صمیمانه تشکر می‌کنم. حمایت شما ما را قادر می‌سازد تا امنیت مهمانان خود را تضمین کنیم و به تلاش‌های خود برای صلح در منطقه ادامه دهیم. ما همچنان به این اهداف متعهد هستیم و از دعاها و آرزوهای خوب شما سپاسگزاریم و به آنها نیاز داریم.»

عراقچی اسلام‌آباد را ترک کرد و راهی مسکو شد
۲۱:۳۷

فارس: سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه امشب (یکشنبه) ششم اردیبهشت‌ماه و در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای پس از حضور مجدد در اسلام‌آباد در رأس یک هیات دیپلماتیک عازم مسکو پایتخت فدراسیون روسیه شد.

وزیر امور خارجه در این سفر با مقام‌های ارشد فدراسیون روسیه دیدار و درباره مناسبات دوجانبه ایران و روسیه، و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی خواهد پرداخت.

فرمانداری: صدای انفجارها در جاسک ناشی از انهدام مهمات است
۲۰:۵۸

عبدالهادی اسدپور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جاسک گفت: در راستای پاک‌سازی و ایمن‌سازی منطقه از بقایای مهمات و پرتابه‌های عمل‌نکرده دشمن در حملات اخیر آمریکایی-صهیونیستی، عملیات خنثی‌سازی و انهدام کنترل‌شده این ادوات توسط تیم‌های تخصصی تخریب در دستور کار قرار گرفته است.  به دلیل ماهیت این اقدامات فنی، احتمال شنیده شدن صدای انفجار از ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه در سطح شهر بندرجاسک وجود دارد.

گفت‌وگوی استارمر و ترامپ درباره پیامدهای بسته ماندن تنگه هرمز
۲۰:۴۲

دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد که «کر استارمر» نخست‌وزیر این کشور و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز در تماسی تلفنی درباره آنچه «ضرورت فوری ازسرگیری تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز» خوانده شده، گفت‌وگو کردند.

 

سردار قاآنی: امروز تمرکز بر حمایت از جبهه مقاومت قرار دارد
۲۰:۳۱

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آپ‌اسکرول نوشت: وحدت و انسجام در سراسر جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر از هر روز دیگر است و امروز تمرکز بر حمایت از حزب‌الله و سایر اجزاء جبهه مقاومت قرار دارد. تاریخ گواهی می‌دهد رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر هیچ جنگی را با تحقق اهدافش به پایان نرسانده است. شکست در جنوب لبنان، استمرار همین تقدیر تاریخی است.

یک سرباز اسرائیلی کشته شد
۲۰:۱۴

سخنگوی ارتش اسرائیل  اعلام کرد: در جریان نبرد امروز در جنوب لبنان، یک سرباز اسرائیلی کشته و شش تن دیگر زخمی شدند که حال چهار تن از آنان وخیم است.

 

ترامپ باز هم برای ایران ضرب‌الاجل تعیین کرد
۲۰:۱۱

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز مدعی شد: ایران حدود ۳ روز فرصت دارد تا زیرساخت‌های نفتی‌شان منفجر شود.

اشاره ترامپ به وضعیت ذخیره سازی مخازن نفت ایران است که بخاطر محاصره دریایی امکان صادرات ندارد.

ترامپ گفت: وقتی شما خطوطی دارید که حجم عظیمی نفت از طریق سیستم شما جریان دارد، اگر به هر دلیلی آن خط بسته شود چون نمی‌توانید به تخلیه نفت در کانتینرها یا کشتی‌ها ادامه دهید، اتفاقی که می‌افتد این است که آن خط از درون منفجر می‌شود. هم از نظر مکانیکی و هم در زمین، اتفاقی می‌افتد که منجر به انفجار می‌شود و آنها می‌گویند فقط حدود ۳ روز تا وقوع این انفجار فرصت دارند. وقتی منفجر شود، هرگز نمی‌توانید آن را به همان شکل بازسازی کنید. این اتفاق بسیار قدرتمندی است که تا حدودی به طبیعت مرتبط است.»

ترامپ: جنگ ایران به زودی پایان خواهد یافت
۱۹:۵۵

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه  جنگ ایران به زودی پایان خواهد یافت، گفت:  اگر ایرانی‌ها می‌خواهند صحبت کنند، می‌توانند با ما تماس بگیرند و ما می‌توانیم تلفنی مذاکره کنیم. پاکستانی‌ها آدم‌های فوق‌العاده‌ای هستند، واقعاً خوبند، اما می‌دانید که پرواز، ۱۷ تا ۱۸ ساعت طول می‌کشد. گفتم: ما دیگر این کار را نمی‌کنیم. همه برگ‌های برنده دست ماست. اگر آنها می‌خواهند صحبت کنند، یا باید پیش ما بیایند یا با ما تماس بگیرند.

ترامپ افزود: تلفن وجود دارد، ما خطوط امن خوبی داریم، البته رک بگویم مطمئن نیستم که هیچ خط تلفنی امن باشد اما ما خطوط امن داریم و اگر آنها بخواهند، می‌توانیم صحبت کنیم. من احترام زیادی برای پاکستان قائلم، چون آنها فوق‌العاده بوده‌اند. آنها واقعاً تلاش کرده‌اند و همچنان درگیر خواهند ماند. ما این کار را از طریق تلفن انجام خواهیم داد. پس اگر ایران بخواهد، می‌تواند با ما تماس بگیرد. اما باز هم می‌گویم، آنها می‌دانند که باید در توافق چه چیزی باشد. بسیار ساده؛ آنها نمی‌توانند سلاح هسته‌ای داشته باشند. در غیر این صورت، دلیلی برای دیدار وجود ندارد. 

وی گفت: از ناتو بسیار ناامید هستم زیرا آنها در مورد ایران به ما کمک نکرده‌اند.

ترامپ درباره ادعای حمایت و کمک چین به ایران گفت: ممکن است کمک کند، اما فکر نمی‌کنم کمک زیادی باشد. آنها می‌توانند خیلی بیشتر کمک کنند. من بیش از حد ناامید نیستم. ما هم به دیگران کمک می‌کنیم. ما به اوکراین کمک کردیم. نباید تا این حد انجام می‌دادیم.

انتقال پیام‌های مکتوب ایران به آمریکا / عراقچی با پوتین دیدار می کند
۱۹:۱۷

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در ارتباط با سفر سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه به روسیه، با بیان این‌که این سفر در روز دوشنبه انجام خواهد شد و آقای عراقچی در این سفر با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد کرد به خبرگزاری ایسنا گفت: آقای عراقچی در سفری که به مسکو خواهند داشت، در ارتباط با آخرین وضعیت مذاکرات، آتش بس و تحولات پیرامونی با مقامات روسیه رایزنی و گزارشی از این مذاکرات به مقامات مسکو ارائه خواهند کرد. اگر ابتکاراتی وجود داشته باشد دو طرف در این ارتباط و همچنین ابتکارات مشترک رایزنی و گفت‌وگو انجام خواهند داد.

فارس نیز نوشت: در سفر دوره‌ای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، پیام‌های مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است؛ این پیام‌ها در خصوص برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هسته‌ای و تنگه هرمز است. این تبادل پیام‌ها ربطی به مذاکره نداشته و یک ابتکار از سوی ایران برای روشن‌شدن وضعیت منطقه و اعلام صریح خطوط قرمز کشورمان محسوب می‌شود. منابع مطلع تأکید می کنند آقای عراقچی کاملاً در چارچوب خطوط قرمز مشخص‌شده و وظایف دیپلماتیک وزارت‌خارجه امورخارجه عمل می‌کند.

عراقچی پس از اسلام‌آباد عازم روسیه می‌شود
۱۸:۵۰

وزارت خارجه ایران اعلام کرد: وزیر خارجه کشورمان دقایقی پیش وارد اسلام آباد شد و پس از توقف کوتاه در این کشور راهی روسیه می‌شود. 

دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان 
۱۸:۴۲

ایرنا نوشت: سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به اسلام‌آباد از سوی سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان و رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد مورد استقبال قرار گرفت.

وی سپس برای دیدار و گفت‌وگو با سید عاصم منیر رئیس نیروهای دفاعی و فرمانده ارتش پاکستان به مقر فرماندهی ارتش در شهر راولپندی (در مجاورت شهر اسلام‌آباد) رفت.

منابع آگاه در اسلام‌آباد گفتند که وزیر امور خارجه پس از توقف کوتاه در اسلام‌آباد، راهی مسکو می شود.

معاون پزشکیان: طرح اینترنت پرو با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در حال انجام است!
۱۸:۳۸

سید مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور بدون اینکه دلایل قطع اینترنت را برای مردم توضیح دهد، در شبکه فیلترشده ایکس نوشت: رئیس‌جمهور با محدودیت دسترسی مردم به اینترنت بین‌المللی قویاً مخالف است.  مراجع تخصصی در شرایط جنگی مخاطراتی برای بازگشایی اینترنت قائلند که قابل اعتناست. طرح اینترنت پرو که با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در حال انجام است صرفاً راهی موقت برای دسترسی‌های ضروری به اینترنت جهانی است.

گفت وگوی عراقچی با وزرای خارجه فرانسه، عربستان، قطر و مصر
۱۷:۴۱

ایرنا: سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر، پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای و روندهای جاری دیپلماتیک به تبادل نظر پرداخت.

گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر با وزرای خارجه ایران و قطر درباره مذاکرات اسلام‌آباد

همچنین «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر امروز در تماس تلفنی با «عباس عراقچی» و «محمد عبدالرحمن آل ثانی» همتایان ایرانی و قطری خود، روند مذاکرات ایران و آمریکا و تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

شیخ «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر گفت: ما از رویکرد دیپلماتیک ایران استقبال می‌کنیم و بر آمادگی کشورمان برای ادامه ایفای نقش فعال در روند میانجیگری و تسهیل گفت‌وگو تأکید می‌کنیم.

عراقچی همچنین همتای فرانسوی خودر را در جریان آخرین وضعیت و تحولات مرتبط با آتش‌بس و تلاش‌های دیپلماتیک برای خاتمه جنگ قرار داد و بر اهمیت ایفای نقش سازنده کشورهای اروپایی در این روند تاکید کرد.
 
وزیر امور خارجه فرانسه با تاکید بر موضع کشورش در حمایت از تداوم رویکرد دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد با تداوم گفتگوها شاهد برقراری صلح در منطقه باشیم.

عراقچی وارد اسلام‌آباد شد
۱۷:۰۱

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از سفر یک روزه خود به عمان، دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

این دومین سفر وزیر امور خارجه کشورمان به پاکستان طی ۴۸ ساعت گذشته محسوب می‌شود.

وی قرار است آخرین رایزنی های خود در منطقه را با طرف های پاکستانی مطرح کند.

برقراری پروازها در فرودگاه کرمانشاه از فردا
۱۶:۵۶

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از برقراری پروازها از این فرودگاه از فردا (دوشنبه، هفتم اردیبهشت) خبر داد.

سپاه اعلام کرد: کشف و خنثی‌سازی ۱۵ موشک در هرمزگان
۱۶:۴۲

روابط عمومی سپاه استان هرمزگان اعلام کرد: یگان کشف و خنثی‌سازی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان موفق به کشف و خنثی‌سازی بیش از ۱۵ فروند موشک سنگین متعلق به دشمن متخاصم در جریان جنگ تحمیلی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران شد.  این موشک‌ها عمدتاً از نوع GBU، BLU و دیگر مدل‌های پیشرفته آمریکایی بوده‌اند که به فضل الهی مکانیسم انفجاری آنها به درستی عمل نکرده و به صورت سالم در اختیار نیرو‌های متخصص قرار گرفت. پس از عملیات خنثی‌سازی موفق، این تجهیزات جهت انجام مهندسی معکوس به واحد‌های فنی و تحقیقاتی منتقل شدند.  

بر اساس گزارش دریافتی، از آغاز درگیری‌ها تاکنون بیش از ۶۰ فروند موشک و پهپاد توسط نیرو‌های سپاه امام سجاد (ع) کشف، خنثی‌سازی یا منهدم شده و در برخی موارد نیز برای مطالعات فنی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.   در میان تجهیزات کشف‌شده، انواع موشک‌های سنگرشکن، کروز و پهپاد‌های پیشرفته دشمن از جمله مدل‌های هاروپ، لوکاس،‌ام‌کیو ناین و هرمس مشاهده شده است.

بسیاری از این سامانه‌ها به‌صورت سالم کشف شده‌اند و عملیات خنثی‌سازی در تمامی مناطق و شهر‌های استان با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

بررسی وضعیت تنگه هرمز در دیدار عراقچی با سلطان عمان
۱۵:۲۳

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای رایزنی با مقام‌های ارشد سلطنت عمان به مسقط سفر کرده است، امروز صبح با سلطان هیثم بن طارق آل سعید دیدار و گفت‌وگو کرد. 

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه از رویکرد مسئولانه عمان در کمک به روندهای دیپلماتیک و نیز موضع مدبرانه این کشور در قبال جنگ تحمیلی آمریکا ـ‌ اسرائیل علیه ایران قدردانی و بر عزم ایران برای صیانت از روابط دوستانه با عمان و دیگر کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس تاکید کرد. عراقچی تصریح کرد: تجربه جنگ تحمیلی ۴۰ روزه علیه ایران نشان داد حضور نظامی آمریکا در کشورهای منطقه صرفا موجب ناامنی و تفرقه در منطقه است و انتظار می‌رود همه کشورهای منطقه رویکردی سازنده و مسئولانه‌ برای شکل‌دهی به سازوکارهای امنیت دسته‌جمعی درون‌زا و عاری از مداخله آمریکا در پیش گیرند.

سلطان عمان با ابراز امیدواری نسبت به خاتمه هرچه سریع‌تر و قطع شدن جنگ و بازگشت ثبات و امنیت به منطقه، آمادگی این کشور را برای هرگونه مساعدت در این مسیر اعلام کرد.

در این دیدار که بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان نیز حضور داشت، درباره موضوعات مرتبط با ایمنی و امنیت تردد در تنگه هرمز، امنیت منطقه‌ خلیج فارس و دریای عمان، همکاری‌های اقتصادی فیمابین کشورهای منطقه و نیز تحولات مرتبط با مذاکرات خاتمه جنگ با میانجی‌گری پاکستان بحث و تبادل نظر شد.

چرا صحن علنی مجلس تشکیل نمی‌شود؟ نمایندگان مجلس کجا هستند و چه می کنند؟
۱۴:۳۶

امیر ابراهیم رسولی، مشاور سیاسی رئیس مجلس در واکنش به اعتراض تعدادی از نمایندگان مبنی بر عدم برگزاری جلسات علنی مجلس، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

‏«چرا ⁧صحن علنی مجلس⁩ برگزار نمی‌شود؟ ‏آنچه محرز است،⁧ ابلاغ رسمی⁩ مراجع ذی‌صلاح درباره پروتکل برگزاری جلسات عالی نظام است که شامل صحن علنی مجلس با ۲۹۰ نماینده نیز می‌شود لذا قوه مقننه نیز تابع تصمیمات کشور است. ‏تدبیر نکنند و اتفاقی افتد، می‌گویند کوتاهی شده است؛ پس ⁧تدبیر نظام⁩ را سیاسی نکنید.»

بنیاد شهید: ۴۵ درصد از شهدای جنگ تحمیلی اخیر غیرنظامی بودند
۱۳:۴۲

جمشید نظمی، مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در جنگ تحمیلی اخیر، سه هزار و ۴۶۸ نفر به شهادت رسیدند که ۱۴۶۰ نفر معادل ۴۵ درصد از مردم عادی بودند؛ زنان، مردان، کودکان و سالمندان که نه نظامی بودند و نه در مراکز نظامی حضور داشتند، هدف حملات دشمن قرار گرفتند.

نیکزاد: دستور رهبری است که تنگه هرمز به حالت قبل برنگردد/ اورانیوم ایران ۴۰۰ کیلوگرم بوده و حالا ترامپ می‌گوید باید ۴۵۰ کیلوگرم تحویل بدهید؛ این ۵۰ کیلو از کجا اضافه کرده؟
۱۳:۳۵

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به‌هیچ‌وجه تنگه هرمز را به حالت قبل برنمی‌گردانیم؛ دستور آقا است. رهبر انقلاب در اولین فرمایش‌شان فرمودند که جاهای دیگر شناسایی و عین تنگه مدیریت شود.

علی نیکزاد در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد ایران ۴۰۰ کیلوگرم بوده و حالا ترامپ دروغگو می‌گوید باید ۴۵۰ کیلوگرم تحویل بدهید؛ این ۵۰ کیلو از کجا اضافه کرده است؟ اصلا چرا باید تحویل بدهیم؟ ترامپ چه کاره است؟

 

واکنش ها به تیراندازی در مراسم ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
۱۳:۳۱

تیراندازی در مراسم سالانه ضیافت خبرنگاران کاخ سفید، واکنش های مختلفی را برانگیخت.

آنتونی گوگلیلمی (Anthony Guglielmi) رئیس ارتباطات خدمات مخفی آمریکا در بیانیه ای که در شبکه اجتماعی منتشر شد گفت: فرد تیرانداز بازداشت شده و وضعیت افراد دیگر دخیل در این حمله هنوز مشخص نیست و پلیس فعالانه در حال ارزیابی اوضاع است. متحدان ترامپ از جمله لیندسی گراهام عضو جمهوریخواه سنای آمریکا در واکنش به این حمله گفت «تنها چیزی که درباره آن مطمئن هستم این است که در دورانی زندگی می کنیم که تهدیدها علیه رئیس جمهور ترامپ و دیگر مقامات دولتی بی سابقه است.» زهران ممدانی شهردار دموکرات آمریکایی گفت «خشونت سیاسی کاملا غیرقابل قبول است».

کلائودیا شینباوم رئیس جمهوری مکزیک، مارک کارنی نخست وزیر کانادا، شهباز شریف و نخست وزیر آصف علی زرداری رئیس جمهوری پاکستان، نارندرا مودی نخست وزیر هند، آنتونی آلبینز نخست وزیر استرالیا، کریستین تونر سفیر انگلیس در آمریکا، دلسی رودریگس رئیس جمهور موقت ونزوئلا، دولت پرو، رودریگو پاز رئیس‌جمهوری بولیوی، خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین، لوئیس ابینادر رئیس‌جمهوری جمهوری دومینیکن، سانای تاکایچی نخست وزیر ژاپن، لای چینگ-ته، رئیس جمهور تایوان و ... این تیراندازی و خشونت را محکوم کردند.

احتمال شنیدن صدای انفجار کنترل شده در البرز
۱۳:۳۰

 اداره‌کل روابط عمومی استانداری البرز اعلام کرد: احتمال شنیدن صدای انفجار کنترل شده در استان البرز و در محدوده کرج و کردان وجود دارد. بر این اساس از شهروندان خواسته شده که در صورت شنیدن صدا آرامش خود را حفظ کنند و نگرانی نداشته باشند.

آمار شهدای غیرنظامی جنگ در کرمانشاه به ۵۰ نفر رسید
۱۲:۴۶

 محمد بهرامی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از شهادت حدود ۵۰ نفر از شهروندان غیرنظامی استان در جریان «جنگ رمضان» خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ نفر خانم و ۱۲ نفر نیز زیر ۱۸ سال هستند که شامل ۲ دختر و ۱۰ پسر می‌شوند. در جنگ ۱۲ روزه نیز ۶۴ شهید تقدیم کشور شده است.

احتمال شنیده شدن انفجار کنترل شده مهمات در زنجان
۱۱:۴۸

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع شهروندان زنجانی می‌رساند به دلیل خنثی‌سازی و انفجار کنترل شده بمب‌های عمل نکرده باقیمانده از حملات آمریکایی صهیونی در ایام گذشته، احتمال شنیدن صدای انفجار برای ساعاتی در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت وجود دارد. شهروندان صدای انفجار شنیدید، خونسردی خود را حفظ کنند و لذا جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و در صورت شنیده شدن صدای انفجار ضمن خونسردی، آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنید.

 

رایزنی عراقچی با سلطان عمان
۱۱:۰۸

تسنیم نوشت: "هیثم بن طارق"، سلطان عمان امروز یکشنبه در کاخ البرکه، از سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

طبق اعلام وزارت امور خارجه عمان، در این دیدار، رایزنی‌هایی در مورد آخرین تحولات اوضاع منطقه‌ای، تلاش‌های میانجیگری و تلاش‌هایی که با هدف پایان دادن به درگیری‌ها انجام می‌شود، صورت گرفت و طی آن، سلطان عمان در جریان دیدگاه‌های طرف ایرانی در مورد این تحولات قرار گرفت.

عراقچی مراتب قدردانی ایران را از مواضع سلطنت عمان در حمایت از تلاش‌ها برای گفتگو و تقویت تلاش‌ها برای امنیت و ثبات در منطقه، به ویژه در بحبوحه چالش‌های کنونی منطقه‌ای، ابراز کرد.

 

احتمال شنیده شدن صدای انفجار در کاشان و آران و بیدگل
۱۱:۰۵

به‌منظور خنثی‌سازی مواد منفجره و مهمات به‌جامانده از حملات آمریکا و اسرائیل، عملیات انفجار کنترل‌شده در محدوده دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل انجام می‌شود.

 

سنتکام: کشتی دیگری از ایران توقیف شد
۱۰:۱۴

 فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد: نیروهای آمریکایی یک کشتی دیگر متعلق به ایران را که در تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار داشته، توقیف کرده است.

 سنتکام در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس، این کشتی را ام وی سوان (M/V Sevan) معرفی کرد که در میان کشتی‌های تحریم شده وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار دارد.

در پیام سنتکام آمده است: اوایل امروز، کشتی سوان توسط یک بالگرد نیروی دریایی آمریکا از ناوشکن موشک‌انداز پینکنی (Pinckney) در دریای عرب توقیف شد. این کشتی تجاری از دستور نظامی آمریکا پیروی کرده و با اسکورت در حال بازگشت به ایران است.  نیروهای آمریکایی به اجرای تحریم‌های آمریکا و اجرای کامل محاصره کشتی‌هایی که به بنادر ایران وارد یا از آن خارج می‌شوند، ادامه می‌دهند. از زمان آغاز محاصره ایران، ۳۷ کشتی تغییر مسیر داده‌اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا دیروز نیز مدعی شده بود که ناوشکن موشک‌انداز رافائل پرالتا (Rafael Peralta) یک "کشتی با پرچم ایران" را در حین انجام ماموریت رهگیری کرده است.

تحرکات گسترده جنگنده‌ها و پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی بر فراز آسمان عراق
۰۹:۵۳

تهران- ایرنا- یک منبع عراقی از تحرکات گسترده هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا در آسمان عراق خبر داد.

یک منبع امنیتی عراقی در استان الانبار در غرب این کشور فاش کرد که جنگنده ها و پهپادهای اسرائیلی- آمریکایی پرواز خود را بر فراز مناطق مختلف شهرهای این استان از سر گرفته‌اند، اما دلیل آن را مشخص نکرد.

این منبع تاکید کرد: هواپیماهای یاد شده پرواز خود را در ارتفاعات بالا بر فراز مناطق غربی از سر گرفته‌ و مناطقی که هدف این عملیات شناسایی قرار گرفته‌اند، همگی از وضعیت امنیتی پایداری برخوردارند و سال‌هاست که شاهد هیچ گونه نقض امنیتی نبوده‌اند.

ترامپ: فکر نمی‌کنم تیراندازی به جنگ ایران مرتبط باشد
۰۸:۵۴

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در اظهاراتی درباره حادثه تیراندازی در حاشیه مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید گفت: «مهاجم تک‌رو بود، از کسی پشتیبانی نمی‌گرفت و من الان بیشتر به این فرضیه امنیتی تمایل دارم که او خودسر و تنها عمل کرده است.»

وی همچنین تصریح کرد: «فکر نمی‌کنم این جریان ربطی به جنگ ایران داشته باشد، ولی ما حتماً این حمله را تا آخر بررسی می‌کنیم. این اتفاق برای کسانی که کار خاصی نمی‌کنند، رخ نمی‌دهد اما این مسئله من را از پیروزی در رویارویی با ایران بازنمی‌دارد و ما همچنان کارمان را عالی انجام می‌دهیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «نیروهای سرویس مخفی فرد مسلح را سریعاً دستگیر کردند. یکی از مأموران امنیتی در این راه زخمی شد، اما من با او صحبت کردم و حالا خوب است. سرعت واکنش نیروهای امنیتی نفس‌گیر بود؛ آن‌ها به محض اینکه مهاجم را در فاصله دور شناسایی کردند، تیراندازی را شروع کرده و او را از پای درآوردند. اصلاً نگذاشتند به محدوده ما نزدیک شود.»

ایران نمی تواند سلاح هسته ای داشته باشد

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «ما نمی‌توانیم به ایران اجازه بدهیم به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، چون اگر به آن برسد، حتماً از آن استفاده خواهد کرد.»

عامر رامش اعدام شد
۰۸:۰۵

 عامر رامش امروز صبح اعدام شد.

 مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی دستگیری عامر رامش در یک عملیات ضد تروریستی در بخش پیرسهراب شهرستان چابهار پرونده‌ای علیه وی تشکیل و دادسرا او را با عناوین اتهامی بغی از طریق بمب‌گذاری و اجرای کمین در مسیر نیرو‌های نظامی، عضویت در گروه باغی جیش العدل و عضویت در گروه معاند وابسته به شرور متواری عبدالغفار نقشبندی به دادگاه انقلاب معرفی کرد. نظر به بررسی دقیق پرونده در مراحل دادسرا و دادگاه و وجود مدارک و مستندات متقن استخراج شده از وسایل ارتباطی عامر و همچنین اقاریر صریح وی در مراحل مختلف بازجویی، بازپرسی و دادگاه؛ سرانجام با ابرام حکم وی در دیوان عالی کشور حکم اعدام این عنصر تروریست بامداد امروز اجرا شد.

حمله مجدد اسرائیل به حزب الله لبنان
۰۶:۰۰

ارتش اسرائیل مناطق القنطره، قصیر، وادی حسن، یحمر الشقیف و حولا را هدف آتش توپخانه قرار داده است.

یک پهپاد اسرائیلی نیز یک موتورسیکلت و یک کامیون را در شهر یحمر الشقیف هدف قرار داد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حملات به این شهر، چهار نفر کشته شدند.

بر اساس این گزارش، در حمله هوایی اسرائیل به شهر صفد البطیخ در منطقه بنت جبیل، دو نفر دیگر کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند.

ارتش اسرائیل همچنین به تخریب خانه‌ها با مواد منفجره در شهر الخیام ادامه می‌دهد.

گفت‌وگوی تلفنی فیدان با عراقچی
۰۶:۰۰

وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه این کشور به‌صورت جداگانه با «سیدعباس عراقچی» و «اسحاق دار» همتایان ایرانی و پاکستانی خود گفت‌وگوی تلفنی انجام داده است. 

ترامپ: سرویس مخفی کار فوق‌العاده‌ای انجام داد؛ آن‌ها سریع و شجاعانه عمل کردند، تیرانداز دستگیر شد
۰۵:۲۵

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شنبه شب به وقت محلی در پیامی در شبکه اجتماعی تروت‌سوشال نوشت: «شبی خاص در واشنگتن دی.سی. سرویس مخفی و نیروهای اجرای قانون کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. آن‌ها سریع و شجاعانه عمل کردند. تیرانداز دستگیر شده است. من پیشنهاد کرده‌ام که اجازه دهیم مراسم ادامه پیدا کند، اما تصمیم‌گیری کاملاً بر اساس نظر نیروهای اجرای قانون خواهد بود. آن‌ها به‌زودی تصمیم خواهند گرفت. صرف‌نظر از آن تصمیم، شب بسیار متفاوت از برنامه‌ریزی خواهد بود و ما مجبور هستیم دوباره آن را برگزار کنیم.»

ترامپ پس از دقایقی در پیامی دیگری نوشت: «نیروی انتظامی از ما خواستند که محل را ترک کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنیم و ما نیز فورا این کار را خواهیم کرد. من تا ۳۰ دقیقه دیگر کنفرانس خبری در کاخ سفید برگزار خواهم کرد. بانوی اول به علاوه معاون رئیس‌جمهور و تمامی اعضای کابینه در سلامت کامل هستند. ما تا نیم ساعت دیگر با شما صحبت خواهیم کرد. من با تمامی نمایندگان مسئول این رویداد صحبت کرده و ما دوباره در عرض ۳۰ روز این (رویداد) را مجددا برنامه‌ریزی می‌کنیم.»

تیراندازی در نزدیکی ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
۰۵:۱۰

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه پس از شنیده شدن صدای تیراندازی در داخل هتل واشنگتن هیلتون، به‌سرعت از محل ضیافت سالانه شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید خارج شد.

 به نوشته «ایندیپندنت»، فرد مهاجم در محل کشته شده است. 

برخی منابع خبری نیز از دستگیری یک متهم در رابطه با این تیراندازی خبر می‌دهند.

تکمیلی/ خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام نیروی انتظامی گزارش داد که در جریان تیراندازی در مراسم انجمن خبرنگاران کاخ سفید در هتل واشنگتن هیلتون، یک افسر سرویس مخفی آمریکا زخمی شده است. جان این افسر در خطر نیست.

در همین حال، خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی اف‌بی‌آی اعلام کرد که تیرانداز یک مامور سرویس مخفی را هدف قرار داده بود و به یک شاتگان (تفنگ ساچمه‌ای) مسلح بوده است.

یک خبرنگار نیویورک پست گزارش داد که تیرانداز «کول توماس آلن» ۳۱ ساله است.

روز ۵۸ جنگ؛ آتش بس شکننده | حمله مجدد اسرائیل به حزب الله لبنان | تیراندازی در اطراف ضیافت کاخ سفید | رایزنی های سخت و فشرده عراقچی در منطقه | ترامپ: ایران خیلی چیزها پیشنهاد داد اما کافی نیست

پزشکیان: ایران تحت فشار، تهدید و محاصره وارد مذاکره تحمیلی نخواهد شد
۰۴:۵۵

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در پنجمین گفت‌ وگوی تلفنی خود با نخست‌وزیر پاکستان، ضمن تشریح موانع موجود بر سر راه فرآیند دیپلماتیک، تأکید کرد: تا زمانی که اقدامات خصمانه و فشارهای عملیاتی آمریکا متوقف نشود، بازسازی اعتماد و پیشرفت در مسیر گفت‌وگو با دشواری مواجه خواهد بود

صدای پدافند در کرمانشاه
۰۴:۴۶

مهر نوشت: صدای چندین فعالیت پدافند در شهر کرمانشاه و حومه شنیده شد.

برخی منابع محلی مدعی شده‌اند که این صداها ناشی از تست سامانه‌های پدافندی در منطقه بوده است. 

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این صداها در چند نقطه از شهر به گوش رسیده است.

ترامپ: ایران خیلی چیزها پیشنهاد داد اما کافی نیست
۰۴:۳۲

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گغت: «قرار نیست هر بار ۱۵ ساعت در هواپیما باشیم و مدام رفت‌وآمد کنیم تا سندی ارائه شود که به اندازه کافی خوب نیست. بنابراین از طریق تلفن کار را پیش می‌بریم و آن‌ها هر زمان بخواهند می‌توانند با ما تماس بگیرند.»

رئیس جمهوری آمریکا در عین حال ادعا کرد که آماده است که با هر کسی که به باور وی صحنه‌گردان امور ایران است، به توافق برسد.

ترامپ بار دیگر مدعی اختلاف درون ایران شد.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه «هر زمان که بخواهند می‌توانند با من تماس بگیرند» مدعی شد، «ما همه چیز را برده‌ایم. آن‌ها طرح مکتوبی به ما دادند که باید بهتر از این می‌بود. اما نکته جالب اینجاست که بلافاصله پس از لغو سفر (هیات آمریکایی به پاکستان)، در کمتر از ۱۰ دقیقه سند جدیدی دریافت کردیم که بسیار بهتر بود. ما درباره این موضوع صحبت کردیم که آن‌ها نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند؛ به همین سادگی... آن‌ها خیلی چیزها پیشنهاد دادند، اما کافی نیست.»

ترامپ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آتش‌بس را حفظ خواهد کرد یا نه پاسخ داد: «حتی به آن فکر هم نکرده‌ام.»

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
هدف از قطع اینترنت تنبیه مردمه نه امنیت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
جک قضیه اینجاس که مجلس دو ماهه تعطیلیه نماینده ها هم معلوم نیست حتی موقع آتش بس کجا هستن، بعد همشون توییت میزنن که ما در سایت جانفدا ثبت نام کردیم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بهترین فرزندان ایران را سالها مبتلا به بلاتکلیفی و آینده ی نامعلوم کردید حالا خودتون دچارش شدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بعدها تو تاریخ مینویسن ۵۸ روز خاک پاک ایران پس زد...(تا امروز البته)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
والا بخدا کار خوب رو اماراتی ها کردند ما فقط دور خودمون چرخیدیم گوشت رو کردید کیلو دوملیون ،تخم مرغ و لبنیات سربه فلک کشیده ایمپلنت دندان که پول یک روز کار در عمان هست شده 30ملیون خب شما از مغول بدترید هی دارم گریه میکنم دختر دایی نازنینم که 10سال قرار بود باهاش ازدواج کنم گفت چرا قبول نمیکنی ما پولدار نمیشیم هردو عاشق هم بودیم اولین بار دختر دایم اومد تولدم برام ساعت خرید گفتم دوست دارم گفت دوساله منتظرم اینو بگی اشکم بند نمیاد مثل پروانه دورم میگشت دیشب با فشارپسر دایم و دایی پست فطرتم ما رو از هم جدا کردن دختر دایم برا اخرین بار دستم رو بوسید گفت شرمم میا جلو پدرم وایسم همین پرایدی که زیر پامه همین موبایل رو اون برام خریده از این ناراحتم که تنها مزیت اون پسر پول هنگفت پدرشه که براش یه خاور خریده سر من شاخ شده رفت دختر دایی نازنینم با کلی خاطره رفت ای خدا 😣😣🥲🥲🥲😢😢
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
من مادربزرگم یه عالمه هسته‌ زردآلو جمع کرده، نمیشه همینو بدید ترامپ کلک کارو بکنید این اینترنت مارو هم وصل کنید؟
دکتر گالیور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
الان متوجه شدیم رئیس جمهور تو ایران یک مقام تشریفاتی
و فرقی نداره کی‌ باشه همه وعده ها کشکه دستورات از جای دیگه صادر میشه و رئیس جمهوری مجری فقط
پس فردا دیگه نمیتونید از ترس امدن حسن کچل مارو بکشونید پای صندوق رای تا به کچل حسن رای بدیم
این کارتم سوخت
آزاده خو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
دوستان من بخاطر قطعی نت بیکار شده ام و امروز خیلی فکر کردم دیدم بهترین راهکار اینست که ما یک طومار با این مضمون تهیه کنیم:
مسئولین محترم جمهوری اسلامی  اگر معدود افراد فریب خورده ای در دی ماه سبب رنجش نظام شدند ما از جانب آنها و از جانب تمام ملت از شما عذرخواهی میکنیم و تقاصا داریم ناسپاسی ما را به بزرگواری خودتان ببخشید و بنده پروری کنید و از سر تقصیرات ما درگذرد و اینترنت را وصل کنید ما ملت ایران نیز قول می‌دهیم در هر حال وفادار آن نظام مقدس و گوش  به فرمان مسئولین عزیز نظام باشیم و چنانچه بار دیگر از ما خطایی  َسر  بزند  به هر نحو مقتضی ما را تنبیه کنید ولی اینبار  که بعضی افراد نادان تحت تاثیر شبکه های معاند  سبب رنجش  نظام شدند  ملتمسانه تقاضا داریم شما با بزرگواری خود ما  بندگان سراپا تقصیر  را عفو نمایید. امضا: ملت نادم ایران
من فکر کن با این طومار دلشان به رحم خواهد آمد و ما را می‌بخشند و اینترنت را وصل میکنندا
Anonymous
!!!!!!!!!!!
املاکی پرو
آقای ثابتی شمایی چخبر مشتی کجایی نیستی تو ایکس توییت میکنی ما ملت درجه سه عادی نمیتونیم بخونیم و فیض ببریم از توییت های شما خوشحالم اینجا ملاقاتتون کردم
Anonymous
مگه اشتباهی کردی که ببخشنت
جاوید
دلم گرفت از پیامت
Anonymous
حداقل اسم آزاده خو رو خودت نمیذاشتی!
Anonymous
این آرزوهاتو اگه بتونی بدی غول چراغ جادو شاید برآورده شده
ناشناس
آدم اینقدر بدبخت باشه ک التماس اینا رو کنه!میخوام نباشه همچین نتی😑
سالاری
دوست عزیز فقط میتونم بگم متاسفم. آدم نباید اینقد خوددوست باشه.جوونای جانفدا حقشون این نیست
Anonymous
باعث تاسفه
محافظه
شوخی خوبی نبود.
Anonymous
اسمت اصلا به متنت نمیخوره. التماس برا حق؟
Anonymous
کارگری میکنی. من کار ساختمانی سراغ دارم.با زور بازو نان خوردن بعضی اوقات خوبه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
چی‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌؟ ۳۰ میلیون جانفدا داری چرا باید دلشون خالی بشه؟ 🤧
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
سال 2028
مذاکرات سازنده بود،دور بعدی مذاکرات در کابل پایتخت افغانستان برگزار میشود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
همه کارشناس های نظامی طرفدار مردم ایران ،از ترامپ متنفر شدن.....خدا لعنتت کنه ترامپ
صادق عجیب کلام
کدوم کارشناسا؟

❤️
Anonymous
اسمش روشه، ترامپ قمارباز، یه قمارباز حرفه‌ای هیچ وقت نمیزاره حریفش حرکت بعدیو حدس بزنه!!
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
رسما برده هستیم
منبع موثق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
هزینه روزانه زندگی برای هر نفر تقریباً پونصد هزار تومان شده..
این بخیر از اقساط و کرایه خونه و هزینه های جانبی مثل تعمیرات ماشین و لباس و تفریحات و دارو درمان هست....

یعنی حداقل یک زندگی ۳ نفره به شرط مالک بودن ۴۵ میلیون تومن شده....

بعد حداقل حقوق ۲۲ تومنه!!!!!!

من ریاضیم ضعیفه یا نشدنیه؟
Anonymous
ریاضیاتت خیلی ضعیفع، بهتره بیشتر تمرین کنی. الان حداقل هزینه روزانه هر نفر برای اینکه با جانور اشتباه گرفته نشه حداقل یک میلیون تومن در روزه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
برنامه های متصل به گوگل تو گوشی داره یکی یکی از کار میفته. ساعت دستگاهها دیگه سینک نیست. خدا لعنتتون کنه . ما تو سال ۲۰۲۶ هستیم و زندگی وابسته به مقتضیات این زمان هست و شما ما رو فلج و نابود کردین! واقعا بازار اگه منطقی توش حاکم بود الان تو ایران اسمارت فون ها باید از همه جای دنیا ارزونتر میشد چرا که فقط تبدیل به یه دوربین شدند که میشه گاهی باهش زنگ زد و پیام فرستاد...!
Anonymous
خودشون اینترنت سفید دارن درد و مشکلات مردم رو نمیفهمن و نمیخوان بفهمن. همه شون دروغ میگن وقتی میگن اینترنت آزاد حق ملته، که اینترنت پرو با هزینه های هنگفت به تدریج به تمام مردم بفروشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
برای آمریکا کلا تروریست ها همیشه فوق العاده هستن چه پاکستان باشه چه طالبان چه القاعده وداعش. و...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
- آهای مارکو از کجا میایی؟
- از مسکو
به کجا می‌روی مارکو؟
- دارم به اسلام آباد برمیگردم!
- بیخود اسلام آباد نرو مارکو. فرش قرمز رو جمع کردن، چراغها رو هم خاموش کردن!
محسون
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
راسته؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
والا ما بیخود در بعضی کشورها دخالت کردیم منظورم فلسطین یا لبنان نیست ولی من اگه دوتا از همسایه هامون سر ملک ،ناموس ،شارژ ساختمون یا هرچی دعوا کنن هرگز نمیرم دادگاه براشون شهادت بدم میگم هردو همسایه هستید با هم کنار بیاید من چرا دخالت کنم ما شعار هامون اشتباه بود و هست
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
میگن که نزدیک به هزار موشک به اسراییل شلیک شده.
امشب فیلمی میدیدم که سوخت‌رسانی ها تو فرودگاه بن گورین به صف شدن
ینی هزار تا موشک نتونستین دوتاشو بزنید به فرودگاه؟
Anonymous
هوش مصنوعی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
باز کن‌اون‌ نت بین الملل بی صابو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
اعتراضی که بابت قطعی اینترنت شکل بگیره رو دیگه نمی‌شه با قطع کردن اینترنت سرکوب کرد

از ما گفتن ...
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بیاین قرار بزاریم توییتر که وصل شد(باور قلبی دارم اینبار بدون فیلتر خواهد بود)
یه توییت بزنیم و بگیم که تو تمام این تاریکی دیجیتال ما در افتاب نیوز کنارهم بودیم
هم به تشکر از سایت میشه بلاخره با تمام سخت گیری ها
سعی کردن یه چند تایی از دهها کامنتمونو منتشر کنن و مثل یه فانوس در میان بی کران اقیانوس بودن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
اینا که شبا بیرونن پرچم تکون میدن نمیشه معترضا هم ‌شبا اونطرف شهر جمع بشن؟
Anonymous
نمیشه ما روزا جمع بشیم؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من بعضی اوقات تو شبکه های اجتماعی از زندگی سگی خودم آه و ناله می کردم شما حتی اون امکان رو از ما گرفتید
ناشناس
ای قربون کلامت من خیلی وقت پیش تو اینستا میگفتم ای زندگی که ما میکنیم ... البته بعضیا همون موقع قبول نداشتن چون وصل بودن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حاضرم سینه خیز از مرز خارج بشم ولی شماها رو دیگه نبینم. جماعت شیپورچی
Anonymous
اونام همینو میخوان. همین جارو درست کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت ندارم ...امید ندارم ...تمرکز ندارم ...چقدر از آرزوهام دور شدم ...ولی می‌دونم صب میشه این شب حتما ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کاور اکونومیست یه کشتی تجاری داره که از توی کانتینر موشک شلیک میشه، کاخ سفید چقدر با آب های آزاد فاصله داره؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقا مسوول اینترنت کدوم اداره اس میخوام برم جلوش تحصن کنم
Anonymous
شعام
Anonymous
شعام
Anonymous
همون دفتر دکتری که بهش رای دادن و مهم بود کی تو پاستور باشه
مراجعه کن به اونجا
دفعه بعد حتما پای صندوق رای حاضر بشید
دیدا
وزارت قطع ارتباطات
Anonymous
دفترشو زدن دیگه نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چجوری هنوز داریم این وضع رو تحمل می‌کنیم. تا کی...
هانا
من فکر نمیکردم بیشتر از یک ماه بدون اینترنت دووم بیارم، یه تیکه هایی هم واقعا داشتم دیوونه میشدم...
نارنجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
✊️✊️✊️هیهات من الذله 📢📢📢
.
.
.
خب حالا برم روسیه گزارش بدم و اجازه‌ بگیرم 🫂🙇‍♂️
Anonymous
مگه خدابیامرز اجازه بگیر نبود و اینا مستقل؟
بد شد که
Anonymous
ممنون که تو این همه غم که آواره رو سرمون ، یه لبخند با کامنت های با مزه شما میزنم.🥹
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در ادبیات ما ظلم بزرگی به چوپان دروغگو شده. بیچاره دو تا دروغ گفت دروغ سومشو باور نکردن بهش انگ درغگویی زدن
Anonymous
بی اخلاق هم بی اخلاق های قدیم😊
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تا بود مذاکره برای پیدا کردن چارچوب اولیه بود؛ حالا مکان برگزاری مذاکره هم اضافه شد. سه سال باید طول بکشه حداقل.
گابن چطوره؟ بوتان چطور؟ برین اونجا رو هم ببینید، مارکوپولو اینقدر که شما جهان را گردیدید نگردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عاقبت خاک گل کوزه گران خواهید شد....
نامتان عبرت تاریخ جهان خواهد شد
مصرع دوم از خودم بود
پوریا کلهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پس از کانون وکلای سمنان و سازمان نظام پرستاری، انجمن صنفی طراحان گرافیک هم به اینترنت پرو ، "نه" گقت...
_انجمن صنفی طراحان گرافیک_ با انتشار اطلاعیه‌ای صریح، طرح *اینترنت پرو* را تبعیض‌آمیز دانست و اعلام کرد که برای دریافت این امتیاز ویژه، درخواست جمعی ارسال نمی‌کند.
Anonymous
درود به شرف شون
متشکریم🙏🌷🍀
Anonymous
من هم با وجودی که هم نیاز دارم به اینترنت هم پولش را دارم ولی یک نه بزرگ گفتم. " اینترنت بدون تبعیض برای همه "
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مشترک گرامی همراه اول:
شماره تلفن همراه شما برای دریافت اینترنت پرو تایید شده است. لطفا جهت دریافت لینک پرداخت اشتراک اینترنت پرو به همراه 50 گیگابایت هدیه، به مبلغ 19،800،000 ریال به علاوه 10% مالیات بر ارزش افزوده کد زیر را شماره گیری نمایید:
*10*3275#
پس از شماره گیری، لینک پرداخت برای شما پیامک خواهد شد.


برای بقیه هم اومده؟
من تحریم کردم
کورش
اگر همچین پیامکی اومده حداقل حکومت فکر میکنه شما از طرفدارانش هستید در اعمال خود دلیلش رو جستجو کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان خسته ام. امروز ته‌مانده حسابم را برای کرایه خانه واریز کردم و فقط ۹۷ هزار تومان موجودی دارم. به خاطر هم وجدانم و هم ترس از حرفها و توهین‌های دیگران، پروژه‌های ارگان‌ها را نپذیرفتم. اما واقعاً دیگه برای نون لواش هم پول ندارم. نمی‌دونم چه خاکی به سرم بریزم.فوق لیسانس دارم ولی حتی جسمی هم توان کارگری ندارم از کمر درد و پا درد. هیچ راهی پیش روم نیست جز اینکه یا با پروژه‌های سیستم کار کنم یا از گرسنگی و بی پولی بمیرم. خدا هیچ مردی رو به این روز نندازه.
Anonymous
گاهی نمی شود که نمیشود که نمیشود 😔
ممد
یه پروژه رو قبول کن تا شرایط سپری بشه
Anonymous
من اجاره رو برای صاحبخونه نمیریزم، چندماهی شده، فقط نباید به ما فشار بیاد، نریزید اجاره بذارید اونا هم حس کنن، با هزار بدبختی پول درمیاریم چرا باید به همان راحتی ماه های قبل اجاره رو بریزم، صاحبخونه ها هم باید سختی بکشن
Anonymous
خدا بهت صبر بده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فیلترینگ رو شبکه های اجتماعی از سال ۸۸ شروع شد با فیلتر یوتیوب و فلیکر بعد ها وی چت و لاین و وایبر ادامه پیدا کرد

درضمن با نت سرتون گرم شد تا از هدف اصلی دور بشید ۱۸و۱۹ دی را بخاطر بسپار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بذارید ما سربازی نرفته ویزا بگیریم بریم. بمونیم شر بپا میکنیما گفته باشم.
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عضو هیئت رئیسه مجلس:
نمی‌خواهم دل مردم را خالی کنم اما باید آماده باشیم،
احتمال جنگ وجود دارد.

عجب بابا عجب ... دل ما از جنگ نه تنها خالی نمیشه بلکه شادمان هم میشه. تنها کورسوی امید فقیر فقرا همین جنگه ببم جان
Anonymous
😂😂😂
اینا در و پنجره میکشن بخدا ، تنها کسی که باید دلش خالی شه شما مسولین هستین ، چه جنگ بشه چه نشه
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای یک زندگی معمولی
همین...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فقط حال اونایی رو خریدارم که منتظر بودند ترامپ بهشون هدیه بده..ترامپ حتی اجازه نداد نتانیاهو به تغییر فکر کنه آمریکا داره اسراییل رو در دنیا بدنام می‌کنه چون هم با خودش صمیمی هست هم با دشمناش
Anonymous
خواهیم دید چه خواهد شد
Anonymous
حقیقت همینه البته در زمان حال .
این ماجراها بخوابه با توجه به قدرت سیاسی و اقتصادی امریکا همه جهان محکوم میشن به فراموشی
Anonymous
منفی اشتباهی
Anonymous
چی می گی؟!
Anonymous
آمریکا و اسرائیل دو حکومت جداگانه نیست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در سال ۲۰۲۶ که حکومت ها برای پیشترفت کشورشون و راحتی مردمشون هرکاری میکنن ما حتی دیگه اینترنت که تماما فیلتر شده بود و به سختی وصل می‌شد رو هم دیگه نداریم!!!!
مردم عادی که به هیچجا وصل نیستن،شغلشون درآمدشون زندگیشون نابود شده
هیچ دلیل منطقی هم وجود نداره ،اولش گفتن بخاطر جنگه الان چی؟
اگه پول بدی اینترنت پرو بخری امنیت به خطر نمیافته ولی اگه پول ندیم امنیت بخطر میوفته
امنیتی که با قطع و وصل اینترنت به خطر بیوفته امنیت نیست دیگه
فکر اینکه دیگه نمیتونیم به اینترنت بین الملل دسترسی داشته باشیم داره دیوونم میکنه،زندگیمونو نابود کردید خدا لعنتتون کنه
ما 🥺
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کره جنوبی دسترسی به اینترنت نامحدود را برای ۷ میلیون نفر فراهم کرد

وزارت علوم و ICT کره جنوبی، سه اپراتور بزرگ این کشور (SK Telecom، KT و LG Uplus) را موظف کرده‌اند پس از پایان سقف مصرف ماهانه، اینترنت نامحدود با سرعت ۴۰۰ کیلوبیت‌برثانیه را در اختیار بیش از ۷ میلیون مشترک موبایل قرار دهند.

دولت کره‌جنوبی اعلام کرده دسترسی به اینترنت باید به‌عنوان «حق پایه ارتباطی» در نظر گرفته شود.

اون وقت ما مثل مردم کیم دسترسیمون قطع شده 😔
Anonymous
اخه ۴۰۰ کیلو بیت شد سرعت؟؟؟؟؟
Anonymous
مام مثل اوناییم، فقط شمالی شون
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سکانس آخر سینما پارادیزو،توتو تکه های فیلم که سالها سانسور شده بود رو می بینه.
خیلی از نظرات ما رو منتشر نکردی شاید برای برخی حق و معذوریت داشتی اونها رو نگه دارید برای یادآوری روزهای تلخی که میگذرونیم.
Anonymous
قشنگ بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هر شب به ابن فکر میکنم فردا صبح که افتاب رو باز میکنم به جای تیتر
روز xجنگ اتش بس شکننده
این تیتر رو بببینم....

روز اول پسا... اغاز همدلی در عرصه ساختن ایرانی نو
Anonymous
دستم خورد منفی دادم
پوزش
جیم دال
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توی ۳روز ۱۰تا کامنت میزارم از این ۱۰ تا یکیش منتشر میشه واسه بقیه دوستان هم همینطوریه....اینو که منتشر کن حداقل
Anonymous
امروز حدودا ۵تا کامنت گذاشتم همه منتشر شدن، این در حالیه که دو روز پیش فعک کنم آفتاب مسدودم کرده بود [البته حق داشت🫣]؛ هر چی دکمه ارسال رو میزدم، ریفرش میکردم، اصلا ارسال نمیشد.
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبرنگار الجزیره در تهران: ایران می‌خواهد اکنون درباره پرونده پایان جنگ با تمام جزئیات آن مذاکره کند: پایان جنگ، تضمین‌هایی برای عدم بازگشت آن، آینده تنگه هرمز و محاصره بنادر، و سایر پرونده‌ها در نوبت‌ دیگری قرار گیرد / به نظر می‌رسد این همان چیزی است که ایرانی‌ها به میانجی پاکستانی ابلاغ کرده‌اند/

پاسخ ترامپ :
ما دست برتر را در همه‌ موارد داریم و آنها هیچ

نتیجه:
احتمالاً شاهد تغییر محل مذاکرات از پاکستان به جای دیگری باشیم
علی
تو را خدا اینقد به علی هاشم خبرنگار الجزیره در تهران ارجاع ندهید...بنده خدا از منو و شما بی خبرتره..ولی خب...لنگه علیرضا نوری‌زاده هستش...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من مطمعنم یکی از این روزا، یه جا یه اتفاقی میفته و یه نفر یه کاری میکنه، یهو میشن هزار نفر و.... نگاه می کنی می بینی خلق خروشیده
اونجا هی SMS دولت میاد که با تصویب دولت اینترنت وصل شد
موتور سواری زنان با دستور وزیر فلان آزاد شد و گواهینامه میدن
کمک هزینه و یارانه فلان و کالابرگ فلان به هر شخص پرداخت میشه
ولی دیگه دیر شده
یا الله جان خودت این ملت شجاع و مظلوم رو در پناه لطفت نگه دار
Anonymous
بیصبرانه منتظره اون روزیم
به امید خدا
Anonymous
خیلی خوشخیالی
قفنوس
مشکل ما فقط موتور سواری زنان،مشکل دیگه ای نداریم که،چون تخم مرغ شونه ششصد تومنی رو قرار مردا بخرن،پس زنا فقط باید به فکر موتور و چیزای دیگه باشن،عجب انسانهایی هستیم
اولین خون
مثل همون وام سی میلیونی که قرار بود تو دی ماه به هم بدن!!،بدون سود
سانسورچی
ققنوس چته؟ ...؟! اس ام اس گواهینامه موتورسواری بانوان رو قبل ۱۸ و ۱۹ دی هم دادن. مگه کسی بخاطر این کوتاه اومد؟! اصلا بانوان بدون اینکه منتظر باشن حقشون رو بعد کلی سال با منت بهشون بدن خودشون سوار موتور میشن. به حقی که از زنان گرفته شده هم حسودی میکنی؟! ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امشب هم گذشت و نیامدی....
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سلام دوستانی که از اینترنت میپرسند
جواب سیستم اینه
اگر هر گیگ را ۸ هزار تومان خریده باشید امنیت سیستم را تهدید میکند
اگر هر گیگ ۴۰ هزار تومان باشد کاملا امن هست
امروز نظام مهندسی پیامک اینترنت پرو فرستاد
اینترنت بدون حضور ملت ارزشی ندارد
ولی تا الان جواب سیستم اینه که کم‌کم همه مردم پیامک اینترنت پرو دریافت خواهند کرد
یعنی فقط قراره گرونش کنند ولی با این ترفند
Anonymous
بله باید خسارت این قطعی اینترنت را از جیب مردم جبران کنند
اما ما استفاده نمی‌کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ساعت یازده شب هست و من دارم دیوونه میشم از سرو صدااین وانتیا خدایا تو چه خراب شده ای گیر افتادیم (قائمیه اصفهان)😭😭😭
Anonymous
هر شب هم صداشون بلندتر از دیشب میشه!
Anonymous
مردم آزاری هم حدی داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اصلا حالا که پیام هام رو تایید نمیکنید , مرگ بر روسیه !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
محمدعلی فروغی، ستاره درخشان آسمان حکمت و سیاست ایران:

«هر شب از خودم می‌پرسم: امروز برای ایران چه کردم؟ اگر پاسخی نداشته باشم، خوابم نمی‌بَرَد.»
Anonymous
قلبی که برای ایران نتپد بهتر آنکه هرگز نتپد
❤️
سامانه هدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چه پر تو پرویی شده داره همراه اول روی اینترنت طبقاتی رو سفید میکنه
ذره باردار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باز بگید خدا با ما نیست

ترامپ تا حالا چهار بار هدف ترور قرار گرفته!
ولی هرچهار بار زنده مونده
فقط کافیه به اقداماتش از دوره قبلی ریاست جمهوری تا الان یه نگاه بندازید
Anonymous
دقیقا..چه جالب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سلام دوستان خوب
سایت chess.com با اختلال زیاد ولی از طریق وب اجازه باز شدن سایت رو دادن.نمیشه وارد حساب کاربری بشی.خواستم خبر بدم.
🌀
آره حساب کاربری نیازمند اتصال به ایمیل و گوگل داره ، هنوز حضرات به این جمع بندی نرسیدند که قفل کودک شو باز کنند
رنکینگ و نام کاربریتو بزار بعدا ی دست بازی کنیم
من ۱۸۰۰
Armin1190
Anonymous
برای من بستس 😔
خاف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما مردم ناسپاس لیاقت داشتن یک حکومت مقدس الهی رو نداریم که بر ما سروری کنه و درهای بهشت رو به روی ما بگشایه
بذارید از خودمون یک دولت خدمتگزار نا مقدس انتخاب کنیم و دنیا پرست و جاهل بمیریم
مرسی اه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نت پرو یعنی نت رو میری تو اتاق پرو , پرو میکنی بعد نمیخری و میری از مغازه بیرون !
:)
غیر قابل نشر
نه یعنی نت را با پررویی ده برابر بهت میفروشند !!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شما این همه سال وقت داشتید برای چنین روزی.چرا یک برنامه و راهکار برای این اینترنت کوفتی نکردید؟؟ اصلا از نهم اسفند تا امروز شصت روز (دو مااااااه) وقت داشتید،تنها راهکار این همه مدیران نجومی بگیر، قطع بیسوادگونه کامل اینترنته؟؟یعنی تا ساعتها میشه از بی تدبیری این مدیران را زیر سوال برد؟؟ظرفیت آدما حدی داره!! نکنید این طور نکنید.باور کنید خودتان باعث تنش می شوید.🫵🤷🙎
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظر میرسه در زیر پوست جامعه یک جنبش اعتراضی دوباره در قالب قطعی اینترنت شکل گرفته و ظرف کمتراز دوهفته نمود بیرونی پیدا میکند.
واینبار با قطعی اینترنت نمیشه جلوشو گرفت
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا منتشر نمیکنی بجای ادمین یه ربات بذارین خودش کامنتا تایید کنه از هر صد تا کامنت یدونه تایید میکنی
هانا
اتفاقا من هم به این فکر کردم که میتونن از یه بات یا هوش مصنوعی استفاده کنن هم برای تایید پیامها و هم برای "سانسور" کلمات نامناسب.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باید ببینیم مصلحت ...پوتین در چه است🥱
ناخدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هیچوقت فکر نمیکردم بخاطر قطعی گوگل،گوگل مسیجمو نتونم باز کنم !
واقعا گوگل مسیج،آپدیت نرم افزارها،هوش مصنوعی،دسترسی آزاد به اطلاعات چطور میتونه توجیه بشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اصلاح طلبان زمان تبلیغ برای پزشکیان :

✍ چرا باید به پزشکیان رای بدهیم !؟
1. ....
2. ....
12....
22..... 😎
438.....
اصلاح طلبان در دی ماه و هم اکنون :
ما هیچ ما نگاه ! 🚶‍♂🚶🏃🏃‍♂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای مبارزه با اهریمن، نمی‌توانیم خودمان اهریمن شویم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
غلامحسین ساعدی ناراحت بود چرا هرشب تو این مملکت مهمونی و پارتیه!
Anonymous
احتمالا الان خوشحاله که هر شب عزاست
Anonymous
اون از شادی ومهمونی کذایی ناراحت بود شادی باید همگانی باشه
ظهور کن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کی میتونه بگه چرا میرن روسیه اجازه میگیرن؟ اگه گفتید
Anonymous
تحت اللفظی ترجمه کن ، ...Home is there.
حالا از آموخته های عربیت استفاده کن و کلمه اول را عربی کن .
هایزنبرگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
درود و سلام خدا بر عزیزانی که برنامه آب و هوای مبایلشان ۵۸ روز آپدیت نشده است
Anonymous
به طرز عجیبی تو گوشی من ۲۵ مارس ، نیمه شب. بدون اینکه بفهمم چرا ، وقتی خواب بودم آپدیت شده .
چرا؟ نمیدانم ، ولی به خدا نه سفیدم. نه پرو . انگار چند دقیقه متصل بوده ولی خودم نفهمیدم
زن تنهای شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ادمین این شیفتو اصلا دوس ندارم.برو زودتر بچه پرو خونت ... .ادمین شیفت بعدی رو عشقه🥰
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عارف : با کمک خیرین ما از کشور تحریم شده به کشور تحریم کننده تبدیل میشویم !!!!!!
اولا: wtf
دوما : به من بیچاره کمک کنید !
Anonymous
خیرین همون تراستی ها هستن.
Anonymous
از آرایه پارادوکس استفاده کرده
Anonymous
تحریم ها رو دور می زنن
پول دولت را می‌کشند بالا
بعد دو زار صدقه می دن میشن خیر
واقعا خاک .....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
...
من کارت بازرگانی‌ دارم. برام پیامک اینترنت پرو اومد. با اکراه و خشم زیاد گرفتم. موقع پرداخت و ثبت نام قبل از اینکه احراز هویت کامل بشه اینترنت وصل شد و من هم ادامه ندادم چون احراز هویت اختلال داشت و انجامش ممکن نبود

بعد از یک هفته پیام اومده احراز هویت رو کامل کنید وگرنه قطع میشه و برای احراز هویت هم پول می خوان! و جالبه باز هم احراز هویت ممکن نیست!

من این تموم شه دیگه نمی‌گیرم. عزیزانی که نگرفتن بگم که چیزی رو از دست ندادید. سرعت پایین، فیلتر شده (برخلاف چیزی که گفته میشه فیلتر نیست، حداقل برای من فیلتر بود). محدودیت هست تو انجام خیلی کارا و اصلا ارزشش رو نداره
Anonymous
خائن حرف بدیه؟
Anonymous
با اکراه و خشم زیاد گرفتی؟ 😂😂😂😔
Anonymous
حالا شما بگو خائن
هر کسی که کارش گیر باشه و پیامک براش بیاد می گیره
شما تشنه باشی بهت آب بدن می گی نمی خوام؟!
به جای گیر دادن به بقیه تو این شرایط مزخرف در مورد اصل موضوع صحبت کن!
Anonymous
همون چون به صرفه نبوده صدات دراومده وگرنه اگر خوب بود، اینجا ناله نمیکردی و بی‌اینترنتی ملت اصلا برات مهم نبود.
Anonymous
چرا واقعا انقد به بقیه کنایه می زنید
ما همگی درگیر مشکلات مشترکیم
کسی که پول کانفیگ میده یا حاضر میشه اینترنت پرو بگیره برای تفریح این کارو نمی کنه
مجبوره
پولش جایی گیره
مریض داره
زندگیش به باد رفته
هر چی که هست عاشق خرج کردن پول گزاف برای حقوق اولیه اش نیست
بس کنید این دعواها رو با هموطن های خودتون
یه کم انصاف چیز خوبیه
Anonymous
آیا خیانت عمل خاصی محسوب میشه؟
Anonymous
با اکراه و خشم زیاد، سریع ۲ تومن واریز کردم 😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۹۰درصد مردم در سکوت کاملا و سوال با این وضعیت آینده ایران ما به کدام سمت میرود اقتصاد کار تولید و سازندگی
با این میدان داری خیابانی آیا حل خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مشهد هستم اینترانت همراه اول از صبح خیلی اختلال دارد هر لحظه خودش قطع میشه خودش وصل میشه برای بقیه همین طوری است ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گیری افتادیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من نمیدونم توی این بدبختی مگه مخاطبان آفتاب دنبال جوانسازی پوست و یا رفع سفیدی مو هستن؟ تبلیغات مفیدتری بگیرید مثلاً خرید رب گوجه در چهار قسط
Mari
با این استرس ها هم پیر میشی هم موهات سفید میشه ولی وقتی پول نداشته باشی برات مهم نیست
Anonymous
😂😂😂😂😂
Anonymous
فروشنده رب گوجه تبلیغات لازم نداره که پول خوب بابتش بده ، هر چقدر هم روی قیمتش اضافه کنه رو هوا فروخته . ولی این رفع سفیدی و چاقی و کوتاهی و... همیشه پول تبلیغات میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ایران چقدر مردم ساده ای داره...
سال ۹۶ تلگرام فیلتر شد
سال ۱۴۰۱ همه اپ های بین المللی فیلتر شد
اینجا هم ۴تا ادم بالا مقام سیم سفید داره میگه اینترنت حق همه است. خب ...دو ماهه برای مردم قطع کردید هر روز با سیم سفید می‌چرخی تو سایت ها قبلش قطع نت همه چی فیلتر بودن
این سیمی که تو گوشی ما وصله و همه چی قطع هستش خواسته باشند میتونند همه سایت ها و اپ ها رو رفع فیلتر کنند حتی سرعت نت افزایش دهن . و نیازی نباشه استارلینگ استفاده کنیم حتی مودم! ولی اینکار نمیکنند
تا قبل ۹۶ همه چی بدون فیلتر بود جز فیسبوک و یوتیوب
ولی برای امثال خودشون، بازیگر ها، ورزشی ها، خبرنگار ها، روزنامه نگار ها و بچه هاشون و فامیل هاشون همشون از قدیم و الان اینترنت بدون فیلتر داشتند

خلاصه همه ما سرکاریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
افتاب میدونم منتشر نمیکنی ولی من بازم میگم. کسایی که سوادشون در حد اینه که بازم با اینهمه گرونی تو خیابون میان عقلشون ب اینکه اینترنت بین الملل قطعه یعنی چی قد نمیده
ناشناس
اونا عقل شون بیشتر از تو قد میده که فکر میکنی اونا مشکل اینترنت و نون و شغل و در آمد خوب رو دارن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با اطمینان میگم الان هیچ کس بهونه استفاده از اینترنت پرو رو نداره، اینترنت برای اجتماع هست ، فردی نیست، اینترنت مثل تلفن میمونه ،تو داشته باشی بقیه نداشته باشن به چه درد میخوره؟ پژوهشگران و دانشمندان داخل ایران هم فرد گرا نیستن.
Anonymous
دوست گرامی زیادی خوش‌بینی. اتفاقن کاملن فرد گرا هستن ۱۰ درصد استفاده پژوهشی بقیه ش تفریحی. و دو دسته ن یا طرفدار این وضعیت یا کاملن سکوت اختیار کردن و ترجیح میدن استفاده و لذتش رو ببرن و کاری به هیچی نداشته باشن
داکار کوپر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خوش بحال مردم پاکستان که میتونن توییت سیاستمداراشونو خودشون بخونن😪
کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
22.56صدا پدافنگ در کرمانشاه
سانسورچی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الووووووووووو؟ اینترنت یه ملت چی شددددد؟؟؟؟؟؟؟؟ 👿😈
Anonymous
الو، الو من مسئول اینترنتم، الو صدات نمیاد....
دکتر شهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شرایط خیلی داره سخت میشه !! هر روز یک بمب اقتصادی توی زندگی ما می خوره
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک آمارگیری کوچیک (لطفا تایید کنید آفتاب)

به اینترنت دسترسی ندارم (منفی)
با وی پی ان، سیم کارت سفید، یا سیم کارت پرو دسترسی دارد، هر چند محدود (مثبت)
ایرانِ من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مذاکرات که نتیجه ای نداشت، فقط محدودیت ترافیکی برای مردم اسلام آباد به ارمغان آورده بود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من از شما دوست از عزیزی که کف میدان هستی سوال دارم
بیا توضیح بده که اینترنت پرو یعنی چی
خودرو و مسکن و هزار تای دیگه ش بماند، فقط بگو چطور فلسفه ای میشه برای این چید؟
فقط دوستان میدان پاسخ بدن
Anonymous
اول ببینیم درست تلفظش می‌کنند؟!
Anonymous
پاسخی ندارن بدن ، مسئله بزرگ‌الان همون مردم میدان هستن که نمیدونن چه جوری جواب اونا رو بدن ، زیادی هم حرف بزنی میگن طرف دشنمی نمیگن موشک رو سرمون اومد گفتیم اختلاف بعدا ، الان کشور ، جان فدا شدیم ، اقایون جلسه مجلس تعطیل میکنن، مردم میرن رو پل که هواپیما نتونه بزنه این اقایون جانفداااااا میترسن بیان جلسه تشکیل بدن ، قوه قضاییه همشونو باید برکنار کنه هم‌ دولت بی خاصیتو هم‌مجلس ترسو پول پرست و تشنه قدرت رو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توئیت دکتر مسعود روز یکم تیر 1403 (از مردم، از دختران و پسران ایران می پرسم، آیا اوضاع اینترنت شما خوب است؟.... اینترنت را باید آزاد کنیم و )
کورش
اگر جهان بخصوص غرب ادعای حمایت از،مردم ایران و حمایت از حقوق بشر رو داره باید تا زمانی که اینترنت بین الملل ایرانی ها وصل نشه و فیلتر شبکه های اجتماعی برداشته نشه اجازه فعالیت و داشتن اکانت به هیچ مسئول جمهوری اسلامی و طرفدارانشان رو نده اینکه مسئولین جمهوری اسلامی در شبکه اجتماعی مثل ایکس و اینستا و تلگرام فعال باشند که طبق قانون خود جمهوری اسلامی فیلتر شده و ورود مردم ایران به اون جرم تعریف شده نقض شدید حقوق مردم ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نفع جبهه ی مقاومت برای ایران چیه؟
پول میدیم مقاومت کنن خب که چی بشه مگه یه گروه شبه نظامی میتونه در مقابل یک‌ ارتش قدرتمند که قوی ترین ارتش دنیا هم پشتشه مقاومت کنه اصلا با عقل و‌ منطق جور در نمیاد
Anonymous
متأسفانه ما قدرت تحلیل نداریم که نفع جبهه مقاومت برای ملت رو بدونیم 😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با گرون کردن اینترنت جاسوسان موساد در ایران به مشکل خوردن، با خودشون حساب کتاب کردن ما ماهی ۳ میلیون از کجا بیاریم اینترنت پرو بخریم، تازه قندشکنم وصل نمیشه؟ عجب هوش فوق‌العاده‌ای دارن مسئولین ما که اینترنتو گرون کردن
Anonymous
...اینترنت رو برای چیز دیگه بستن
هوتن
درسرعقل می باید،بی کلاهی عیب نیست!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
والا انقدر دارن رو ترور نافرجام قالیباف مانور کاذب میدن هرکیم شک نداشته بهش شک میکنه!
سعید
ترامپ گفت ازم امان نامه خواسته
Anonymous
یعنی خدا وکیلی همه کاراشون تابلوه 😂😂😂😂😂😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به زودی:
- برق ساعتی یک میلیون پنج کاربره
- آب لیتری ۱۹۹ هزار
- گاز نامحدود روزی ۲۹۹ هزار
باشه ولی روزی میاد که تصمیم گیرندگان آرزو کنند کاش آن شب به دستمالی منتقل شده بودند.
Abraham
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کاش مسئولین اینو بخونند:
و آفتاب منتشر کند🙏
امریکا گفته ۴۵۰ کیلو اورانیوم باید تحویل بدید شما میگید بخدا ۴۰۰ کیلوه!!!!!

مگر قصد تحویل اورانیومو دارید که سر وزنش چونه میزنید ؟؟؟؟؟

بعد چرا قبل و بعد هر مسئله ای به روسیه حساب پس میدید؟!!! مگه شما ادعای قدرتمند بودن و مستقل بودنو غیره رو ندارید پس چرا نمیتوانید بی اجازه پوتین آب بخورید!!!

در پایان بارها تذکر داده ایم ، اگرتمام راه های ارتباط با جهانو بر ما ملت ایران ببندید و خفقان را حاکم کنید چون مردم باهوش و ذکاوتی هستیم همه چیز را بهتر از شما امت ج ا میفهمیم !

لطفا دروغ نگویید !!!

با تشکر از شما Abrahm
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از لابلای اخبار میشه فهمیذ : فلانی هفته پیش به هوش اومده و معتقد صلح و توافق نیست ، اون جلیلی (متوهم) رو جایگزین قالیباف (منظقی تر) کرده !

داشتم فکر میکردم این تندروی بد هم نیست اتفاقا باید هلشون بدیم جلو ، ممکنه جنگ زمینی و نفع مردم بشه
کارنشناس نظامی
جنگ هوایی از نظر نظامی تموم شده
چون بیشتر اهداف نظامی رو زدن و کمترش مونده
مگر اینکه بخوان تأسیسات غیرنظامی رو بزنن
ولی جنگ زمینی یا پارتیزانی هنوز شروع نشده
Anonymous
منبع خبرت؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا یک مرجع تقلید پیدا نمیشه برای اینترنت پرو یا قطع اینترنت مردم حرفی بزنه فتوا بده؟!
چطور توتون و تنباکو که مضر هم هستند فتوای در حکم محاربه با امام زمان داشت اونوقت همچین ظلمی نیست؟!
Anonymous
تا عید فطر سال بعد خدا حافظ و نگهدار شما باشد هموطن
Anonymous
مراجع قبلا درمورد حرام بودن اینترنت پرسرعت فتوا داده بودن
Anonymous
آخه کدوم بقال میگی ماست مغازه ما ترش است
چه توقعی دارید
دختر کبریت فروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کافر همه را به کیش خود پندارد

همینطوری ، خواستم اینو بگم ، اونایی که باید بفهمن ، میفهمن

دلیلشم به خودم مربوطه
Anonymous
😂😂😂😂😂😂
راننده تاکسی وگاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تا نت پس نگیریم آروم نمیگیگیریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
لعنت بر ... هرکس که‌مردم‌ آزاری کند
چه با بستن اینترنت
چه با داد زدن پشت بلندکو ساعت ۱۰ شب
چه با سانسور مطالب مردم

همه کی ابزار خفقان و استبداد هستید و شریکان جرم تمامیت خواهان خود شیفته
Anonymous
وای سر و صدا رو نگو ،الان ساعت ۱۱ شب تو منطقه تهرانپارس ...شبانه راه انداختن،واقعا من فکر میکنم مریض شدیم از این حجم صدا.به هر طریقی هم باهاشون مذاکره کردیم به ۱۱۰ زنگ زدیم به ۱۱۴ به هر جا هیچ کس اینارو گردن نمیگیره نمیرن،به خدا خسته شدیم.تمام شیشه های خونمون مبارزه.من واقعا یک سوال دارم ازشون دقیقا الان دنبال چی هستند؟
والا همین ۱۱۰ می‌ریخت تو مهمونیای مردم همه رو به جرم ایجاد مزاحمت دستگیر میکرد.اینا میان تو کوچه مواد میزنن شوخی های بسیار زننده میکنند با هم دیگه،قرارهای آنچنانی میذارن.همین پرچم به دست ها هیچ کس هم کاری نداره باهاشون.
شایدم واقعا تغییری اتفاق افتاده ما خبر نداریم وگرنه همه کارایی که اینا الان میکنن تا همین چند وقت پیش جرم مسلم بود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نمیدانم چه کسی به چندنفر اجازه داده برای نود میلیون انسان تصمیم بگیرند. اخرین بار ما به رییس جمهور رای دادیم که طرفدار صلح با امریکا بود و طرفدار اینترنت آزاد بود .حالا چرا به وعده هاش عمل نمیکنه
Abraham
دیگه کی میخواید به این نتیجه برسید که برای اینها ما مردم ایران ،فرهنگ و قدمت و نیک نژاد بودنمون براشون مهم نیست !!...
Anonymous
دلبستن به جمهوری و رئیس جمهور در بهترین جمهوریهای جهان هم عاقلانه نیست چه برسه خاورمیانه اونم ایران
زاغک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شما که کم‌غلط‌ترین متنها رو می‌نویسید و این یعنی دقیق می‌نویسید، خبر اعدام‌ها رو چطوری دستتون میره تایپ کنید؟
املاکی پرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نفت پر
تنگه پر
اقتصاد پر
مردم بدبخت پرپر
Anonymous
هسته ای پر، تریلیون ها دلار پرررر...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یکی از شروط ۱۵گانه‌ی آمریکا اینه که اسرائیل به رسمیت بشناسن و باهاش پیمان صلح ابراهیم امضا و علنی اعلامش کنند، به نظرتون انجام شدنیه؟ خواهیم دید چه خواهد شد
Anonymous
به نظرتون چاره ای بجز انجام شدنش هست؟
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ تانکر ترکرز مدعی شد :

تصاویر ماهواره ای نشان میدهد که آمریکا حدود ۳۸۰ میلیون دلار نفت خام ایران را در اقیانوس هند توقیف کرده است؛ به نظر می‌رسد این محموله‌ها به سمت آمریکا در حرکت است
یک سیم کارت عادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نویسنده کتاب تاریخ بی خردی اگر زنده باشد باید با فونت درشت فصلی جدید به کتابش اضافه کند که مربوط به ... است و عنوانش می تواند این باشد.
ایرانیان برای حفظ حق هسته ای خود همه ملت خود را گرسنگی دادند و همه حقوق او از جمله زندگی عزتمند را از آنان گرفتند.
تی بگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آیندگان به حال ما خواهند گریست،اینکه یک ج.ا وجود داشت که همه دنیا میگفتن برای اینکه تحریم ها رو برداریم و مردم تون راحت زندگی کنن کشورتون پیشرفت کنه،
فقط مثل یک کشور عادی رفتار کنید مثل خیلی از کشورهای دنیا،نیابتی نداشته باشید،بمب هسته ای نداشته باشید،
ج.ا میگفت نه،نمیدونم باید خندید یا گریست به این طرز تفکر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بحث‌سیم‌کارت سفید به گفته خود آقایان مختص بلندگوهای خودشان است که نقش نمایندگان مردم را بازی کنند در رسانه های مجازی ( همان دادبزنهای بازار که پول میگیرند که تبلیغ مغازه و جنس و کتاب و‌پایانامه بکنند ) بعبارتی امثال زید آبادی و‌پرستویی وکیانیان و غیره نقششان همانداد بزنای هندوانه و طالبی فروش است .
اینترنت های پرو به اشخاص و گروهها و اصناف و تشکلهایی تعلق میگیرد که هم دولت احساس خطر کمتری از سوی آنان میکند ،هم براحتی قابل رصد و کنترل هستند .

این زمان در اصل زمان آماده سازی و پیاده سازی اسنبداد و انحصار رسانه ای است و در صورتیکه هیچ واکنشی از سمت جامعه بروز نکند همین روال ادامه پیدا میکند.
در سطح جامعه که گذر میکنی . بیشتر افراد بدنبال راهی برای میانبور زدن اینترنت هستند تا اعتراض .

ان داستان تمدن سیصد هزار ساله و ما مردمان ال و بل و جیمل فقط یک رویاست

در سطح جامعه غالبا بدنبال کذراندن خر خود از پل هستند تا مشارکت در مطالبات جامعه .سالهاست فرهنگ غالب مردم همین شده است ، فدا کردن جامعه برای پیشرفت خود
از کسی که برلی پیش افتادن کار شخصی اش دوبله پارک‌ میکند ، با موتور از پیاده رو میگذرد، خارج از صف هجوم میبرد، حمله میکند به انبار کردن اجناس ، انتظار حرکت اجتماعی داشتن نهایت ساده لوحیست

هنوز خیلی چیزها برای ما خیلی خیلی زود است .

دوباره گروهی متوهم حمله میکنند که واویلا خود نحقیری و مردم تحقیری

واقعیت همیشه تلخ بوده و است
Anonymous
هر گوشه جهان اینهمه بلا سر ملتی می آوردند صد برابر بدتر بودند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من زیاد از خونه بیرون نمیرم
ولی از روی حرفای تو کامنتا و..
احساسات خودم ‌ اطرافیانم

حس میکنم قطره قطره داره جمع میشه و مثل سیل این‌بار میاد که ببره و جوی خون راه میفته ولی دیگه تموم میشه٫ نمیدونم چه جوری تموم میشه ولی تموم میشه..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تحریم خرید بسته از اپراتورها
وقتی که اپراتورها ضرر کنند مجبور میشن به حضرات فشار بیارن تا اینترنت را وصل کنند. همیشه درصدی از سود اپراتورها به جیب حضرات هم میرسه. با تحریم اپراتورها حضرات هم ضرر میکنند
Anonymous
دوست عزیز بچه ها کلاس های انلاین دارن مگه میشه بسته نخرید؟
جیم دال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خب عباس رفت مسکو حالا ببینیم رئیس پوتین چی میگه...
Anonymous
ببینیم اجازه ورود به کرملینو بهش میدن یا دم در تلفنی خبرا رو اطلاع میده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ تازه داره خوشِش میه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عراقچی بعد از اسلام اباد راهی مسکو شد فقط یکم بهش پول بدید چندتا واحد در همسایه گی بشاراسد بخره بعدا لازم میشه
Anonymous
خیالت تخت الان صد تا خریده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
استارلینگ خیلی مطمئن تر و به صرفه تر از اینترنت پرو هستش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میدونم افتاب منتشر نمیکنه ولی اگه منتشر کرد اینا بدونید
اینا از اول که اومدن هر روز با یه سری مسائل که مستقیما با زندگی مردم سر و کار داره ، ذهن مردم رو درگیر کردن که هیچکس نتونه ذهن اروم داشته باشه ، واقعا تبدیل شدیم به یه سری ادم با مغز های درگیر ، ولی عاقبت خوبی براشون نداره این کار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صبح را با خبر مرگ آغاز
و شب را با صدای آرزوی مرگ پایان
این جا زنده گی را کشته اند
شهروند غیرمعمولی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چند بار باید با مستند اینترمیلان بمیریم و زنده شیم...زخمی که همیشه تازه خواهد ماند...
باران بهاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آفتاب جان
طرف از قورباغه‌ش صحبت می‌کنه، کامنتش تایید می‌شه، از تایید نوشته‌های من که همه یادکرد سروهای شکسته‌ی ایرانه همه‌ش مرثیه‌ی زخم‌های ایرانه، ابا داری؟
عجبا.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
و ما بتدریج به کره شمالی تبدیل می‌شویم...
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کارزار نه به اینتر نت پررررررررووووو
خیانت پشت خیانت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به وسیله اینترنت هم میخان بین مردم تفرقه بندازن ، دود این تفرقه افکنی ها اول رفته تو چشم خودشون ولی درس عبرت نشده ، کاش برگردیم به همون عهد حجر که هر روز انقدر درگیری ذهنی نداشته باشیم ، خستمون کردین
آقای ارنست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عضو هیئت رئیسه مجلس: نمی‌خواهم دل مردم را خالی کنم اما باید آماده باشیم، احتمال جنگ وجود دارد.


آخه چرا تو دل ما خالی بشه؟!
هنوز نفهمیدید که از سیاهی رنگی بالاتر برای ما دیگه نیست؟!
با این فشار اقتصادی و اینهمه تحقیر اینترنت و این همه پیامک های تهدید و رژه های شبانه و ...
ما دیگه ته خطیم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حیف که اون نفتکشی که ارتش امریکاتوقیف کرده داره میبره امریکاتوتیررس موشک های صورتی وقایق های تندروومحورمقاومت نیست وازتنگه هرمز وباب المندب عبورنمی کنه)))
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یادش بخیر اون موقع که کسی پرو نداشت آبراهام از اقتدارمون روزی چندبار یا غرق میشد یا دورتر میرفت

از وقتی پرو دادین شگون نداشت چون هم نفت و بردن هم محاصره کردن هم توقیف کردن
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۳۸۰ میلیون دلار نفت مملکت رو آمریکا بار زده برده حداقل برید توی ایکس تهدید کنید ترامپ فکر نکنه کشور بی صاحب شده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
👀خالق اینترنت تو گور داره می‌لرزه
باران بهاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یاران ِ رفته
یاران ِ سرسبز
اینجا اگر دم زنم از زبان سرخ شما
از ردِّ زخم خون‌چکان شما،
بوق تمام خبرنامه،
لال می‌شود.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ تانکر ترکرز مدعی شد :

تصاویر ماهواره ای نشان میدهد که آمریکا حدود ۳۸۰ میلیون دلار نفت خام ایران را در اقیانوس هند توقیف کرده است؛ به نظر می‌رسد این محموله‌ها به سمت آمریکا در حرکت هستند🛢
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تا ٣روز دیگه کل خرمشهر و خوزستان را نفت فرا می گیره و شعار احمدی نژاد که نفت را بر سر سفره هایتان می‌آوریم عملی خواهد شد.
به علت محاصره تنگه هرمز و عدم فروش نفت، مخازن نفت لبریز خواهد شد و مناطق جنوبی کشور غوطه‌ور در نفت خواهد شد.
فقط مراقب باشید سیگار روشن نکنید 💥
ایران بانو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگر اعدامم نمیکنید یه سخن از بنیانگذار جمهوری اسلامی بگم
بترسید‌‎ ‎‌از روزی که مردم بفهمند در باطن شما چیست و یک انفجار حاصل بشود
بشار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آهای ملت
اینترنت پرو جی‌میل رو باز نمی‌کنه
حواستون باشه
Anonymous
لازم به قندشکن داره😅😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما که دسترسی نداریم تو شهرستانیم تهرانیای عزیز یه روز جمع بشید برید وزارت ارتباطات اینترنتو وصل کنید بی زحمت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وقتی شما اینترنت قطع کردید اونا هم بازوی شما که نفت است قطع میکنند و برای فقر دست التماس بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🌱دوستی از جنس خرس خاله ها! گفته، جای اینترنت طبقاتی و پروی گرون قیمت، اینترنت رو وصل کنید و به جاش هر روز هرکس سایت‌هایی که سر زده رو بفرسته برای ناظرین حکومتی تا اگر متخلف بود، اینترنتش قطع بشه! یا به عبارتی چرا قصاص قبل از جنایت!
👈خب، اگر فرض کنیم این پیشنهاد مغرضانه و از قماش راضی کردن مردم به تب، بعد از به مرگ گرفتن نیست! حتما از جانب کسی مطرح میشه که خودش رو بنده صالحه محروم شده از حق طبیعیش از بیت المال می‌دونه و مثل وطن فروشان! باید پول اینترنت گرون بده یا محروم باشه.

👈اینجا باید گفت: آتش که گر گرفت، تر و خشک با هم میسوزه! خیلی عقلای جمع گفتن جای انحصار، تقدس مآبی و تک صدایی، کثرت گرا و حامی همه مردم و همه صداها باشید.

⚡به قول رورتی، یقین و باور به یک ایده، منجر به جدل برای اقناع مخالف و نهایتا حذف میشه تا گفتمان منجر به کاهش رنج انسان.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
💥سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: پاکستان واسطه مناسبی جهت مذاکرات نیست

اعتبار لازم را برای واسطه‌گری ندارد/آنها همیشه مصلحت ترامپ را در نظر می‌گیرند

تبریک ، یک دشمن جدید هم پیدا کردیم ، مبارکه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سازنده اینترنت: اینترنت پرو دیگه چیه ؟

میخوای اینترنت رو گرون کنی چرا اسمش رو می‌زاری پرو؟
Anonymous
فکر کنم اسمش پر رو باشه بهتره
Anonymous
مثل خودروهایی که به مردم میفروشن
دنا،دناپلاس،دنا پلاس توربو…
Anonymous
یه مدت دیگه همینم قطع میشه اینترنت پرو مکس میاد گرونتر
.. بعد از اون اینترنت پرومکس پلاس
Anonymous
اینترنت گرون نشده، تغییر قیمت داده، اگه اینو میفهمی تو یه جانفدا هستی !!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قانون نهم اساسی:
از آزادی، به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و تمامیت ارضی ایران کمترین خدشه‌ای وارد کند و هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور آزادی‌های مشروع را، هر چند با وضع قوانین و مقررات، سلب کند.
ناشناس
قائل توجه کسایی که دلخوش به قانون هستن؛ قانون طبق علم و نظر قاضی تفسیر و معنی پیدا میکنه، ساده ترش میشه اینکه قانون یعنی دلخواه قاضی نه متن مکتوب.
تحلیلگر و کارشناس محله
کدوم قانون حالت خوشِ ها
ناشناس
قاتون اساسی از سال ۶۸ به شکل مطلقه و بی‌سابقه‌ای نقض شد
ناشناس
چون سلب کرده ، پس طبق قانون اساسی منعزل هستند همگی.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
البته درستش اینه:
محور مقاومت جهت حفظ قدرت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من نمیدونم هسته‌ای را میدن یا نه
نمیدونم موشکی را میدن یا نه
نمیدونم با امریکا کنار میان یا نه
نمیدونم با اسرائیل کنار میان یا نه
فقط یه چیزی را خوب میدونم، هرگز با مردم ایران و خواسته‌های اونا کنار نمیان
تا زمانی که چنین رویکردی در مقابل مردم دارند جنگ و صلح برای مردم تفاوتی ایجاد نمیکنه، ...
Anonymous
نمیدن... به زور میگیرن ازشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باید ببينيم پوتین چی میگه.
محسن ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت پرو نه
اینترنت پر رو
اینترنت وقیح
برده داری نوین در عصر اطلاعات
دسترسی ازاد ملت بزرگ ایران به اطلاعات مورد نیازشون از طریق اینترنت جزو حقوق اولیشونه
اساسا کجای دنیا جاسوسا با سرویس های عمومی انتقال اطلاعات می کنن ؟
ملت به کدوم اطلاعات حیاتی دسترسی دارن ؟
شما با چه منطقی به همون بخشی که دسترسی به اطلاعات حیاتی دارن اینترنت پر رو میدید و مردم عادی رو از حقوقشان محروم می کنید .
Anonymous
واقعا فکر نمیکنین کلی جوون و نوجوون دارن از نت بین المللی برای ارتقا و دانش آفزایی استفاده میکنند به روز بشن و فردا بتونن برای ابادی کشور کار بکنن...نه شما فقط به فکر جیب خودتون و رفاه بچه هاتون هستین ...مردم و بچه های ایران سیری چند ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اومدید عوارض بگیرید
الان داره آشو با جاش میبره
نفتکش مملکتو با بارش داره میبره سواحل کالیفرنیا نشستید بربر نگا می کنید!؟
Anonymous
شبها پرچم تکون میدن بجاش
Anonymous
اینا زرنگ باشن یک کشتی بزرگ یا دوتا لانچر و ده تا موشک ورمیدارن ، میرن غرب اقانوس اطلس و نیورک میزنن البته قطعا همچین کاری به ذهنشونم نمیرسه 😜
هستی
در پاسخ ناشناس 22:49
مگر اینکه کشتی یوگی و دوستانش رو قرض بگیرن راه بسته س بسته😁
Anonymous
همه ناوهاشون رو آمریکا زد .
فقط قایق تندرو دارند که حداکثر تا آخر دریای عمان می تونن برن .
Anonymous
کشتیِ بزرگِ پرنده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای جنبش سه سال پیش، کلی هنرمند در سراسر جهان یهویی دلسوز ملت شدند ! اینها اکنون کجا هستند دو ماه فلاکت و بدبختی ملتی را فریاد کنند !؟
دوزاریت افتاد ؟؟؟ 😎
Anonymous
سوژه‌های جالبی برای چپهای جهان نیستیم، نمیشه باهاش کلاس گذاشت.
زاغک
نمیدونم شما منظورتون چه کساییه، ولی من از اینکه روزبه بمانی هم توزرد از آب دراومد خیلی غصه خوردم
Anonymous
منفی اشتباهی
مهدی
چپ هرگز نفهمید
Anonymous
وقتی دیدن یک جنبش مترقی رو با یک جنبش فاشیستی عوض کردید گفتن شما هنوز لیاقت دموکراسی رو پیدا نکردید.
Anonymous
بخدا اگه بدونی فاشیسم یعنی چی!
Anonymous
نه جانم، چون دیدند نخود سیاهی بیش نبود و ملتی همچنان در بند خواهند ماند مجلس را گرم کردند. هنگامی که دیدند تمدن ایرانشهری در حال بیدار شدن است خفه خون گرفتند و پاپ و اردوغان و این ژنرال پاکستانی را جلو انداختند !
Anonymous
چون این بار پای شاه وسطه!
Anonymous
آره دوزاریمون افتاد چون سه ساله با پوست و استخون حماقت امثال تو رو حس میکنیم
کاری کردید که حتی حمایت کنندگان از مردم در اون جنبش از حمایت خودشون شرمنده شدن
جنبش به اون با کلاسی رو عوض کردید با این حماقت محض و نتیجه‌ش رو هم دیدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کسی نمیدونه مستند رو مجدد از کجا میشه دید؟
Anonymous
یوتیوب
معلم آنلاین که بیکارشده
یوتیوب
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در قضیه اینترنت پرو چیزی را به ملت می فروشند که اصلا نمی دانید چی است؟ اینگه چه سایت‌هایی را باز می کند یا نمی کند..حجمش چقدر است....و...و.... مگه میشه آخه؟ چرا اینقدر پررو هستید شما؟
Anonymous
پنجاه گیگ دومیلیون یکساله!
Anonymous
اینترنت پرو یعنی جاسوسی از کسانی که ازش استفاده میکنند
کنترل سرورها درست زیر نظر ا.س
واو
۵۰گیگ اینترنت سفید و برای شارژ مجدد هر گیگ ۴۰تومن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مستندات و لیست دریافت کنندگان اینترنت خونی (پرو!) باقی خواهند ماند
فراموش نمیکنیم
Anonymous
پرو همون فیلترشکنه که برا دریافتش حداقل جوازکسب لازمه

با سیم سفید اشتباه گرفتی دوست عزیز
نخبه سیگارفروش
مستندات پرداخت پاداشهای یکسان به حسابها در دی ماه پارسال برای ابد در حافظه این کشور ذخیره شد ‌ .
خواب بر عده ای نادان بیرحم تا لحظه مرگ ، کابوس خواهد بود.

ذره ای به این حرفم شک نکنید.
Anonymous
تو صف نرو نمیخواد نسخه برای مردم بپیچی
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان کسی مراحل پناهنده شدن به یه کشور رو میدونه چجوریه و چقدر طول میکشه؟!
Anonymous
بمان و پس بگیر
Anonymous
دوست من شش هفت سال پیش پناهنده شد ترکیه که بعد بره کشور سوم هنوز هم بهش زنگ نزدن همونجاست! شهرشو باید خودشون انتخاب کنن و معمولا شهرهای داغون ترکیه است ولی اگه از دورکاری پول درمیاری از این خراب شده خیلی بهتره
Anonymous
مراحل و زمان برا یک ایرانی فقط مقدار پولی که هزینه میکنی مشخص میکنه
عادل
به ایرانی ها دیگه پناهندگی نمیدن
Yeti (یتی سابق)
بسته به نوع پناهندگی و کشوری که میری داره. معمولا هم باید بصورت قاچاقی بری و خطرناکه از همه نظر.
وقتی برسی تقاضا میدی میبرنت کمپ یا هتل اقامتی مربوطه و ی مدت منتظری تکلیفت معلوم شه. در صورت پذیرفته شدن شرایط پناهندگی بین 2-5 سال در کمپ (معمولا ساختمان یا مجموعه ای از ساختمان هاس) هستی. هرچی زودتر زبان یادبگیری یا استعدادهای خوبی نشون بدی زودتر از این شرایط خلاص میشی و میشی شهروند. البته اونم شرایط خاص خودشو داره. در زمانی که تو این شرایط هستی هم قوانین سختگیرانه و خاصی برای فعالیت شغلی یا خروج از کمپ داری مثلا دوازده ساعت در هفته. یا دو ساعت در روز.

ترجیح اینه که قانونی بری ولی اگه ناچار شدی سعی کن مسیرت رو از قبل خیلی خوب مشخص کنی و بی گدار به آب نزنی
جانی سینز
متاسفانه در حال حاضر هیچ کشوری در دنیا از ایران پناهنده نمیگیره ، فقط پناهنده سیاسی میگیره که اون هم شرایط میخاد ، ولی اگر منظورت مهاجرت هست باید خودت اقدام کنی برای رفتن به کشورهای همسایه که هم پول میخواهد و هم کار سختی هست ، چون پروسه مهاجرت به اروپا و آمریکا خیلی خیلی سخته و پول زیادی میخواهد
Anonymous
تو این شرایط جنگی خیلی سخت تر خواهد بود
فعلا تنها راه، ورود به کشورهای همسایه از طریق زمینی است مثلا ترکیه که نیازی به ویزا نداره
اونجا باید برید پیش پلیس اعلام پناهندگی کنید علت رو بگید
اگر براشون قابل قبول باشه (که معمولا نیست مگه کیس خیلی ویژه باشه و خطر جانی داشته باشه) خودشون بقیه مراحل رو انجام میدن ولی تا جایی که اطلاع دارم چند سال طول میکشه و بعد ممکنه بتونید برید اروپا یا آمریکا
اگر قبول نکنن یه راست برمیگردوننت ایران

اگر پروازها باز بود می تونستید یه ویزای توریستی به کشورای اروپایی بگیرید و اونجا اعلام پناهندگی کنید. اون هم فرایند سختی داره ولی احتمال پذیرش تون بیشتره
Anonymous
گزینه ی خوبی نیست ..بشین زبان بخون بعد برو کار پیدا کن مثل آدم ...
نون
دیرآمدی ای نگار سرمست
زودت ندهیم دامن از دست

شوخی بود: پول داری بری؟ وقتو تلف نکن
Anonymous
صبر کن درست میشود
Anonymous
باید حداقل بتونی برسی به یونان یا آلبانی اونم به صورت قاچاق خوش شانس باشی حداقل ۱ ماه براش در نظر بگیر
ولم کن
من قبلا تلاشمو کردم پناهنده شم تجربیاتمو میگم بهت:
تعداد کسانی که میخوان پناهنده شن خیلی زیاده مثلا بگم ده برابر چیزی که تصور میکنی، از هر نژادی و با سرو و وضع های افتضاح و تعداد بسیار زیاد و ده تا ده تا.
طوری که لابلای اینا شتر با بارِش گم میشه.
خیلیشاون هم اواره ی کوچه خیابون و کارتن خواب و … شدن خلاصه اون تصوری که توی یوتیوب و اینستاگرام در مورد پناهندگی ایجاد میکنن کاملا دروغه. دوم اینکه اونجا هیشکی رو نداری و اگه بمیری هم اتفاق خاصی نیوفتاده. اون کمپ های خوشگل و گوگولی که ویدیوشو میذارن توی یوتیوب و… کشکه و شانس اینکه تو همچین کمپ هایی منتفل بشی یک در هزاره.
فکر نکن برسی اونجا دیگه کار تمومه تازه بدبختیت شروع شده.
اینکه دولت بهت حقوق میده و … مال قصه هاست و فقط شاید چند ما بدویی از این اداره به اون اداره که اگه زبان هم بلد نباشی کلا کنسله.
توی کشورهای خارجی هم هیشکی انگلیسی بلد نیست فکر نکن انگلیسی بلد باشی دیگه حله. بخوای انلاین ترجمه کنی و … میگن بفرما بیرون هزار نفر تو نوبتن. بخوای هم کارات یخورده راحت تر بشه میتونی وکیل بگیری که از هزار دلار شروع میشه. دولت هم بهت وکیل بده تلفنت هم جواب نمیده ادم حسابت نمیکنه چون غیر تو وکیل صد نفر دیگه هم هست.
کیس پناهندگی هم یچیزی مثل کنکور می مونه که قواید و اصول خودشو داره که اونم با قیمت های نجومی میفروشن تازه اونم به چند صد نفر دیگه فروختن. مامورهای پناهندگی با کیششته و هوشششششه با پناهندگان حرف میزنن.
راستی از ترکیه اونورتر هم بخوای بری چند هزار یورو باید خرج کنی که اونم داستنهای خودشو داره به احتمال هشتاد نود درصد پولت دود میشه.
اخرش هم ج…نازت میاد میرسه ایران و هیچوقت اون ادم قبلی نمیشی.
اینها تجربیات من از باور کردن حرفایی بود که از اینو اون شنیدم و تو اینستا دیدم و جوگیر شدم و چند صد میلیون پولم دود شد رفت هوا.
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رییس سازمان برنامه و بودجه:
جنگ نقطه عطف ریل گذاری اقتصاد کلان است!
هماهنگی‌های درون‌سازمانی و همچنین اقناع ذی‌نفعان برون‌سازمانی، اهمیت بالایی دارد.

حضرات تازه بعد ۵۰ سال فهمیدن ریل رو کج گذاشتن! همینطور معتقدند که باید به آقازاده‌ها توجه بیشتری بشه تا اونها بذارن که اقتصاد کارش رو بکنه!
بیچاره ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یکی از بزرگترین اشتباهات ما این بود توجه امریکا رو به خودمون معطوف کردیم امریکا باید مواظب چین و دیگر ابر قدرتها میبود ما سالی سه الی چهار بار شدیم کانون خبر برای امریکا من نمیگم روزهای مناسبتی یاد و خاطرشون از بین بره اما از بین بره اما جوری دیگه به روشی دیگه قبول کنید ماهم کم اشتباه نداشتیم بخدا
Anonymous
دیگه دیره
برده خسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان تفاوت ما با برده ها چیه؟ آزادی نداریم، امکانات رفاهی فقط برای اربابان است، اگر اعتراض هم کنیم جونمون به خطر میوفته.
جانی سینز
برده ها همه چیز رو به جون خریدن و منتظر کسی نموندن و اقدام کردن ولی ما ......
Anonymous
تفاوت ما با بردگان در این است بردگان به اسارت اعتقاد دارند در حالیکه ما یک رویا داریم و سر خم نکردیم
Anonymous
فی الواقع هیچ
ملانصرالدین
... ملتی که تاريخ نداند محکوم به تکرارشه
میدونی چه کسایی و چرا با انقلاب سفید مخالف بودن؟
ناشناس
تا آخرین لحظه دوام بیاور و هیچوقت به خودت برچسب برده نزن . دست خدا بالاترین است ....
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تهش میشه اینکه هیچی با حرف و گلایه و زاری درست نمیشه ، باید اقدام و عمل کرد
طرف میگه خودمو میکشم
تو چرا بمیری عزیزم؟ دشمنت بمیره!
مفهومه؟
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تا زمانیکه اینترنت برای همه باز نشود بایکوت کامل اینترنت پرو یا هر اینترنت طبقاتی .✔️⛔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وقتی قیمت ایفون ١٧ پرومکس ٢۵۶ گیگ، ۴٠٠ میلیون هست
شما قیمت دلار رو حساب کن
١٠٠ میلیون هزینه ی رجیستر رو کم کن
میشه ٣٠٠ میلیون = ١٢٠٠ دلار
به عبارتی هر دلار امریکا = ٢۵٠ هزار تومان
Anonymous
از قیمت موز هم میشه فهمید همه دنیا 1 دلاره
Anonymous
این رجیستر هم طرح آقای جهرمی بود. اصلاحاتچی ها همیشه فکر مردم هستند!
زاغک
چارراه استانبول هیچ صرافی‌ای ارز نداشت یا فروش نداشت امروز. همه بیکار نشسته بودن فقط. اما به جاش پیاده رو پر دلال! چه وضع مزخرفیه؟! قیمت رو تابلوها رودستوری پایین نگه داشته‌ن ولی نمی‌فروشن
Anonymous
من به فکر قیمت پنیر و تخم مرغ هستم یکی نگران قیمت آیفون 17
Anonymous
دلار و طلا رو مصنوعی پایین نگه داشتن از دست مردم در بیارن اما زهی خیال باطل😂
Anonymous
الان نگران طلا و دلارتی بعد توقع داری بشینی و‌همه چی درست بشه کاش بره بالا شما هم رنگ آرامش و ببینی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سفرهای عراقچی فقط برای مردم هزینه دارد . هیچ فایده ای ندارد . یک مسئول بالا دستی جلوش را بگیرد .
به یاد جاویدنام محمدجواد ترابیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
متن زیر فقط توهین به شعور و شان و منزلت ملت ایران هست
سید مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور بدون اینکه دلایل قطع اینترنت را برای مردم توضیح دهد، در شبکه فیلترشده ایکس نوشت: رئیس‌جمهور با محدودیت دسترسی مردم به اینترنت بین‌المللی قویاً مخالف است. مراجع تخصصی در شرایط جنگی مخاطراتی برای بازگشایی اینترنت قائلند که قابل اعتناست. طرح اینترنت پرو که با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در حال انجام است صرفاً راهی موقت برای دسترسی‌های ضروری به اینترنت جهانی است.
Anonymous
اشتباهی به جای لایک، دیسلایک زدم
Anonymous
الان محسن چاووشی دسترسیش ضروریه یا منه فریلنسر که هزار تومنو از تو اینترنت درمیارم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یادتان می آید هنگام مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری ، بدون استثنا همه نامزدها گفتند هنگام جنگ و آشوب اینترنت باید بسته باشد !؟ همان موقع باید فاتحه همه چیز را می خواندید. 😎
Anonymous
همچین چیزی نشنیدم
زاغک
من یادمه. میگفتن همه جای دنیا ابنطوریه. الان کدوم کشوری که تو جنگه اینترنتش قطعه؟
Anonymous
مگه سوئیسه که اینقدر انتخاباتش رو جدی گرفتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توجه کردین یه کامنت پاک شده؟😂😎
مرتضی
بله ، کامنت ۱۰.۲۶ 😺
ناشناس
درمورد چی بود؟
حسن فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دورچی
احساس قدرت رو.........
زندولت پاکستان رو .......
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تانکر ترکرز:
ایالات متحده نفت ایران به ارزش ۳۸۰ میلیون دلار را توقیف کرد و تمام محموله را به آمریکا خواهد برد
Anonymous
توقیف کرده ❌
به عنوان هدیه قبول کرده✅
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اسم خوبی گزاشتی رو خودتون جبهه مقاومت 😂 هی اونا با بمب میزنن شما هی مقاومت میکنید جدی جز این نیست کاریم از دستتون بر نمیاد ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ثابت شده انتهای دموکراسیخواهی نوچه های ر...جانی که برای مردم و انتخابشون کوچکترین ازشی قائل نبوده و نیستند و دائم مردم رو رعیت و... خطاب میکنند و #از_دموکراسی_بگو میگن برپایی مدل چین کمونیستیه که کوچکترین صدای مخالف رو ....
حتی ازدواج و فرزنداوری مردم هم دخالت میکنه و ...

اینها همون عمله‌ی داس و چکش و سوسیالیسم استالین و مائو و چائوشسکو و ... هستند.

به آنها بگوییم؛ # از _ دموک‌_ داسی _ بگو
Anonymous
البته عزیزجان شاهزاده هم هدف خودش رو گذار به یک نظم دموکراتیک معرفی می‌کنه‌ها! شما دقیقا تو کدوم تیمی بگو تا بهتر آگاه بشیم،‌ تیم ج.ا؟
Anonymous
من سمت مردم و خواسته اکثریت مردمم عزیزجان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت پرو ذبح عدالت اجتماعی در ایران بود لعنت به هر کسی که به هر شکلی ازش حمایت کنه
به یاد جاویدنام محمدجواد ترابیان
کو عدالتی؟ که باز اجتماعی هم باشد؟؟!
کجا زندگی می کنید؟
عدالت در این سرزمین خیلی وقت است که مرده است!!
قله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بیخیال بابا ساسانی ها ۴۰۰ سال حکومت کردن، الان کجان؟
این که پنجاه سال هم نشده خدایی شوخیشم قشنگ نیست
Anonymous
الان همینجان و تغییرشکل دادن
به یاد جاویدنام محمدجواد ترابیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما صبرمان زیاده از ایوب هم بیشتره این صبر عامل نجات ایران خواهد بود.
Anonymous
این جماعت را خوب شناختی
حسن
صبر بدون تغییر رفتار یعنی پذیرش ظلم ، خدا هم نه ظالم را دوست دارد نه ظلم پذیر را
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صدا و سیما :
آمریکا مانع ورود نفتکش خالی به خارک و جاسک می‌شود
Anonymous
سیاست یعنی عقلانیت. سیاستی که توسط افرادی در پای منقل بازتولید شود نتیجه اش همین خواهد بود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شروط امریکا هم انقدر سخت نیستن بخدا ما سختش کردیم پدر من یه زمین فروخط و یه خط با یه گوشی موبایل نوکیا خرید ایرانسل و همراه اول که بعدش اومدن خط یا رایگان شد یا نهایت 5هزار شد این قضیه غنی سازی هم همینجوره بله زحمت زیاد کشیدم خب نشد حالا باید عزا بگیریم حتی اگه امریکا بگه درصدی از تنگه هرمز برامن یا بگه شرکتهای نفت و گاز باید به دست مهندسان امریکایی توسعه پیدا کنه بخدا خیلی خیلی از تحریم بهتره .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🌊 ⛴️🛢️🛢️🛢️ تو غبارا گُم شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امیدوارم آفتاب منتشر کنه
من برای خروج از این وضعیت یه پیشنهاد دارم
برادران و خواهران ارزشی اقدام به مهاجرت به کشور عراق نمایند بدلایل زیر:
به اسراییل نزدیک تر است
با عربستان مرز زمینی دارد و راحتتر میتوانند آل سعود را ازبین ببرند
عتبات و مراکز زیارتی زیادتر دارد
برای راهپیمایی اربعین مشکلی ندارند
و ...
Anonymous
افغانستانم خوبه .
Anonymous
همین که ما بدبخت شدیم کافی نیست؟ میخوای کشورای دیگه رو هم بدبخت کنی؟
Mohammadreza
خدایی حرف شما را باید با آب طلا نوشت. از همه مهم تر اینکه هم اینها عاشق اونها هستند و هم اونها عاشق اینها . چرا این همه دوری ؟ من نمی فهمم واقعا . ..
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بقیه ی کشورها هم اینترنتشون قطع میشه یا فقط ماییم؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک آشنا به روانشناسی سیاسی بفرماید
هدف از اینهمه زجر دادن ملت چیست ؟
سعید
ظریف گفت خودشون انتخاب کردن اینطوری زندگی کنن
Anonymous
هرچه فشار بیشتر=مردم رام تر
Anonymous
چرا پس بچه های ظریف اینجا نیستن
مگه اونم انتخابش این زندگی نیستش
ظریف همان شخصیه که با بورسیه شاه رفت خارج درس خوند بعد اومد ایران زیراب شاه رو زد ...
Anonymous
انجمن حجتیه معتقد بود باید اونقدر به مردم ظلم کنی که امام زمان ظهور کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اون همه کامنتای قشنگمو منتشر نکردی که بگی اینجا مال توئه؟ 😒
این کارت زشته
... 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا هیئت میگیرن تو خیابونا؟ آهنگ عربی پخش میکنن!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انزوای اطلاعاتی و فرهنگی؛ نسل جدید در مناطق محروم به دلیل عدم دسترسی به یوتیوب و پلتفرم‌های یادگیری رایگان، از دانش روز عقب می‌مانند و این امر باعث می‌شود جایگاه‌های مدیریتی آینده تنها در اختیار کسانی قرار گیرد که در خانواده‌های متمول و برخوردار از اینترنت پرو بزرگ شده‌اند.
ناشناس
عزیزم نگران نباش نهایت چندماهه، به نسل و اینها نمیرسه. توی کشوری که ما هستیم اینترنت پرو نه جا خواهد افتاد و نه پایدار خواهد ماند.
به یاد جاویدنام محمدجواد ترابیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
می دونید چرا اینترنت پرو برای مسئولین و عده ای چیز شگفت انگیزی نیست چون در ۴۷ سال گذشته آنچنان از سهمیه ها و رانت ها و زد و بندها خوردند و بردند که اینترنت پرو در مقابل آن بی عدالتی ها مانند قطره ای آب در برابر دریاست!!
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عراقچی ... ده تا کشور رفتی .اونجا خیلی از دوستات رو میبینی .سلام برسون . روسیه مهد .....جمع کردن .....
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
می بینم که انگلیسی ها هم کم کم به صرافت افتادن! لامصب نفت که نباشه خیلی ها ماهیت عوض میکنن. امیدوارم برادران مسلمان که کم کم دارن کل انگلیس رو فتح میکنن بتونن به خوبی وظایف دینی شون رو اونجا انجام بدن...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یعنی خدایی دو تا آدم جیگر دار نیست سیمای اینترنت رو وصل کنه!
مستر گلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گزارش به پوتین یعنی:
آقای ترامپ! هر چه در خفا و جلسات بسته به ما گفته ای, هر اطلاعات محرمانه ای که رو کرده ای، هر وعده ای که داده ای و ... و خلاصه هرچه که انتظار داری فقط بین خودمان باشد را به رقیب خواهیم داد
مهسام
اون وقت چرا فکر کردی ترامپ نمیدونه اینا با پوتین داداشین؟ اون با این آگاهی در حال مذاکره بود. ... اینا همشو برن ب پوتین بگن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت پرو دارم پیامک احراز هویتش نمیاد که ...چه ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این مسئول قطع ووصل اینترنت کشور وکسی که دستورمیده اینترنت درایران چطورباشه کی هست؟!معرفی کنین تابهش رای بدیم رئیس جمهوربشه)))
شایدچون ملت نمی شناسنش ورئیس جمهورنشده چنین کارهایی می کنه!
Anonymous
شعام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امیدوارم ته تاکتیک شما نفت در برابر غذا نشود آقایان پر مدعا!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توصیه میکنم بعنوان شخصی با دارو سر کار داره یک بسته کارپول(بی حسی دندان پزشکی) بخرید ارزان هم هست 2 میلیون تو جنگ وقتی دکتر و بیمارستان نبود بدرد میخوره
Lord amin
این بی حس کننده ها قطعا اپی نفرین دارن که خونرسانی رو قطع کنه موضعی
جای دیگه بدن بزنی احتمال خداحافظی با اون عضو هس اگر کوچیک باشه قطعا
انگشت گوشو ....
Anonymous
توصیه دلسوزانه ایه ولی اشتباهه
شما با دارو سروکار دارین ولی با شیمی نه
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۱ـ اینترنت پُرّو 🌐 بین اَقشار مختلف جامعه تفرقه/حس بی‌عدالتی ایجاد کرده.
۲ـ همیشه مردم رو از تجزیه شدن ایران📍 می‌ترسوندن.
۳ـ تقسیم‌بندیِ اینترنت همون حسِ تجزیه🚏 رو می‌ده.
Anonymous
تفرقه بیانداز و حکومت کن
خواهر سعید سکویی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انجمن صنفی طراحان گرافیک: برای اینترنت پرو درخواست نمی‌دهیم؛ اعضا به‌صورت موردی اقدام کنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بنده شخصا راضی نیستم عراقچی از حق من برداره بره دور دورعهد بوق که نیست بشین تو کشورت تماس بگیر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رادیو فردا میگه جان نرگس محمدی در خطر است🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
اشتباه کرد باید میرفت خارج ار اونجا براتون بیانیه میداد تا براتون عزیز بشه
Anonymous
آره یکی جان این خیلی در خطر است یکی هم توماج صالحی خیلی در خطر اعدام است.

# از _ دموک _ داسی_ بگو
Anonymous
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤢
Anonymous
به اینترمیلان آدم میترسه پیام بده،این از داخل زندان با صداهای خارج تماس میگیره.عجب
Anonymous
اونیکه میگه باید میرفت خارج.اونارم شناختیم.مو فرفری هم ادای اینا رو توی خارج درمیاره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه نفر گفته تمرکزشون روی جبهه مقاومته !
چه قدر ما مردم ایران تنها و مظلوم هستیم
Anonymous
مردم ایران از غزه هم تنهاترند.
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
.... آهای بالایی ها ،اهای همه چیز دان ها .شما که مردم آیران رو دوست ندارید ولی برای اقازاده هاتون پول می‌خواید . خواهشاً اورانیوم ...و موشک و هر وچی هست بدید بره .این ترامپ دست از سر ما مردم بی‌گناه برداره .تورم کمر ما رو شکسته .کاش می‌شد یک عده برای همیشه برن لبنان و عراق .......نه امنیت داریم .نه اینترنت داریم .کارهامون رو نابود کردید .نه سهمیه داریم .ماها تو سرزمین خودمون غریبیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حداکثر بتونه 15 روز دیگه هوایی حمله کنه تازه اگه بتونه میخواد به خلباناش فشار بیاره و با فشار زیاد خلبان دو هفته مداوم میتونه پرواز میکنه
Anonymous
تحلیل میخواید فقط تحلیل های جوانان مومن انقلابی!
Anonymous
صدام هم همین نظر را داشت و میگفت باید بالاخره بیان روی زمین
Yeti (یتی سابق)
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
3500 تا، حتی اگه همشون غیرنظامی بوده باشن،هیچوقت به 7007 و 16500 نمیرسه. اونم تو دو روز و نه 40 روز. هیچوقت فراموش نمیکنیم. هیچوقت
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه زمانی می گفتند: شما می خواهید رعیت بشید! از دموکراسی بگو.
خب الان یکی از اونها بیاد بگه این وضعیت 2 ماهه و قطع اینترنت و فروش اینترنت پرو و سیم کارت سفید و ... اسمش آقایی است یا رعیت و شهروند درجه 2 شدن میلیون ها ایرانی؟
Anonymous
همچنان می گیم نه رعیت میشیم نه امت هستیم. شهروندیم و گرفتار میان جهل و تجاهل ...
Anonymous
اونی که دغدغه دموکراسی داره روبروی تو نیست اون هم داره برای حق و حقوق مردم تلاش میکنه منتهی شماها انتظار دارید همه جلوی اونی که مد نظرتونه خم بشن تا مقبول واقع بشن
Anonymous
هیچ ایرانی با غیرتی چنین تبعیضی رو بر نمیتابه. به زودی خواهیم دید نتیجه رو.
Anonymous
انقد این واژه رعیت رو بکار نبرید باعث عادی سازی این واژه میشیید ناخواسته
Anonymous
از روزی که بدنیا اومدیم همه چیز سهمیه بندی بود حتی مدرسه، همون موقع باید میفهمیدیم اصلا اینجا شهروند نیستیم
سرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جناب پزشکیان شما بغیر از مخالفت کردن با قطع اینترنت ‌و سایر مشکلات وظیفه دیگه ای هم دارید ها
وگرنه با ما شهروند معمولی چه فرقی میکنید؟
البته که ما خیلی وقت از ... قطع امید کردیم
ما مردم هم با این تورم و گرانی وحشتناک بشدت مخالفیم
تکلیف چیه ؟...
Anonymous
باید پزشکیان رو فشار بدیم ،با وزراش استعفا بده
فکر کن فردا پزشکیان و وزراش استغفا بدن چی میشه؟ کلی به نفع ایران و مردمه
Anonymous
کاملا درسته و با شما موافقم ولی پزشکیان نه دلشو داره نه جراتشو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تانکر ترکرز: ۳۸۰ میلیون دلار نفت توقیف شده ایران در حال حرکت به سمت امریکاست
Anonymous
چهار میلیون بشکه فقط پنج ساعت نیاز نفتی امریکا را پوشش میده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
...نمیدونه GBU یه نوع بمب هدایت ‌پذیر هستش؟ اینا فرق بمب و موشک رو بلد نیستن؟...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴ترامپ سه روز دیگه:
ضرب‌الاجلی برای ایران تعیین نکردم آنها می‌توانند هروقت که می‌خواهند با ما تماس بگیرند
😂ترامپ کم عقل
Anonymous
در عقلانیت ترامپ همین بس که هنوز زنده ست... دنیا و اخرتش رو همزمان باخت نداده. تحلیل ابکی نفرمایید
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظر من کاری که ج ا در مورد اینترنت انجام می‌دهد قصاص قبل از جنایت است ما از مسئولین خواهش میکنیم که اینترنت همه را وصل کنند و سپس نظارت کنند و هر کس که مطابق خواسته حکومت از اینترنت استفاده نکرد اینترنتش را قطع کنند و یا اینکه همه را ملزم کنند که هرشب لیست فعلیت هایشان در اینترنت و سایت هایی که سر زده اند را به یک نهاد مشخص گزارش بدهند و اگر فعالیت های هر کس در اینترنت مطابق خواسته حکومت نبود اینترنت او را قطع کنند تا اینگونه فقط اینترنت متخلفین از دستورات حکومت قطع شود و بقیه قصاص قبل از جنایت نشوند
Anonymous
نظر من به نظر شما اصلا نزدیک نیست
نغی معمولی
پس جایگاه حریم خصوصی مردم کجاست؟
ناشناس
من به شخصه به هیچ خود مسئول پنداری خواهش نمیکنم. همه برن...
یک ناظر مردمی
شما هم به این روش همون قصاص بیجا رو عادی سازی می کنی ولی بصورت قسطی!...
Anonymous
خوبه شما مسئول نیستی
چقدر افکارتون ترسناکه ...
Anonymous
دقیقا عین حکومت کمونیستی شوروی سابق و چین امروز جالب نیست؟ اینترنت طبقاتی،گزارش حضور در وب سایتها که کاملا خصوصی و شخصی هست. داریم به کجا میریم در عصر تکنولوژی؟! از این بدتر حامیان این وضعیت هستن،بدانید در این رنجی که بر مردم روا شده شما نیز سهیم هستین و در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهید شد
Anonymous
خداروشکر که این ایده های نبوغ آمیز شما به فکر مسئولین نرسید و کلا زدن اینترنت رو قطع کردن.
دهه شصتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عباس در کل زندگیش انقدر دوندگی نکرده بود که این ۴۸ ساعت اخیر کرده
چه میکنه این چاه نفت....
Anonymous
جان عزیز است
در کنار پول و قدرت نتیجه اش این دوندگی است
خبرگزاری فارس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باید ایران ماشه را بچکاند و این ترامپ را ترور نماید و همچنین مابقی مسئولان جنایتکار آمریکایی نیز توسط جوانان انقلابی آمریکا به هلاکت برسند،سریعاً حمله به اسرائیل نیز باید از سر گرفته شود و نتانیاهو و کاتز اسیر شوند تا در ایران اعدام صحرایی بشوند،مخالفان هم باید توبه کنند و اسلام بیاورند،قیمت ها نیز باید کاهشی شوند و ثروتمندان هم به رگبار بسته شوند تا از مردم فقیر سو ٕاستفاده نکنند،باشد که به این تدابیر عمل بشود.
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بعد از طی هزارتوی اداری،
بالاخره تونستم اینترنت پرو بگیرم که کارای شرکتو انجام بدم.
دو میلیون هزینه اینترنت پرو دادم
اما حتی جیمیل هم باز نشد.
یعنی خاک بر سر این سیستم که نه تنها اینترنت مردم رو درست نمی‌کنه
اینترنت پولیشم آشغال‌تر از اینترنت ملیه.

----
نظر یک کاربر در فارس نیوز ، خوشم میاد طرف ۲ میلیون داده و جعبه پوچ رو بهش دادن
Anonymous
بعد اینترنت پرو تازه باید پول کانفیگ یا فیلتر شکن بدی
بالاخره نون فیلتر شکن فروش هابی مثل پسر م. ا که نباید آجر بشه
ناشناس
ببخشید مگه اینترانت ( نه اینترنت) ملی رو مجانی ارائه میکنن که فکر می‌کنی اینترنت پرو شما پولیه ؟ اینترانت رو به قیمت اینترنت بین الملل دارن پول میگیرن !!
فرق شما با بقیه اینه که اولاً به اینترنت تبعیضی تن دادی ، دوماً اجازه دادی بیشتر جیب ت رو خالی کنن .سوماً نقره داغ شدی ، چهارماً خودت رو جدا از بقیه فرض کردی ....
Anonymous
ناشناس ۲۱:۵۳ اخر متن نوشته یه فرد در فارس نیوز این کامنت را نوشته
زاغک
بابا! مردم! یه جا بیاین قبول کنیم که ما جدا از هم نه هستیم نه موفق میشیم. اینترنت پرو نخرید. جان عزیزتون نخرید. حرومه. آه مظلوم پشتشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مردیم از اینکه اینقدر پیروزی دیدیم
از وقتی که دست چپ و راستمون رو شناختیم داریم پیروزی می بینیم
بی‌نت
یاد "دیبی" افتادم! همه چیشون برعکسه. :)
Anonymous
اگر پیروزی اینه
یک مدت بدبخت باشیم
با کشورهای دیگه ارتباط برقرار کنیم
انقلاب و مدیریت را صادر نکنیم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
...
‼️‼️ناوگروه باکسر با ۴۰۰۰تفنگدار به خاورمیانه اعزام شد
Anonymous
هی اینا رو میفرسته اینور الکی
Anonymous
بالاخره باید تا قبل پاییز تکلیف روشن کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
طرف اومده پشت تلوزیون میگه من مجسمه پهلوی رو شکستم و به زیر انداختم اخرسر در دودیقه پایانی میگه من 9بچه دارم همه باسواد لااقل دوتا شو استخدام کنید واقعا ادم چی بگه . ما ناشکری کردیم درسته پدر و پدر بزرگ هامون ناشکری کردن... تا استغفار نگنیم تا از کسی که برات کلی زحمت کشیده حداقلش یه فاتحه نگی مرغ به سفرها برنمیگرده ،تحریم ها بر داشته نمیشه ،ازادی ،و ثبات اقتصادی به کشور بر نمیگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جناب عراقچی کاش به جای گزارش به پوتین کمی هم به مردم ایران گزارش بدین
بابا شماها که تاریخ و خوندین.....
شوروی و روسیه جز خیانت به ایران کار دیگه یی بلد نیستن
بی‌نت
جمله اولت داغ دل منم هست.

قسمت دوم حرفت هم عجیب نیست؛ خائن می‌گرده، خائنو پیدا می‌کنه. :)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با استناد به ادعای رسانه های پاکستانی، گفته می شود در سفر دیروز عراقچی آن پیشنهاد ۱۰ بنده ی ایران را به پاکستان انتقال داده است و گفته یا همین را بپذیرید، یا وارد جنگ شویم تا ببینیم کی پیروز می‌شود
مقصود از سفر مجدد امشب هنوز رسانه ای نشده است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تخریب تمدن ایرانی، تهدید میراث بشری
الان دایناسورها هم منقرض شدن اونا همدیگرو میخوردن
الان همه دانشمندا ناراحتن پس ترامپ نباید اینکارو بکنه
جبرائیل 33
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شهروند معمولی: چرا اینترنت قطعه؟
مسئول: اینترنت فعلا امنیت کشور رو به خطر میندازه برای همین قطعه.
شهروند: باشه.
مسئول: اگه بخوای اینترنت پرو داریم که قیمتش 10 برابره.
شهروند: یعنی این امنیت رو به خطر نمیندازه؟
مسئول: نه، دشمن وقتی بفهمه اینقدر گرون خریدی، در امنیت کشور اخلال ایجاد نمی‌کنه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ‌با محاصره داره بیشتر از بمب و موشک فشار وارد میکنه ...احمقه دوباره تجهیزات به خرج بده .....
Anonymous
با نفت توقیف شده پول جنگ جبران شده پول حمله بعدی هم درومده
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگر گزارش شرکت تانکر ترکرز صحیح باشد؛ آمریکا پا را فراتر گذاشته و محموله نفتی ۳۸۰ میلیون دلاری توقیف شده در اقیانوس هند را به سمت آمریکا می برد. منتظر گزارش های تکمیلی باشید.
Anonymous
جنگ خرج داره
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️به گزارش تلگراف، شرکت خدمات درمانی بوپا اعلام کرد جنگ ایران و بسته بودن تنگه هرمز می‌تواند خدمات درمانی در انگلستان را مختل کند و عمل‌های جراحی را به تعویق اندازد.


بگیم به جهنم میخواستی بیای کمک؟ یا بدجنسیه خدا قهرش میگیره؟
ازم چیزی نمونده
به جهنم .همین انگلستان ماها رو بدبخت کرد .مهم نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
طرف ترامپ خیلی احمقه نمیدونه چاههای نفت ما مثل امریکا نیست فولاد 20 میله منفجر نمیشه
Anonymous
اگه اینجوری بود که عباس نمیدوید از این کشور به اون کشور تو 24 ساعت!
Anonymous
چاه نفت تاحالا دیدی از نزدیک؟
Anonymous
آره
دقیقا مثل پناهگاههایی که ۶۰ متر زیر زمین بود و دیوارها و سقفش چند متر بتون ریزی شده بود و سنگرشکن بهش کارگر نبود!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبرگزاری فارس اومده حرفای ترامپ رو تکذیب کرده و گفته ترامپ دروغ میگه ۳ روز نیست ما ظرفیت ذخیره سازی حداقل ۱ ماه رو داریم !!!

خب چه فرقی کرد؟ یعنی اگر محاصره ادامه پیدا کنه به جای ۳ روز ۱ ماه بعد چاه های ایران منفجر میشه؟
Anonymous
الان این اطلاعات، محرمانه و استراتژیک محسوب نمیشن؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما میتوانیم برای جلوگیری از منفجر شدن لوله های نفت با استفاده از بولدوزر زمین را حفاری کنیم و بر روی این لوله ها سوراخ های کوچکی ایجاد بکنیم و ظرف های بزرگ زیر آن سوراخ ها بگذاریم و آن ظرف هارا هروقت پر میشوند را با وانت جابه جا کنیم و ظرف جدید جایگزین کنیم
Anonymous
بهترین راهکار است
Yeti (یتی سابق)
مشکل دو میلیون نفر بیکار هم حل میشه. دست به دست میکنیم میرسونیم به مرز زمینی
Anonymous
وانت با بلندگو یا بی بلندگو ؟
لبخند تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ ترامپ:
ما ارتش فوق العاده ای داریم و این را در ونزوئلا و ایران ثابت کردیم . خواهیم دید چه می شود
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینهمه کامنت خوب فرستادم یکیش تایید نشدالبته یکیش احتمال میدادم چون درباره یکی از اصلاح طلبان بود
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هموطنان عزیزم که این مدت دوماه اینجا بودن وقتی نت وصل شد حتما یه گروه تلگرامی تشکیل بدید دور هم باشیم و تبادل نظر کنیم، دوستتون دارم،
به امید روزهای بهتر برای همه، 🌹
Anonymous
چه ایده خوبی اگه بشه
Anonymous
به اسم کانال بگید سرچ کنیم دور هم جمع شیم
بانو
عالیه
Yeti (یتی سابق)
اگه وصل شد هم این کارو نکنید. با توجه به تحلیل‌هایی که این چند وقت خوندم اگه بدتر نشه بهتر نمیشه. بدتر میشه که در نهایت بهتر بشه ولی چند سال تاریک تر از قبله
Anonymous
خوب خود آفتاب ، هم تلگرام داره هم اینستا ، اونجا همه عضو بشید .
سامان
یتی سابق آیه یاس نخون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اشک های عرفان کیانی
😭
Anonymous
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Anonymous
😪😢
Anonymous
کاش باور میکردیم این جوانها واقعا گناهکارن گرچه باور هم میکردیم حقشان اعدام نبود
آخ که قلبمان از این کشتنها پاره پاره شد 😭😭😭
کدام حکومت در زمان جنگ وتحریم و گرانیهای کمر شکن وبیکاری هرروز داغ ملت رو با اعدام جوانهاش تازه میکنه
بخدا هرکس گفته میشه با اعدام با ایجاد رعب ووحشت حکومتی را حفظ کرد دشمنتان بوده 😭😭😭😭😭
بنده خدا
مبارز با ظالم ، شهید محسوب میشه نزد خدا ، گریه هم کنن در راه مردمشون و مبارزه با ظلم مردن ، این افتخاره

فقط براشون دعا کنیم ، همین
سـامـان
خون شما عزیزان پایمال نمیشه قول میدم،
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خیلی ماشالله داره این مملکت با این ...،
دستاوردهای انقلابی باید تو کتاب گینس ثبت بشند
اینترنت پرو و سیم سفید فقط یک دونشه
خیلی ماشاالله داره ، خیلی ..
حالا تخم مرغ و مرغ و روغن و گوشت و برنج بماند
نسکافه ای که دو هفته پیش گرفتم بسته ای ۲۸۰ شده ۵۶۰
قهوه ۱۰۰ گرمی از ۱۴۰ تومن رسیده به ۳۲۰ تومن
یکی دیگه ...رفت... تو پاچمون ، آقا یکی دیگه ... خیلی ماشالله داره .. خیلی
مریم
همه اقلام حداقل دوبرابر شدند ، مورد مثل تخم مرغ هم داریم که شش برابر شده یعنی قیمتها دویست تا سیصد درصد افزایش داشتند بعد تورم کشور پنجاه درصده ، کسی میدونه فرمول تورم چیه.
غیر قابل نشر
بله مریم خانم .ببین مثلا حقوق کارگر 20 درصد افزایش داشته اما فلان جنس 300 درصد .خب سیصد باضافه بیست میشه سیصد وبیست تقسیم بر دو میشه صدو شصت درصد .دیدی یکدفعه تورم نصف شد !!!!!!
گوریل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سیاه گیسو با یه لبخند منو از غم جدا کردی ، با اون چشمات مثل خورشید منو توو شب صدا کردی.
.
قرباغه ی قشنگم، دوست دارم ❤️
درود
عزیز جان ؛
حالا ... اون بنده خدا قورباغه ، کار ندارم، علف باید به ذهن بزی شیرین بیاد ...
اما قورباغه، درسته، نه قرباغه
از گاراژ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان ابتدا بگم شاید ایشون قند شکن داره یا یه راهی دیگه راه اتصال به نت که فقط سیم سفید یا پرو نیست.

🔴 دو منبع دولتى در پاكستان به «رويترز»
اطلاع دادند نيروهاى آمريكايي تجهيزات
امنيتى خود را از اسلام آباد خارج
كرده اند.
🔴 منابع باكستانى در كَفتكَو با «العربيه»:
هيج كونه جراغ سبزى به عراقجى براى بركزارى نشست يا ديدار با هيئت آمريكايي داده نشده است.
ایرانی
برای تدینی احترام قائلم،امیدوارم توضیح قانع کننده ای داشته باشه که به گمانم داره
ناشناس
کسانیکه تدینی عزیز رو میشناسن خودشون میتونن حدس بزن چطور وصل میشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اسرائیل یک سیستم کامل گنبد آهنین رو به امارات داده و تعداد زیادی سرباز اسرائیلی که توان کار کردن با این سامانه رو دارن در امارات مستقر شده اند
اینتر میلان
𓄂☬𓆃
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ:
همه برگ‌های برنده دست ماست.
اگر آنها می‌خواهند صحبت کنند، یا باید پیش ما بیایند یا با ما تماس بگیرند.
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ گفته زنگ بزنید ، حالا سر اینکه کی زنگ بزنه دعوا میشه.
یکی باید زنگ بزنه حرفش تموم بشه بگه ترامپ گوشی فلانی میخواد باهات حرف بزنه.
نستوه
حرف آخر رو ج ا خواهد زد و ان هم چیزی نیست جز "چشم قربان"
Yeti (یتی سابق)
اول تو قط کن
غیر قابل نشر
اس ام اس قبول نیست؟؟
hoji
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هر روز تو سایتهای خبری چندتا شهر نامبرده میشه که انفجارهای کنترل شده دارن و مردم رو دعوت به آرامش مکنن!!!
تحلیلم اینه که آمریکا تمام مهماتی که تو اون چهل روز استفاده کرده همشون تاریخ گذشته بوده و دیگه ارزش انبارداری نداشته آورده استفاده کرده وگرنه مگه میشه این همه مهمات عمل نکرده داشته باشند.
تحلیگر و کارشناس محله
احتمال زیاد ورودی های منتهی به سایت های م وشکی رو باز میکنند
ارتشی
قضیه انفجار مربوط به زاغه های مهماتی هست که در حملات آسیب دیده اند و فاقد ایمنی لازم هستند ، برای جلوگیری از فاجعه این مهمات آسیب دیده را منهدم می کنند
Anonymous
احتمالش هست چون چندجا هم من دیدم که زد و عمل نکرد هرجا رو میخواست مطمئن بشه چندتا می انداخت
غیر قابل نشر
باز خداراشکر این همه عمل نکرده اگه همش عمل کرده بود که الان لابد ... !!!!!
نستوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هیچ چیزی توی بخش کامنت آفتاب حل نمیشه هم وطن
چاره کار حضور میلیونی در خیابان هست...
Anonymous
دی ماه این حضور شکل گرفت ولی هد شات شدیم
یک ناظر مردمی
ضمن احترام به حق طلبی شجاعت محور شما هموطن عزیز؛ بنده موافق برخی کامنتهایی که دانسته یا ندانسته، احساس ناامیدسازی اکثریت را در خود دارد؛ نیستم ولی حضور میلیونی غیرمسالمت آمیز هیجانی هم ، هم به جنایت و هم به خسارت بزرگ برای کشور و ملت منتهی می شود که در دوره های قبلی کاملا" شاهدش بودیم، ضمن اینکه فعلا" با شرایط نامطلوب و نبود امکانات ارتباطی گسترده، امکان حضور میلیونی ناگهانی هم وجود ندارد..فعلا" بنظر بنده ضمن امیدواری باید به ابتکارها و راه حلهای دیگری فکر کرد که مثلا" یکی از هموطنان پیشنهاد همه گیر و جالب بایکوت و مقابله با دروغ های سازوکارهای استبدادی فعلی را ارائه کرد تا فعلا" همفکریها و همراهیهای آگاهانه هرچه بیشتری شکل بگیرد..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ای کاش این جدول مندلیف اُسکل ؛ عنصر اورانیوم نداشت
Anonymous
مرگ بر مندلیف
اشتباهعلی
مرگ بر جدول
کفتر
همیشه گفتم هرچی‌ میکشیم از روساس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بابا یه نفر توضیح درست و کامل بده، آفتاب که اصلا بلد نیست گزارش تهیه کنه
اینترنت پرو دقیقا به کی داده میشه؟ الان من اصلا کار ندارم و دانشجو هم نیستم میخوام رزومه بفرستم و مصاحبه کنم با خارج کشور. میتونم این نت رو بگیرم؟
و اگه گرفتم میشه آنلاین باهاش مصاحبه داد یا کلا نمیذاره؟
لطفا یه توضیح درست و واضح بدین
Anonymous
به تو نمیدن باید بری کافی نت
ناشناس
دادش من نه دانشجو هستم و نه تاجر برای من پیامک اومد که شمارم تایید شده
حالا چه جوری الله اعلم
Anonymous
نه عزیز به شما تعلق نمی‌گیره.
Anonymous
فکر کنم به کسایی که شرکت ثبت کردن
Anonymous
همون فلترنته فقط تلگرام، واتساپ و اینستا بازه
Anonymous
صبر کنید
مرحله به مرحله اس ام اس می‌دن
نوبت شما هم می رسه
Anonymous
با اینترنت قبلی این شدی
ببین با سیم فیلتری به نام پرو چی بشی
نکن با خودت داداش...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با صحبت جدید ترامپ، پاکستان هم پَر! دیگه باید رفت نیویورک..
Anonymous
بهترین کار هم همین است
Anonymous
پاکستان ؛ مادر تروریسم
افغانستان ؛ پدر تروریسم
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شبکه ۱۳ رژیم صهیونسیتی :
رئیس ستاد ارتش اسرائیل به آمریکا گفته باید دوباره جنگ با رژیم ایران شروع بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🚨خبر فوری::
ترامپ: ایران ۳ روز مهلت دارد بعد از آن خطوط انتقال نفت بمباران خواهد شد!!!

آقایون بفرمایید انتقام بگیرید
ایراندخت
ترامپ می‌گوید ایران حدود ۳ روز فرصت دارد تا زیرساخت نفتی‌شان منفجر شود:
وقتی خطوط عظیمی از نفت از سیستم شما عبور می‌کند، اگر به هر دلیلی آن خط بسته شود چون نمی‌توانید آن را در ظروف یا کشتی‌ها قرار دهید، که برای آن‌ها اتفاق افتاده است، آن‌ها به دلیل محاصره کشتی ندارند.
اتفاقی که می‌افتد این است که آن خط از داخل منفجر می‌شود. هم به صورت مکانیکی و هم در زمین، چیزی رخ می‌دهد که باعث انفجار می‌شود، و آن‌ها می‌گویند حدود ۳ روز بیشتر تا وقوع این اتفاق باقی نمانده است.
و وقتی منفجر شود، هرگز نمی‌توانید آن را همانطور که هست بازسازی کنید. این یک اتفاق بسیار قدرتمند است که نوعی با طبیعت مرتبط است.

افتاب لطفا تایید کن کامنت ناشناس 20:04 به طور کامل صحیح نیست.
Anonymous
کاملا در اشتباهی. خود به خود منفجر میشه این به طبیعت برمیگرده.. دوم اینکه محاله دیگه جنگ بشه اهرمی که امریکا میخواد پافشاری کنه تحریم و محاصره که تمام سنگینیش روی مردم هسته.. خدا مردم ایران رو برای زجر انتخاب کرده.. غذای شما از این به بعد تخم مرغه..
Anonymous
ترامپ نمی خواد منفجر کنه در اثر عدم استخراج آسیب می بینه
غیر قابل نشر
خب سر شیلنگا بندازید تو دریا واتیش بزنید ناوها را هم از بین خواهید برد !!!!
زاغک
مردمی که دسترسی به ترجمه درست ندارن قربانی قطعی پروپاگاندا میشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ نگفته ایران ۳ روز وقت داره تا تاسیسات نفتیشو بزینم

بلکه گفته ایران حدود ۳ روز وقت داره تا خط لوله های نفتش از داخل منفجر بشه چون جایی برای ذخیره کردن نمونده و اگر چاه نفت رو ببندند دچار انفجار میشه
Anonymous
خیلی چیزها رو‌نمیدونسنیم یکیش همین ثروت خدادادی نفت مردم ایران که حتی نمیشه متوقفش کرد و حیف از این ثروت که انفال شد و مردم از این نعمت محترم بودند
مهیار
نفت گاز معادن طلا متعلق به صاحبان واقعی کشور ،
یعنی آقازاده ها رانتخواران و کاسبان تحریمه و
بخش کمی هم متعلق به غزه لبنان و یمن حوثی است.
حالا از صدقه سر این صاحبان نفت ،
به شما ملت ایران بنزین و گازوییل میدن خدا رو شکر کنید
نا شکری خوب نیست و الا باید برید از غزه بنزین با دلار 160هزار تومانی برا پراید اتون وارد کنید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای یاداوری 58روز در خیابان بدون حضور داعش
Anonymous
هیچ گروهی به گروه خودش حمله نمیکنه
شرف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان برای من اینترنت پرو پیامک اومد ولی نخریدم، رفتم به خاطر نیازم قند شکن با ۵ برابر قیمت خریدم ، مطمئنم هیچوقت خودم به طبقاتی شدن جامعه دامن نمیزنم...
Anonymous
منم مثل خودت، فقط فکر میکنم چه دسته گلهایی پرپر شدن و میشن...
تحلیلگر و کارشناس محله
فکر میکنی قفل رو کی میتونه باز کنه؟؟ ۵ برابر قیمت بهشون بیشتر دادی!
Anonymous
اره پیام رسان های داخلی رو هم گفتن نصب نمیکنیم ولی بالاخره نصب کردن
اینم اول مقاومت میکنن بعد تسلیم😔
تلما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴گروه هکری Anonymous با انتشار پستی ادعا کرده و مدعی شده که کمتر از 5٪ جمعیت ایران تو پویش جانفدا شرکت کردن!
Anonymous
وقتی تو کوچه و خیابون و محل کار و پاساژ و تاکسی و مغازه و....همه از این حکومت ناراضی ان ...معلومه آمار جانفدا فیکه ....داریم با واقعیت زندگی میکنیم بهمون دروغ میگن ...
ایرانی
گروه موج‌سوار مشکوکی هستن
Anonymous
بد شد که ۳۰ میلیون شدن زیر ۴ میلیون !!! از ۹۰ میلیون ایرانی؟؟!!!؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به لیست شرافتمندان اضافه کنید

وبسایت خبری آفتاب
سازمان نظام پرستاری
کانون وکلای دادگستری استان سمنان

استفاده از اینترنت طبقاتی را بدلیل تبعیض نپذیرفتند
بیش باد ❤️
سمانه
ای کاش همه همینطور بودند و بقیه که نت ندارند را هم در نظر میگرفتند
Anonymous
شرف با این چیزها خریدنی نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
120هزار تا معلم ناترازی داریم؟! دیگه از بودجه و منابع رسیدیم به نیروی انسانی. قهر کردن مردم و عدم مشارکت یعنی همین. حالا همین فرمون ادامه بدید تا نماینده مجلس هم ده تا کم بیارید.
غیر قابل نشر
نترس برا کار کردن نیرو کم میارند برا مفتخوری تو صفند !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مشکلات دیگه مثل مسکن و بیکاری و ازدواج جوانان و گرونی های افسار گسیخته رو کنترل و مدیریت کردید و تمام شد!

مونده بود فقط کنترل و مدیریت اینترنت!!

واقعا با این همه وقاحت و پستی چطور میتونید زندگی کنید؟! مگه آدم چقدر میتونه بی ‌‌‌‌‌‌‌.... باشه؟!
Anonymous
کنترل ومدیریت تنگه هرمز از قلم افتاد
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترمیلان

امانوئل مکرون، رییس‌جمهوری فرانسه گفت حمله مسلحانه‌ای که دیشب دونالد ترامپ، رییس‌جمهور ایالات متحده را هدف قرار داد، غیرقابل قبول است.
.
7 hours ago
یغمارو
عجب موضعگیری قاطعانه‌ای کرد

وااای تو بدی بد بد بد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این جریان باز شدن چپ و راست فرودگاه ها چیه؟ چیزی میارن یا دارن میرن؟
Anonymous
حجاج
تحلیگر و کارشناس محله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عالمو ادم با خبرشدند که پیروز شدیم بسه دیگه اینترنتو وصل کنید تا از شدت خوشحالی از پیروزی دق نکردیم

ادمینم فک کنم Nدرمیون نشر میده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توی چه جهنمی گیر افتادیم
Anonymous
خاورمیانه _ ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رضا منصوری فیزیک‌دان و کیهان شناس و استاد بازنشسته‌ی دانشگاه صنعتی شریف:
"با پولی که خرج هسته‌ای شد می‌توانستیم ۵۰ شتابگر بسازیم. ما فقط ادعای دانش هسته‌ای را داریم"
گفتگوی ملی
متاسفم این استاد خبره بازنشسته شده ، و یکسری افراد با معدل ۱۲ یا ۱۳ جذب هیئت علمی دانشگاهها شده اند . 😏😏
غیر قابل نشر
استاد منصوری گرامی کیهان شناس اگه کیهان کوکناری را میشناخت این حرف را نمیزدند !!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقای قالیباف دو اظهارنظر داشته اند که قابل تامل است ، گفته اند شخصیت آقای لاریجانی قبل از شهادت به درستی شناخته نشد(نقل به مضمون) سوال اینجاست که خود آقای قالیباف بسیار با آقای لاریجانی زاویه داشتند ، بعد از شهادت ایشان چه اطلاعاتی به دست آقای قالیباف رسیده که نظرشان تا این حد تغییر کرده است .
جای دیگری در یک جلسه نزدیک به پایان زمان آتش بس ۱۵ روزه از ایشان نقل شده ، تا شهادت می ایستیم ولی تا زمانی که تمام شرایط ایران پذیرفته نشود مذاکره نمیکنیم ، اولا پذیرش شرایط پیش شرط مذاکره است یا حاصل آن ، دوما ایشان شاید در جریان هستند که دور جدید حملات احتمالا بسیار شدید است و احتمال شهادت تعداد بیشتری از مسئولان من جمله خودشان هست ، یا این شهادت را برای دیگران که در خط مقدم نبرد و نیروی عملیاتی هستند خواسته اند؟
خلاصه اینکه آقای قالیباف همچنان اظهارنظرهایی میکنند که به نظر بیشتر کاربرد سیاسی دارد تا واقعیت باشد
غیر قابل نشر
خب یک بنیاد فرهنگی لاریجانی هم با سالی چند هزار میلیارد بودجه بزنید تا ایشان را بشناسیم !!!!
دختر ايران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خودتون از اين همه دروغ خسته نشديد؟!؟ راه موقت دسترسى ضرورى به نت؟!؟ اين ماركوپولو بازى عباس آقا به مذاكره ربط نداره؟!؟ ٥٠ كيلو اضافى نداريم؟!؟ و ...
كى به شما ياد داد انقدر از مردمتون بيگانه باشيد؟!؟ كى از اين راهكار نتيجه گرفتيد؟!؟ يه ذره عادى باشيد!!!

آفتاب تو هم يه ذره عادى اينو منتشر كنى چيزى ازت كم نميشه!!!
غیر قابل نشر
دختر جان کیا نصیحت میکنی ؟قدما فرموده اند که :تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت پرو هم محدودیت زیاد داره برای خیلی از سایتها و اپلیکیشن ها نیاز به فیلتر شکن دارید..یعنی علاوه بر هزینه خودش هزینه فیلترشکن هم هست.
Anonymous
هیچ چیزی فیلتر نیست با اینترنت پرو
Anonymous
و هر روز محدودتر هم میشود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فروشگاه آنلاین و سایت داریم بخش فروش اینستا و واتساپی مان کاملا از بین رفته ، سایت هم فقط مشتری های قدیمی یا جستجوگر پیدامون میکنند
الان هم تلاش میکنم فروش را تبدیل به تلفنی کنم
ولی حتی اگر لازم باشه آنلاین را کلا تعطیل کنم هم تن به اینترنت طبقاتی و یا هر زهرمار مشابهی نمیدم

نکته اینکه مردم حتی باید به ایست بازرسی ها و تیربارهای سطح شهر اعتراض کنند اگر مقتضای جنگ بود پس تیربارها را جمع کنید اگر برای کشتن مردم اوردید اعلام کنید تا همه تکلیفشان را بدانند
داریوش
حرف درست 👌🏽
زیلایی
بله همینطوره
خیلی چیزها علاوه بر اینترنت هست که مردم باید به آن اعتراض کنند
Anonymous
درود به شرفت هم میهن 🙏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگر خوب دقت کنید، هیچ خبری دروغ نیست! کافیه با دقت دوبار بخوانید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه :
آقای عراقچی در سفری که به مسکو خواهند داشت، در ارتباط با آخرین وضعیت مذاکرات، آتش بس و تحولات پیرامونی با مقامات روسیه رایزنی و گزارشی از این مذاکرات به مقامات مسکو ارائه خواهند کرد .

چرا باید به روسیه گزارش بده !!!
نه شرقی نه غربی.....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینکه اینترنت پرو ظلم به یک ملت هست شکی نیست
اما اگر آقایون واقعا دغدغه بخشی از مردم رو داشتن،خوب چرا هزینه بیشتری میگیرن،اگر بحث حمایت هست کمتر پیشکش،چرا اینقدر بهای بالا؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کانون وکلای دادگستری استان سمنان، تنها کانون وکلایی که برای خودش هویتی ساخت و در یاد مردم می‌مونه ❤️
Anonymous
هنوز کورسوی شرفداری گروه هایی پس هست
Anonymous
هنوز رسما تایید نشده سمنان وجود داره یا نه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وقاحت اول کلمات را فتح و سپس معانی را واژگون می‌کند: سیمکارت «سفید»، اینترنت «پرو» و …
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز اینترنت پرو فردا برق آب گاز پرو
Anonymous
پرو نه، گران. مگه کیفیت اینترنت بهتر شده که اسمش رو گذاشتن "پرو"؟!!! پولش بیشتر شده، پس اسمش می شه "گران"، در واقع "گران تر"
Anonymous
زندگی برای پول دارها و رانتی ها
Anonymous
برقم قطع میشه کسایی که موتور برق چند صد میلیونی داشته باشن برق دارن
کلا به هرچیزی که میشینی فکر میکنی تهش به این میرسی که سرمون کلا رفته
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بیانیه کانون وکلای دادگستری سمنان درباره اینترنت طبقاتی

در روزگاری که «دسترسی آزاد به اطلاعات» نه یک امتیاز، بلکه حقی بنیادین و شناسنامه‌دار برای تمامی آحاد ملت محسوب می‌شود، هرگونه تفکیک، تبعیض یا طبقه‌بندی در بهره‌مندی از بسترهای ارتباطی و اطلاعاتی، در تعارض آشکار با روح عدالت، برابری و کرامت انسانی قرار می‌گیرد. به موجب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، حق دسترسی برابر شهروندان به اطلاعات، از حقوق اساسی و غیرقابل خدشه‌ای است که نمی‌توان آن را به بهانه‌های اجرایی یا مصلحت‌اندیشی‌های مقطعی محدود یا تفکیک نمود.

کانون وکلای دادگستری استان سمنان، به‌عنوان نهادی مستقل و برخاسته از متن جامعه و هم‌سو با مطالبات مشروع مردم، خود را جدای از پیکره ملت نمی‌داند و شأن و رسالت خویش را در دفاع از حقوق عامه و صیانت از عدالت اجتماعی تعریف می‌کند. بر همین اساس، اعطای هرگونه دسترسی ویژه یا موسوم به «اینترنت طبقاتی» را نه‌تنها مغایر با اصول بنیادین حقوقی، بلکه موجب تعمیق شکاف اجتماعی، تضعیف اعتماد عمومی و ایجاد تمایز ناروا میان شهروندان تلقی می‌نماید.

این کانون با اعلام صریح موضع خود، از دریافت و بهره‌مندی از چنین دسترسی‌های متمایزی خودداری کرده و تأکید می‌نماید که عدالت، هرگز در سایه امتیازهای اختصاصی محقق نخواهد شد. عدالت زمانی معنا می‌یابد که همه در برابر امکانات عمومی، در یک سطح و با شرایطی برابر قرار گیرند.

از مسئولان محترم انتظار می‌رود با عنایت به حقوق مسلم ملت و اصول مصرح قانونی، سیاست‌گذاری در حوزه دسترسی به اینترنت را بر پایه عدالت فراگیر، شفافیت و برابری استوار نموده و از اتخاذ تصمیماتی که منجر به تفکیک اجتماعی و احساس تبعیض می‌گردد، پرهیز نمایند.

کانون وکلای دادگستری استان سمنان، هم‌صدا با مردم، بر این باور است که جامعه‌ای برخوردار از عدالت اطلاعاتی، بستر رشد، آگاهی و پیشرفت پایدار را فراهم می‌آورد و هرگونه گسست در این مسیر، نه‌تنها به زیان امروز، بلکه به زیان آینده کشور خواهد بود
Anonymous
👏👏👏
Anonymous
درود
Anonymous
درود به شرف شما
Anonymous
درود به شرفتون
Anonymous
شجاعت و شرافت بیش باد❤🤲
Anonymous
و باز هم از وکلا بخاری بلند شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز مدعی شد: ایران حدود ۳ روز فرصت دارد تا زیرساخت‌های نفتی‌شان منفجر شود.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 ترامپ به فاکس نیوز:

ایران تنها حدود 3 روز فرصت دارد قبل از اینکه زیرساخت‌های نفتی‌شان منفجر شود
Anonymous
همچین چیزی نگفته
Anonymous
گفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۲۵۰ کیلو ۴۰۰ کیلو اورانیوم میخاستم؟ قیمت چند؟؟
احساس میکنم بقالیه
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️رئیس جمهور ترامپ در مورد ایران:
ما باید جلوی ایران را بگیریم که سلاح هسته ای نداشته باشد چون کل جهان در معرض خطر خواهد بود.

🔴ما کار فوق العاده ای انجام دادیم و خیلی زود به پایان خواهد رسید و ما بسیار پیروز خواهیم شد.‌‌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گرونی بیداد میکنه کجا داریم میریم پنیر از ۱۴۵ شده ۱۹۹ هزار تومن😰 قیامته
Anonymous
بزودی برای همه از پنیر پرو پرده برداری می شه.
Anonymous
آبلیمو ۷۰ شده ۱۶۰تومن پنیر پیتزا شده ۴۷۰نیم کیلو خلاصه دیگه نیازی به حمله مجدد ترامپ نیست مملکت خودش از این گرونی تاب نمیاوردوالفاتحه
Anonymous
اسپری حشره کش یا همون پیف پاف 350 هزار تومن
قوطی هم زیاد پر نیست و نصفش خالیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عراقچی تا جنگ جهانی سوم رو استارت نزنه ول کن نیست
Anonymous
ایران توی یک روز به عصر حجر برمیگرده. جنگ جهانی کجا بود؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک سوال اگر نقشه f35 رو به برادران بدن میتونن مهندسی معکوس کنن و اون رو بسازن!؟
Anonymous
قطعات ندارن
Anonymous
خیر f14 حدود ۴۵ سال داشتن تونستن بسازن؟
Anonymous
electronic technology

اروپا هم به گرد پای امریکا نمیرسه
Anonymous
باید بدن به ایران خودرو f35وانت از روش بزنه.
صادق عجیب کلام
اف۳۵ رو نمیدونم ولی اف۲۲ رو میتونن بسازن چون ۱۳ مدل پایین تر از اف۳۵ هست
غیر قابل نشر
پراید که دادند تونستیم بسازیم !!
اینترنت پر رو!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پس فهمیدیم که اگه اینترنت رو گرونتر به اسم پرو بفروشی، حتی مشکل امنیت سایبری هم حل میشه! چه میکنه این پول!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بین زمانی که آژانس آخرین بازدیدها را از ایران داشته تا زمانی که تاسیسات غنی سازی بمباران شده ، یک بازه زمانی ایران در حال غنی سازی با سرعت و غلظت بالا بوده است ، این پنجاه کیلو اضافه تر از گزارش آژانس در حقیقت مقداری است که احتمال داده میشود طی این مدت غنی شده باشد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت رو وصل کنید ..وگرنه دعا میکنم پیروز نشین تو جنگ ...یه دختر بیست و هفت ساله ام 😐دعاهام هم میگیره ...
من
سلام
واقعا تاثیر داره و عملی میشه؟
آیا تست شده دقیقا و مشخص شده؟
اک
جان خودت اگه دعا کردی منم دعا کن ملیاردر بشم البته به دلار به ریال دعا نکنی بدبختم کنی
Anonymous
میفهمم حرفتو،اون دعایی که درسته رو انجام بده،منتظر اینترنت نمون،اینترنت بدن ندن فرقی نمیکنه،گیرم مشکلت با اینترنت حل شد،مشکل من که خرید ماشین بود چی؟یا میلیون ها هموطن که هر کی یه مشکل داره،به قلبت رجوع کن،نور بر تاریکی قطعا پیروزه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اقا ما منطق اینارو نفهمیدیم. اگه به نت وصل بشیم از نظر امنیتی مشکل داره واسه همین قط کردن. تا اینجاش قبول. حالا اگه پول زیاد بدیم وصل بشیم مشکل امنیتی دیگه وجود نداره!
چطوری؟
Anonymous
چون کسی که اینترنت پرو‌میگیره احراز هویت میشه و فعالیت هاش تحت نظر هست بخاطر همین خیالشون راحته که مخل امنیت نیست!
Anonymous
اینترنت پرو زیر ذره بین خودشونه
Anonymous
دوستانی که میگن چون اینترنت پرو زیر ذره بین خودشونه وو احراز هویت میشه، باید بگم قبلش هم همین بوده اگر اینترنت سیم کارت بوده که شماره معلومه مال کیه و دست کیه اگر هم رو خط ثابت بوده که بازم معلوم بوده کی سرویس رو خریده.
ربطی به این چیزا نداره
ساحل
اینطوری کنترل بهتری رو بقیه دارن و میدونن دقیقا کیا اینترنت بین الملل دارن مابقی رو بیخیال میشن میچسبن به اینا
Anonymous
اينترنت ما رو متحد ميكنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 دو منبع دولتی پاکستان به رویترز: نیروهای آمریکایی تجهیزات امنیتی خودشونو از اسلام‌آباد خارج کردن و پرونده مذاکرات ایران و آمریکا تو پاکستان بسته شد.
Anonymous
لعنت به پاکستان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حتی یک نفر از اصلاح طلبان به قطع اینتر نت اعتراض نکردند...که هیچ حالا دارند از اینترنت طبقاتی هم دفاع می کنند.
اصلاح طلب؟ نه ممنون
از اصلاح طلب آبی گرم نمیشه
اصلاح طلب چپی ، سوسیالیسم ، الیگارشی ،رانتی و دولت گرا جز بدبختی چیزی نداره
اصولگرا که کلا معافه ...
Anonymous
چند وقت پیش خط سفید زیدآبادی بلبل اصلاحاتچی ها را قطع کرده بودند داد و بیداد راه انداخته بود! ولی برای مردم؟ هیچی ننوشته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عجب ملت عجیبی داره این کشور
اکثرا دنبال جنگ هستند
یکی نیست به اینها بگه جنگ جز ویرانی و آوارگی هیچ سودی نداره
Anonymous
الان که آتش‌بسه، ویرانی و آوارگی نداریم؟
Anonymous
نظرت راجع به قطعى اينترنت و طبقاتى كردنش چيه؟؟
Anonymous
نخود سیاه در این مملکت خواهان زیادی دارد.
این سراب ، مرداب آرزوهای هر دو سو خواهد شد.
hassan
در واقع خواهان یکسره شدن وضعیت هستند .
Anonymous
اشتباهی مثبت دادم
Anonymous
همه میدونند جنگ بده.برای همین میخواند جنگ باشه تا تکلیف روشن بشه
Sky
ایشون به ویرانی و اوارگی اشاره کردن که با جنگ اتفاق میوفته
به خیلی چیزای دیگه اشاره نکردن چون اتفاق نمیوفته مثل روش شدنه تکلیف
هیچ تکلیفی روشن نمیشه فقط خرابی .گرانی بیشتر و اشک بیشتر
Anonymous
ویرانی های اقتصادی و اجتماعی در ۳۰ ساله بین جنگ ۸ ساله تا جنگ ۱۲ روزه بابت چی بود؟
اینقدر بدم میاد از اینهایی ک فکر میکنند عاقل هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باز عراقچی راه افتاده همه جا ...فک کنم جنگ دوباره شروع بشه
Anonymous
هرجا وایساده شام خورد همونجا جنگ شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فکر کنم اون ۵۰ کیلو اورانیوم که ترامپ اضافه بر سازمان میگه تو شکم اونیه که میگفت حاضرم قورتش بدم ولی به آمریکا ندم
Anonymous
نه بابا
سود ۴۰۰ کیلو رو توی این مدت حساب کرده
Anonymous
ترامپ جمهوری اسلامی گذاشته لای منگنه هیچ راهی برای فرار ندارن اگه اورانیوم بد ه با مردم روبذو میشه اگه نده با آمریکا روبرو میشه
زالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وجه مخالفت ما با شما خیلی بزرگتر از مخالفت با ترامپ شده
با وجودی اینکه بسیار از ترامپ متنفرم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبر اومده که توی همین جنگ، اسرائیل سامانه گنبد آهنین خودشو داده به امارات

این دیگه اسمش عادی سازی روابط نیست. اسرائیل داره کاری میکنه که بعد از جنگ، رابطه ایران با کشورهای عربی مثل قبل نشه
ناشناس
خود کرده رادتدبیر نیست
ما باعث شدیم که به سمت اسراییل برن
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آفتاب این هیچ اشکالی نداره

لطفا منتشر بشه
....
سلام
...
قرار بود عالی جناب عراقچی، بعد از سفر به پاکستان و عمان، راهی روسیه بشه.

ظاهرا یک متن جدید پیشنهادی یعنی دومین رو در سفر به پاکستان به عنوان میانجی تحویل دادن
و ترامپ تا حدی از این دومین مجموعه پیشنهادی رضایت داره.

ترامپ گفته نفراتم رو نمی فرستم به پاکستان و تلفنی مذاکره کنیم.
...
خلاصه یه تحولی ایجاد شده که جناب عراقچی به پاکستان برگشته.
دیشب نخست وزیر پاکستان با رییس جمهور ایران هم تلفنی صحبت کرد، بعنی جدا از دیدار حضوری با عراقچی.
...
ترامپ گفته ما برگ های مهمی در اختیار داریم و بایستی توافق بشه.
...
آیا ممکنه نرمشی اتفاق بیفته و بالاخره توافق بشه و جنگ جدیدی رخ نده؟
آیا توافق میشه بالاخره یا نه؟
Anonymous
گف کافی نبوده و منتظریم بهترش کنن
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت حق همه مردم ایران هست نه اقشار و گروه های خاص....، نه به اینترنت طبقاتی و اینترنت پرو
با اعصاب مردم بازی نکنید
Anonymous
خیلیییی عصبانیم 😡
با قطعی اینترنت دارن به ما جوانهای بی پول ظلم میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من می خوام کانفیگ بگیرم فقط با شوهرم بیرون ایران حرف بزنم تصویری، فقط برای همین خودم تو ایران موندم چی بشه آخرش
من و حلال کنید
سام
هیچکس نباید به هیچ دلیلی تن به این کار بده.
Anonymous
برای چند صحبت کردن باید خیلی هزینه کنی
بعد پیامک که یکی سند میشه یکی نه
گرفتار شدیم
Anonymous
وقتی پیامک سند نمیشه استرس زیاد.. تا حدی که تک کال می زنی یا زنگ چند دقیقه ای، بدبختی....
Anonymous
کارت تلفن بگیر پول تو دور نریز
Anonymous
بله رو قط کردن و الا با بله میشد تماس گرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کاش نماینده های مجلس ... اسکی نرن رو اعصاب مون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینکه عمان بعد از حملات جمهوری اسلامی به کشورش، همچنان پذیرای عراقچی است و بازهم میانجیگری میکنه عجیب نیست؟! احتمالا حملات جمهوری اسلامی به عمان کنترل شده و برنامه ریزی شده بوده و بخشی از سناریو ...اونها بوده.
اگر چند روز دیگر هم امارات در برج العرب میزبان مقامات جمهوری اسلامی باشه، تعجب نکنید
ناشناس
به عمان هیچ موشکی شلیک نشد؛ فقط ۲۴ تا پهپاد که خیلی ناچیزه و اونا رو هم جمهوری اسلامی گردن نگرفته (شاید هم از طرف گروه‌های عراقی بوده).
Anonymous
می خوان از ضرر بیشتر جلوگیری کنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
واقعا من که کار خاصی با اینترنت ندارم لصلا هم برام مهم نیست ولی همین که حق منو داری بزور میگیری و گردن کشی میکنی یک روزی یه جایی تلافی میکنم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نماینده پایداریچی میگه ما حدس می زدیم که جنگ با ترور رهبر شروع میشه.!!
اگه حدس می زدید چرا اتفاق افتاد؟
Anonymous
نماینده معمولی نه‌هااا،
رییس کمیسیون امنیت ملی این رو گفته!
Anonymous
حدس می زدید یا می دانستید
شمسعلی
گله ریحان را دزد برد ,یه ریحانی گفت من میدونستم گله را دزد میبرد .گفتند پس چرا نگفتی؟گفت من چمیدونستم !! باید هم شهری باشی تا متوجه شوی !!!
فیفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عراقچی راه افتاده دنبال حلالیت گرفتن 😄😄 زهی خیال باطل، ...
A
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هرگز اینترنت پرو نمیخرم با اینکه نصف عمرم رو داشتم با اینترنت کار میکردم ولی هرگز سمتش نمیرم یه عده توی خیابون جونشون رو دادن حالا ما یه اینترنت نتونیم نخریم ؟
Anonymous
امیدوارم آمار خریدارهای پرو در بیاد ببینیم چند درصد پروگرفتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آفتاب، امروز خبر نذاشتی؟
اینا که خبرهای دیروزه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
زنگ زدم نوبت تراپی بگیرم دکتر گفت من خودم رفتم روستامون دارم تریاک میکشم😐
Anonymous
عالی بووود 😅
Anonymous
دمت گرم😁
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قبلا تو اینستاگرام پیج های ورزشی فوتبال خارجی دنبال میکردیم مثل فوتفان و کاتالان آی آر از وقتی نت قطع کردن کلا نمیدونیم چه بازی هایی برگزار شد کی برد کی باخت فقط یه سایت ورزش سه مونده اونم بخش نظرات نداره
Anonymous
من فوتبال ۱۱ دوستدارم
Anonymous
ما شغلمون از دست دادیم درآمدمون رو تو میگی فوتبال؟؟؟ ناراحتی ک نمیدونی فلان تیم خارجی باخته یا برده؟؟؟ما رو باش اینو باش
Anonymous
سطح دغدغه رو
Anonymous
من چندماه بیکار شدم زندگیم از هم پاشیده. فوتبال کیلویی چند
م۹
آخی الهی ، ۱۰ تا چک برگشت خورده آنوقت ایشون نگران فوتبالشه!
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سایت تابناک یک مطلب بر علیه ر.پ گذاشته و فقط نظرات همسو با تابناک[مخالف ر.پ] منتشر شده ولی جالب اینکه، این نظرات بین ۷۰ تا ۸۰ درصد لایک منفی❌️ خورده و مردم با این نظرات مخالفند. اون هم با وجود اینکه مخاطبان این سایت عمدتا همسو با یک جریانند‼️ ولی باز هم در اقلیتند‼️
در اینجا هم که کامنتی علیه ر.پ میزارند درصد لایک منفی❌️ به کامنت مربوطه بصورت چشمگیر بالاتره. آفتاب سپاس اگه منتشر کنی.
ناشناس
تعداد بالای لایک یا منفی ، معیار نیست ، همونطور که پرچم به دست های توی خیابون معیار طرفداران حکومت نیستند
شاید تعداد نسبی بالاتر بودن منفی ها به این علت باشه که مخالف های ر پ ، وقت شون رو با مثبت و منفی نمی‌گیرند، یک ادم موفق ، نمیار بشینه واسه همه کامنت ها ، مثبت و منفی بزاره ، یک دکتر ، استاد دانشگاه ، یک کاسب ، یک دانشجوی در حال تحصیل
Anonymous
کلا تابناک فقط کامنتهای همنظر خودش را بدون استثنا منتشر می کند
Anonymous
در جواب ناشناس که گفته مخالفان ر.پ وقت نمیزارن لایک کنند ؛ بگم که وقت میکنند توی تابناک و ...کلی کامنت بزارید یا اینجا مثل شما نظر بدن و براشون مهمه ولی وقت لایک ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگه اینترنت پرو خریدی که راحت توی اینترنت بچرخی و به کارای روزمره‌ی بی‌ارزشت برسی و با خودت فکر میکنی بقیه هم اگه پولشو داشتن میخریدن خیلی بی‌شرفی.
اگه از اون اینترنت که خریدی برای رسوندن صدای مردم به دنیا استفاده نمیکنی دیگه روت نشه که بگی کنار مردم بودی، تو یه نون به نرخ روز خور منفعت‌طلبی که پاش بیفته با هر ننگی کنار میاد.
محمد
من اینترنت پرو دارم کارم هم ... بی ارزش نیست برم توی اینستا بچرخم و لایک کنم زندگی همینه پول نداشته باشی هیچی نداری هیچی
م۹
بنده ۱۴ سال در حوضه IT فعالیت میکنم ولی ۲۶ گل تقدیم به تک تک کسانی که اینترنت به اصطلاح پرو میگیرن.
نخبه سیگارفروش
بچه ها پول شعور نمیاره ...درضمن چرخ زدن تو اینستا و خوندن مطالب و مقالات آدمای حسابی ، علم و شعور میخاد . پولو بچه ۸ ساله هم سر چارراه در میاره. این افکار امثال شماست که همه چی یا خوبه یا بد ! همه مثل ...شما از اینستا استفاده نمیکنن.
آریو
محمدِ عزیزم وقتی کامنتتو خوندم یه احساسی بهم گفت... مستقیم نمیتونم بگم چون ممکنه همینم تایید نشه
Anonymous
من پول دارم ولی اینترنت پرو نمیخرم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اسراییل به امارات سیستم گنبد آهنین داد..
اینم از هنر سیاست تندروهایی هست که یه کشور عرب و مسلمان و همسایه رو که خیلی هم پولدار و با نفوذه انداخت تو بغل اسراییل...
اسراییل برنده واقعی این جنگه
Anonymous
گنبد آهنین یا سوراخ آهنین 🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
لبنان و امارات تاره شروعشه با این سیاست ما، همه کشور ها طرف اسرائیل رو خواهند گرفت
یام یام
ناشناس ۱۸.۲۶ ، به عنوان کسی که کشورش‌ ۴۰ روز اتوبان‌ جنگنده ها بود نمیرسه به گنبده آهنین ایراد بگیره🤣🤣🤣
Anonymous
هه هه هه هه روآب بخندی اگر ماهم گنبد آهنی داشتیم خیلی از خسارتهایی که دیدیم رو الان نمیدیدیم متوهم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینطور که مشخص است ترامپ ۳۵۰ کیلو اورانیوم را می‌خواهد، حتی شاید ایران مجبور شود ۵۰ کیلو از بازار سیاه تهیه کنه بزاره رو ۴۰۰ کیلو . پیشنهادی هم که از طرف ایرانی نیخواهد در مورد تحویل یا ۴دم تحویل نیست ، در مورد نحوه حمل و نقل و بیرون کشیدن از زیر آوار وجود... است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
طرف دیشب گفت مذاکره رو لغو کردم اگه صحبتی دارین زنگ بزنین، حالا هی خبر میزارن عراقچی اونجاست عراقچی اینجاست عراقچی رفت عمان عراقچی رفت فلان
واو عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کامنت درست نشر نمیدی

چهارتا کامنت نامربوط و تخیلی و توهمی سریع تایید میکنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با اینکه قطع اینترنت مغایر با چند اصل مهم قانون اساسیه اما عجیبه که حقوقدانان مستقل هیچ شکایتی یا کنشگری نمی کنند.
شورای امنیت ملی و مجازی تحت نظر دولتند و حق قانون وضع کردن ندارند.
Anonymous
کانون وکلای سمنان اعتراض کرد
Anonymous
خودشون اینترنت پرو دارند به چی اعتراض کنند ؟
Anonymous
ناشناس ۱۸:۲۴ من وکیلم، هیچ وکیل یا حقوقدانی نه سیم سفید داره نه اینترنت پرو به وکلا میدن، اگر هم کسی داره به خاطر وکالت نیست به جای دیگه وصله
غیر قابل نشر
چطوره قوه قصابیه میتونه قانون ضبط اموال مردما بذارد اما دولت نمیتونه!!
تلما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴فعالیت شدید هواپیماهای سوخت‌رسانی بر فراز خلیج فارس و تنگه هرمز
قطره
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خرید اینترنت پرو همکاری با دزدان سر گردنه و خیانت به ملت ایران است یکبار هم شده متحد شویم هزینه ایی هم نداره
Anonymous
هنوز پیشنهادش برای من نیومده. اول بگید باید چی باشیم که این پیام برامون بیاد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جالب است در تقاطع اتوبان هاشمی رفسنجانی و جنت آباد در محل تجمع وانتیون پارچه نوشته زده اهلی الخضر المرکز، یعنی اهالی جنت آباد مرکزی . اینکه چه الزامی بوده نام محله به عربی نوشته شود خیلی چی ها را روشن میکند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خوشبحال مردم بحرین و ارمنستان و آذربایجان که از کشورشون از ایران جدا شد و الآن راحت دارند زندگی میکنند.
Anonymous
تاالان رفتی آذربایجان؟هنوزخیلی ازروستاهاش باهیزم آشپزی می کنن!حداقل یکباربروبعدقضاوت کن))
Anonymous
۱۸،۲۵ منم ترجیح میدادم با هیزم آشپزی کنم اما هر روز و ساعت سایه تحریم و تهدید و تخریب و جنگ بالا سرم نباشه
Anonymous
...ناشناس دوم تا حالا رفتی روستاهای سیستان بلوچستان؟؟؟؟ لااقل یکبار ...
بشناس
مگه همه روستاهای ایران گازکشیه خیلی از روستاهای ایران هنوز هیزم استفاده می کنند
Anonymous
سختی گاز نداشتن با شکنجه روحی تمام عمر یکیه؟؟
خوب زندان هم بری سیستم گرمایش داره تازه آشپز هم داری
معلم آنلاین بیکارشده
...
ناشناس اول
ما هم در سیستان کپر نشین و مدرسه صحرایی داریم.روستاهم داریم باهیزم آشپزی کنه.چرا از تورم آذرباییجان نمیگید ؟ از قدرت خرید مردم؟ارزش پول؟ اونا کشک ن ؟
گوشت رو بتونی بخری رو اجاق هیزمی بپزی بهترازاینه اجاق گاز شرمنده شه هر روز چون چیزی نداره بده بهت.
Anonymous
در پاسخ به کسی که گفت تا حالا رفتی آذربایجان... من سه بار رفتم دوستان خیلی هم پیشرفته هستن خیلی هم کشور خوبیه خزرشونم مثل ما ...نیست تر و تمیز و همه چی عالی و پیشرفته
ناشناس
به زودی ایران آزاد می شود و آن کشورها هم با اشتیاق دوباره به ایران می پیوندند
غیر قابل نشر
خوشبحال خودمون که حکومت بی طبقه وعدالت وازادی اسلامی را با گوشت وپوستمون درک کردیم !!!
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مشکلات انباشته بدون هیچ راه حلی. چالش آزادی اجتماعی سیاسی اقتصادی. عدم پاسخگویی و شفاف سازی. رانت و فساد در دستگاه اجرایی و .... سیاست خارجه مبتنی بر انزوا و مبارزه با ابرقدرت دنیا به هر قیمتی و بدون درنظر گرفتن عواقب اقتصادی مثل تحریم ها. نبود هیچ چشم انداز یا برنامه مشخص و امیدوار کننده برای آینده. و... بازم لازمه بگیم؟
پ.ن: ما سر ساده ترین مسائل مثل اینترنت آزاد داریم چک و چونه میزنیم. از اهمیت اقتصاد دیجیتال در بستری اینترنت آزاد میگیم هیچکس گوش نمیده بعد انتظار داریم سر مسائل اساسی تر و سیاست های کلان تصمیمات درست بگیرند؟ انتظارم دارید مردم راضی باشند؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نیکزاد داره زمینه چینی میکنه ک ۴۰۰ کیلو رو میخوان بدن بره
Anonymous
بدن بره این اورانیوم کوفتی رو
مردم بدبخت شدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت پرو دیگه چه کوفتیه
گیری کردیم ما ملت
دموکراسی موج میزند
لعنت به من که بهت رای دادم پزشکیان
Anonymous
به خدا که همین خودت دوباره رای میری به یکی که میگه علاوه بر گوگل یاهو رو هم باز میکنه 😁
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آفتاب لطفا بگذار بینندگان سایت نظر بدن
۶۰ روز به بهانه امنیت اینترنت مردم رو قطع کردند
پرسش حق مردم
۱)با منفی نشان دهید لطفا....مسئولان امنیتی درست میگن که مردم عادی نباید اینترنت داشته باشند چون امنیت رو بخطر می اندازند ولی سیم کارت سفیدها و پولدارهای که پرو می‌خرند مشکل امنیتی ایجاد نمیکنند
۲)با مثبت نشان دهید مسئولان ... جزئی از مافیای وی پی ان و اینترنت پرو فروشی هستند و مشکل امنیتی اگر راست بود سیم کارت سفید ها و پولدارهای مشتری پرو هم می‌توانند مشکل امنیتی ایجاد کنند
سوال منطقی آفتاب سانسور نکن تا خود مسئولان هم ببینند و قضاوت کنند
Anonymous
آخه مسیولین کی نظر مردم براشون اهمیت داشته
مرادبیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سناریوهایی که کمترین آسیب رو به اقتصاد و مردم کشور وارد می‌کنند به ترتیب...
صلح
جنگ
آتش بس
به این معنا که آتش بس و حالتی بین نه جنگ و نه صلح با توجه به محاصره دریایی و خسارات وارد شده به بخش صنایع و تولید و بیکار شدن عده‌ی کثیری از هموطنان اثرات بسیار مخربی رو در پی خواهد داشت...
من اون نیستم
دوست عزیز صلح و آتش بس رو حذف کن یک گزینه تسلیم رو اول بزار
اعتدال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
لطفا ادبیات التماسی ممنوع !

کاربرانی که اینجا از ادبیات التماسی، برای احقاق حقوق ابتدایی و به حق شان استفاده می کنند؛ بدانند که با این کار، روحیه و شخصیت رعیتی را در خودشان و جامعه نهادینه می کنند.

تامین حداقل های زندگی(مسکن،خوراک ،سلامتی و اینترنت) برای عموم شهروندان، از وظایف اصلی مسئولان یک کشور به شمار می رود و عدم تحقق آنها، به منزله بی کفایتی آنها بوده و می بایست از قدرت و مسئولیت داده شده، کنار گذاشته شوند.
Anonymous
روزنه گشایان⬆️⬆️⬆️
Anonymous
شک نکن اینبار جنگ بشه زیر ساخت اینترنت رو میزنه اسراعیل..
Anonymous
کاملا درسته، واسه ی اینترنت اینجوری عجز و لابه کردن در شان ما نیست، اینا حقوق اولیه و اساسی ماست
روباه شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حتی همین جستجوی گوگل هم بسیار محدود شده چون عیسی زارع پور تصمیم گرفت قفل کودک که مخصوص والدین هست رو برای نود میلیون ایرانی روشن کنه!
باب مارلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این که ج.ا تو جنگ همه ی منطقه رو‌ میزنه، بعد وزیر امور خارجه میره با وزرا و مقامات همون کشورها در مورد اوضاع منطقه تبادل نظر میکنه، به نظرتون طنز نیست؟!🤔
غیر قابل نشر
نه!کارکشته بودن طرفا میرسونه !!
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔸 دستاوردهای آمریکا در سه هفته آتش بس چه بود:

1️⃣ ذخایر موشکی برای دفاع از کشورهای عربی طوری تمام شده بود که اواخر جنگ، عربستان بسیار آسیب پذیر شد. در این سه هفته، مجموعأ ده‌ها هواپیمای باری نظامی که هر کدام حدود ۷۰ تُن تجهیزات را بار می‌کنند، برای دفاع از کشورهای عربی ارسال شدند (منبع) (منبع).
2️⃣ ناو جنگی جرج بوش به همراه 6 هزار سرباز به خاورمیانه رسید (منبع).
3️⃣ ناو جنگی فورد که از نظر فنی دچار مشکل شده بود، در دوران آتش بس تعمیر و با قدرت بیشتر در خاورمیانه مستقر شد (منبع).
4️⃣ سربازان دریا به زمینِ نیروی دریایی که برای تصرف جزایر ایران به خاورمیانه آمدند، در این سه هفته چند بار عملیات نظامی برای حمله به ایران را تمرین کردند (منبع).
5️⃣ ترامپ به بازار نفت جهان آرامش داد و بازار سهام آمریکا با امیدِ توافق در پاکستان، جوری صعود کرد که رکورد تاریخ خود را جابجا و با بالاترین نقطه‌ی تاریخ سهام آمریکا رسید (منبع).

🔺 نتیجه اینکه: ترامپ با این آتش بس هم اقتصاد کشورش را قوی کرد؛ هم با محاصره‌ی تنگه هرمز به اقتصاد جمهوری اسلامی ضرر زد، هم ناوهای مورد نظرش را آورد، هم سربازانش را در خاورمیانه تمرین داد، هم سامانه‌های دفاعی کشورهای عربی را از نو‌ تقویت کرد. و حالا آماده است تا ضربه بعدی را شدیدتر بزند.



حقوق خصوصی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ارسال سامانه گنبد آهنین به امارات یک دلیل فنی جالب دارد ، به دلیل فاصله کم امارات از ایران اهداف در خاک این کشور اکثرا با پهپاد و موشکهای کروز میانبرد مورد حمله قرار می‌گرفت، البته موشکهای بالستیک هم استفاده شد ، امارات با دارا بودن دو باتری تاد در برابر موشکهای بالستیک قابلیت‌های دفاعی خوبی دارد ولی در برابر پهپادها و موشکهای کروز یک خلاء پدافندی داشت. استقرار گنبد آهنین در حقیقت این خلا را از بین برد. حاکمین امارات نشان دادند در زمینه نظامی هم میتوانند هوشمندانه عمل کنند و از روابط خود به خوبی بهره ببرند. تعداد موشکها و پهپادهای شلیک شده به امارات بسیار بالا بود و پدافند آنها قوی عمل کرد. حتی به دلیل عدم استفاده از موشکهای پیشرفته توسط ایران بر علیه امارات آمار آنها از اسراییل هم بهتر بوده
عموفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بازشدن سینماها،برگزاری کنسرت،رفتن یانرفتن تیم ملی به جام جهانی،یعنی آیاکسی دل ودماغی برای خوشحالی داره تواین آشفته بازار
🧎
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کاش این حالت لنگ در هوا مزخرف زودتر تموم بشه یا جنگ کنید یا توافق خسته شدیم کاش یه دکمه بود می‌زدیم یک ماه میرفتیم جلو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای یکبارهم شده برین ازنزدیک تخم گذاشتن مرغ راببینین ونگاه کنین باچه بدبختی وقدقدکردن تخم میگذاره دیگه فکرنمی کنین تخم مرغ گرونه قیمتش!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترمیلان: ظرفیت تولید ۱۰ میلیون تن فولاد از کار افتاده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گفت وگوی عراقچی با وزرای خارجه عربستان و قطر

عراقچی عربی بلده ؟
چون فکر کنم تو صحبت هاشون حسابی ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک نوجوونم که یک سوال برام پیش اومده ممنون میشم هرکس نظر خودش رو بگه.
در تمام دنیا مردم سعی داشتند و دارند که از نظام سلطنتی و حتی مشروطه به سمت دموکراسی و جمهوری خواهی حرکت کنند. چرا این روزها در ایران مردمی که مخالف ج ا هستن به دنبال نظام سلطنتی و پادشاهی هستن؟
Anonymous
پسرم دلیلش فقط دو چیزها: ۱. عدم آگاهی و دانش سیاسی ۲. ضعف حافظه تاریخی
Anonymous
...
نظام پادشاهی میتونه یک نظام پیشرفته باشه همونطور که کشورهای زیادی تو دنیا الان سیستم‌پادشاهی دارن.از طرفی همینی که الان توشیم جمهوریه!پس شکل خیلی مهم نیس ماهیت مهمه.اگرم میبینی مردم دنبال نظام سلطنتی هستند بخاطر اعتمادیه که به ر پ دارند و البته که اونم گفته در نهایت صندوق رای معلوم میکنه مردم چه نظامی میخوان
Anonymous
شکل نظام مهم نیست، ماهیت و عملکرد مهمه.
جمهوری میتونه دیکتاتور باشه و پادشاهی میتونه دموکرات باشه.
مثلا هلند پادشاهیه اما از آزاد ترین کشورهای جهانه
من
سلام

در پاسخ به سوال شما
ولی خودتان مطالعه کنید انقلاب مشروطیت و به بعد را.
...
تا سال ۱۲۸۵ شمسی، پادشاهی مطلقه وجود داشت و پادشاه ایران، دیکتاتور و همه کاره کشور بود.
در ۱۲۸۵ شمسی، مردم ایران با انقلاب مشروطیت، قدرت پادشاه قاجار رو محدود و مهار کردن
و پادشاهی مطلقه به پادشاهی مشروطه تبدیل شد ، مثل بریتانیا و بلژیک.
...
بعدا سلطنت از قاجار به پهلوی منتقل شد با تصویب مجلس در سال ۱۳۰۴ شمسی.
باز پادشاه باید هیچکاره و تشریفاتی می ماند طبق قانون اساسی ایران در انقلاب مشروطه.
اما دو تا پهلوی از ۱۳۰۴ تا ۱۳۵۷ شمسی، دیکتاتوری و پادشاهی مطلقه رو احیا کردن
و همه کاره و دیکتاتکر شدن ، یعنی باعث بی قدرت شدن ملت ایران شدن و با آزادی ملت ایران مخالفت کردن.
..
الان فقط یک اقلیت پرشور و هیجان و متعصب و شیفته، از بازگشت حکومت پادشاهی خانواده پهلوی دیکتاتور دفاع می کنن

اکثریت ملت ایران مخالف دیکتاتوری پهلوی ها، بودن و هستن. چون مخالف آزادی ملت ایران بودن به طور خانوادگی.

ولی حتما خودتان‌ مطالعه کنید
شب تون خوش
Anonymous
چون هم حکومت پ هم جمهوری.... امتحان پس داده س... تاریخ همینه واقعیت انگاری.. نه آرمانگرایی و ایدئال گرایی مثل سرخ و سیاه که.... بشریت بوده و هست
بهمن
(آفتاب برای نوشتن کامنت وقتمو میذارم لطفا منتشر کن سپاس)
درود به شما هموطن پرسشگر. اولا سلطنت با پادشاهی یکی نیست. سلطنت و سلطان و خلیفه مربوط به تمدن ایران نیستند. اما پادشاهی و شاهنشاهی مختص فرهنگ ایرانی است و در انگلیسی هم به همین شکل استفاده میشه Shah
فلسفه پادشاهی در سنت ایرانی با مفاهیمی مثل فر ایزدی، دادگری، و حق حاکمیت ملی گره خورده و تمام این موارد اهمیت بسیار عمیق و حیاتی مخصوصا برای امروز دارند که توضیحشون مطلب زیادی میبره.
دوما این روایت که دموکراسی یعنی جمهوری صحیح نیست. مصادیق جمهوری‌های استبدادی مثل روسیه و پادشاهی‌های دموکراتیک مثل سوئد جلوی چشم ماست. همچنین اینکه کشورها از پادشاهی به جمهوری حرکت میکنند هم صحیح نیست. در بریتانیا چنین نمی‌کنند. در نروژ که خواستند پادشاهی رو لغو کنند در پارلمان رای نیاورد همین دو ماه پیش بود. اسپانیا هم چند سال جمهوری بول و سپس دوباره به پادشاهی برگشت و همین الان پادشاهیه.
سوم اینکه هر کس دلیلی داره و اصلی‌ترین دلیل من، جدا کردن دولت state به مثابه نهادی با وجهه اجتماعی از دولت government به مثابه نهادی با قدرت اجرایی است که تضمین کننده سلامت سیاسی نظام دموکراتیکه و این در شکل پادشاهی به بی‌عیب‌ونقص‌ترین شکل اتفاق میفته. شرح این برهان برای زمان مقتضی، فعلا در حد اشاره گفتم. مانا باشی هموطن. پاینده ایران
Anonymous
نوجوان گرامی اشتباه بهتون گفتن اولا سلطنت با پادشاهی ایرانی متفاوت است دوما پادشاهی مشروطه با پادشاهی سنتی متفاوت بود و سوما همان پادشاهی مشروطه هم امروز به شکل نظام پادشاهی پارلمانی سکولار دموکراتیک درآمده و همین چندماه پیش در بهمن ماه نمایندگان مردم در پارلمان نروژ که یکی از بهترین دموکراسیهای جهان هست قاطعانه به ادامه پادشاهی در این کشور رای مثبت دادند.
۹۰ درصد بهترین و دموکراتیک ترین کشورهای جهان نظام پادشاهی دارند از دانمارک و سوئد و نروژ و هلند و بلژیک و اسپانیا گرفته تا انگلیس و کانادا و استرالیا و نیوزلند. حتی اگر در بین کشورهای مسلمان به دنبال دموکراسی نسبتا خوب بگردید بازهم کشورهایی که نظام مشروطه پادشاهی دارند از بهترین جمهوریهای مسلمان وضعیت بهتری دارند‌. نمونه آنها مالزی و مراکش و اردن و حتی کویت است که به مراتب وضعیت بهتری حتی از نظر دموکراسی از ترکیه و پاکستان و لبنان دارند.
Anonymous
اگر دیکتاتور بود پس چطور مصدق نخست وزیر شد مگر نمیگید مصدق قهرمان آزادیتون هست؟ اگر دیکتاتوری بود چطور قوام و فروغی و علی امینی و بختیار به نخست وزیری رسیدند؟
هویدا که بهترین کارنامه اقتصادی را در تاریخ ایران داشت چطور نخست وزیر شد!؟
مصدق در زمان پ اول چطور نماینده مجلس و وزیرخارجه شد‌؟

دروغی به اسم سلطنت مطلق پهلوی ساخته و پرداخته دشمنانش هست. پهلویها صرفا چون در مقابل زیاده خواهی و هرج و مرج و هرج و مرج طلبان ایستادند و در برابر زیاده خواهی انگلیس و اروپا و آمریکا ایستاد به آنها انگ دیکتاتوری زدند
من
طبق قانون اساسی مشروطه مصوب ۱۲۸۵ شمسی، پادشاهومشروطه حق دخالت در ا اره کشور نداشت
و ایران باید با اناخابات و رای مردم و تشکیل مجلس و دولت منتخب اداره بشه.

در دوره سلطنت و پادشاهی مطلقه محمدرضا شاه پهلوی و پدر دیکتاتورش، هیچ کاری بدون اجازه اینها انجام نمی شد و در هر کاری دخالت می کردن.
این یعنی سلطنت و پادشاهی مطلقه و دیکتاتوری.

در حالی ک طبق قانون اساسب، پادشاه مشروطه، هیچ کاره هست و حق دخالت در اداره کشور نداشته و حق انجام کارها و خدمات دادن نداشته.

بحث اینه که طبق قانون اساسی مشروطه،مصوب ۱۲۸۵ شمسی، کشور باید توسط خود مردم اداره می شد و نه پادشاه دیکتاتور و مستبد یعنی همه کاره که مخابف آزادی ملت ایران بود.
در آبان ۱۳۵۷ محمدرضا پهلوی، از مردم ایران بابت دیکتاتور شدن خودش معذرت خواهی کرد و قول داد قانون اساسی رو دیگه اجرا کنه.
اما در ۲۶ دی ۱۳۵۷ از کشور فرار کرد و حکومت دیکتاتوری و تک نفره پادشاهی مطلقه با سلطنت مطلقه سرنگون شدن
با تشکر،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برنج نداریم خیس کنیم ها
چایی هم گرون شده
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
❗️قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در بیانیه ای خطاب به پلیس واشنگتن گفت:
اگه عرضه ندارید امنیت ضیافت شام خود را به ما بسپارید

مردم از خنده :))))))))
منوچهر
واقعا !
پلیس واشینگتن شورشو در آورده حتی نتوسته از سخنگوی خودش محافظت کنه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بعضیها میگن 4 میلیون جانفدا شما اصلا فرض کن صد هزار جانفدا شما تو یه مملکت به یه نفر اسلحه بده کل منطقه رو بهم میریزه بسه دیگه برای شکست امریکا
000
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت خونی و اینترنت پرو امنیت رو به خطر نمی دازه؟
فقط اینترنت عادی امنیت به خطر میندازن؟
واقعا دیگه شما خیلی نوبرین تو این وضعیت گرونی و تورم میخواین با اینترنت پرو مردم رو بدوشین.
مهمات بی کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ظاهرا نصف بیشتر پرتابه های آمریکا و اسرائیل عمل نکرده و هر روز چندین بار داره انفجار کنترل شده برای خنثی سازی این مهمات انجام میشه.
چرا مهمات ابرقدرت نظامی اینقد بی کیفیت و غیر قابل اعتماد است!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
لطفا تایید کنید. چون اولا بخشی از گزارش خبرگزاری داخلی رویداد۲۴ هست و دوما حقیقتی هست که باید پذیرفت.

اعترافات امجد یوسف فقط افشای یک جنایت فردی نیست؛ افشای بخشی از ماشین کشتاری است که زیر سایه همان حکومتی عمل می‌کرد که برای حفظ آن، هزینه‌های مالی، سیاسی و انسانی سنگینی پرداخت شد؛ حکومتی که هزاران «مدافع حرم» برای بقای آن جان باختند. اگر آن جان‌باختن‌ها قرار بود در روایت رسمی، به نام دفاع از امنیت ایران ثبت شود، امروز دفاع از همان امنیت و اعتبار ملی، مستلزم فاصله گرفتن روشن از جنایتکارانی است که نام سوریه را به گودال‌های مرگ، اجساد سوخته و اعترافات هولناک گره زدند.
Anonymous
درس پس می‌داد
Anonymous
یک روزی که خیلی دیر نیست همه میفهمن در سوریه چه گذشت..


این رو هم به لیست چیزهایی که بعد از وصل شدن نت باید چک کنین اضافه کنین.
Anonymous
مزدوران بشار اسد ملعون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای من این پیامک اومده:
مشترک گرامی همراه اول:
شماره تلفن همراه شما برای دریافت اینترنت پرو تایید شده است. لطفا جهت دریافت لینک پرداخت اشتراک اینترنت پرو به همراه 50 گیگابایت هدیه، به مبلغ 19،800،000 ریال به علاوه 10% مالیات بر ارزش افزوده کد زیر را شماره گیری نمایید:
*10*3275#
پس از شماره گیری، لینک پرداخت برای شما پیامک خواهد شد.
برای چی من باید ۲/۲ میلیون پول بدهم؟
Anonymous
کلاهبرداری هست. چه سرشماره ایه؟
Anonymous
کفگیر ته دیگ خورده

تحمیل کنید و نخرید تا اینترنت رو وصل کنند
Anonymous
بهیچ وجه ندید دوست عزیز
منم ادمم
کد دستوریو زدم‌ بهم میگه شما مشمول لینک پرداخت نمیباشید😂
Anonymous
شرکت ای تی و یا کسب کار دارید یا عادی هستید
Anonymous
چون جنگ خرج داره
والا اگر برای امنیت اینترنت قطعه با پولیش چطور مشکل حله
روشنا
چون وقتی این ۲۲۰۰رو پرداخت میکنین
دیگه اینترنتتون به امنیت ملی اسیب نمیزنه :)
ایرانِ من
به این میگن باج گیری، زورگویی، دزدی، اختلاس از مشترکین در روز روشن. ننگ بر این اپراتور. مافیا باید تا خصوصی ترین نماد زندگی یعنی گوشی همراه دستبرد داشته باشه؟
Anonymous
کلاهبرداره جوابشو نده برات لینکم فرستاده .
Anonymous
یعنی امنیت ملی ۲/۲ میارزه…
یک گروگان در ایران
مقاومت زندگیست
سپهر جاویدان
اگه جز صنف خاصی (مثلا پزشکان) هستید، متاسفانه باید بگم کلاه برداری نیست
Anonymous
یک بسته اینترنت بخرید + یک بسته اینترنت پرو بخرید این دو با هم هبچ فرقی نداره که حالا نیاز است یک vpn هم بخرید.خوب همون اول برو vpn بخر
حالا بماند که سه بار اون اینترنت و به من میفروشن ما هم میخریم چون مجبوریم
Anonymous
این همون مالیاتی هست که تو کل این سال ها نمی تونستن از کسب و کار اینترنتی بگیرن فقط بهونش رو نداشتن وگرنه از اول نیتش رو داشتن
ایران برای همه ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان ، عزیزی تحت عنوان ناشناس نوشته بود ما برای توسعه ایران به شخصیت همچون “ هاشمی رفسنجانی “ نیاز داریم که کاملا حرف درستی هست . منتهی در زیر آن عزیز دیگری که “ ناشناس بود “ گفت کاربر “ایران برای همه ایرانیان” از آقای هاشمی دفاع کرد البته اینم اضافه کرد‌ که : تحت عنوان ناشناس ؛ بزرگوار بنده هرگز تحت عنوان ناشناس از بزرگانی چون مرحوم هاشمی ، دکتر حسن روحانی ، دکتر جواد ظریف و سید محمد خاتمی دفاع نمی کنم اگر ازین بزرگان دفاع کنم با سینه ای رو به جلو‌ و با افتخار از نام کاربری “ ایران برای همه ایرانیان “ استفاده می کنم . آینده ایران نیاز به تفکر توسعه طلبانه اقتصادی آقای هاشمی و توسعه سیاسی آقای خاتمی دارد . سم مضر برای آینده ایران را سلطنت طلب ها و چپ ها ( ... ) یعنی امثال یوسف اباذری و پوپولیست ها یعنی امثال بیژن عبدالکریمی می دانم . یقینا من با این سه دسته زاویه دارم .
البته هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی و حسن روحانی را بی عیب و نقص نمی دانم و هر جالا لازم باشد در کمال ادب اما با صراحت نقدشان می کنم
بهمن
سلام. سه تن را برای توسعه نام بردید که هر سه ایشان
Anonymous
فقط تو عتیقه فروشی حامی رفشنجانی و روحانی و خاتمی و ظریف رو میشه پیدا کرد! مخصوصا وقتی یه دکتر هم قبل اسمشون بچسبونی!
جناب‌خان
هاشمی برپایه یک درک غریزی از توسعه چینی دنبال توسعه اقتصادی، سرکوب سیاسی و آزادی اجتماعی بود که عملا فقط در سرکوب دهشتناک سیاسی موفق عمل کرد چون امکان آزادی اجتماعی را که اصلا نداشت و توسعه اقتصادی او هم علمی و انسانی نبود و پیامد آن استیلای سپاه بر اقتصاد کشور شد.
Anonymous
بخوبی ماهیت واقعی افراد منتقد ر پ و مخالف دموکراسی مد نظر ایشان را نشان دادی.

آشکارا فریاد زدید شما که دائما به دروغ از دموکداسی بگو را تکرار میکردید نه تنها ذره ای به دموکراسی باور ندارید بلکه الگوی رفسنجانی و پوتین و چین کمونیستی با آن همه .... را به تشکیل یک دموکراسی واقعی پارلمانی ترجیح میدهید.
Anonymous
درود بر اصلاح طلبان. تنها راه نجات کشور گریز از تندروی و روی آوردن به میانه و روی و غرب است
Anonymous
برا منم اومد زدم رولینک گفت عدم کفایت موجودی، مبلغ 18/869/00ریال کم دارید... فک کردم 220تومنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تمام صنایع نفتی و گاز و پتروشیمی که مثل بشکه باروت هستند با تمام ظرفیت در حال کارند و پرسنل همه حاضر.

اما نمایندگان جان بر کف همه ....
Anonymous
جان بر کف واقعی پرسنل این صنایع، نیروگاه ها و... هستند.
Anonymous
آن بندگان خدا که از مقامات نیستند .ظریف درست گفته در جنگ برای مقامات اتفاقی نمی افتد و مردم کشته می‌شوند، البته اسراییل همیشه در جنگهای سوپرایز دارد . ولی روال عادی جنگها همان است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آیت الله کاشانی برق رفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من وقتی می خوابم از استرس شدید می پرم اصلا خواب ندارم به خاطر شرایطم
بقیه شبیه من هستن
افتاب تو هم هستی ؟؟
ناشناس
اکثرااین مشکلوپیداکردیم
ناشناس
اختلال خواب در اثر شبهای بمباران و بوقچی‌های شبانه ج.ا
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴آمریکا تجهیزاتی رو که برای پشتیبانی تیم مذاکره کننده اورده بود اسلام آباد برداشت برد

+یعنی دیگه جدی میتونیم بگیم مذاکراتی حداقل حضوری وجود نداره
Anonymous
چه تجهیزاتی میخاست؟ دفتر خودکار؟
Anonymous
حتما تا چند ساعت دیگه اعلام میکنه اونی که قصد ترور داشته از طرف ج.ا بوده
نارنجی
خب مجازی مذاکره کنن، مگه کلاس‌ها الان توی شاد برگزار نمیشه مذاکره هم مثل اون
ترومپت
ترامپ گفت دیگه ۱۸ ساعت پرواز نمیکنیم ، اگه کاری داشتن زنگ بزنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴همون‌طور که قابل پیش‌بینی بود، «کول توماس آلن» که دیشب تو مراسم شام ترامپ تیراندازی کرد و مراسم رو بهم زد ؛ پروفایلش تو اینستاگرام یه عکس از خودش بوده با یک سویشرت که آرم ارتش اسرائیل روشه

بازم بازی مسخره ترامپ و اسرائیل برای سرگرم کردن دنیا :))

📸 سلیمان احمد فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی؛

چرا نام کول آلن (فردی که در ضیافت ترامپ اقدام به تیراندازیکرده بود) ۱۲ ساعت قبل از تلاش برای ترور در اسرائیل مورد جستجو قرار گرفته؟🤨
Anonymous
اگه رو لباس هر ارمی باشه میشه نیرو اون

چه روش های شناسایی زیبایی کلی لباس با مارک پرچم امریکا و ایالت و .... تو کشور پره برید دستگیرشون کنید و ....
Anonymous
در جواب سلیمون چون موصاد از کل دنیا ۱۲ساعت جلوتره در زمینه اطلاعات یاد بگیر

شبکه خبر ایرانم ۷۲ساعت عقبه حتی بیخ گوشمون عملیات ترور انجام میشد اول رسانه های معاند و دشمن و بعد از شبانه روزها شبکه خبر خبر با تبل و .... اعلام رسمی میکرد و .....
Anonymous
یعنی اینقد حالیش نبوده که قبلش اون عکس رو حذف کنه
سما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴اکسیوس :

اsرائیل به طور مخفیانه سیستم گنبد آهنین و نیروهای خود را در طول جنگ ایران به امارات متحده عربی اعزام کرد — این اولین بار بود که این سیستم در خارج از کشور استفاده می‌شد.

این اقدام روابط اsرائیل و امارات را عمیق‌تر کرد، به طوری که مقامات اماراتی اsرائیل را متحد کلیدی خواندند که هرگز فراموش نخواهند کرد.
تحلیگر و کارشناس محله
واقع بینانه نگاه کنیم به احتمال۹۹.۹۹۹برای حفاظت از خودش خواسته فشار موشک بارونو کمتر کنه
Anonymous
اقای طهلیل گر و کارشناس😂 امارات جنوب ایرانه و اسرایل غرب ایران و کمی متمایل به شمال غربه. اخه .. یه بار هم نقشه رو نگاه نکردی؟؟... 😂😂😂😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رئیس فرودگاه کرمانشاه خودتو سبک نکن دستور بازگشایی نده
تلما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴به گفته منابع محلی برای اسکله جایی ، نفت و پتروشیمی بندرعباس دستور تخلیه صادر شده
هنوز دلیلش مشخص نیست
هواشناس فضانورد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باز بوی جنگ امد سامانه بارشی شدیدی از غرب کشور وارد شد
Anonymous
واقعاچرا؟؟؟ هروقت احتمال حمله زمینی میدن یکدفعه باران های شدید شروع میشه...
گرگ اوپک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یادتونه اول به خودیاشون سهام عدالت دادن. بعد گفتن راننده تاکسیا بیان ثبت نام کنن. پشت هم دیگه اموزش پرورش، وزارت بهداشت، کارگرای فصلی و ساختمانی، همینطور سهام عدالتی که باید به همه میدادن مرحله پخش کردن و کاسبا و کسانی که کار ازاد داشتن بی نصیب موندن. الانم همینطور مرحله ای اینترنت پرو میدن و در نهایت اونا که شرف و آبرو دارن این رانتو نمیگیرن. ... زندگی ازاد و بدون اقابالاسر بها داره. تو این مملکت نباید دستت تو جیب خودت باشه.باید نوکر ...باشی تا جزو مردم حساب بشی. ولی در نهایت نور بر تاریکی پیروز است
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🚨اسرائیل در برابر حملات ایران، برای امارات گنبد آهنین فرستاد
Anonymous
اسراییل بی خیال نمیشه ..🙃
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تو روحت ترامپ اگر آقازاده ها رو از آریزونا و کالیفرنیا و نیویورک و واشینگتن دیپورت نکنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما میتونیم برای غرق کردن ناوهای آمریکای جنایتکار، عصای حضرت موسی رو قرض بگیریم، در دریا در مسیر ناو یک شکاف در آب ایجاد کنیم، ناو که روی کف دریا افتاد، با عصا دوباره دریا رو به حالت اول برمیگردونیم. اینطوری ناو غرق میشه..... از تاکتیک های سری و ناشناخته علوم غریبه.
Anonymous
عصای حضرت موسی را باید از اسرائیلیها قرض بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز متوجه شدم طی ۲۵ سال بنزین در انگلیس فقط دو برابر شده که دلیل داره ولی در ایران طی این ۴۸ سال کالاها هزار برابر شده(البته من هزار برابر رو از دوی حدس نوشتم وحتما بیشتر از هزار برابر هست) و تو همین دو ماه کالاها صد برابر شده البته اگه پیدا بشه
Anonymous
دلار ۷ تومنی شده نزدیک ۱۶۰۰۰۰ تومن. بنظرت چند برابر؟؟نزدیک بیست هزار برابر
Anonymous
مهم اینه که پیروزیم
Anonymous
من دلار کانال ۸۰۰ تومن رو خوب یادمه زمان خاتمی باور کن کانال ۸۰۰هزار تومن هم چند روز اینده ببینم

میلیون برابر رو سلام بدم برم تو گینس
Anonymous
در کشوری که سکه فلزی کاملا حذف شده تمام مسولین اصلی اقتصادی و سیاسی این وضع باید محاکمه بشوند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه گروه هکری که اسمش سخت بود یادم نموند گفت که جانفدایی که اینا میگن سر جمع ۳ میلیون عضو داره و ۲۷ میلیونش فیکه با مدرک هم مث اینکه ثابت کردن کسایی که تو حوزه برنامه نویسی هستن میتونن تایید کنن!
Anonymous
شما وقتی یه سایت مال خودت باشه خیلی راحت میتونی دستکاری بکنی
Anonymous
همیشه همین بوده. از 98٪ آری تا ب امروز
Anonymous
۳میلیون و ۹۰۰ هزار شماره تلفن ثبت نام کردن . دقت کنید ؛شماره و نه فرد.
نخبه سیگارفروش
آمار بازدید سایت از آمار جانفدا ۱۰ برابر کمتر بوده.‌

یعنی ۳۰ نفر وارد سایت شدن ، ۳۰۰ نفر ثبت نام کردن .

اگه این معجزه نیست پس چیه؟ بازم ایمان نمیارید؟
سالار
داداش نیازی به هکر نداره
توی خود سایتش زده هر شماره یکبار اما اگر شما چندبار ثبت نام کنید موفق هست اما همون یکبار ثبت میشه :))
خب باورمون شد :))
از طرفی حتی کد ملی هم نیست یعنی یکی 5 شماره داشته باشه و طبق روایت اینا بازم 5 باز میتونه ثبت نام کنه

البته من عدم اعتمادم فراتر ازین حرفاس
چون پلتفرم خودشونه و همه چی دست خودشونه و به یه ربات وصله و فقط شماره میندازه
شما در ساعت های مختلف شبانه روز صبح ظهر شب و نصفه شب برو تو سایتش رفرش بزن با سرعت یکسانی کنتور میندازه :)))
Anonymous
سالار داداش خوبی؟ نشون دادن امار بازدید سایت کمتر بوده از ثبت نام. برادر امار بازدید سایت متوجهی ؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چه ضیافتی واسه خبرنگاراشون برگزار کردن چقدر قشنگ که انقدر مردمشون رو دوست دارن و بهشون احترام میزارن...😞خدایا میشه ایرانِ عزیزمون هم به دست آدمهای دلسوز و مهربون و حامی و همدل و سخاوتمند و باوجدان و اصیل و انسان بیفته❤️‍🩹
راننده تاکسی وگاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دو هفته دیگه 500 کیلیو میخواد
نزول ببخشید همون سود بانکی میاد روش
007
کاش نزول میومد
نرخش از بهره بانکی اسلامی پایین تره
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میشه یکی توضیح بده جریان هفت اکتبر چیه؟
کلانتر
طوفان الاقصی
Anonymous
حمله حماس به اسرائل چند سال قبل که طوفان القصی اسمش بود .
سـامـان
درود برشما، سه سال پیش هفت اکتبر حماس به جشن اسرائیلیها حمله کرد، باعث کشته شدن و گروگان گرفتن خیلی از اونا شد،
Anonymous
گوگل هم بزنی بهت میگه
بانو
شروع حمله حماس به رهبری یحیی سنوار به اسراییل
Anonymous
7 اکتبر سالگرد حمله دیوانه وار حماس به اسراییل و کشته شدن بیش از 1200 اسراییلی

و البته نقطه عطف در تاریخ نیم قرن اخیر خاورمیانه
بانو
درسال 2023
ساندویچ مغزو زبان
...هفت اکتبر یک اتفاق خیلی عجیب و پر حاشیه افتاد
از ماه ها قبل حماس تمرینات حمله و مانور حمله به اسراییل رو در نزدیکی مرز انجام می‌داده و کلیپ ها رو در گروه تلگرامش منتشر می‌کرده .
روز حمله به شکل مشکوکی نگهبان های گشت مرزی کم میشه
قبل حمله مصر اخطار تحرکات مشکوک به اسراییل میده و نادیده گرفتن میشه
گزارش سرباز های مرزی نادیده گرفته میشه
و حماس از زمین ، دریا و هوا به شکل غافلگیر کننده !!! به فستیوال موسیقی که لب مرز بوده حمله می کنه و گروگان‌هایی از مردم چندین کشور شرکت کننده و تعدادی اسراییلی میگیره و می‌بره .

باقی ماجرا هم بماند و نتیجه که زمین صاف شده در غزه هست .
Anonymous
حمله حماس به اسرائیل
Anonymous
حمله حماس به اسرائیل ۷ اکتبر ۲۰۲۳
Anonymous
در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، گروه‌های شبه‌نظامی تحت رهبری حماس به یک فستیوال موسیقی که در اسرائیل در حال برگزاری بود حمله کردند. مهاجمان در مجموع ۱۱۳۹ نفر را کشتند: ۶۹۵ غیرنظامی اسرائیلی (از جمله ۳۸ کودک)، ۷۱ شهروند خارجی، و ۳۷۳ عضو از نیروهای امنیتی اسرائیل. حدود ۲۵۰ غیرنظامی و سرباز اسرائیلی از جمله ۳۰ کودک به عنوان گروگان به نوار غزه برده شدند.
Anonymous
بنظرم هنوز وقت داری،میتونی کلا از سیاست دل بکنی، خوشبخالت کاش من جای تو بودم، کسی ک انقد خوشبخته نمیدونه هفت اکتبر چی بود واقعا باید بهش حسادت کرد
Anonymous
همین که ساندویچ گفت !
داستان امروز ما هم چنان است و چنین !
ترانه
ممنون از دوستانی که برام توضیح دادن. من راستش اطلاعاتی در این گونه موارد ندارم و هیچوقت هم پیگیر نبودم. این مدت این تاریخ هفت اکتبر رو زیاد شنیدم کنجکاو شدم
ساندویچ مغزو زبان
هیچ اشکالی نداره اگه نمیدونستی هم میهن عزیز ، هرکسی توی محدوده ای اطلاعات داره ( کم یا زیاد ) و توی بینهایت محدوده دیگه چیزی نمیدونه . از کسانی که بخاطر سوال کردنت چیزی میگن ناراحت نباش ، بیشتر ما از بی اطلاعی هایی که داریم بی خبریم شهامت سوال کردن هم نداریم .
هفت اکتبر شروع یک دومینو بود ، جنگها و تحولاتی که در نهایت به کشور ما رسید .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من دیگه کم‌کم دارم پاییز میشم
چند هفته است این وانتی ها که اثاث منزل خریدارن
زیاد شدن
Anonymous
یه سر به سایت دیوار بزنید ببینین جنسهایی که برای فروش گذاشته شده چی هستن. حتی کفش کاملا استفاده شده 😞
Anonymous
کاش جمعشون میکردند. کاش.
محافظه
آفرین به دقت!!
قبلاً دم عید مردم میفروختن تا نو و بهترشو بخرم
ولی الان، متاسفانه فروش وسایل خونه و تکه های طلای مردم برای خرج خورد و خوراک زیاد شده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میرتاج‌الدینی: ترامپ خود یک رسانه است.

همین که به این واقعیت رسیدید چندگام به جلو است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا صحبت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس آقای رضایی را در شبکه خبر سانسور کردید
ایشان گفتند در صورت حمله مجدد آمریکا علاوه بر کنترل تنگه هرمز شاید زمینی پیشروی کنیم
Anonymous
به کجا؟ خاک آمریکا یا اسرائیل؟ اگر هم منظورش بحرین و امارات است که نیروی زمینی حاضر در ساحل این کشورها بهترین هدف برای هلیکوپترهای آمریکاییه
دهن لق
زمینی به کجا پیشروی کنن ؟ 😄
Anonymous
حلزونه قدرت عجیبی در لغزیدن و رفتن داره خب
Anonymous
به عراق یا ترکیه 😄این کلا از مرحله پرته
کندرو
تنها جایی که میتونن زمینی پیشروی کنن تو جزایر ناز در جزیره قشم موقع جزر و مد آب دریاست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔻ترامپ عکس این یارو که قصد ترورش را داشته رو کمتر از چند دقیقه پست کرد.

🔸سوال جدی اینه:چرا از اون دو تا خلبانی که نجات داده، حتی یه عکس یا خبری هم نمی‌زاره؟
Anonymous
خلبانها دارای پست نظامی هستند وبه ماموریتهای میدانی برخواهندگشت.
بی‌نت
چرا اینترنت ما دو ماهه قطعه؟؟ به همون دلیل! :)
Anonymous
به دلایل امنیتی
Anonymous
خلبان یک نیروی امنیتی محسوب میشه، اما این تروریست آدمکش نه،
Anonymous
چرا صدا سیما تکنسین پرتاب موشک رو صورتشونو مات میکنه؟
سوادکوهیِ عصبانی
یجوری گفتی سوال جدی، یک‌صدم ثانیه داشتم جدی میگرفتم.
Anonymous
عقلانیه هویت دو خلبان تهاجمی رو فاش کنی !!!!!
Anonymous
سوال در مورد عکس و ویدیو و پیام صوتی از خلبان رو نکنید ...
Anonymous
نجات خلبان یک سناریو بود برای انجام عملیات اصفهان
Anonymous
چرا باید از نظامی هاش عکس بذاره و هویتشون رو افشا کنه؟
Anonymous
باشه اصلا تو همون صندوق شوتی c130 سوختن. ...
Anonymous
تصویر جمجمه رو فارس گذاشت همونه
Anonymous
احتمالا به دلایل علوم غریبه امکانش نبوده
Anonymous
شما یک عکس رسمی از یک خلبان دیگر آمریکایی یا اسرائیلی پیدا کن ، متوجه خواهی شد ، هیچ کشوری تصویر خلبانهای عملیاتی خودش را منتشر نمیکند. چون در معرض ترور قرار می‌گیرند و نمیتوان برای همه آنها شرایط امنیتی ویژه ایجاد کرد. اگرمنتشر میکرد باید بلافاصله در حد برنامه حفاظت از شهود ازش مراقبت میشد
Anonymous
😂😂واقعا؟ یا خودتو زدی به..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 ترامپ مجوز کنگره برای جنگ با ایران را کسب کرد
ایرانی
خبر موثقه؟
Anonymous
فیک نیوزه؟
یا ناموسی درسته؟
علی
هیچ خبری در این موزد نه توی اینترنشنال نه توی بی بی منتشر نشده. فیک هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا منتشر نمیکنی؟؟؟؟؟؟
۲۴ فروردین ۱۴۰۵:
علی نیکزاد، نائب‌رئیس مجلس، گفت: حتی ایران آماده بود آن ۴۵۰ کیلو اورانیوم غنی‌شده را به کسی ندهد و حاضر بود رقیق‌سازی کند.
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۵:
علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس اظهار داشت: اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد ایران ۴۰۰ کیلوگرم بوده است و حالا ترامپ با بی‌شرمی تمام می‌گوید باید ۴۵۰ کیلوگرم تحویل بدهید و مشخص نیست این ۵۰ کیلو از کجا اضافه شده است!
راست میگه
khabaronline.ir/xpLtH
علی نیکزاد
آفتاب اینو راست میگه به تیتر اضافه کن که خودش همچین حرفی زده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینقدر ...گفتین که ۴۵۰ تن هم باشه کسی تعجب نمیکنه
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🚨 کابینه نتانیاهو امروز عصر جلسه امنیتی به منظور آماده سازی برای از سر گیری جنگ با ایران برگزار خواهد کرد (ساعت 18:30 دقیقه به وقت محلی)
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 ترامپ مجوز کنگره برای جنگ با ایران را کسب کرد
گلی
شبح راست میگی؟؟
تبح شاریکی
این خبر را از کجا گرفتی؟ هیچ منبعی ننوشته
Anonymous
شبح همیشه راست میگه اینا ۳ نفرن خبری بشه میزارن تا الان بعد این همه مدت یه بارم خبر اشتباه ندادن
ممنون ازشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دستور وزیر کشاورزی برای اصلاح قیمت تخم مرغ
گویا تخم مرغ هم به بقیه آرزوهامون پیوست ...
خستههه
سلطان تخم مرغ را اعدام کنید
به یاد جاویدنام محمدجواد ترابیان
یکی می گفت اشکنه بخورید
دیگه با این قیمت تخم مرغ و گوجه و سیب زمینی و پیاز و عدس نمیشه اشکنه خورد از این به بعد فقط نون خشک با آب می چسبه اون هم سه وعده!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میگویند عدم برگزاری دو ماهه جلسات مجلس، بخاطر تدبیر هست!

جنابان! اکثر آتش بیاران و مسببان در این مجلس "عضو" هستند.

مرگ جان فدا نیستند؟

از چه می ترسند؟ همه روزی می میریم

دنیا برای کسی ابدی نیست
Anonymous
تدبیر، یقین از نوع علوم غریبه‌ای!!!
فلافل اقساطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مراحل پروژه افزایش قیمت اینترنت ( دست در جیب مردم )

۱. بستن نت ۲. فروش کانفیگ میلیونی ۳. ایجاد صف برای ثبت نام محدود ۴. پخش خبر تصویب شایعه نت پرو و سود ۸۰۰ درصدی بستر افزایش قیمت تا ۸۰۰ درصد آماده شده ( گیگی ۵ هزار اینترنت همراه بشه ۴۰ هزار )

سناریو ی اول اگر ۱۰ تا ۲۰ درصد مشترک ها هم ثبت نام کنند درامد قبل رو بدست آوردن ( حتا با مصرف کمتر از نصف قبل ) و صبر میکنن باقی هم بپذیرند ( به سرعت ثبت نام ها کشکی و فرمالیته انجام میشه برای همه ) با قیمت گیگی حدود ۴۰ هزار

سناریو ی دوم اگر بحث به بی عدالتی و رانت و ...و مقاومت جامعه و .... بکشه و هزینه بالا بره جمعش می‌کنند و با ۵۰ یا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت کارو جمع میشه
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تا جایی که یادمه گروسی گفت ۴۷۷ کیلو با غنای ۶۰ درصد .حالا برای ما اورانیوم که زندگی نمیشه بدید بره .اون تنگه هرمز بین آلمللی هست باز کنید و اون اینترنت رو باز کنید مردم کسب و کار ندارند دینداران بلا نس......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ کره جنوبی، دسترسی به #اینترنت نامحدود را برای ۷ میلیون نفر از مردمش با سرعت ۴۰۰ کیلوبیت بر ثانیه، فراهم کرد
Anonymous
ماهم ۴۰۰ کیلو اورانیوم در بشکه داریم.
Anonymous
درد و بلای مسئولین جانفدای ما بخورد در فرق سر این کره‌ای‌ها که اینترنت را ۵۰ روز ۵۰ روز روی ۸۰ میلیون آدم قطع می‌کنند و روی سر مردم جا دارند!!!

دارند منتهی خیلی سُست!!!
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سلام
بعضی کلمات، معرفی دقیق نشدن و شناخت دقیقی از اینها وجود نداره

برای مثال، کله دموکراسی. در حالی که:
دمو= یعنی مردم
کراسی=حکومت، قدرت

پس دموکراسی، یعنی حکومت مردم، بر مردم
...
دموکراسی، کم خطرترین نوع حکومت هست.
چون دموکراسی، یعنی حکومت خود مردم.
یعنی خود مردم، کشور رو اداره کنند.
...
وقتی خود مردم ، کشور رو اداره کنند و بار ای خودشان، منتخبان رو تعیین کنن تا کشور اداره بشه،
دیگه مردم نمی تونن به خودشان ایراد بگیرن
..
اگر مردم بعدا متوجه بشن که انتخاب خوبی نکردن، می تونن در انتخابات بعدی، جبران کنن و فرد مناسب رو انتخاب کنن.
.
انتخاب کردن، پایه اصلی دموکراسی هست.
یعنی پادشاه و رییس جمهور، همه کاره و دیکتاتور نشن،
و اگر مردم تصمیم گرفتن، برکنارشون کنن.

پس از این نظر ، دموکراسی، هیچ اشکالی نداره.
...
با تشکر
عباس اقا
صبح بخیر عموجان، خسته نباشی.

همینی که توشی مدعی دموکراسیه.
هیییییچ اشکالی هم نداره. خوب چیزیه آقا خوووووب
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سازمان نظام مهندسی یه مهندسان خودش اینترنت پرو پیشنهاد کرده
الآن مسئواین میان رده دارند خودکشی میکنند که سازمان اونها هم‌پرو ارسال کنه و به عنوان دستاورد برای انتخابات سندیکایی آرش استفاده کنند
روباه شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نت بلاکس: قطعی اینترنت در ایران از 1368 ساعت عبور کرد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ دنبال بهانه است و اصلا اهل مذاکره نیست پس با شهامت و دلیرانه بجنگید
Anonymous
چشششششمممممم
نون
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز بنده برام پیامک اومد که برای خودم و کارمندان شرکتم اشتراک اینترنت پرو میتونم خریداری کنم.
اول اینکه پولشو ندارم.
ثانیا پولشم داشتم تن به این حقارت نمیدادم
ثالثا من اصلا شرکتی ندارم. .یعنی اینا صرفا دنبال خالی کردن جیب ملت با پولی کردن حق قانونیشون هستن....
Anonymous
عاشق دلیل سومت شدم!😂😂😂
زامیاد
دم همه هموطنان باشعورم و طنازم گرم... تنها انگیزه برای ادامه زندگی، شما هستید...
تحلیل شخصی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با هر بار جنگ و یا عملیات نظامی یکی از حامیان و یا نیابتی ها به گوشه رینگ رفت و اسرائیل آن گروه را ناتوان یا کم توان کرد.از حماس و حوثی ها،سوریه و این بار حزب‌الله.در جنگ اخیر هم تا حدودی از قدرت حشد کاستند.و میشه حدس زد که سراغ حشد بعد از لبنان خواهند آمد.سیر تحولات خودش گویای همه مسیر هست.خاورمیانه بعد از هفت اکتبر در حال زایش یک رویکرد جدید است...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نیکزاد: اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد ایران ۴۰۰ کیلوگرم بوده، حالا ترامپ می‌گوید باید ۴۵۰ کیلوگرم تحویل بدهید؛ این ۵۰ کیلو از کجا اضافه کرده؟
این ترامپ دقیقا یک شارلاتانی هست مثل بعضی از .....، برای مثال هر چی می پرسی واقعا لاستیک آتش زدن، حمل سلاح سرد و یا بی احترامی به .... حکمش اعدام است، جواب میدهند که این مزدور و عامل دشمن بوده است و .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کالاهای اساسی و معیشتی خودرو و خدمات و درمان و همه چیز تو این دو دوره جنگ ۱۰۰ درصد گرون شده هیچ. مسئول و سازمان و نهادی هم پاسخگو نیست اونوقت یه عده میگن قیمت نفت جهانی رفته بالا اروپا داره ورشکست میشه
آقاجان پشت گوش خودت مخملیه
Anonymous
واسه عصبانی ترین مردم دنیا سیگار اساسی ترین کالاست که قیمتش سه برابر شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صدای عباس ثمربخش غرب تهران 16:04
احتمالا یه آتش‌سوزی کارتن و مقوا دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شرافت یعنی سازمان نظام پرستاری که اینترنت پرو را رد کرد
هدف اینها دادن اینترنت پرو به همه است چون دردشان پول است و بقیه بهانه
به یاد جانفدایان بیمارستان رجایی و با احترام به تمام پرستاران سرزمینم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
همه ی باید کسی رو داشته باشیم که بهمون بگه تقصیر تو نیست و اونقد بگه که گریمون بگیره و بعد همدیگه رو بغل کنیم مثل صحنه ای از فیلم good will hunting
Anonymous
من حتی با خوندن پیامت گریه ام گرفت
انقد شکننده و ضعیف شدیم
باهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من دقت کردم کامنت‌های جنجالی رو... بعد از یه تایمی لابه‌لای کامنتای منتشر شده منتشرشون میکنی...
ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
راسته روزنامه شرق گفته طرح اینترنت طبقاتی رو به مرحله اجرا درآوردن؟


آفتاب هیچ خبرای اینترنت رو منتشر نمیکنی انگار اصلا غمی درونت از نبود نت نیست چون همه تون وصلی به نت

حالا دوست داشتی منتشر کن
Anonymous
دوست عزیز، یه زحمتی بکش برو پایین‌تر ببین آفتاب خودش چی جواب داده
بی‌نت
اگر کسی رو پیدا کردی که غم این مردم ما می‌خوره، مطمئن باش خوابی.
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سازمان نظام پرستاری اینترنت پرو را قبول نکرد: امتیاز ویژه نمی‌خواهیم.

درود به شرفشون
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۵۰ کیلو اورانیوم اضافه رو من از جیب میدم. برید کارو تموم کنید خخخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با توجه به اینکه هیچ امکان ایمنی مثل پناهگاه و یا هشدار تخلیه و حتی آموزش های لازم به افراد غیرنظامی داده نشده ، ولی پرسنل نظامی علی الخصوص نقاط مهم و در معرض حمله اکثرا تخلیه شده بودند و یا امکانات لازم را در اختیار داشتند ، این درصد از شهدای غیر نظامی کاملا طبیعی است . در حقیقت این درصد به دلیل زیاد بودن تعداد غیرنظامیان نیست به دلیل کاهش تعداد شهدای نظامی به دلیل تدابیر لازم است . مطمئنا اگر تدابی. لازم بلای غیرنظامیان هم اتخاذ میشد ، تعداد شهدا و در نتیجه درصد شهدای غیرنظامی به شدت کاهش می یافت.
حتی تعداد شهدا نیز این امر را تایید می‌کند، نزدیک به ۳۰۰۰۰ هدف مورد حمله قرار گرفته و حدود ۳۵۰۰ شهید ، یعنی هر ۸/۵ حمله یک شهید داشته است . و چون اکثر حملات به مراکز نظامی بوده ، این اتفاق به دلیل آمادگی برای این شرایط در مراکز نظامی افتاده است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جناب نیکزاد مگه تنگه مال شماست؟!! ضمنا همیشه دستی بالای دست پیدا میشه ، شما تنگه بستید اونها هم کل دریا رو بستند.راستی این وسط کسی قوانین بین‌المللی رو روخوانی بکنه بد نیست!!!
ننه قمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اولا پنجاه کیلو نزولشه ... دوما تنگه هرمز به عقب بر نمیگرده همچنین ایران هم به قبل بر نمیگرده همون ایران سابق نخاهد بود زمان همه چی را ثابت خاهد کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
50 کیلو را میخواستن گل به گل کنیم که ترامپ دست گذاشته روی آن و گفته 450 باید بدید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
✍خیلی‌ عجیبه!
بیست‌ و چهار‌ ساعت‌ از
سوء قصد به‌ جان‌ اعلی‌ حضرت‌ می‌گذره‌
و هنوز هیچ‌ گروهی‌
مسئولیت‌ سوء قصد رو به‌ عهده‌ نگرفته!
...
نه‌ مهرام ، نه‌ دلپذیر ، نه‌ بیژن ،
نه‌ بهروز و نه‌ بقیه‌ سس‌ها .😁
Anonymous
دستم خورد منفی دادم .شرمنده دوستان
Anonymous
دستم خورد مثبت دادم.اَه
Anonymous
ذره‌ای طنز و کمدی در وجود شماها نیست
مادر مرده
چند نفر از خانواده به من گفتند : گوشی ها ما را بردار علامت منفی بزن ولی من حواسم نبود و متاسفانه شوربختانه مانند همیشه علامت مثبت میزدم ایندفعه هم خبط کردم و مثبت زدم ،حالا خانواده به من می‌گویند، آه فلانی چقدر بی حواس هستی بجای منفی زدن برای همه مثبت زدی ؟ عجب آدمی هستی ؟
Anonymous
چ جواب هایی میشه داد که منتشر نمیشه آخ آخ
Anonymous
عالییییی
Anonymous
نمکدون بامزههههه ...حسودیتون میشه بهش ولی،عشق میکنم آتیش میگیرین وقتی می‌بینین هم خوشتیپ هم باسواد هم سخنور هم هنرمند،یعنی بکشید خودتونو یک نفر حتی تا ده درصد مثلشو نمی‌تونید تو دور و بریاتون پیدا کنید... 😁🦁🌞
تبرک
ما به عهده میگیرم ممنون از انتخاب برند ما برای حمله ...🤣
ژیروسکوپ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برداشت از تصویر صفحه : رقص روی ویرانه ای که ساختند
O² for IRAN
برداشت زیبایی بود ... درود ...
وزیر شعاف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دیگه صدای بافتن قالی نمیاد
دیگه کسی وضعیت اوراق آمریکا رو تحلیل نمیکنه
دیگه تویتی حتا تو هواپیما منتشر نمیشه
حداقل یه سفر میرفتی دلت باز بشه
اینا به درک
...نمیگی ما دلمون تنگ میشه سلطان ؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اتفاقا برخلاف نظر مشاور ریسس مجلس تمام جلسات اونم دراین شرایط حساس باید تمام و کامل برگزار بشود
مگه مردمی که این نماینده هارو انتخاب کردن نمیرن سرکار؟چرا نمایندش نره اما مردم برن؟!!!! جلسات کجلس باید بااجبارتمام نمایندگان به حضور برگزارشود
ببینم بعدش کسی جرات میکنه توییت بزنه و ...!!!!!
Anonymous
شروع حملات و غافلگیری اولیه دقیقا در ساعت و روزی اتفاق افتاده که مجلس فعال بود و به دلیل زمان آخر سال در اوج کار برای بودجه بوده است . اگر قصدی برای حمله به مجلس بود، همزمان با حمله به بیت ، ساختمان مجلس نیز هدف قرار می‌گرفت.
ناشناس
بمب و موشک قیمت داره برای همه جا که نمیشه استفاده کرد.
Anonymous
خیر آخرین جلسه مجلس 28 بهمن بوده و در روز شروع جنگ تعطیل بوده
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
واقعا تباه اندیشی هست که گمان ببرید ما در وضعیت "نه جنگ نه صلح" هستیم. آمریکا و اسرائیل اقدامی نیست که اراده کرده باشند و انجام نداده باشند؛ فقط فاز جنگ تغییر کرده که اتفاقا ويرانگر تر هم شده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز اینترنت پرو
فردا تخم مرغ پرو
ناشناس
امروز تخم مرغ قیمت کردم در فروشگاههای تخفیفی ۴۸۰ هزار تومن هر شانه
بادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حالا اگر شما ۴۵۰ رو دادید ترامپ گفت ۵۰۰کیلو چکار کنیم
اورانیوم بهانه است هنوز باور ندارید امسال سال تعیین سرنوشته
Anonymous
۱۰۰ کیلو از آمریکا می‌خریم و تحویلشون میدیم اصلا پولس را نقدا میدیم مگه کیلیویی چنده. جدی میگم قیمتش خیلی زیاد نیست. اصلن غنی سازی به صرف نیست حالا چه برسد ۲۰ سال تحریم هم تحمل کردن. آن کشورهای صاحب بمب اتم در کل در دو سال به تولید بمب اتم رسیدند ایران تازه تحریم هم نبود ۵۰ سال طول می‌کشید بلکه موفق بشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقایون جبهه پایداری، شاگردان ...یزدی،
اعدام نکنید
اینترنت را وصل کنید
ما شهروندیم. اسیر شما نیستیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اصلا کاری نه به آمریکا دارم نه جمهوری اسلامی،فقط دلم میخواد همینجا زندگی اسنپی و دانشجویی زیر خط فقرم تموم شه،حسرت یه رستوران رفتن ‌و دارم تو اوج جوونیم،هر روز که خبر اعدام یکی از بچه های دی و میشنوم فقط سوالم اینه که جواب ثانیه ثانیه استرس و فشاری که تحمل کردن و به مرگ ختم شد و کی میده؟اگه همچی درست شه ،معجزه هم صورت بگیره دیگه به شخصِ من اون ادم قبلی نیستم و از زنده بودنم و نفس کشیدنم بیزارم…
بهمن
درسته که زندگیامون از لذت و بقا تهی شده ولی لبریز از معناست. نیک و بد، راستی و دروغ، شرافت و بی‌وجدانی تا این حد از هم سوا نبودند. به صبر و شکیبایی بمانیم و شاهد معجزات تاریخ باشیم. به یاد تمام آنها که فرصت ماندن از ایشان دریغ شد...
Anonymous
بهمن🥹 واقعا چه مردمی داریم بنازم
Anonymous
از چندسال پیش به این نقطه رسیدم که دیگه هرگز اون آدم سابق نمیشم.دچار عذاب وجدان و‌ بیزاری از خود و استرس و...شدم.خیلی هامون همینطوریم...روح و روانمون زخمی و داغونه...حتی جسمی هم داغونیم...اما باید دوام بیاریم.
بارها شکستیم، اُفتادیم، اما قوی تر بلند شدیم.
گاهی سخت ترین کار دنیا دوام آوردنه!
کمی دیگه تحمل کن عزیز
دوام بیار
همون ناشناس نا امید
متأسفانه در بالاترین سطح این پدیده قرار داریم.
بازار کار و بیشتر ارگان‌ها امروز توسط افراد بی‌سواد، چاپلوس و کسانی اداره می‌شود که برای رسیدن به هدفشان از هیچ کاری ابا ندارند.
این گروه از قدرت مالی بیشتری برخوردارند؛
نتیجه‌اش می‌شود ماشین بهتر، خانه بهتر، سفرهای بهتر…
و در نهایت، رضایت و امید بیشتری به زندگی.

در مقابل، کسانی که حاضر نیستند برای پیشرفت وجدانشان را بفروشند،
پر از دانش و فروتنی‌اند، اما خسته‌تر، ناامیدتر، و بی‌رمق‌تر از همیشه.

این ناترازی، آدم را می‌سوزاند…
اذیت می‌کند، عذاب می‌دهد، و کم‌کم امید را می‌کُشد.
بهار
بهمن با پیامت گریه کردم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بقائی: ایران برای روابط خود با کشورهای حوزه خلیج فارس اهمیت زیادی قائل است.
به خاطر همین هزاران موشک و پهپاد را خرج آنها کردیم که آنها را ارشاد نماییم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این پیامکی که امروز برای همه ارسال شد،جنبه تهدید هم داشته یعنی اگر صدایی و اعتراضی برای گرونی بکنید از طرف دشمن هستید
آدم اگه چیزی برای از دست دادن داشته باشه شاید بترسه ولی وقتی همه چیزشو گرفته باشید و فقط جونش مونده باشه مطمئن باشید از هیچ چیزی نمیترسه نه گلوله نه اعدام نه زندان
اونوقت شما باید بترسید
Anonymous
چه پیامکی بوده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شما مسکن از داروخانه بخر فرداش گرونترره اونم ۵۰ درصد حداقل قبل جنگ ۶ تومن بود الان ۳۳ هزار تومن، دلار و طلا دو ماهه ثابته ، همه چی ۱۰ برابر شده روز به روز بالاتر میره ، بعد نمیدونم چرا نگران یه دلار بنزین گرون شده تو امریکایین
Anonymous
توی آمریکا هر وقت اختلاف نرخ دلار بازار و قیمت دلاری اجناس خیلی زیاد شد سه تا اتفاق افتاد
احتکار مافیای بزرگ در هر صنف
کمبود اجناس در بازار
انفجار سریع تر تورم

بعدش هم یکم آب ها که از آسیاب افتاد، دوستان مافیا اجناس احتکار شده را وارد بازار می کنند.
خیلی گناه دارن مردم آمریکا
Anonymous
کدوم مسکن ؟ اسمش چیه؟ من چنین افزایش قسمتی را در داروخانه ندیدم.
O² for IRAN
درسته همه اقلام دارو گران شده اند.
و بعضی تا ۵ برابر هم افزایش داشته ... 😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پروژ‌ه‌ی محبوب سازی اونی که میدونید

بعد از چند وقت طی حکمی اینترنت طبقاتی رو ملغی میکنه و به حالت قبل برمیگردونه و بسیاری از مخالفینش هم سپاسگزار میشن چه برسه طرفداراش و قشر خاکستری
وت بلنکت
بعد از دی ماه همه چی عوض شده برای ما و ج.ا.
هرگز هرگز هرگز
Anonymous
یعنی کسی که عامل بسته شدن اینترنته، با بازکردن اینترنت محبوب میشه؟ اصلا یک آدم عصرحجری چه به اینترنت
سـامـان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
❌رویترز مدعی شد:

🔹گفتگوهای دیپلماتیک میان واشینگتن و تهران متوقف شده و گزارش‌ها از بن‌بست عمیق در روند مذاکرات دوجانبه حکایت دارد...❌
Anonymous
اینرو که هر ایرانی میداند لازم نیست رویترز بگوید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظرم نمایندگان جلساتشون رو داخل شاد برگزار کنند که امکانات زیادی داره مثل حضور و غیاب و نظرسنجی و .. البته باید شب ها جلسه بذارم بعد از اتمام کلاسهای ابتدایی
Anonymous
پیش از دبستانیها برگزار بشه بهتره نهایت دانششون به پیش دبستانی میرسه دیگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه حسی بهم میگه به زودی نتانیاهو محاکمه میشه این به خاطر اینکه پروندهاش اجرا نشه بقای خودش رو در جنگ میبینه کلی فساد به بار اورده به این خاطر از ارامش و صلح متنفره اگر کسی جلوشو نگیره مکرر روسای جمهور امریکار به بهانه هایی که تمامی هم ندارند رو تحریک به جنگ میکنه ترامپ هم نزدیکه که ترور بشه کسی که دوبار در معرض ترور قرار میگیره اخرش ترور میشه من طبق تجربه میگم الان شمخانی چندین بار بهش حمله شد در نهایت ترور شد و به شهادت رسید دنیا دار مکافاته الان ترامپ به ایران و بچه های مظلوم میناب حمله کرد یه روزی هم یکی پیدا میشه که یا با برخورد فیزیکی یا سلاح سرد یا سلاح گرم بگشتش
بهمن
سلام. پیمان ابراهیم. هفت اکتبر. خدافظ.
مهدی
اینجورحسهابخاطردیدن تلویزیون و خوندن سایتهای خاص و پای سخنرانیهای امثال رائفی پورنشستنه
م۹
ترانه ای از ابراهیم تاتلیس تقدیم بر تو.
Anonymous
فکر نکن اگر ترامپ ترور بشود ، روز خوشحالی ایدان خواهد بود ، همانطور که الان رسانه های داخلی برای رد دست داشتن ایران از هم سبقت می‌گیرند، آن روز آمریکایی‌ها برای انداختن موضوع گردن ایران و ایجاد اجماع علیه کشور از هم سبقت میگیرند
Anonymous
خدایی دمشون گرم ، میتونن نتانیاهو رو دادگاهی کنن ...
ساندویچ مغزو زبان
م۹ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه کم دیگه وضعیت اینترنت ادامه پیدا کنه من یکی به عنوان فریلنسر هیچ چیز برای از دست دادن ندارم
تا خرخره زیر قرضم و همه‌ی مشتریام کنسل شدن
و قیمت گذاری پرو هم به نظرم منصفانه نیست و تهیه نخواهم کرد
حقم رو کف خیابون از حلقومتون میکشم بیرون
هر انگی هم میخواید بهم بزنید بزنید، میخواید بکشید بکشید
شکنجه میخواید کنید؟ بکنید

به درک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
روزنامه شرق میگه اینترنت طبقاتی تصویب شده.
کی تصویب کرد ؟ کیِ؟ کجا؟ اینا که همه تو ...
Anonymous
سکوت نباید بکنیم
خیابان خیابان
Anonymous
چقد این موضوعات رو جدی میگیرید چون بی تجربه هستید.. صدتا مدیر تصمیم میگیرن فساد کنن همین
ایلام م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گویا خط قرمز ترامپ مردم ایران و خط قرمز ج. ا مردم لبنانه
چوپان ساده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
موضوع ۴۵۰ و ۴۰۰ کیلوگرم جالب... یکم دارک...
از این حبوبات هر آشی میشه پخت...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چه وضعشه ؟ هم به روزنامه نگارا اینرنت پرو میدن ،هم به نظام پزشکی ،هم نظام پرستاری هم نظام مهندسی ،هم کسایی که کارت بازرگانی دارن ! تو رو خدا نگیرین. تا ازشون بگیرین اینترنت عادی وصل نمیشه. این رانته. این کارو نکنین
Anonymous
نظام پرستاری گفته ما نمیخواهیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وقتی پزشکیان قطع اینترنت رو قبول کرده
پسرش خط سفید
مردم با چه اعتمادی می خواین برین برای انتخابات جمهوری باز ؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
Anonymous
واقعا میرید انتخابات ؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چجوری به شما و حرفاتون اعتماد کنیم
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️اسرائیل داره جنوب لبنانو میزنه
کیوان
لبنان دیگه فراموش شده مثل حماس
Anonymous
کار بدی میکنه
مهدی ۱۹۱
متوجه نشدم لبنان؟!!
اشیاست ؟؟ کشور؟؟
تو ایران چنین چیزی نشنیدم
Anonymous
ما اهل کوفه نیستیم لبنان تنها بماند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فقط الکی میگه نظر شما دریافت شد خوب منتشرش کن


فقط پرسیدم اگه آمریکا اورانیوم رو ببره و رو حرفش نمونه و حمله کنه چی میشه ؟
Anonymous
میشه لیبی
Anonymous
برو کامنت ۱۵:۱۱ رو چک کن کمتر ...ناله کن.
Anonymous
اگه بخواد حمله کنه اون 450 کیلو که زیر زمین دفنه میخواد جلوی حملشو بگیره؟ نکنه فکر کردی اورانیوم ماده منفجرس میشه از زیر خاک بیرون آورد داخل موشک ریخت بمب اتم ساخت و اونا از این میترسن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
47 سال : انقلاب ، جنگ ، صف نفت ، بسیج اقتصادی ، کوپن ، حمله موشکی ، شیمیایی ، و خوشه ای ، فرار فرار ، جان پناه ، آژیر قرمز ، گشت جندالله و ثارالله، جمعه به جمعه فیلم سینمایی جاسوسی. روسی یا سامورایی ، بتدریج حضور بانوان در تلوزیون ، تحریم ها ، فشار اقتصادی ، جهش دلار مسکن طلا ....و جنگ و دوباره جنگ و محاصره ، در آخر سرنوشت ما : من یقرا ...
ناشناس
دستاورد چپها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سلام
میدانم افتاب تاید نمیکنه چون خودش اوضاعش مثل اینکه بد نیست ولی مینویسم بالاخره نامیدی گناهه

دیگه دیوانه شدم حالم خیلی خرابه
الان تکلیف چیه
اخه نامسلمانا تکلیف مردم رو معلوم کنید
یا توافق کنید یا برید بجنگید
این همه ادعا داشتین اخرش این شد؟؟
میرم فارس اخبار ها و کامنتها رو میخوانم میخوام سرمو بکوبم تو دیوار با کی ها شدیم هموطن
توی فارس نوشته ضربه اقتصادی شدید ایران به امریکا
انگار نه انگار ما داریم تخم مرغ دانه 25 هزار تومان میخوریم
اگر یک خانواده 4 نفر باشن هر نفر 2 تا تخم مرغ بخوره بدون نان بدون مخلفات بدون هیچ چیز دیگه توی ماه مجموعا 18 میلیون فقط پول تخم مرغ باید بدیم خدایا دیگه خسته شدیم
میدانی کجا خیلی دیگه زورم میگیره این که میان پیام میدن که دشمن میخواد با نشان دادن وضعیت اقتصادی بد شما و خیابانو جدا کنه
الان تکلیف اقتصاد و تورم و بیکاری چیه؟تکلیف اینترنت چی؟تکلیف کنکور و امتحان نهایی چی تکلیف دانشگاه و مدارس چیه؟کلا تکلیف جنگ و مذاکره چیه
...
Anonymous
دیگه به کسی اجازه نمیدم به آفتاب توهین کنه
در حال حاضر ه-همین اواخر- آفتاب ثابت کرده که سنگر قابل اتکا آحاد مردم ایرانه و مثل عضوی از خانواده ازش صیانت میکنیم
نظر شما حتما تکراری بوده یا صلاح نمیدونستم نمایش بدن چون یه تعداد محدود کامنتو میتونن پوشش بدن
و من خودم هیچیش اشتراک گذاری نمیشه چون فحش میدم
شما هم طلبکار نباش طلبتو ببر پیش رسانه های رانتی و اونا که بودجه میگیرن تکذیب کنن دروغ بگن بهت
ماه○
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جلو برم یا عقب ؟
اگه برگردم عقب وضعیت بدتره ، چون دوباره باید از راهِ پر از چاله چوله ای که اومدم برگردم ، ولی اگه جلو برم لااقل
این امید رو دارم که شاید جاده بهتر بشه..!

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
اوریانا فالاچی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
افتاب لطفا منتشر کن.

میخواستم به این امت اسلامی بگم که الان دو ماهه کل کشور را پر از پرچم و بنرهای بزرگ و پوستر کردید که هزینه های چندهراز میلیاردی از بیت المال ملت دارد
یک بنر متوسط حداقل ۱میلیون قیمتش هست و در کل کشور هر روز دارند انواع بنر چاپ وتوضیع میکنند این چند هزار میلیارد ایا هزینه معیشت مردم میشد بهتر و باثوابتر نمیشد و الان ایا رهبر شهید راضی هستند که این همه از بیت المال هزینه میشه فقط برای شعار وتبلیغات الکی و مردم به نان خالی هم محتاجند ایا امام ورهبرشهید به چنین عملی راضی هستند یا خیر که اتفاقا بجای ثواب گناه هم دارد که حق مردم مستضعف داره اینجوری هدر میره . در کل دنیا هیچ کشوری چنین حقی نداره که از حق وبیت المال ملت اینگونه کارنوال تبلیغاتی راه بندازه
Anonymous
برا من و ت اب نمیشه میدونی چه نونی میشه برای یه عده؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در دوره فترت مجلس، حقوق نمایندگان حلال است؟
Anonymous
این همه پول و ثروت مملکت ... حالا حقوق های نجومی نماینده مجلس هم روش چیزی نمیشه ...
مهران
بله حلال است.
چون با سیمکارتهای سفیدشان در خانه نشسته اند و دارند از حقوق ملت دفاع میکنند.
Anonymous
ظلم تا کی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
Anonymous
اینهمه جانفشانی در انتخابات
برای همین حقوق است
والا اگر خدمت به مردم ملاک باشد همه جا میشه خدمت کرد ونباید صندلی مجلس از
همه چیز شیرین باشه همین جناب نماینده
آقای ... بود می گفت ما هرچه
تصویب کردیم برعلیه مردم. بوده
Anonymous
ایکاش الان موقع انتخاب مجلس بود و این دوره تمام میشد
وزیر شعاف
یک نکته درمورد حقوق مجلس :
اگر تمام حقوق دوران نمایندگی مجلس رو کامل بزارن کنار ، هزینه تبلیغاتی که در دوران کاندید شدن کردن هم در نمیاد .
خلاصه بحث خدمت بحث خاصی هست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جنگ اتش بس گرونی تورم بیکاری رکوداقتصادی اضطراب نگرانی ناامیدی کم ابی سردرگمی و...... ای خداچی داره سراین مردم ومملکت میاد
ناشناس🌤️
نتیجه سالها سیاست گذاری و مدیریت ...؛ چه ربطی به خدا داره؟!
نزدیک قله ایم. نا امیدی ممنوع🤡
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بچه ها شماها چیزی از سازو کار دنیا نمیدانید.. همه چیز برمیگرده 47 سال پیش.. همه چیز در اون روزا نهفته هسته. باید ذهنی بزرگ و تیز بین داشت
Anonymous
همان زمان توافق کردند تا به اینجا برسانندمان ! 😎
عِین عِین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قطره چکانی کامنت هارو منتشر میکنی چرا؟
تلما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این ۵۰ گیگ اینترنت ایرانسل با قیمت ۳۸۰ تومن خب؟
یه اینترنت پرو هم داریم که اونم ۵۰ گیگه و قیمتش هست ۲/۵ میلیون تومن!

معتقدند با این ۵۰ گیگ ۳۸۰ تومنیه امنیت کشور به خطر میوفته اما با اون ۵۰ گیگ ۲/۵ میلیونیه نه!
زندیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جالبه فیلم ترور قاسم سلیمانی تو دی ماه سال ۹۸ توی سایت آفتاب چهارصد کامنت گرفته و همه همدل و همسو ! بعد از آبان ۹۸

این فاصله از کی درست شد
Anonymous
باشه تو راست میگی همه هم همدل بودند. خخخخ
مجوس
بلاهایی که سرمون اومد از همین نفهمیدن و متوجه نبودن عده‌ای از مردم نشئت میگیره. اگر آبان را می‌فهمیدند ماجرای هواپیما پیش نمی‌آمد. اگر جنبش مهسا رهبر داشت نیاز به دی ماه نبود... دیر میفهمیم. دیر متوجه میشیم.
Anonymous
با احترام به رسانه آفتاب، البته اون موقع اینترنت بود و بیشتر نظرات مردم تو پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام یا تلگرام و توییتر به اشتراک گذاشته میشد و میشه از این زاپیه هم نگاه کرد
Anonymous
از روزی که مردم خواندند و دیدند! لعنت بر رسانه ی ازاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این تو ایکس پیام دادنتون فقط واس چزوندن ماست؟
تشکیل نشدن جلسات مجلستون چه اهمیتی واس جامعه بین الملل داره که تو ایکس تیترش میکنین.
الکساندر سورلوث
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من هردوتا دستم رو ماشست،اگه جرعت دارید کشتی پنجمو توقیف کنید تا ماشمو محکم تر بگیرم
✌🏾
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز مادرم ازم خواست تو سایت جان‌فدا ثبت نامش کنم
کدملی نمیخواست، فقط شماره تلفن
یعنی یه نفر با بینهایت شماره تلفن می‌تونه ثبت نام کنه
❌۳۰ میلیون جان‌فدا
✅۳۰ میلیون شماره تلفن
نمیتونین بگین درست نیست چون امتحان کردنش فقط چند دقیقه وقت میخواد...
Anonymous
بعد ثبت نام برات پیام اومد ؟
Anonymous
4میلیون شماره تلفن بوده نه ۳۰ میلیون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقایون آتش بس تموم شد ها ، اسراییل داره شهر شهر جنوب لبنان رو شخم میزنه نمیخواید پاشید بجنگید یا شعار بود؟؟؟ یالا دیگه بزنید زیر آتش بس
Anonymous
ادعاها کیلو متری
اثبات ها میلیمتری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فقط میتونم بگم بیچاره اون سیستمی که بعد از شما قرار هست سرکار بیاد.
Anonymous
خدا خاندان ایرانساز رو برای ایران حفظ کنه. عادت دارن خرابه تحویل بگیرن آباد کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگه آمریکا اورانیوم رو ببره ولی رو حرفش نمونه و حمله کنه چی؟...
مازنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
علی نیکزاد در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد ایران ۴۰۰ کیلوگرم بوده و حالا ترامپ دروغگو می‌گوید باید ۴۵۰ کیلوگرم تحویل بدهید؛ این ۵۰ کیلو از کجا اضافه کرده است؟
حالا سراون ۵۰کیلو دارین چونه میزنین وقت کشی میکنین؟؟
۵۰کیلو چیزی نیست شما که دارین میدین خوب اون ۵۰ رو هم قانش کنین
عبد ال کلمی 🥸
یه رفیق دارم موقع بازی مثلا ۲ - ۲ هستیم میگه ۴ - ۱ .
حالا تو بهترین حالت بعد کلی بحث بتونی قانعش کنی به ۳ - ۲ به نفع اون .
نامید از زندگی
آرد یا گچ اضافه کنن
Anonymous
داخلش اورانیوم خارجی قاطی کنید نمی فهمند.!!!! مثل دلال‌ها که برنج ایرانی را با خارجی قاطی می کنند
مهدی ۱۹۱
کاری نداره که یکم خرما قاطیش کنین تمومه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من با موتورم کار میکنم.مچ پام شکسته .و چهارشنبه وقت دکتر دارم نظر بده چکار کنم.عمل یا گچ.عزا گرفتم برا کارم .برا خرج و مخارج.دلم گرفته بود.لعنت ب این اوضاع ...
حافظ
هر چی دکتر گفت انجام بده ،امید که زود خوب بشی.
Anonymous
منم ۷ماه میش تصادف کردم پام جراحی کردم.انشالله که بلا دورباشه خدابزرگ
Anonymous
الهی. برادر درد و بلات بخوره تو سر باعث و بانی این اوضاع. برو عمل بذار اساسی درمان بشی. الان درست درمان نشی بعدا چند برابر امروز باید خرج کنی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سلام
به همه بچه های این جا
افتاب جونم
همراه این روزام
آقای ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز گمرک شهید رجایی رو تعطیل و تخلیه کردن کسی میدونه دلیلش چیه؟
ساده لوح 🥸
شاید مهمان دارن تمیز کاری کردن چیزی نمونه
Anonymous
نشت گاز یا انفجار کنترل شده ای چیزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خوبه حالا فناوری اینترنت مال شما نیست اگه بود چه بلایی سر مردم دنیا میاوردید!
Anonymous
نکته قابل تاملی بود
حالا فکر بمب هسته داشتن چی میشد؟
Anonymous
خوبه فیبرهای نوری اینترنت کل دنیا از ایران نمیگذره. همین الان تهدید کردن فيبر های نوری کشورهای عربی که از خلیج فارس میگذره رو قطع میکنن!
Anonymous
تازه ادعای مدیریت جهانی دارن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نماینده‌ها تو شبکه ایکس اعتراض میکنن و خبرگذاری ها هم میبینن و برای ما اینجا پخش میکنن.
این رسم حکومت داری نیست. بترسید از وقتی که خیلی عصبانی شیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امیدوارم این همه سختی که داریم میکشیم حداقل بعدش ی اتفاق بزرگ برای ملت ایران بیفتد تا از این همه رنج خوشحال خوش حال خوشحال بشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دلار قبل جنگ ماهانه نوسان عجیبی داشت الان بعده ۲ ماه جنگ هنوز ۱۵۰ مونده!!!

به نظرم مشخص شد افزایش قیمت دلار از چیه:)
Anonymous
150 کمه مگه؟؟؟؟
Anonymous
قیمت دلار واقعی نیست ، به محض اینکه جنگ تموم بشه یه جهش ناگهانی خواه داشت
البته اینکه این جنگ چطوری تموم بشه هم تاثیر شدیدی روی قیمت داره
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چند روز پیش مدیر گروه نصر مصاحبه داشت چنان سیس عقاب گرفته بود من فکر کردم یک کار بزرگ برای بشریت کرده با افتخار اعلام اختصاص اینترنت پرو برای اعضای خود کرد امروز نظام پرستاری اعلام کرد ما اینترنت پرو نمیخایم و توهین به ملت میدونیم فرق دو گروه رو میشه دید و ملت فراموش نمیکنه
Anonymous
مردم مظلوم ایران 😭
محسن ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نیکزاد (عضو پایداری )گفت: ما به‌هیچ‌وجه تنگه هرمز را به حالت قبل برنمی‌گردانیم؛ دستور آقا است.

خواسته اکثر مردم هم همینه ...
Anonymous
اختیارش دست اینها نیست که !
احتمالا اخبارو دنبال نمیکنه
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گر دین شما این است...

من کافر دورانم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نه صلح میشه نه جنگ تو عالم برزخ گیر کردیم
بدجور بی تکلیفیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کره جنوبی دسترسی به اینترنت نامحدود را برای ۷ میلیون نفر فراهم کرد

🔹وزارت علوم و ICT کره جنوبی، سه اپراتور بزرگ این کشور (SK Telecom، KT و LG Uplus) را موظف کرده‌اند پس از پایان سقف مصرف ماهانه، اینترنت نامحدود با سرعت ۴۰۰ کیلوبیت‌برثانیه را در اختیار بیش از ۷ میلیون مشترک موبایل قرار دهند.
🔹دولت کره‌جنوبی اعلام کرده دسترسی به اینترنت باید به‌عنوان «حق پایه ارتباطی» در نظر گرفته شود.

🌐 لعنت به کسایی که چنین شرایطی برای مردم ایران رقم زدند
Anonymous
یکی برنامه ریزی برای آبادی و شادی یکی برای ویرانی و ماتم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دلیل عدم برگزاری جلسه در مجلس.
نوشته چون جانشان در خطر است .
سوال اینجاست
آیا فقط مردم باید جان فدا باشند یا مسئولان هم بابد جان فدا باشند؟

تویی که از ترس جانت جلسه نمیگیری حق نداری از جان فدا حرف بزنی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مگه آدم یک شبه فرزانه میشه؟
Anonymous
چیزای دیگه میشه
Anonymous
نه ولی دیوانه میشه
Anonymous
اگه بهش رای بدن چرا که نه
فرزانگی به قدرت است نه به علم و دانایی و خرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بیشتر ... بی دین بی حجاب شدن مخصوصا دهه 70 80 90
بهمن
معنی واژه‌ی دین را در لغتنامه‌ها جستجو کنید. دین از ریشه اوستایی دَئِنا به معنای وجدان است. پس منظور شما احتمالا مذهب باشد، نه دین.
Anonymous
...مردم رو تحت فشارگذاشتند مطمئن باشید این فشارها یک روز باعث انفجار میشه نمی تونید کنترلش کنید

منتشرنکن به جهنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خلاصه آخرین خبرها

پزشکیان:
خو چهارصد کیلو اورانیوم هم تحویل شون دادیم
الان میگن پنجاه کیلو دیگه غنی کنید تحویل بدید
تا تحویل ندیم هم محاصره مون میکنن
الان یکی به من بگه من از کجا بیارم؟

دونالد ترامپ:
این رو به آژانس بگید!
ناشناس
عالی بود😄😄😄😄
Anonymous
پزشکیان: اگه کسی بلده ۵۰ کیلو دیگه غنی کنه، بیاد ما بهش سانتریفیوژ و ایمکانات میدیم🫴🏽 امیرالمؤمنین میفرماد: لا تغفل عن ذکرالله...
مهندس نظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز سایپا دوباره پیش فروش گذاشته!!! هنوز ماشین هایی که قرار بود توو دی و بهمن 1404 بدن رو تحویل ندادن!!!
جالب اینجاست که هر وقت سایپا پیش فروش میزاره بعدش قراره طلا بره بالا!!
Anonymous
پیش فروش نگذاشته در واقع گفته بیاین پول بدین ، تا بعدا قیمت روز و ....
تا مردم اینجوری هستن اوضاع اقتصاد درست نمیشه ، جنگ و تحریمم تموم شه پولش به مردم نمیرسه اقتصادم درست نمیشه
کیوا
جالب اینه که همه هجوم میبرن برای پیش خرید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تحلیل گر فقط اونایی که میگن ترامپ افتاده تو تله و گیر کرده
نمیدونه داره چیکار میکنه.

آره ، واقعا از ترسش هر روز هواپیمای ترابری نظامی میفرسته خاورمیانه
مس
به این مدل تحلیل ها یه لبخند بزن و رد شو
داری رد میشی یه منفی هم بده
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا صحن علنی مجلس تشکیل نمی‌شود؟ نمایندگان مجلس کجا هستند و چه می کنند؟

جلسات رو در بستر ایکس برگزار میکنن
Anonymous
مگه جانفدا ثبت نام نکردن همشون ؟ مگه نمیگن مردم خیابونو ترک نکنین ، فقط مردم موشک بخورن؟!
عجب
ز
حقوق هم قراره بگیرند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینکه میگن قسط بانک ها را فرصت داده اند همه اش چرته
فقط فشار نمی آورند و جریمه نداره وگرنه روی هم جمع شده اند
یعنی شما از دو ماه قبلی ، ماهی ۴ تومان باید می دادی الان روی هم جمع شده و باید ۸ تومان بدی
Hani
توی جنگ قبلی که بانک سپه رو هک کردن امکان پرداخت اقساط نبود تا ۳ ماه بعد از سه ماه اصلو سود و جریمه و هزار کوفتو از من گرفتن چرا ؟ خرابی سیستم به من ربطی نداشت که.خلاصه بانکداری اسلامیشونم دیدیم
Anonymous
منفی دادم چون جریمه رو هم تا قرون آخر گرفتن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یاد لیاخوف روس به خیر
Anonymous
بله. باید سفر در زمان کنیم بریم درست لحظه ای که میخواد دستور اتش بده برش داریم بیاریم این زمان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان بالا رفتن و جهش این قیمت‌ها پیروزیه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظرم بزرگترین چالش شبکه قدرت جمهوری اسلامی اینه که حاضر به پذیرش این حقیقت که اونا هم به عنوان انسان یک نقطه شکست دارند نیستند. ما گرفتار ذهن هایی شدیم که خودشان و حکومتشان را ابرانسان فرض کردن و واقعا فکر می کنند خدا فقط متعلق به آنها و آنها نظر کرده اند!!
وگرنه پیامک نمی‌فرستادند دشمن درباره شرایط اجتماعی و اقتصادی در حال خبرسازیه..
رویارویی با حقیقت بسیار سخت اما یک راه حل مشکل‌ گشاست.. یک لحظه فکر کنید خدا با بقیه هم هست. چه بسا بیشتر!!
جبرائیل ۳۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رهبر ایران ترور شد، هیچ رییس جمهور و نخست وزیری این حمله و ترور رو محکوم نکرد. حالا یک سوءقصد به جان رئیس جمهور آمریکا شد، نصف دنیا این حمله رو محکوم کردن.
جبرائیل ۳۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رهبر ایران ترور شد، هیچ رییس جمهور و نخست وزیری این حمله و ترور رو محکوم نکرد. حالا یک سوءقصد به جان رئیس جمهور آمریکا شد، نصف دنیا این حمله رو محکوم کردن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه حساب کتاب کتید ببینید این غرامتی که از هر نفتکش عبوری هرمز میگیرید به قیمت کشتی هایی که آمریکا از ایران توقیف کرده می ارزه یا نه
مرتاض
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نیم‌نگاهی به وضع زندگی مردم بندازید
گرانی بیداد می‌کنه
فقط گرانی رو مد نظر قرار بدید نه بقیه اوضاع و احوال رو
چرا اصرار دارید که می‌تونید
بذارید افرادی که می‌تونن بیان کار رو درست کنند...
گرانی گرانی ... ای داد


ادمین مدیونی منتشر نکنی
غیر قابل نشر
همانطور که لبنان از خوزستان مهم تر است .نیابتی هم از ایرانی مهمتره !!!
بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من یه آدم بیکار هستم. کسی میدونه فرق من با رئیس‌جمهور مملکت آقای پزشکیان چیه؟ ایشون چه کاری انجام میده که من نمیدم؟
Anonymous
اون با پسرش میشینن ۲تایی تویت میزنن
ولی تو و پسرت نمیتونین تویت بزنید
Anonymous
ایشون الان تو شبکه ایکس می تونه توئیت بزنه شما هم می تونی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اقای نیکزاد تلفن بردار کال کن به ترامپ بگو تو اصلا چی کاره ای...
با جت میاد بالا سرت بهت کارشو میگه
مرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینایی که شبا تو خیابونا سروصدا دارن و می‌گن بزن که خوب می‌زنی حق ندارند به گرونی و اینترنت و.... اعتراض کنند. ...
Anonymous
گرونی اگه قرار بود اونارو اذیت کنه که وسط خیابون نبودن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اوضاع اجناس و بازار قیمت هاشون کاملا یله و رها شده و دیگه افزایش ها از هیچ قاعده و منطقی پیروی نمیکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت pro به نسبت اینترنت معمولی و کوکاکولای اورجینال هم جزو کارت‌های برنده ما در برابر آمریکا است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگر دوستان بروند روند ملی شدن کانال سوئز رو از سال ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۵ بررسی کنند خواهند دید که جریانی که فکر می‌کند در چنین معادلاتی دست برتر را دارد نهایتاً با تحمیل هزینه‌های خیلی سنگین به کشور و مردم خودش مجبور میشه برای بقای خودش تغییر سیاست بده.
در فقره کانال سوئز هم طی نوزده سال سه بار جنگ شد، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷و ۱۹۷۳، حتی در برهه‌ای کانال مین گذاری شد و چند کشتی از کشورهای مختلف برای ۸ سال در کانال به گل نشستند و در این ۸ سال کانال بسته ماند بدون اینکه سودی برای مصر داشته باشد و یا دنیا به خاطر بسته ماندن کانال نابود شود. نهایتاً هم سادات مجبور شد با به رسمیت شناختن اسرائیل به این دور باطل پایان دهد تا کانال دوباره باز شود ولی ۳ جنگ در طول ۱۹ سال کشور مصر رو نابود کرد. نابودی که آثارش تقریباً تا به امروز در مصر مانده. تازه حساب کنید شوروی آن زمان تمام قد پشت مصر بود و چند بار انگلیس و فرانسه و ... رو تهدید به مداخله کرد و به مصر هم به صورت مداوم کمک تسلیحاتی می‌کرد. نتیجه هم برای عوامل این درگیری مشخص است. ناصر به اون شکل مرموز مرد، سادات هم به اون شکل ترور شد.
متأسفانه امروز حضرات تصمیم گیرنده در نظام دوباره تصمیم گرفتند همان راه رو این بار با سطحی نازل‌تر و بدون پشتوانه جهانی و مردم و... قطعاً نتیجه ...این حرکت برای کشور و مردم به مراتب سنگین تر از مصر در فقره کانال سوئز در آن سالها خواهد بود.
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
براندازی جمهوری اسلامی کار بسیار بسیار پیچیده ای هست و دهه ها روش کار شده، طوری نیست یهو ترامپی اومده باشه با تروث سوشالش و توییت هاش بخواد فرماندهی بکنه، عمیق تر بنگرید

با سپاس
ایرانِ من
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از کشورهای دیگر یاد گرفتن چیز بدی نیست. سیاست در این دنیای پر خطر یعنی محکوم کردن خشونت سیاسی و به این روش ساده ترامپ و دار و دسته اش خلع سلاح کردن با یک پیام دیپلماتیک مثل هند، پاکستان، پرو، میکرونیزی، دومنیکن و غیره. حتی مجمع جزایر کیریباتی هم سیاست دارن.
اون موقع آمریکاییها میگن خب اینا که خشونت علیه ما محکوم کردن پس چرا ما خشونت به خرج میدیم؟
Anonymous
اینا اگه اگه سیاست بلد بودن که روزگارمون الان اینجور سیاه نبود ...
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
همینجوری هر ثانیه تورم بالا می‌ره وای به حال باز شدن م.......
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز در کاخ سفید تیر اندازی شده اگر کسی که قصد ترور ترامپ و ونس رو داره قطعا بعد ریاست جمهوری این کار رو ادامه میده اینها احتمالا یک گروه باشن چون برا بار دومه که قصد ترور ترامپ رو دارن ترامپ که از ریاست دوره ریاست جمهوریش تموم بشه خودش و خانوادش حتما دستگیر میشن
میکل آرتتا
مثل این چندسال گذشته قراره تو راهپیمایی ها دستگیر و محاکمش کنید؟😂
Anonymous
چون بهش سوءقصد شده قراره دستگیرش کنن؟
دکتر گالیور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بعد از این جنگ چهره ناتو عوض خواهد شد
گفتگوی ملی
من فکر می کنم شاهد قدرت نوظهوری و قوی و دموکرات شامل اروپا ، کانادا و استرالیا و نیوزلند خواهیم بود . بعد از پوتین ، هم روسیه به این قدرت جدید خواهد پیوست .
۶ اردیبهشت ۱۴۰۵
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پیشنهاد میکنم چند جان فدا را اعزام کنید آمریکا ترامپ را ترور کنند
همسر آینده مهرانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان بیشتر از یک ساعته کسی نگفته کتاب قلعه حیوانات رو بخونید. نگران کننده‌س واقعاً
Anonymous
کتاب قلعه حیوانات رو بخونید!
Anonymous
کتاب کلیله و دمنه ، صد قلعه حیوانات را در جیب خودش می گذارد ! کتابی که از چند هزار سال پیش می آید.
🧐📖
عه! فکر میکردم فقط به چشم من میاد هربار اومدم تو کامنت یکی گفته برای اتحاد اینو بخونید!!
حالا که سرانه مطالعه داره میره بالا؛ تو سایت تلوبیون سرچ کنید "بوقلمون صفت" تله‌تئاتری که بر اساس نمایشنامه چخوف اجرا شده رو ببینید، کم از مطالعه نداره و وصف حالمونه.
Anonymous
آخه کلیه و دمنه چه ربطی به قلعه حیوانات داره
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینجا روزی دو هزار کامنت تایید میشه ولی قطعا تعداد کامنت‌های دریافتی روزانه بالای ده هزارتاست. ده هزار نظر از هر قشری در تاریخی‌ترین روزهای ایران. این باعث میشه ادمین‌های آفتاب بینش بسیاری عمیقی و دست‌اولی در مورد جامعه کسب کنند. پیشنهاد میدم ادمین‌های نازنین با خاطره‌نویسی شخصی یا ضبط پادکست خصوصی، تجربه این روزهای خودشون رو برای آیندگان ثبت کنند. اینها بخشی از تاریخ شفاهی ملت ایران میشه.
Anonymous
کامنت متفاوت 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
متحد هسته ای مثل کره و روسیه و چین داریم ولی جرات ندارن یه موشک سمت امریکا بزنن🙇‍♂️
Anonymous
اینها متحد نیستند فقط مشتریان هستند
000
کشور چین نردیک یک تریلیون دلار در سال مبادله ی تجاری با امریکا داره به نظرت عاقلانس متحپ قدرتمندی مثل امریکارو ول کنه بچسبه به یک کشور جهان سومی مثل ما
مرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میخوای اینترنت رو گرون کنی چرا اسمش رو می‌زاری پرو ...؟؟؟؟؟
آبان
شیک تر میشه!
Anonymous
چون خیلی رو میخواد که ملتی که اینجوری در مضیقه هست رو بچاپی
پندار نیک
مثل چیزای دیگه :
دزدی و غارت = اختلاس
ورشکستگی = ناترازی
دزد و غارتگر (ب.ز) = کارآفرین باهوش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مطمئن باشید آمریکا میتونه کاری کند که مردم از اینترنت محروم نباشند
اما ان ها ایده های خود را دارند همین شکل آرام و بدون دخالت مردم را بیشتر دوست دارند که بتوانند کنترل بیشتری بر اوضاع و حکومت داشته باشند
Anonymous
به نظرم روی نارضایتی مردم از قطعی نت حساب کردن واسه همین کاری نمی‌کنن
دکتر گالیور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
داره لبنان شخم میزنه حضرات نمیخوان کاری کنند ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جنگ خوبه یا بد ¿

خوبه +

بد _
Anonymous
شیمی درمانی خوبه یا بد؟
Anonymous
باز کردن قفسه سینه برای جراحی رگهای گرفته ی قلب خوبه یا بده؟
شاپور( اسم بعدی ام بعد از رفتن عده ای)
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بیاییم هر کدام از ما وقتی نظری داریم نام خود رو به نام یکی از جاویدنامان انتخاب کنیم.
روح اله
نظری ندارم
سـامـان
موافقم، پیشنهاد خوبیه، ✅✅
کاظمحسينی شعبه آفتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک نفر هست که سریعا و نخوانده به کامنت ها منفی می دهد؛ من فکر کنم این فرد کسی نیست جز... مجاهد بزرگ... حسین کاظمی!!! فکر می کنه داره جهاد رسانه ای انجام میده
Anonymous
از بس اسم این ادم بیسواد رو به شوخی و جدی تکرار کردید که طرف خودش هم باورش شده کسیه....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در زمانی که باید وحدت ملی داشته باشیم این که به یک سری از طبقات جامعه اینترنت پرو تعلق بگیره، قرار دادن مردم روبروی همه.
Answer
بیاد جاویدنام محمدجواد ترابیان
وحدت ملی ؟ عجب ...
ایستاده با مشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
📌🔻
این که اورانیم اعلام شده با چیزی که ترامپ میخواد ۵۰ کیلو اختلاف داره،موضوع و سوژه خوبیه برای کش دادن و‌ فرسایشی کردن روند فروپاشی زندگی ما!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هموطن عزیز
ناراضی و عصبانی باش اما ناامید و افسرده نباش
باید فعلا ساخت و البته کمی دیگه تحمل کنید
اگر این وضع ادامه داشت حکومت باید پاسخگو باشد
ما نه سوریه هستیم نه افغانستان نه جایی،
میمانیم...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز فروشگاه رفته بودم یه بنده خدایی که جوان هم بود جلوتر از من ، یه خورده خرید مایحتاج روزانه انجام داده بود مطمئنم که بچه کوچیک هم داشت، چون لواشک و بیسکویت هم توی وسایلش بود ۴ الی ۵ تا کارت کشید ولی موجودیش کم بود ول کرد با شرمندگی تمام رفت...
ناشناس
شماها حتی درکی از فقر ندارید، ادم ندار اصلا نمیره لواشک بزاره تو سبد ش ، ادم ندار از دور نگاه میکنه و از قبل موجودی حساب ش رو داره
چون پول کم ، شمارش داره
کمتر اه و ناله کنید ، ابرو نذاشتین برامون میون اینهمه غریبه که تو کشورمون هستن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز رفتم ازمایش دادم هزینش شده ۲میلیون بابیمه بدون بیمه ۵میلیون میشد.دیگه کم اوردم کاش همه چیز تموم شه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انفجار های کنترل شده چه قدر زیاده؟! چرا توو جنگ ۱۲ روزه انفجار کنترل شده نداشتیم؟!
Answer
غیر قابل نشر
اونا که همه انفجارهاشون کنترل شده بود پس اینا از کجااومده که باید کنترل شده نابود کرد؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه قطعه کامپیوتر از دیجی یک هفته پیش خریدم ۷ میلیون
الان زده ۱۳ میلیون

در مواقع جنگ و چنین مواقع هست که قدرت مدیریت دولت و حکومت مشخص میشه
وگرنه در شرایط عادی مدیریت لازم نیست

الان دلال و وارد کننده و تاجر دارن از این وضعیت سود کلانی میبرند

چرا باید خیلی از خوراکی ها که تولید داخل دارند اینقدر گران شود
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه عده از آفتاب تشکر میکنن و میگن مرسی کنارمونی! ولی کو؟ چرا من هرچی میفرستم نشر نمیده؟ اگه کنارمونی متن زیر رو نشر بده⬇️

اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانفدایان حمایت کامل از یک‌دیگر دارند!

درخواست این کاربرِ کوچک از شما تجمع کنندگان و جانفدایان حاظر در ایست بازرسی‌ها این است:

بدون ماسک و روبنده لطفاً!
بدون ماسک و روبنده لطفاً!
بدون ماسک و روبنده لطفاً!
Anonymous
نشر نمیده -نشر بده .درست بنویس تا منتشر کند !!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چهل روز بمباران دشمن ۱۵۰۰ کشته از مردم عادی
دو شب تیراندازی ...به معترضان به امار خودتون ۳۰۰۰ کشته ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به این فکر کنید یک مجری با هزار ایراد فنی در سخنوری و بیان، بدون دارا بودن صدای طنین انداز، و با حقوق میلیاردی و با لحنی استهزا گونه میگه که این گرونیا طبیعیه باید تحمل کنید.
کول توماس آلن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان این بار تیرم کمی خطا رفت ولی دفعه بعد حتما ترامپ قمارباز را به درک واصل میکنم. چون من حریف او هستم.
Answer
Anonymous
آخه با تفنگ ساچمه ای ؟
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حرفای نیکزاد و رفتار قالیباف و بلاتکلیفی عراقچی و افراد باقی مونده کنار هم بذارین پرده از یه راز مهم بر میداره😎
🚗 🚗
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یادم افتاد به استوری اینستاگرام علی کریمی، زمانی که ایران بود. نخرید تا ارزان شود ! 😑 به گمانم شش هفت سال پیش بود. همان زمان گفتم بخرید که اوضاع خراب است ! 😎 حتی گفتم چند سال دیگر علی کریمی از آمریکا سر در می آورد و علی می ماند و حوضش ! آن زمان پراید 20 میلیون بود ! 🚗
این قرتی بازی های نخرید نخرید برای اروپا خوب است. در این اقتصاد فاجعه بار، جای نگاه فانتزی نیست.
البته اکنون فقط باید به قیمت ها نگاه کرد. کسی توان خرید ندارد. همین که زنده بمانیم هنر کردیم ! 😢
صد البته با دیدگاه سیاسی علی کریمی مشکلی ندارم.
❤️ ⚽️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فاز فکریتون چیه حکم اعدام را خدا برای حفظ جان و امنیت گذاشته
آفتاب پخش میکنی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مهر: جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی، گفت: ساعت ۱۰:۱۶ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان به آدرس خیابان انقلاب، ابتدای خیابان ۱۲ فروردین اعلام می‌شود

توی کامنتها بود که صدا میاد
Answer
لبخند تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴رویترز: مذاکرات آمریکا و ایران به بن‌بست رسیده است؛ زیرا هر دو طرف «تمایل کمی برای تعدیل شرایط (خواسته‌های) خود» نشان می‌دهند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبرگزاری دانا/ علی نیکزاد نائب رئیس مجلس گفت: ایران برای اثبات حسن نیت آماده بود 450 کیلو اورانیوم غنی شده را نه تحویل، بلکه آنها را رقیق کند.
علی نیکزاد در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد ایران ۴۰۰ کیلوگرم بوده و حالا ترامپ دروغگو می‌گوید باید ۴۵۰ کیلوگرم تحویل بدهید؛ این ۵۰ کیلو از کجا اضافه کرده است؟ اصلا چرا باید تحویل بدهیم؟ ترامپ چه کاره است؟

از ما هیچ... از ما نگاه..!!!
Answer
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حالا که بازار نظریه پردازی داغه ، یه راه حل برای مبارزه با دشمن آمریکایی صهیونیستی ، ما که دست به تخریب مون خوبه مثل دریاچه ارومیه خلیج فارس را هم خشک کنیم اونوقت ناواشون بیان نزدیک به گل می شینند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه سوال
مگر این ها نمی گن مشروعیت دارن، جان فدا دارن و ... خب پس چرا اینترنت را قطع می کنید؟
بگذارید تا از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

یا قضیه برعکس هست
Abrahm
کاربه عمل برآید به سخن دانی نیست !!
ساده لوح 🥸
آخرین روشهای دزدی از جیب مردم ، با ۸۰۰ درصد افزایش قیمت اینترنت مشکلات امنیت و .... برطرف میشه 🗿
فرض اینترنت ۵ هزارتومان رو ۴۰ هزار تومان بفروشن !
من خودم رو که ADSL مخابرات رو گیگی کمتر از ۱ هزار میخریدم رو ملاک نگرفتم .
Anonymous
ایران جانفدا دارد نه....
Anonymous
اگر کسی واقعا مشروعیت داشته باشد هیچ نیازی به قطع اینترنت و محدودکردن ازادی وحق مردم ندارد و برعکسش بیشتر هم ازادی و حق وحقوق ملت را بالامیبرد تا اعتبارش بیشتر شود مثل حکومت آمریکا و اسرائیل که همه مردم ازادی کامل اجتماعی دارند و با مقامات هیچ فرقی ندارند و دولتهاشون هم تلاش میکنند هر روز بهترین زندگی را برای ملت خود تامین کنند تا هیچ مشکلی نداشته باشند چون مشروعیت کامل جهانی وهم مردمی دارند بخاطر همین برای ابادی ورفاه کلت خود تلاش میکنند
اسدالله میرزا
مشروعیت روبیکایه در نبود دیگران
آریو
اگه اینطوری بود که ادعا میکنن که نیازی نبود شبیه ... در ایستهای بازرسی سر و کله رو بپوشونن. اینجا به ماسک هم اکتفا نمیکنن فقط دو تا چشم میبینی و یه آدم ... با سلاح
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کلائودیا شینباوم رئیس جمهوری مکزیک، مارک کارنی نخست وزیر کانادا، شهباز شریف و نخست وزیر آصف علی زرداری رئیس جمهوری پاکستان، نارندرا مودی نخست وزیر هند، آنتونی آلبینز نخست وزیر استرالیا، کریستین تونر سفیر انگلیس در آمریکا، دلسی رودریگس رئیس جمهور موقت ونزوئلا، دولت پرو، رودریگو پاز رئیس‌جمهوری بولیوی، خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین، لوئیس ابینادر رئیس‌جمهوری جمهوری دومینیکن، سانای تاکایچی نخست وزیر ژاپن، لای چینگ-ته، رئیس جمهور تایوان و ... این تیراندازی و خشونت را محکوم کردند.
$:) مستعمرات آمریکا در یک نگاه (:$
Answer
Anonymous
چه بیکار
رفتار دیپلماسی است
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴ارتش اسرائیل به ساکنان شهرهای مفدون، شوکن، یحمر، ارنون، زوتر و کفر تبنیت در جنوب لبنان هشدار تخلیه داده است
ال
این همه شهر داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
روی و ریا را مکن آئین خویش
هرچه فساد است ز روی و ریاست
شوخ تن و جامه چه شوئی همی
این دل آلوده به کارت گواست
پای تو همواره براه کج است
دست تو هر شام و سحر بر دعاست
چشم تو بر دفتر تحقیق، لیک
گوش تو بر بیهده و ناسزاست
بار خود از دوش برافکنده ای
پشت تو از پشتهٔ شیطان دوتاست
نان تو گه سنگ بود گاه خاک
تا به تنور تو هوی نانواست
ورطه و سیلاب نداری به پیش
تا خردت کشتی و جان ناخداست
قصر دل افروز روان محکم است
کلبهٔ تن را چه ثبات و بقاست
جان بتو هرچند دهد منعم است
تن ز تو هرچند ستاند گداست
روغن قندیل تو آبست و بس
تیرگی بزم تو بیش از ضیاست
منزل غولان ز چه شد منزلت
گر ره تو از ره ایشان جداست
جهل بلندی نپسندد، چه است
عجب سلامت نپذیرد، بلاست
«پروین اعتصامی»
Answer
ادموند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بیشتر از ۵۰۰ نفر تو گیلان دی ۱۴۰۴
Anonymous
روحشان شاد
من از روزی که این اتفاق افتاده تا به امروز حالم خیلی بده حس میکنم ما خیلی پشتشون رو خالی کردیم
دیاموند
بیشتر از ۳۳۰۰ نفر تو ایران فروردین ۱۴۰۵
Anonymous
مستند صحبت کنید
Anonymous
تمعجب میکنم شبهای اول جنگ مردم زیادی یر بارون با چتر وسط میدون جمع میشدن اینقدر دلم شکست با اون آتش سوزی ها..‌
Anonymous
اسم خیلیا گفته نمیشه.از شهرخیلی کوچک ما یه پسر بود که هیچ‌جا اسمش گفته نمیشه.ماهم از ترس نمیگیم.فقط فهمیدیم که س...خودش دفن کرده
✌🏾
بخشیدن و فراموش کردن، مگه میشه
Anonymous
الان دیگه ترس داره اسم جان فدا بردن؟ کاش اسمشو میگفتی ادی دین بود.
Anonymous
توی شهر کوچیک ما ۲۲ نفر ...
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بجز شادی همه چیو تجربه کردیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قطعی اینترنت ۳ رقمی میشه؟
Anonymous
دوست عزیز اینترنت دیگه به حالت قبلی باز نمیگرده. یه نگاهی به درآمد مافیای اینترنت سفید بنداز و ریسک ارتباط با جهان. تحت هیچ شرایطی برنمیگرده
Anonymous
مهم نیست ... اب از سر گذشته...
Anonymous
آره راحت تو رقم دوم 3رقمی هم میرسه بااین وضعیت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به این فکر کنید که ارتباطی بین تیراندازی به ترامپ و ایران پیدا بشه. قیامت به پا میشه
Anonymous
وجود هم نداشته باشد ،پیدا میکنند ، فقط فکر کن چه تاثیری در مشروعیت بخشی به اقدامات ترامپ در کنگره و سنا میتواند داشته باشد .
Anonymous
شک نکن هست، ✅
Anonymous
اینجا بود یه ارتباطی برقرار می کردند. اونجا رو نمیدونم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
افتاب نیوز جون تور خدا من یه بغض تو گلوم گیر کرده شک ندارم خواسته تموم خانوارهای یک نفره هست اعتبار کالابر خانوارهای یک نفره رو کمی بیشتر بدن خانوارهای سه نفره چهارنفره و پنج نفره اعتبارشون رو میزارن روی هم و چند قلم کالا میخرن ولی یه خانوار تک نفره با این میزان کالابرگ نمیتونه مثلا ،هم روغن ،بگیره ،هم برنج ،هم تخم مرغ ،هم ماکارانی و رب گوجه ،و یه پنیر کوچیک من همیشه اینهارو که برمیدارم ۳۰۰هزار کم میارم تخم مرغ و برنج و روغن وحشتناک گرون شده بخدا اصن خانوار های یه نفره نمیتونن گوشت بخرن چون کل کالابرگشون پول یه مرغ نیست خیلی خیلی فشار رو خانوارهای تک نفره هست اینم بدونید خانوارهای یک نفره کسی رو ندارن معمولا یا یتیمن یا از فشار زیاد زندگی نتونستن تشکیل خانواده بدن
Anonymous
جای مسولان شرم کردم.
Anonymous
بمیرم برات 😭😓
Anonymous
آرزوی خوبم برای خانوارهای تک نفره اینه که امیدوارم شرایط هرچه زودتر جوری بشه خانوارهای یک نفره دو سه نفره بشه ❤️
Anonymous
خدا لعنت کند کسانی را که ملت را به این روز رساندند که الان مشکل تهیه نان خالی را دارند کشورهای همسایه ومنطقه در اوج رفاه و پیشرفتند کشور ماهم در اوج پسترفت و نابودیست ولی خدا بزرگه وعمر این سختیا کمه و بلاخره شب ما هم روز میشه و از دست این ستمگران و اختلاسگران نجات میابیم و مثل بقیه کشورهای دنیا یک کشور نرمال و رو به پیشرفت وازادی خواهیم داشت
Anonymous
مگه فقط با یارانه زندگی می کنی؟!
من خانمهای بالای ۵۰ سال می شناسم که قالیبافی، نگهداری سالمند، تمیزکاری منازل و ادارات می کنند تا خرجشون دربیاد
Anonymous
دیگه خیلی وقته خانوار یکنفره وجود نداره، همه با ننه مسئولین (به شرط تجرد) وصلت کرده اند. آفتاب منتشر کن. هارهارهارهار
ناشناس
یعنی یه خانواده سه یا چهار نفره میتونه با کالا برگش روغن ، برنج ،تخم مرغ ، ماکارونی ، رب گوجه ،و یه پنیر بگیره ؟!! اینها رو کجا خوندی یا کی بهت گفته؟ داری به نفع دولت و کالا برگش تبلیغ میکنی ؟ خُب خانواده چهار نفر چهار برابر یک نفره میگیره ! مگه همه خانواده های سه نفره و چهار نفره متمولند؟
اصل قضیه اینه که این مبلغ کالا برگ بسیار ناچیز هستش و جوابگوی گرونی نیست.
خبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
...فواد چوبین، دایی آرتین رحمانی، نوجوان کشته‌شده در اعتراضات سال ۱۴۰۱ در ایذه، اعلام کرد دادگاه انقلاب ایذه کارشناسانی را برای مصادره خانه مادر و برادرش اعزام کرده است؛ خانه‌هایی که پیش‌تر به‌عنوان وثیقه آزادی او در اختیار دادگاه قرار گرفته بودند...

آفتاب بخش کن 😡
ال
محاصره شدن پول ندارن از مردم می گیرن
Anonymous
فواد الان کجاست؟
Anonymous
ای خدااااا اینا چه خبرهای وحشتناکیه دیگه ؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میگن هر چیزی حتی از نظر ما بد ، خوبی هم دارد یا میشه در آن خوبی پیدا کرد
سیم کارت سفید یکی از خوبی هایش این بود که مشخص کرد کی به کیه
مشخص کرد خیلی از کسانی که مردمی بودن در اصل نقش بازی می کردن
نقاب خیلی ها افتاد
Anonymous
بله بنده هم بانظر شما موافقم این جنگ و قطعی اینترنت و سیمکارت سفید ها باعث شدند ملت دوست ودشمن واقعی خود را بهتر بشناسند و جیره خوران اینترنت دار را بهتر بشناسیم پایمال کنندگان حق وحقوق ملت را بهتر بشناسیم . والبته یک خوبی هم به اسرائیل داشت که بهتر و راحت تر تمام کسانی را که میخواست خذف کند از روی اینترنت ازادشان بخوبی ردیابی و حذف کرده ومیکند و خطری به مردم عادی نرساند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قدغن کرده اند که تیم مذاکره کننده نباید راجع به موضوع هسته ای با آمریکا مذاکره کند! پس تیم مذاکره کننده باید با آمریکایی ها بشینند یه قل دو قل بازی کنند؟!
Anonymous
جناب نبویان گفته دیگه
که باید فقط راجع به غرامت دادن به ایران وبرداشتن تحریمها و رفع محاصره دریایی واینا صحبت بشه
باورتون میشه کسی اینو در این شرایط بگه
خوبه آمربکا دست برتر رو داره اگر ایران داشت فکر کنم باید آمریکارو ضمیمه ایران میکردن!!
ماه○
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فقط میتونم بگم زندگی نمی کنیم شدیم آدم هایی که فقط زنده ن
و یه دور باطل روز مره رو میگذرونن
و چرا اینجوری شدیم و دقیقا سردرگم و بی هدف
فقط،گوش به زنگ به اخبار به چک کردن اینترنت
چرا چرا چرا و...چرا
تو جهانی که یه گوشه ای دیگه از دنیا مفهوم سبک و روش و دیدگاهشون یه چیز دیگش نرمال زندگی میکنن .
میدونی چه میگم یعنی در راستای چهان و پیرامون و مسیر زندگیشونن و طبیعت درجریان روزه دنیان...
ما چی ،اعتراض میکنیم میگن اغتشاش گره میکشن جنگ شده گرونی شده کسب و کار نداریم پول نداریم امید ندارم
مهم تر از همه راهبردی نیست همه چی وله رها شده س
و هیچ تنضیمی نیست..
داداش
پاشو یه آب بزن به صورتت اگه دست و پا داری و بدنت هم سالمه و واقعا در ایران زندگی میکنی از خونه برو بیرون یه مقدار قدم بزن حال و هوات عوض میشه فکرت را از تغییر رژیم و شازده و کمک ترامپ و اسرائیل خلاص کن تلاش کن کاری یاد بگیر کار فنی خوبه اگه خانمی و تخصصی نداری برو آموزشهای رایگان خیاطی آرایشگری ابرو ناخن نجات غریقی و... حتی اگه اینترنت هم باز بشه یا ایلان ماسک هم بشه رهبر ایران کار بلد نباشی یا باید مزدور بیگانه بشی یا ته خونه افسرده مث الان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۴۰ رووووز، جنگ، بمب، موشک، انفجار، تعداد کشته ها ۳۵۰۰ نفر، ۴۰ روز بوده ها، ۴۰ روز
Anonymous
تازه با آمار خودشون 1500 نفر غیر نظامی بودن
Persian
بله . متوجه ایم تفاوت بین ۴۰ روز و ۲ روز را
Anonymous
👌👌👌
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از این بلاتکلیفی خسته شدیم، از گرانی و تورم، از قطع نت، بی خیالی و بی توجهی سران مملکت، از دروغگویی و بزرگ نمایی ...
هایزنبرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بهتر نبود بنویسی کل دنیا این حمله رو محکوم کردند بجز دماوند و فیروزکوه 😬
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این همه بلاهت از کجا میاد؟
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 خبری فوری العربیه انگلیسی: "اسرائیل دستور تخلیه هفت شهر را در لبنان صادر کرده است".
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوره ی اول ترامپ از سال ۹۵ تا ۹۹ دلار از ۳۵۰۰ تومان تا ۲۸ هزار تومان رفت. بعد دوره ی دوم از سال ۱۴۰۳ دلار از محدوده ی ۵۵-۶۰ هزار تومان تا همین الان به دلار ۱۵۰ هزارتومان (البته با پیک ۱۷۰ هزار دوماه پیش) رسیده.
ترامپ خدالعنتت کنه که با تحریم های کمرشکن جوونی ما رو نابود کردی و آخرش فقط هدفت هسته ای نشدن بود!
کوین دیبروینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنتو قطع کردین بعد سیم سفیداتون میان میگن باید قطع بمونه چون ابزار خیانت و فساد و فتنست
اجداد شما همونهایی بودن که دوچرخه و دوش حمام و... حرام و شیطانی میدونستن الان شماهم تکنولوژی و دروازه های علمو به روی مردم بستید، ۱۴۰۰ سال از دنیا عقبید
اینترنت واسه ما خیانت به بار میاره ولی واسه سیم سفید ها نه! چون اونا پاک و معصومن بالاخره اهل بیتن
فقط گهگاهی با پدرزن و باجناق و دختر ۶ ساله دکتر بازی میکنن
بابا لنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تنها آهنگی که از محسن چاووشی گوش دادم اجرای دونفره با محسن یگانه بود.
همون آهنگ معروف نشکن دلمُ که خیلی سال قبل بود
ازون زمان اصلا هیچ حسی نه به صدای مصنوعی نه به آهنگاش نداشتم. همیشه میگفتن چرا چاووشی رو دوسنداری؟
الان میفهمم چرا هیچ علاقه ای به صدای این بشر ندارم
دوستان به حسی که از طرف میگیرین اعتماد کنین : ))
ناشناس
منم هیچ وقت صداشو دوست نداشتم و اگه کسی می گفت عاشق صداشه می گفتم چطوری این صدا رو دوست دارن
الان تازه می فهمم چقدر حسم درست بوده
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان

🔺️جنگنده‌های ارتش اسرائیل به روستای «زوتر الشرقیه» در جنوب لبنان حمله کردن.
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اتحاد جماهیر شوروی حتما قسمت هایی ازش بخونید .
سیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ ارتش اسرائیل برای چند شهر در جنوب لبنان هشدار تخلیه صادر کرد.
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شغل داماد چیه ؟
مهندسی مکانیک و مهندسی برنامه نویسی خونده و عامل تیراندازی هست
بازرس ژاور
اسامه بن لادن هم مهندس عمران بود. پزشک هم تروریست میشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کرمانشاه، ۴۰ روز جنگ با بمب و موشک، ۵۰ نفر کشته، یعنی مثلا توی ۲ روز، ۳ نفر...
Anonymous
تو ۲روز۳ میشه تو ۴۰ روز۶۰, داره میگه تو ۴۰روز ۵۰، زیادش میکنی چرا؟ تو ۲روز ۲/۵نفر، راستی تو ۱۸و۱۹ دی چند نفر کشته شد؟!😔😔😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ممنون از خبرهای خوبتون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما میتوانیم برای غرق کردن ناو ها به جای آنکه به خود ناو ها شلیک کنیم موشک هارا به صورت دسته جمعی به دریا نزدیک آنها بزنیم و یک موج دریایی عظیم ایجاد بکنیم و این موج به سمت آنها میرود و با برخورد این موج به آن ناوها آنها برعکس میشوند و غرق میشوند
Anonymous
تازه کجاشو دیدی! میتونیم یه سری اسپیکر ببریم زیر آب، آهنگ بندری بذاریم این موج‌ها قطع نشه
Anonymous
😂😂😂 تو اقیانوس ها امواج بیست متری در شرایط طوفانی میاد به نظرت امواجی که بمب ها ایجاد کنند بیشتر از بیست متر میتونه باشه؟
Anonymous
وولک عامو مگه فیلم هندیه🤣
بریم به راجا بگیم بیادبایک دست ناو نابود بکنه.
جوری که بایک دست موشکوگرفت😁
گرگ اوپک
فقط یک انفجار هسته ای میتونه امواجی که باعث غرق ناو بشه ایجاد کنه البته بی فایده هست ناو زیاد دارن
راننده تاکسی وگاس
سلام آقای شریعتمداری خوبین قربان نگرانتون بودیم
Anonymous
آقای شریعتمداری خودتی؟؟؟؟ با اسم ناشناس اومدی کامنت گذاشتی ناقلا،
Anonymous
از کتاب تاکتیک های ناشناخته!
رام
چرا موشک ،مثل همان کار قدیمی که می‌گفتیم با یه سطل آب اسرائیل را غرق میکنیم،حالا با یه فوت جانانه ی جمعی طوفان به پا میکنیم و ناوشکن ووورا غرق میکنیم
عبد ال کلمی 🥸
به نظرم چند صد قایق بادی ببرید زیر ناو باد کنید ناو بیاد بالا بکشید بیاریدش تا ساحل ، زنده گیریش کنید 🗿
ناشناس
شریعتمداری نیس، محسن رضاییه 😅
Anonymous
یک کار بهتر میشه کرد، موشک‌ها رو به یه نقطه در فاصله بیست سی کیلومتری ناوها شلیک کنن، اونا کنجکاو می‌شن که داریم به چی شلیک می‌کنیم ، میرن که ببینن، موشک میخوره بهشون و غرق میشن
Anonymous
مشکل شما علاوه بر در نظر نگرفتن حجم انفجار و موج مورد نیاز برای اینکار ، این است که تصور شما از شکل موج در نقاط عمیق دریا اشتباه است ، موج وسط دریا نمیشکند ، فقط بصورت یک تلاطم وجود دارد ، وقتی عنف دریا به میزان نصف ارتفاع موج برسد موج می‌شکند و شبیه آنچه در ساحل می‌بینید میشود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این همه سال شعار نه مذاکره نه جنگ ببین ما رو به کجا کشونده ؟ اصلا ج.ا به هیچ عنوان به هیچ چیزی جز منافع خودش فکر نمیکنه . زندگی ما مردم شده زجر تدریجی و حرف ها و شعارهای تکراری و روزمرگی بی هدف . چطوری میشه با این شرایط و تحت تفکر تندرو و متعصبانه یک زندگی شرافتمندانه داشت ؟ وقتی کوچکترین حرف نسنجیده و متعصبانه شما داره با زندگی این همه آدم بازی میکنه ... نه حق اعتراض داری ، نه حق تفکر داری ، نه حتی حق نفس کشیدن داری تو این مملکت ... بعد طرف میاد از مقاومت عزتمندانه صحبت میکنه که به خدا قسم معنی ش رو هم نمیدونه فقط شعار شعار شعار ... حقیقت زندگی مردم شده گرفتاری ، بیماری و نگرانی بی پایان آینده ای مبهم با وجود شما مسولان ... .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کاش چپهای عزیز موفق میشدند عمان را هم طبق آرمان های بهشتی و عدالت محورشون به رستگاری برسونند، حیف شد
بهمن
دقیقا. خون ارغوان‌ها از سلطان عمان به جوش آمده. ستمکشان کارگر و زحمتکشان برزگر و خلق قهرمان عمان به پا خیزند، سلطان مستبد توده‌خوار را براندازند. چه معنی میده قرن ۲۱ هنوز سلطان داشته باشند؟ رعیت‌بازی‌ها چیه؟ پیش به سوی جمهوری خلق عمان
فرشادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گرانی وحشتناک از ترامپ خطرناکتره
گاهی از خودم بدم میاد چون خیلی ها رو میبینم پول نان هم ندارند
تو نگاهشون شرم حیا همراه با غرور لگدکوب شده میبینی
حرفی برای گفتن نیست
مادر اژدهای حلزونی/مهراباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه دوستی میگه علت سرطان‌ها چمیدونم سهل‌انگاری پزشکانه. بابا دوستان، این مسائل چندفاکتوری هستن. من میترسم نیم ساعت تایپ کنم و آفتاب قابل ندونه ولی خب مینویسم. آلودگی هوا، آب(یکی از اساتید ما گفتن یکی از شهرای ایران، بله حتی نگفت کدوم شهر، به دلیل آلودگی آب به جیوه دچار بحران تولد بچه هایی با سندرم اوتیسم شده بودن. اینو تو اخبار یا جایی خوندین؟) سموم کشاورزی و صنعت غذا نقش بسیار بزرگی در سرطان‌های متعدد دارن. و شما فکر میکنین این ارگانها مثل سایر ارگانهای کشور، درست حسابی مورد بازرسی قرار میگیرن؟ این از این. حالا بعد بریم سراغ این کینه از پزشکان. یک. آیا پزشکان سهمیه‌ای و سیاسی، که حاضر شدن شهروند برتر باشن، اخلافیات سفت و سختی دارن؟ شاید بعضیاشون بله. ولی خب طبق مشاهده ی میدانی بنده....دو. اکثر بچه‌هایی که با تلاش خودشون اومدن، تو ایران دچار سرخوردگی میشن و فرار میکنن کشورای دیگه. سه. همه ی کشورا نظام سلامت قوانین سفت و سخت داره چون آدمی اگر دستشو باز بذارن، خصوصا شهروند برتر، میره سراغ خلاف. پس باز یه سرش وصله به قوانین و قانون‌گذار مربوطه. یه سری از همکارا که شرفشونو قورت میدن من نمیدونم ولی اکثرا ماها فرزند ایرانیم. یک رگ و ریشه داریم. متحد باشین.
مادر اژدهای حلزونی
اینو یادم رفت اضافه کنم که ما تحریم دارو نیستیم ولی وضع داروی کشورو هم قبلا داخل کامنتا توضیح دادم یکمی. مثل همه ی صنایع دیگه. مثلا ماشین میشد چمیدونم فولکس واگن و ... داشت ولی خرید جنس تولید داخل و چین، بایدیه. سوال هم نباید پرسید.
Anonymous
این جمینگ و پارازیتی که ... از تیرماه رو سرمون گذاشته باعث موج وحشتناک سرطان در سالهای نزدیکه
Anonymous
من بعنوان یه عضو کوچیک دانش آموخته کشاورزی باید بگم که بیشترین عامل بیماریهای صعب لاعلاج آلودگی های زنجیره آب و غذا هست، عدم نظارت بر تولید مواد غذایی که شامل استفاده از سموم در زمان نامناسب، زیاده روی در مصرف کود نیترات، باعث آلودگی محصولات و همچنین آبهای زیرزمینی شده که همون آب رو برای آبیاری غیر قابل استفاده می‌کنه
Anonymous
وقتی شما خدای ناکرده مریضی بدی میگیری، همینطوری بری داروخونه میگن نسخه پزشک باید باشه، اما وقتی مزرعه شما بیمار میشه خیلی راحت میری فروشگاه کشاورزی و سم میگیری میزنی به باغت تا محصولت بازارپسند باشه، که این نادرسته، باید سموم و کود از طریق مهندسین کشاورزی تجویز بشه و در اختیار کشاورز قرار بگیره، این موضوع می‌تونه خیلی به کاهش آلودگی آب و غذا کمک کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در امتداد فروپاشی اقتصادی فروپاشی اخلاقی جامعه است که به فاجعه‌ای تبدیل میشه که جبرانش خیلی زمان‌بر و سخت‌تره
Anonymous
فروپاشی اخلاقی جامعه یک سالی که شروع شده و الان با شیب تندی و عجیبی داره سقوط میکنه
محمد باقری
دقیق و خیلی تلخ نوشتید. من با یکی از معدود دوستانم که جانفدا ثبت نام کرده بود سر این موضوع و انگیزه اش صحبت میکردیم(انگیزه ثبت نام پیش خودم بماند!!) بعد از کلی صحبت و طرح موضوعات مختلف به این نتیجه رسید که هرچی میگی درسته ولی نه من قراره نظرم عوض بشه نه تو!!! دُگم!
و در آخر نظرش این بود من الان باید به فکر خودم و شکم دخترم باشم 20-30 سال دیگه چی به سرش میاد به من ربطی نداره! این یعنی سقوط و فروپاشی اخلاقی، بچه های دیگران نه هاااا بچه خودش!!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بدون اینکه خنده‌تون بگیره اینو نوشتین فرستادین واسه ما؟؟

مردم ایران سلام
دشمن در پی ضربه به مزیت‌های قدرت آفرین ملت ایران در «میدان» و «خیابان» برای شکستن اتحاد مقدس است.
هوشیار باشیم ۱. بزرگنمایی محاصره دریایی، ۲.فعال سازی گروه های واگرای قومی، مذهبی و سیاسی، ۳. دامن زدن به نارضایتی های اقتصادی و ۴. القاء تردید و تفرقه در دستاوردها در حال اجراست.
امروز دیگر تمام دنیا می داند که دشمن ما، بر پایه دروغ بدنبال خبرسازی ست.
Anonymous
فقط آخرش رو خوب بخونی متوجه میشی که کامنتای فارس رو هم همینا میذارن
Anonymous
همه دینا می‌دونن ولی چون ما اینترنت رو قطع کردیم شما خبر ندارین که البته جای نگرانی نیست ما بهتون می‌گیم
یه آدم معمولی
دقت کردی که ایندفعه زیر پیام اسم نهاد ارسال کننده (که پیام های دیگه ی این سرشماره "مزینه" به اون اسم) رو جا انداختن؟ :)))
آره، ما ملت هم ...
Anonymous
واسه منم اومد، نخونده پاک کردم.
انزو مارسکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میگن عباس رفته پاکستان پرسیده خب شرایط مذاکره چیه
اوناهم بهش گفتن،بعد عباس گفته ببخشید شما تا چه ساعتی باز هستید؟ من یه دوری بزنم تصمیم بگیرم
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ رهبران ژاپن، هند، کانادا و مکزیک پیام‌های حمایت از ترامپ در توییتر منتشر کردند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ گفته مگر ما بیکاریم
این همه راه بریم و هزینه کنیم
تا مطالبی را بشنویم که تکراری و بی ارزشه
درست فکر کرده است
میگه ما محاصره دریایی را انجام داده ایم
یکی یکی کشتی هایشان را می گیریم
هر وقت هم بخواهیم
بهانه ای هم پیدا می کنیم
می رویم می زنیم و آئیم و...
پس مذاکره برای مذاکره و....
بی خود است
غیر قابل نشر
اخه تراپ عقلش نمیرسد اون 18-19 ساعت باید بیان وهمین مدت برگردند .اینا یه توک پا میرن میان .در دراز مدت کلی هزینه رو دست امریکا می ماند .فکر کردند مسولین ما کم حیله گرند !!!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انگار دیگه حرفی از لبنان نیست!
Anonymous
اسراییل خیلی نامرده، جدی جدی میزنه 😁
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پزشکان مهندسان اساتید نخبگان علوم انسانی و سایر تحصیل‌کرده‌ها سرمایه‌های این کشورن
(منظورم بدون سهمیه‌ها و با سوادان واقعیه)
جوان‌های ایران در کشوری که داره جمعیتش داره رو به پیری میره سرمایه‌های این کشورن
بچه‌های ایران، ایندگان این کشورن
برای ساختن ایرانی که همه‌مون آرزوشو داریم به تک تک این‌ها با هر توانمندی‌ای نیاز داریم.

هرگز قاطی بازی‌هایی که مردم رو در مقابل قرار میده نشید
چه جنگ و جوک‌های قومیتی باشه
چه جنگ کذایی وطن‌فروش و غرب‌پرست و.. باشه
چه جنگ کی بیشتر حقوق میگیره کی کمتر سر کار میره و..


اغلب مشکلاتی که وجود داره مشکل قانون اشتباه و اجرا نشدنِ قانون درسته.
باهم نجنگیم
با مشکل بجنگیم
لطفااا
Anonymous
جناب روشنا واقعا از کامنتهای شما لذت می‌برم.
Anonymous
فعلا که ج . ا جوانان مملکت را به هر نحوی شده می‌کشه
بجاش از افغانستان سر بزیر و مطیع میاره
که زاد و ولد کنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باشه اصلا فرض بگیریم مثلا ج ا نباشه؟
این مجاهدا و منافقا و تحزیه طلب ها که کارشون انفجار و تخریبه باید ناز نازی بشن؟
یه نفر منو توجیه کنه
اجازه فعالیت به اشرار خواهید داد؟؟
سام
اگر چپ گرا یا ارزشی نباشی قطعا یک اصلاح طلب هستی.
Anonymous
چرا فکر می‌کنی یا ج.ا یا مجاهد و منافق و تجزیه طلب ؟
یعنی تو کشور به این بزرگی فقط همین تفکر ها هستن؟
این همه افرادی که نه منافقین نه تجزیه طلب نه به سبک ج.ا اعتقادی دارن رو نمیبینید؟
Anonymous
میخوای ...بگی یه خبرگزاری دیگه رو انتخاب کن ، اینجا اکثریت حرفهای جدی و حرفه‌ای می‌زنن ، این ... بازی مال جای دیگه‌ست
هایزنبرگ
اشرار چرا باید در مملکت متمدن به انفجار و تخریب دست بزنه مگر ما با کشورهای همسایه و غربی مشکلی داریم و هروز که از خواب پا میشیم بهشون مرگ می فرستیم ؟
یام یام
ترسوندی؟ کار تموم شد؟
Anonymous
۱۱۹ نفر منفی دادین یکی یه جواب منطقی نداشته!!!
Anonymous
مطمئنی انفجار و تخریب و نابودی کار آنهاست؟
ال
حشد الشعبی و فاطمیون و زینبیون و اجنبی از این مملکت برن بیرون همه چیز درست میشه
Anonymous
آخه چرا یه نفر باید کل زندگی اش رو بزاره و هزینه کنه بره یه جارو منفجر کنه فقط واسه سرگرمی و تفریح؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فعالان سیاسی مخالف داخل کشور که از روز اول به هر طریقی نت داشتن دیگه نظراتشون و تحلیل هاشون حتی اگه درست هم باشه برا من مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مجری: وقتی شرایط به حالت عادی برگشت قیمت ها هم کاهش پیدا میکنه
برو برو برو
تو میری توافقو درست میکنی
میمبو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان بله قطع شد؟
Anonymous
بله
Anonymous
بله؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
همین که قبول کردین بر سر موضوع هسته‌ای با آمریکا مذاکره کنین آن هم به زبان انگلیسی، قبول هژمونی آمریکاست! بقیه اش دیگه حرف ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من تعجب میکنم اینا که میگن ترامپ فلان و بهمان
اتفاقا بهترین استراتژی رو داره اجرا میکنه از نظر تجربیاتی که داره
تو این مملکت تمام گرفتاری های بی ارزش شدن ریال و اب رفتن سرمایه های مردم به خاطر همین ریال بود که سهم همه مردم ایران بود و برای سیستم اهمیت نداشت ! خوب چرا چون سیستم و طرفدارانش اصلا با ریال کار نداشتن ، یک پول نفت به دلار و نرخ روز داشتن که خیالشون همیشه راحت بود دقیقا عین همون سیستم تو ونزوئلا که در پول نفت حتی در زمان تحریم برای حفظ ارکان قدرت جوابگو بود
حالا ترامپ دقیقا دست گذاشته رو همین نقطه با تحریم دریایی و میگه دیگه دلار بی دلار
اگه سختی و تورم هست برای همه باید باشه!!
همینم هست که اینا خطر رو جدی گرفتن بدو بدو هی ادم میفرستن!
امیدوارم منتشر بشه
Anonymous
یکی از بهترین تحلیل ها و نظرات هست👍👍👍
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
افسوس که سرمایه ز کف بیرون شد
وز دست اجل بسی جگرها خون شد
کس نامد از آن جهان که پرسم از وی
کاحوال مسافران دنیا چون شد
«خیام»
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مواد اولیه تو انبار کارخونجات پر پره فقط چه داستانیه تولید نمیکنن که محصولات چند برابر شده نمونش نایلون گلخونه که چهار برابر شده.چرا دولت این صاحب کارخونه ها رو نمیترکونه که این همه مردم در عذاب نباشن.البته آدم خودشو که نمیترکونه میترکونه؟
Anonymous
نتیجه خصوصی سازی در دولت سردار سازندگی!
Anonymous
صاحب کارخونه و تولیدی یا مردمند که اونها هم مثل همه تحت فشارند یا هلدینگ های وابسته که در اون صورت مشکل اونه که صاحب کارخونه را تعیین کرده
Anonymous
وقتی نظام نظام سرمایه داریه، چه انتظاری داری، خود کارخونه جنس تولید 1402 رو الان فروخته بهم با قیمت 1405
من خودم توی کارخونه کار کردم، هرساله از قبل انبار کرایه میکنن و تا میتونن تولید میکنن، بعد دو سه ماه فروش رو میبندن و بعد عید با چند درصد افزایش میفروشن
محسن ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دو ماهه به خاطر جنگ کمیسیون چشم پزشکی گواهینامه برگزار نمیشه بی گواهینامه با ترس و لرز تردد می کنم .
هستی
نترس اتوماتیک یه سال تمدید شدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ببینید دوستان محسن‌ چاوشی خواننده نیست. خواننده هنرش اجرای زنده روی سن جایگاه هست. محسن چاوشی توانایی اجرای زنده نداره چون خواننده نیست. با دقلکاری و افکت سالها طرفداراشو گول زده. چون‌ خواننده ها درآمدشون از کنسرت هست و محسن چاوشی درآمد کنسرت نداره در نتیجه میره تو بغل سازمان ها و حاکمیت برای پول درآوردن. همدورش محسن یگانه کنسرت اروپا و استرالیا میذاره و به حق پیشرفت کرده.
Anonymous
من سندی برای اینکه چاووشی از سازمان‌ها پول شخصی میگیره ندیدم
خیلی دوسش داشتم و الان خیلی ناامیذم کرده
ولی بنظرم خوبه همیشه یه گوشه ذهنمون باشه که هرکی مخالف ماست
لزوما دزد و مزدور و.. نیست..
Anonymous
ای گفتی یگانههههه.
چه دوره ای بود تازه 18سال پرکرده بودیم اون گوشی های سونی اریکسون کا750 مد بود میزاشتیم آهنگشو😁
بیابه هم دروغ نگیممم اینجووری حل نمیشههه😅
یادم انداختی الان میرم دان میکنم توماشین میزارم
Anonymous
ن تنهاخواننده نیس که هیچی نیس
Anonymous
کی هست؟ ما که دیگه نمیشناسیمش
Anonymous
دلم نمیخواد بهش تهمت بزنم ولی دیگه ازش بدم میاد سلیقم نیست😁
Anonymous
دیگه سند معتبرتر از اینکه نصف تیتراژای صداوسیمارو چاوشی خونده
Anonymous
همینو من تا حالا چند بار گفتم، ولی آفتاب منتشر نکرده
محمد
یکی از دوستان اومده گفته سندی از سازمان ها پول گرفته!!
برادر من سندی اون ور دنیا ما این ور دنیا!!! اصلا سندی به چاوشی چه ارتباطی داره؟!!
هیتلر
کاری به هیچی ندارم اما گه افکت هست صداش چرا دوتا یا سه تا محسن چاوشی نداریم‌؟نمیخوای بگی این افکت فقط دست اونه که؟ حتی در نقد دشمن هم انصاف خوب چیزیه.
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توی آمریکا طرف اسلحه به دست می‌ره رئیس جمهور کشور رو ترور بکنه اونو بازداشت میکنن و میگن برو دادگاه تا برات حکم ببرن.
اینجا اسم اینترنت رو بیاری به عنوان تهدید امنیت ملی بازداشت میشی.
با آزادی مردم طرفدار حکومت ها میشن نه با زور و محدودیت.
مستوفی
حکومت مطلقه بسته رو با حکومت آزادی مطلق مقایسه میکنی؟
پیر پسر
آمریکا تو ماموریت آرتمین فضانورد فرستاد مدار ماه دور کره ماه چرخیدن برگشتن و در کل این مسیر اینترنت داشتن فقط ۴۰ دقیقه که در مدار پشت ماه قرار گرفتن اینترنتشون قطع شد. حالا ما ..
Anonymous
بازداشت که خوبه، الان که تو شرایط جنگی هستیم حرف بزنی با گلوله مواجه میشی
نامبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان تو اون وضعیتم که میگفت : خسته ام اگه گلوله ای بیاد سمتم سرم رو نمیدزدم
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
📌 وزیر خارجه جمهوری اسلامی، شامگاه یکشنبه از مسقط به اسلام‌آباد باز خواهد گشت.
Anonymous
حیف بنزینی که میسوزونه
Anonymous
متاسفم به قول ترامپ کاری که با یه تلفن میشه انجام دادچرا سفر طولانی مدت !!

کلی هزینه رو دست ایران میذارن تا همون جواب قبلی رو بشنوند ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
😂😂😂

یاد خط قرمزشون و بند اول شرطشون افتادم!
اونا که خط قرمزشون بودن الان با خاک یکسان شدن
ایرانیای فلک زده که هیچوقت خط قرمز نبودن چی..
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پیامک اومده، هموطن ، هوشیار باشین...... دشمن به دنبال بزرگنمایی حصر دریایی ، دامن زدن به نارضایتی و .... است .

یعنی من الان رضایت دارم خودم خبر ندارم .
Anonymous
گفته دامن زدن به نارضایتی! خودشون میدونن هم ناراضی هستن، میخوان ناراضی تر نشن!
Anonymous
یه جور تهدید مردم هست که به خاطر این وضعیت بیرون بریزید یعنی با دشمن هستید
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بخشی از جامعه تصور میکنند :
اگر ترامپ ، کاتز ،نتانیاهو، ونس ، لیندسی گراهام ، کوشنر وبن سلمان
موقع بازی گلف یکجا ترور شوند خطر از روی سر نظام مقدس رفع خواهد شد ،
اما همانگونه که آقای خامنه ای در یکی از سخنرانی های اخیرشون ایراد کردند : ، «خطر بزرگ خیابانها هستند جنگ بیرونی هیچ صدمه ای به نظام وارد نمیکنه ونگران اون نباشید».
شما باید ملت و مملکت بحران زده ای که ساختید را سامان دهید و بخش بزرگی از مردم که با تمام تلاشها و دوندگی هایشان در تامین معاش اولیه خود و خانواده هایشان ناتوانند
از قِبَل مدیریت ناکارآمد ، رانتی و فساد محور ،
جامعه ایران به ارتشی بسیار عظیمی از ناراضیان ، معترضان و گرسنگان تبدیل شده است که علت اساسی تمام ناکامی های زندگیشون را حکومت میدانند ،
شما با تزریق ترکیبی از دروغ ، تزویر و فریب و تورم ، عقده و محدودیت های بیشمار شریانهای کشور جامعه را مسموم کردید و دیر یا زود در برابر خروش این سیل ویرانگر ، تاب و توان استادگی نخواهید داشت .
این نظر بنده است البته درست یا غلط
که با احترام بیان کردم.
خالیباف
خیابان خیابان خیابان
ناشناس
بدبختی‌شون از این ببعد اینه که خیابانها جایی نمیرن ، سر جاشون هستن
فقط آدمهای داخل خیابان ممکنه هر لحظه عوض بشن
فرسودگی و خستگی رو هم به نیروهای ... فعلی موجود در خیابان اضافه کنید
Anonymous
شما نظرت کاملا درسته، سه چهار ماه پیش حجم نارضایتی رو دیدن بعد میان دو ماه اینترت هم بهش اضافه میکنن، اصلا فهم وشعور ظاهرا صفر، منی که ده سال زحمت کشیدم اینستاگرام مغازه زدم مشتری جمع کردم جنس میفروشم نون در میارم یدفه میان میگن میخواست تو این خیابون مغازه نزنی و معترض میشم کشته میشم؟!؟! میگم کی تیر زد؟ میگن اسراییل!!!!! چرا تو تجمعات این دو ماه کسی کشته نشد؟!؟! اگر معترضا وطن فروش و دوست دشمنن که دشمن از معترضا نباید بکشه و از این تجمعات این روزا باید میکشت که دیدیم یه تیر هم سمتشون پرت نکرد، هر کاری میکنن برا بیشتر معترض شدن مردم و ضد انقلاب شدن مردم بعد میگن ما انقلابی هستیم، ظاهرا ضد انقلاب اصلی هستن و دوست اسراییل
مهدی
خطر اصلی از مردمه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه سری میگن حادثه دیشب ساختگی بود یه سری میگن واقعی اینش مهم نیست مهم اینه صحنه هیجانی بود و مهمونا بهشون خوش گذشت و همه دلشون میخواست اونجا باشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ای ترانپ قمار باز! بدان که شبی نیست که ما به تو فکر نکنیم!
اصغر سگ پز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قطع موندن اینترنت در دراز مدت مثل ترک مخدر عمل میکنه، مردم رو از جادویی که داشت بر علیه شون استفاده میشد رها میکنه. اتفاقا بعد یه مدت مردم بیدار میشن دیگه چیزی نیست باهاش سرگرم بشن، جامعه هم که هیچ تفریح و سرگرمی ارائه نمیکنه اگر هم بکنه قشر متوسط و ضعیف پولش رو ندارن. تا قبل این جنگ دلشون خوش بود مردم با یه گوشی ارزون و یه بسته چند گیگ و یه کانفیگ میتونستن مشغول باشن روزی حداقل 2-3 ساعت طرف توی اینستا وقت میگذروند.

ج.ا اشتباه مهلکی کرد با قطع کردن طولانی مدت اینترنت به روی مردم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آرشيوهاتونو نگه داريد و حافظه هاتونو از چهرها تقويت... آخ از اون روزى كه عدالت رو اجرا مى كنن...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عزیزان سایت آفتاب از اینکه درکنار مردمید پشیمان نخواهید شد.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سه حالت وجود داره یا ایران ازاد میشه یا یه توافق مثل برجام امضا میکنن یا شرایط نه جنگ نه صلح ادامه پیدا میکنه اگه ایران آزاد بشه که همه چی ارزون میشه در های دنیا به روی ایران باز میشه بازار از کالا اشباع میشه ولی اگه توافق کنن مثل برجام فقط قیمتا تثبیت میشه اگه شرایط نه جنگ نه صلح ادامه بدن هر لحظه قیمتا زیاد میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا همش فکر میکنید رهبری موروثی شده؟ خب اگه سید مجتبی شایستگی های لازم رو داشته باشه چی؟ یه عده جاسوس موساد دور هم جمع شدین
فرفر
میشه این شایستگی ها را به چشم ببینیم؟
Anonymous
هیچ دلیلی نداره چنین مقامی وجود داشته باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک عده باور دارند اینترنت و ثروت برای رعیت ضرر داره ، رعیت چه به فکر به اینترنت که چشم گوشش باز بشه ، فرمت ارباب ، رعیت تغییر کرده ،قدیم رعیت توسری خور در زمین کشاورزی بوده وکار می کرده و پول نهار شام می گرفته ، الان هم همان نگاه است اما فرمت تغییر کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من تازه دارم داستان میفهمم ، اینا به اونا گفتن اگه تسلیم خواسته های ما نشید هر ۲۴ ساعت یک گروگان رو اعدام میکنیم...
اگه دقت کرده باشید هر صبح خبرش میاد
و قسمت دراک ماجرا اینجاست که اینا ۸۰ میلیون ... دارن!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هر روز که می‌گذره بیشتر از قبل به حرف اون کاربری که اینجا پیام گذاشت که توافق خیلی وقت پیش شده و تموم شده و بقیه‌ش نمایشه و ما تماشاگراش پی میبرم.
Anonymous
بر سر بدبخت کردن ایران و ایرانی که دیر زمانی توافق شده حتی پیش از جنگ ! 😎
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شاید ترامپ تا حدی موفق شده که روایت "دو دستگی " بفروشد به دنیا؛ ولی روایت "انفعال و بلا تکلیفی" عینی و محتوم به نظر میاد. شاید ما در محاصره زمان هم هستیم.
Anonymous
انفعال و بلاتکلیفی آمریکا؟ یا شاید من به اشتباه منفی دادم
مهیار
ترامپ اشتباه گرفته
اینجا دو دستگی اختلافی نیست
دو نظر هست برا خر کردن ترامپ و سواری کرفتن از او
نظر اول میگه اول بهش وعده امتیاز بدیم رو کاغذ اونم خرکیف بشه که پیروزه و بار کنه و بره.
نظر دوم میگه انقدر براش مشکل و خسارت درست کنیم که براش بهتر باشه ول کنه و بره.
هر دو گروه مسولان فوق یه هدف دارن : دست بسر کردن ترامپ و سواری از او.
و لی هنوز ...ترامپ اینو نفهمیده و فکر میکنه اینجا با هم اختلاف دارن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مهمات عمل نکرده برای کدوم طرف هست چقدر مگه مهمات عمل نکرده وجود داره
متفکر
در جریان بمب باران انبارهای مهمات مواردی وجود دارد که مهماتی باقی بماند . در فرایند پاکسازی ، به دلیل ریسک بالای بازیابی بالاجبار باید از بین برود.
Anonymous
دره تونل ها که تخریب شده رو باز می کنند
تحلیگر و کارشناس محله
به احتمال ۹۰ درصد ورودی های انبار مو ش ک رو دارن باز میکنن
ناشناس
ابتدای تونل موشک ها و پهپاد ها در جنگ مسدود شده دارند باز می کنند
🏠 🛖 🏚
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با زدن فولاد و پتروشیمی ها هزینه ساخت و خرید خانه بالاتر رفت . در همین یکی دو ماه پیش قیمت تیرآهن 18 تقریبا دو برابر شده ! نخریدن و نساختن خانه یعنی افزایش اجاره . ماه بهمن گفتم بهترین زمان خرید خانه است. چون چند سالی بود به نسبت بقیه چیزها رشد آنچنانی نداشت میانگین رشد حدود 35 درصد در سال در حالی که بقیه چیزها بیش از 100 درصد افزایش قیمت در سال. صد البته هر خانه ای ارزش خرید ندارد. ده ها فاکتور باید مبنای خرید باشد.
حالا دیگر هیچ کاری نمی توان کرد جز اجاره خانه در محله ای پایین تر و یا اجاره خانه ای کوچکتر و ارزانتر ‌. قیمت سکه دو سه ماه پیش 225 ميليون تومان و اکنون 176 میلیون تومان ! 😑
جندقی
در کشوری که اقتصادش داغونه ، قورباغه ابوعطا میخونه
کافیه قیمت الان مسکن در تهران رو با قیمت مسکن در اروپا و آمریکا مقایسه کنید
اینجا گرونتره!
Anonymous
حالا گرانتر یا ارزانتر داستان دیگری است.
واقعیت موجود چیست ؟؟
حالا خوب شد قیمت ها بیشتر و بیشتر شد ؟؟؟
یک زمانی به ملت می گفتم بخرید بخرید
گفتند نمی خریم تا ارزان شود ! 😀
حدود سال 1396 تا 1398 پراید 20 میلیونی !
حالا پراید 1386 بیش از 300 میلیون !
Anonymous
بزودی سکه به 300 تومن میرسه
B
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🇵🇰 اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان پس از دو هفته تعطیلی به‌خاطر ورود هیئت‌ها برای مذاکرات، اکنون خیابان‌ها و جاده‌ها را دوباره باز می‌کند؛ به نظر می‌رسد کار این میانجی هم رو به پایان است.
Cm
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بازم بحث تفرقه بازی و اینا شروع شد. مردم در مقابل هیئت علمی، مردم در مقابل پزشکان، مردم درمقابل ...
برای پراکنده کردن تمرکز خشم.
یه عده هم ماشالا یه میلیون بار از یه سوراخ گزیده میشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مجری ص.س میگه مردم باید به گرونی عادت کنن.شرایط جنگیه
ایکاش یک ماه حقوقت عقب میفتاد ببینم بازم همین حرفو میزدی خانم مجری
Anonymous
منفی اشتباه شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آمریکای جنایتکار یه کشتی ایرانی دیگه رو توقیف کرده ،
عزیزان دستتون هنوز رو‌ ماشه هستش ؟!
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ بعد از تیر اندازی با یک لحن فلسفی(به تعبیر العربیه) گفت که همیشه تاثیر گذار ترین افراد مورد حمله قرار می گیرند! این مانور سیاسی من به این فکر وا داشت که در سیاست، همه چیز تبدیل به امتیازگیری، برگ برنده، اهرم سازی و فرصت سازی برای بهره برداری سیاسی تبدیل می شود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
محسن چاوشی از یه تسلیت برای جاویدنامان دریغ کرد حالا را به را داره ترک میده بیرون نون به نرخ روز خور که میگن اینو وامثال شمساییه
Anonymous
شمسایی اعتقادشه و همیشه یه طرف بوده ولی چاوشی صبر میکنه ببینه کجا سود بیشتری خوابیده بعد تصمیم میگیره
شبح
خیلیا رو تو این دوران شناختیم
کوروش
مگه خودش نگفت من وسطم! 😐🤔
Anonymous
وطنی ترین خواننده خدا حفظش کنه
بی بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تعطیلی 60 روزه بورس سهام اگر نشانه پیروزی قاطع ما وشکست امپریالیسم نیست پس چیه؟!
Anonymous
بورس تو ایران شوخیه! بی خیال شو!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دلار و طلا کاهشی مخصوصا طلا
ولی متاسفانه قیمت ماشین داره با دلار 300 هزاری یا 400 معامله میشه
من اون نیستم
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل 🤌
سود ماشین مستقیم تو جیبشه
سود طلا و دلار تو نوسانش
Abraham
اقتصاد و سیاست در ج ا بستگی به کینه و بعض دارد!! اصول جهانی در آن دخیل نیست!!
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ اعلام کردند که بیش از ۳۰ میلیون نفر در حمایت از جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند. آیا آن آمار اعتنای کسی را برانگیخت؟ آمار ۳۰ میلیون جانفدا هم از جنس همان آمار است. فقط این بار یک لایه اضافی هم دارد: نام پویش غصبی است.
آنها که تمام این سالها شهادت‌طلبی را ترویج کردند به یکباره از جاویدنامانی که فریاد زدند نه...نه...جانم فدای ایران، و به راستی جانفدای ایران شدند احساس خطر کردند. پس شهادت و جهاد و کلمات اسلامی را به یکباره کنار گذاشتند تا جانفدایان حقیقی میهن را به حاشیه ببرند. اما در کار خود کامیاب نمیشوند.
راه در جهان یکی‌ست و آن راه راستی‌ست.
ناشناس
دوست گرامی! شعار جانم فدای ایران باید در عمل باشه، مثل مدافعان دلاور نیروهای مسلح،اینکه به کشورت حمله کننو بی خیال بشی کجاش جانم بفدای میهن هست
Anonymous
جانفدای ثبت نامی!!!
Anonymous
ببخشید دستم خورد رو منفی🥲
داکتر کوپر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه سوال! این کشتیا که توی محدوده محاصره رفت و آمد میکنن پیش خودشون چی فکر میکنن؟ یعنی میگن بریم شاید مارو ندیدن تونستیم شانسکی رد شیم ؟ یا مثلا یه شیتیل بدیم ردمون کنن؟ خب اونا که میدونن توقیف میشن اصلا چرا راه میفتن ؟!
بازرس ژاور
از روش‌هایی که این سال‌ها جواب داده استفاده می کنند مثل استفاده از نام و پرچم سایر کشورها و ...
ولی خوب ... اینبار جواب نداده
Anonymous
شایدم یسری تاکنیک های ناشناخته دارن !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من میخوام بدون اینکه بازداشت بشم، کشته بشم، متهم به اغتشاش شم اعتراض کنم به قطعی اینترنت، وضعیت اقتصادی
راهی گذاشتید برای من و امثال من؟؟؟؟
Anonymous
کامنت گذاشتن توی آفتاب مگر چشه این یکی از راه‌های اعتراض پیش پای تو است خیلی هم راحت و بی دردسرهزینه اش فقط کمی مصرف اینترنت است.
Anonymous
شرمنده راهی نداره یکیشو باید بشی
Anonymous
ناشناس اول ، عیبش اینه که به گوش اونایی که باید برسه ، نمیرسه
ناشنااس دوم حرف حساب جواب نداره!
Anonymous
منم همینو می خوام. کشته نشم. بازداشت نشم و بگم چرا برادران و خواهران من رو کشتین؟ چرا جوانی ما را بر باد دادید؟؟؟ چرا؟؟ و چرا؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تبریک بابت پیروزی جدیدتون! گذاشتن شماها خودتونو برسونید به محل مذاکره بعد خودشون نیومدن ☺️
من اون نیستم
خوشحال بودن ترامپ گفته منم میام 😆
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چقدر بعضی حکومتهای حقیر هستند ج ا به عمان دهها بار تو این ۵۰ روز حمله کرد حقیرانه و بزدلانه به عراقچی خوش آمد گفته
Anonymous
مهمان دوستی حقارت نیست اگر مهمان دشمنت باشد
عمان همیشه نماد صلح و دوستی در جهان است
Anonymous
عمان از تحریمهای ایران سود میبره اونجا یکی از محلهای پولشویی هست هیچ گربه ای واسه رضای خدا موش نمیگیره
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ ترامپ :

ما این کشور را تغییر داده‌ایم و افراد زیادی هستند که از این موضوع خوشحال نیستند
ناشناس
یعنی الان ما کشور جدیدی هستیم!! ...
Anonymous
از جمله ۹۰ ملیونی که گرفتار جلیلی و پایداری ها و صدا وسیما شدن. اسیر شدیم به مولا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نظرم خطاب ب عکسیه که گذاشتی
نسل ۵۷ رو ....
Anonymous
منم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این ضارب کالیفرنیایی اگه الان تو جمهوری اسلامی همچین کاری کرده بود تا حالا شیش دفعه اعدامش کرده بودن!
...
غیر قابل نشر
قطعا یه نفرم هست که از کشور خراب شده خودش در رفته رفته اونجارا مثل ویرانه ای کند که ازش فرار کرده !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دیروز کامنتی درج شده اینجا که از (گاراژ تدینی) نقل شده بود.دوستانی که دسترسی دارید بگید مگه کانال تلگرام اقای تدینی فعاله این روزا؟؟
Anonymous
یا کانفیگ می‌خرن
یا سیم سفید دارن
یا اینترنت پرو
Anonymous
با کانفیگ رایگان میشه متن رو به راحتی ارسال کرد. حجمی نمیگیره. من خودم با کانفیگهای رایگان دوسه روز یه بار وصل میشم دو دقیقه وصل میشم فوری قطع میشه. سر جمع ۱۰ دقیقه میشه . متن‌های کانالها رو میشه خوند یا پیام فرستاد
Anonymous
بله فعاله در تلگرام.
همونطوری که ما وصل میشیم
خیلیای دیگه هم همونطور وصل میشن

هرکی وصله لزوما نت سفید و پرو نداره.
دکتر گالیور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با قطع اینترنت تنها منبع درآمد و سرگرمی قشر ضعیف جامعه را از ریشه زدین
بترسید از خشم هایی که در دل مردم میکارین
خودم سه ماه بدون یک ریال درآمد که پس اندازیم نداشتم با این قیمت ها رسما دیگه دارم برای بقا تلاش میکنم
علی
تو این دو ماه یک نفر مجرد هستم سی ملیون خرج کردم روزی یک قهوه بیسکویت پاکت سیگار و یک وعده یا فلافل یا مینی پیتزا خوردم شام،ناهار خانه خوردم و پولش جدا،هیچ خریدی هم نکردم برنج روغن چیزی،آنوقت یک خانواده چطور با بیست ملیون زندگی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به ترامپ تیر اندازی شده اینجا دوباره گوگل قطع شده
ناشناس
سلام مال من وصله
اپراتور همراه اول
Anonymous
وصله
Anonymous
قطع نشده
چون هنوز به طور کامل وصل نشده و اختلال داره بعضا میاره بعضا نمیاره
چند دقیقه بعد امتحان کنید میاره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان بالاخره این اینترنت وصل می‌شه اولین کارتون بعد از اتصال، حذف کانالهای خبرگزاری‌های باشه که این مدت بدون دیدن زجر مردم در تلگرام فعال بودند ، اگر در ایکس یا اینستا فعال هستید کسایی که این مدت فعال بودند و پستهای گل و بلبل می‌گذاشتند رو بلاک ریپورت کنید .
Anonymous
آفرین خبرگزاری ضد اینترنت ف در این مدت بیش از 17 هزار پست در تلگرام منتشر کرده و تاکنون یک خبر هم درباره قطعی اینترنت کار نکرده! سایت منتسب ژنرال رضایی هم از موافقان خفقان اینترنت از فعال ترین های تلگرام در این مدت بوده
Anonymous
همه حذف خدایی هستن با اون تیترهای چرند و چاخان هاشون
باز افتاب خدایی تافته جدابافته ست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از مسئولین تقاضامندم که لطفا اینترانت و برقم قطع کنن تا این سم تکنولوژی بدنمون خارج بشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آدم از ۱۰-۱۲ متری خودش رو پرت کنه پایین، راحت میشه یا به مصیبت‌هاش اضافه میشه؟
یه آدم معمولی
شانست بد باشه اضافه میشه...
دووم بیار هموطن❤️
Anonymous
ممکنه دچار جراحات شدید از جمله آسیب نخاعی بشی و در این وضعیت گل و بلبل تا همیشه روی دست خانواده بمونی!
بیش از پیش مراقب خودتون باشید که خرج درمان بالا ست؛ نخ دندون هم فراموش نشه.
وارتان
نه تنها به مصیبتهای خودت اضافه میشه بلکه به بدبختی های اطرافیانت هم اضافه میشه. نکن اینکارو رفیق!
Anonymous
لطفا به این چیزا فکر نکن فلج میشی
Anonymous
يه ذره به وجود خودت و اراده ت اعتماد كن و پيش برو همه مون مجبوريم و به حلو پيش ميريم، قطعا
اين وسىوسه به ذهن همه مون مياد
در مورد سوالت هم يهو ديدى فقط از دست و پا ميفتى و سربار خانواده ت...
Anonymous
شانس من بدبخته میفتم قطع نخاع میشم ولی تموم نمیشه برم!
بهمن
جستجوی مرگ جستجوی هیچ است. جستجوی هیچ عاقلانه نیست. مبارز باش و برای زندگی بجنگ.
Anonymous
ادم معمولا نمی‌میره ولی به مصیبتی میوفته که یادش می‌ره چرا می‌خواست خودش رو بکشه.
ولی تحمل کن.
Anonymous
من بازمانده ی خودشکی عزیزی هستم. نکن...این زخم با من و همه ی بازماندگان خودکشی تا اخر زندگیمون میمونه. شاید الان یه جوریه شرایطت، نتونی به اطرافیانت اهمیت بدی، اما اگر یک درصد روزنه ای هست، نبندش. بهشون فکر کن
Anonymous
نه داداش ،راحت که نمیشی هیچ
احتمالا ستون فقراتت و لگن و پاهات خورد شه
یه هزینه دو میلیاردی بیافته گردنت
بعلاوه ی هزینه امبولانس و گزارش پلیس و
منت خانواده و کلی نگاه بد بهت...
اعتبار خودتو خراب نکن
منم از این فکرا زیاد میکنم ولی سریع پامیشم
میرم دوش میگیرم یا میرم خیابون راه میرم
خواهر من پارسال عید انجام داد ناموفق بود
ولی ۶ ماه دوندگی داشتیم براش
هنوزم نه ما اون ادمای قبل شدیم نه خودش
سام
باید یک مقدار دیگه صبر کنیم
این روزگار سیاه هم میگزره هم وطن خسته.
حیف نیست در روز آزادی ایران نباشیم؟!
Anonymous
... رو لعنت کن برو بیرون یک هوایی به کلت بخوره هموطن گرامی بعدش بیا باهم دست به دست هم بدیم و یک روز خوب برای مملکتمون بسازیم، چون یک روز خوب خودش پا نداره که بیاد.
ما باید باهم یک روز خوب رو بسازیم تا از اون به بعد یک زندگی انسانی و معقول داشته باشیم مثل خیلی از جاهای منطقه و دنیا
Anonymous
نه تنها به عنوان یک هم میهن بلکه به عنوان یک برادر بهت میگم، اینکار رو نکن عزیزم خواهش میکنم 🫂
ناشناس
به خدا پناه ببر و بر او توکل کن
همساده
خواهر یا برادر عزیز، من به شخصه کسی که میخواد خودکشی کنه رو لعنت میفرستم چون تو ترافیکش افتادم و تا چند روز حالم بد بود از دیدن صحنش، راه حل همه مشکلات خودکشی نیست!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترور ترامپ مهم نیست، بیایید مشروب‌ها را ببریم

🔸️ در تصاویر بدست آمده از محل ضیافت شام ترامپ با خبرنگاران، عده‌ای از خبرنگاران آمریکایی، بردن شیشه‌های مشروبات الکلی را مهم‌تر از رویداد برای رییس جمهور آمریکا تشخیص دادند!!!
این آمریکاییها کلا ژن دزدی و غارت دارند!!
Anonymous
بنظرتدسرمایه بانک آینده صادرات چای دبش و ..‌..... ببریم بهتره یا شیشه مشروب ....کدومش?
Anonymous
خبرنگارای س ان ان، نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال و... بودن
یه مشت فیک نیوز
مهدی
آمریکایی ها هر اخلاق بدی داشته باشن ، حداقل دزد و دروغگو نیستن
Anonymous
اینم به پیروزی های خودتون اضافه کنید
مهدی
شراب های گرون قیمت بوده که بردن نه عرق سگی
Anonymous
بله درسته چپ ها هیچوقت درست نمیشن
Anonymous
با یه جرقه ی کوچک هم ممکنه باعث آتش‌سوزی بشه و خطرناکه! یعنی فقط ذهن یه ایرانی میتونه مثل شما تحلیل کنه!
ننه قمر
من عاشق شامپاین هستم دوست عزیز من سیم سفید یا پرو نداریم فیلمو ببینم بین شیشه های مشروب شامپاین هم بود🤤
غیر قابل نشر
در دنیایی که دیپلمات خودکار بدزدد خبر نگار مشروب بدزدد چیزی نیست !!!
Anonymous
در پاسخ به مهدی ۱۲:۲۷
پس نفت کشورها رو کی مدزده و میبوسه؟
Anonymous
احتمالا خبرنگارهای دمکرات بودن دوستان اوباما و بایدن!
Anonymous
رئیس جمهورشون نفت ونزوئلا و کشتی ایرانی ها را می دزده خبرنگارهاشون شراب ضیافت رییس جمهورشون!
Anonymous
انقدر حماقت دیدیم، دیگه خندمونم نمیگیره.
الفارسیع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
رسانه‌های ایران گزارش دادند از شب گذشته تاکنون سه زمین‌لرزه با بزرگی بیش از ۳ استان بوشهر را لرزانده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
همه بیکار بی پول
بعد اجناس روز به روز گرون تر میشن
Anonymous
بهش میگن بیماری هلندی، مخصوص کشورهاییه که اقتصادشون در حال فروپاشیه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ساعت ۱۱:۴۰ صدای انفجار شرق تهران
Anonymous
ما هم همگی شنیدیم گویا اگه یه دونه باشه انفجار وجنگ مخسوب نمیشه
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آفتاب کامنتت رو در مورد اینترنت طبقاتی دیدم
دمت گرم
سید عباس فرشباف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
درود بر هموطنان عزیزم. چند روز پیش کامنتی در مورد سهل انگاری پزشکان وسرطان نوشتم.بعضی ها خواهان اطلاعات بیشتر شدند.ادمین منتشر نکرد.الان مقاله در سایت انصاف ،ستون زندگی با عنوان غربالگری روده منتشر شده.توصیه میکنم حتما ببینید.

https://ensafnews.com/643677
ناشناس
سهل انگاری ؟
من پزشک چندین بار تاکید میکنم برو خانه بهداشت خودت تست فیت رایگان رو انجام بده و برام بیار . خود مریض نمیره خانه بهداشت
چرا؟ چون فکر میکنه چون رایگانه پس تست مسخره ای هست... در صورتی که من که خودم پزشکم برای پدرم قبل کولونسکوپی تست فیت انجام دادم..
کاش یکم به مردم هم رجوع کنید و تقصیر رو گردن ما پزشکا نندازین!
سید عباس فرشباف
درود. دوست عزیز پزشک با شرفم .منظورم کل جامعه پزشکی نیست. پزشکان با شرف داریم پزشکان .... هم داریم.متاسفانه مردان کم به مرکز بهداشت مراجعه میکنند.حالا ازاد هم بروند قیمتی ندارد.دوست خوب من
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
متشکرم از سایت آفتاب نیوز ک اطلاع رسانی دقیقی برعکس بقیه خبرگزاری ها داره و امیدوارم همیشه همین روند ادامه دار باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مذاکره کیلو چنده! فقط باید بجنگیم بزنیم نابودشون کنیم ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سی میلیون ریال
Anonymous
عالی بود 👌
حبس کشیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شش ماه حبس بودم بخاطر بدهی. یه هفته است آزاد شدم. همه چی دو برابر شده. من موندم و بی پولی و انتظارات زن و بچه
Anonymous
شرایط جوریه که حتی منم که زن و بچه ندارم شرمنده زن و بچمم چه برسه شما.
البته هممون زندانی هستیم فقط در بند عمومی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان بچه های این سایت خیلی زحمت میکشن، مخصوصا که با توجه به محدودیت ها نظرات رو درج میکنن، ...
غیر قابل نشر
دستشون درد نکند ولی اینجوریام که میگی نیست .یکسری غزیز دردانه هستند که هر کامنتشون منتشر میشه اما کامنت اگه یکم دز محتواییش بالا بره کامنت وکامنت گذار ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حضرات تخصص ویژه ای در "با تفاوت" کردن "بی تفاوت ها" دارند...

"اینترنت"
Anonymous
گرانی بهترین راهکار برای خروج از بی تفاوتی است البته اونها بی تفاوت نیستندجهل ،ناامیدی و بی غیرتی عامل بی تفاوتی است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این یارو امجد یوسف رو از قیافش تو ویدیو قتل عام شناسایی کردن پس میشه فهمید چرا دشمن متخاصم به ماسک پوشیدن علاقه داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بیکارم.پول هیچی ندارم.چکار کنم.افتاب منتشر کن
Anonymous
همه همینن
Anonymous
داداش منم شاغلم اما با روزی 800هزار تومن درآمد عملا بدبختم فرق خاصی نداریم!
Anonymous
اینقدر پول بی ارزش شده که داشتن و نداشتنش تفاوت چندانی نداره روزی یک تخم مرغ خوردن که نشد زندگی
A
کمی صبر کن و دووم بیار با هم باید درستش کنیم تنهایی نمیشه تاکید میکنم باهم
غیر قابل نشر
فقط اعتراض نکن هر کار دیگه ای کردی مهم نیست برا حکام !!
Anonymous
فقط اونی که نوشته دووم بیار دقیقا از جنس مسعولینه بابا طرف میگه بیکارم و بی‌پول یعنی امروز فرداس یا یه بلایی سرش بیاد از گشنگی یا خودش یه بلایی سرش بیاره بعد یارو نوشته دووم بیار ، رفیق مگه گفت شکست عشقی خوردم یا حس کوفتگی بدن دارم؟ یارو رسیده به لب مرز مردی کمکش کن بگو بیا بهت کار بدم دووم بیار چیه؟ البته حق داری وقتی یکی میگه پول ندارم شما دارها فکر میکنید ده میلیارد نداره و منظورش از ندارم مثلا حدقل یکی دو میلیارد رو دارم هست ، نه عزیز وقتی کسی میگه ندارم یعنی صفر صفر صفر میفهمی؟
Anonymous
اگر تهرانی که کار روزمزد هست اگر شهرستانی هم که الان فصل کارهای کشاورزی سم پاشی وهرس و..هست. بدترین شرایط کاری گفتم .کار عار نیست مخصوصا تواین شرایط
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بسه دیگه بابا، اینترنت نصف و نیمتون همیشه قطعه، از اقتصاد که هیچی ح.. نیست. جوونا نا امید، خسته، داغون. محیط زیستتون، هواتون، همه چی نابوود. روابططون با دنیام که دیگه ....همه جا رانت همه جاااا، خودتون خجالت نمیکشید. جای پزشکیان هم جلیلیو بزارید کامل بشید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یکی از محسن چاووشی بپرسه نظری نداره درباره اعدام ها؟ نمیخواد یه ترانه بخونه در واجب بودن اعدام؟!
Anonymous
ایشون باخته، بد هم باخته!
آریا استارک
محسن چاووشی تموم شده دوست من
Anonymous
خواننده محبوب وطنی. در پناه حق نامدار باشی.
چرا جای گرگ و گله را عوض می کنید؟!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ای کاش در سوءقصد به ترامپ، او کشته می شد و تکلیف ماهم یکسره می شد.
همه دنیا را گذاشته سرکار با این بازی موش و گربه ای که راه انداخته. الان هم این بلاتکلیفی ادامه داره تا بعداز جام جهانی! فقط ما مردم بیچاره شدیم
خدا لعنتت کنه ترامپ قمارباز
Anonymous
خودتون خسته نشدید از بس مرگ و لعنت فرستادید؟
Anonymous
الان اون نباشه همه چی گل و بلبله نه؟
نامنویس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فعلا هر 24 ساعت یک گروگان.....
به شرط ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 العربیه انگلیسی: "امید ها به یک گشایش دیپلماتیک در جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران فروکش کرده است. گفت و گو ها معطوف به پایان دادن به درگیری دو ماهه می باشد ولی ایران و آمریکا تمایل اندکی برای انعطاف نشان داده اند".
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تهرانپارس یه دونه تک انفجار شنیدم
11:41
بده برع
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
...خاموشی اینترنت در ایران به پنجاه‌وهشتمین روز متوالی رسیده و در نهمین هفته، از مرز ۱۳۶۸ ساعت گذشته است. این نهاد ناظر بر اینترنت افزود این محدودیت همچنان ادامه دارد و مانع گزارش‌دهی و مستندسازی مستقل در سراسر کشور شده است

آفتاب 🥰
بوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آرایش عجیب ناوگان دریایی آمریکا در خاورمیانه،نشان دهنده ی این است که جنگ جدیدی در راه است!!!
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🙏🏽🙏🏽🙏🏽
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من و حاج حسین پس از بیست سال فحش و فحش کشی یه جا با هم توافق داریم
جنگ جنگ تا نابودی دشمن ملت ایران
یه جای کوچیکش هم اختلاف داریم
ملت من ۹۰ میلیون نفر هستند ملت اون ۹۰۰۰۰ نفر
Anonymous
خوب نوشتی ولی وقتی ادم به اسمت نگاه میکنه ،با خودش میگه شاید ....
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت چیشده پس!!!
محسنyam
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
همش میگن صبح رو پرانرژی شروع کنین

توقیف یک کشتی تجاری ایران
اعدام عامر رامش
سفرهای تکراری به عمان و..


پر انرژی شدم آخیش...
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با قطعی اینترنت حتی قشر خاکستری هم خشمگین کردید.
اگر اینترنت بود شاید با بازی رسانه ای میشد اونارو به سمت خودتون بکشید ولی خودتون اونارو دورتر کردید.
به قول یکی پیدا کن پرتقال فروش داستان رو.
Anonymous
به قشری که این وضعیت رو دیده و هنوز مردده کدوم سمت وایسه نباید امید داشت سر سوزنی!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تشکر آفتاب
کنار ما هستی
کنار مردم 🫶
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان کدوم قشر اینترنت پرو رو قبول کردن؟؟؟



بجز خبرگذاری ها ک گویا از ابتدای جنگ شامل میشدن
Anonymous
من مدیر عامل شرکت دانش بنیان هستم . اس ام اس اومد که برای اینترنت پرو تایید شدید ، ولی فعال نکردم .
Anonymous
اسمش رو بذارن اینترنت پولی، چون دقیقا همینه، هر کی پول بده می تونه داشته باشه. من پولشم دارم ولی نمی خرم.
Anonymous
طبق معمول، هیأت علمی ها. برای درنوردیدن مرزهای دانش!
Anonymous
اساتید دانشگاه و افراد دارای کارت بازرگانی می دونم که قبول کردن
ناشناس
هر کس کد نظام پزشکی داره.
Anonymous
هیات علمی و پزشکان را دادن ولی پزشکان استقبال نکردن مگه میشه شاهد خلاص کردن بچه های مردم باشی و اینترنت خونی بخواهی
Anonymous
ولی دمشون گرم به اساتید دانشگاه آزاد ندادن اونا استاد نیستن که نود درصدشون دوکون مدرک فروشی هستن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باید برای امنیت در آمریکا یه طرحی پیاده بشه!
من یه پیشنهاد برای ترامپ دارم
باید اینترنت کل آمریکا رو قطع بکنی ترامپ، بعدش خودت با سیمکارت سفید توئیت بزنی و بگی من خوبم
به وزیر فناوری و ارتباطات خودت هم بگو طرح اینترنت سوپر پرو پلاس رو با قیمت ۱ گیگ ۱۰۰ دلار راه اندازی کنه

اینطوری به طور کامل امنیت تون برقرار میشه
تازه، مقامات تونم ترور نمیشن
عقل ندارین که الکی اسمتون رو گذاشتن ابرقدرت دنیا
وگرنه باید برای امنیت عوض ساختن اف ۳۵، اینترنت ملی راه مینداختین.

آفتاب برسون دست ترامپ تا بدونه این طرح فوق العاده‌س!
Anonymous
... چرا استراتژی امنیت صد در صد رو به ترامپ لو دادی
Anonymous
اگه این استراتژی برسه به دستشون دیگه حتما شکست میخوریم آفتاب خواهشا پاکش کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بعضی از دوستان میگن مملکت رضا و رضا شاه میخواد باید بهتون بگم این مملکت رضا داره شاه هم داره امام رضا (ع) شاه ایران و ایرانی است
یاوه گو📢
پادشاهی همچنان موروثی است
Anonymous
اعتقادت رو برای خودت نگه دار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فیلم دستگیری امجد یوسف مزدور بشار اسد جنایتکار ولقعا لذتبخش هست به خاطر اجرای عدالت
Anonymous
واقعا لذتبخش بود
Anonymous
ظلم پایدار نمی مونه. فقط فرقش اینه که هرچی دیرتر سقوط کند تعداد ظالمین، کسانی که ظالم را به ظلم تشویق می کنند و تعداد همدستها بیشتر می شه و لذا مچازات سنگین و بیشتره.
Anonymous
اون که واسه دو روز پیشه. چرا هی کامنتا رو پر کردین از این اسم؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خودتون گردنه گیری دریایی رو شروع کردید ولی حالا میبینیم که دودش داره به چشم خودتون میره! اینجاست که میگن دست بالای دست بسیار است
Anonymous
از مکافات عمل غافل مشو
گندم از گندم بروید، جو ز جو!
Anonymous
فکر کردن امریکا هم مثل مردم ایران بی دفاعه که هرجور زوری بخوان بگن و‌همه چی رو هروقت بخوان قطع کنن
Anonymous
داریم عذاب میکشیما ولی دلم خنک میشه که به اینا زور میگه و ...🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کامنت ساعت 10:26 مشاهده کنید؛ آفتاب نیوز در پاسخ به کامنت گفته که از اینترنت طبقاتی استفاده نمی کند. تصمیم شرافتمندانه ای بود. اگر واقعا پاسخ تیم شما بوده؛ این کامنت من پخش کنید.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بالارفتن قیمت بنزین در امریکا شکست بزرگی هست



اما بالارفتن قیمت هرچیزی در ایران طبیعیه و نتیجه ی جنگ هست

مردم ایران ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این سومین بار بود ترامپ جون سالم بدر برد.
واقعا آدم خوش شانسیه!
پیام
میگن کار ای آن بوده ولی...پول زیاد خرج می‌کنه نازی مذهبی حاکم شده بر ایران شاید و پاسخ هم خواهد گرفت حکومت ایران
Anonymous
جالبه هربار نزدیک انتخابات اونجا همچین اتفاقی میفته
Anonymous
دعا پشت سرشه
Anonymous
الکیه
Anonymous
اینا بازی‌های خودشن
Anonymous
طرف یک عمر show business و تجارت کارهای نمایشی مثل کشتی کج اداره میکرده که همش ساختگیه. اینم از ایده های خودشه که تیر ساچمه ای هوا کنن به گوشش مثلا کچاپ بزنند.
Anonymous
دست بردارین از تئوری توطئه. یارو مجروح شده داره میمیره. کجاش الکیه.
همه میدونن ترامپ تو آمریکا دشمن زیاد داره.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انقدر کشتی توقیف کنید تا توقیفدان تان پاره شود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تو یکی از کامنتا قشنگ بیان کرد که اینا مثل سایت جانفداشون، ۴۰ کیلو اورانیوم‌ رو برای پُز دادن ۴۰۰‌کیلو‌ گفتن. حالا موندن‌ توی گِل و یه ملت رو اسیر جهلشون کردن. من بعید نمیدونم. چه بسا ۴۰ کیلو اورانیوم هم نداشته باشن و کمتر باشه.
Anonymous
400کیلو نیست 10تن
یاوه گو📢
دوربین‌های آژانس پایش کردند داره
Anonymous
آره سازمان ملل هم هویج رو به جا اورانیوم اشتباه گرفته بود تو بازرسی هاش
Anonymous
آژانس دیدش بررسیش کرده مگه کشکه
Anonymous
این عدد از طرف آژانس اعلام شده
Anonymous
اون ۱۰ تن، ۲۰ درصد هستن.
اون ۴۰۰ کیلو، ۶۵ درصد هستن.
با هم فرق دارن
بازرس ژاور
مواد رادیواکتیو زیر نظر بازرسان سازمان جهانی انرژی اتمی هست.
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خدایا اگه هستی ما دیگه بسمونه این همه مصیبت، هر روز با شنیدن خبر اعدام فرزندان این سرزمین بیدار میشیم.😔
خدایا بسمونه دیگه
Anonymous
و اگر نیستی چی؟ بقیه شو نگفتی
پیرو شیعه علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دونفر از دوستان منتقد کامنت من در رابطه با قیمت ملک بودند در منتطقه ۵ ، خدمت آن عزیزان عرض می کنم پسرخاله من قصد خرید ملکی در شمال تهران داشت ، قبل از جنگ داشت می رفت پای میز معامله برای خرید ،جنگ شد و معامله شون به هم خورد . الان رفته همون ملک را بخرد ۳۰ درصد طرف گرانتر کرده و به پسرخاله من نفروخت
Anonymous
منطقا باید ارزونتر بشه. چرا گرونتر شده ؟!
Anonymous
ناشناس جان
چون در ایران هیچ چیز منطقی نیست، بلکه دستوری است!
پیرو شیعه علوی
دوست عزیز ناشناس
چرایی گران شدن ملک در شرایط فعلی را دوستان در زیر کامنتی ، فکر کنم کامنت دوست عزیز “ جاوید” توضیح دادند . توضیحات خیلی خوبی بود
Anonymous
ملک گرونتر شده چون مثل ماشین و جدیداً گوشی، جنبه حفظ سرمایه هم در کنار کاربردش داره
Anonymous
دوست ناشناس
کجای این مملکت منطق دیدی که توی قیمت ملک منطق داشته باشیم.
هیچ چیرمان به آدمیزاد نرفته! بعضی خوب و بعضی هم بد است.
Anonymous
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبرآنلاین:
اینترنت پرو طبقات پایین جامعه را تا ابد در فقر فرو میبرد
این پدیده که در ادبیات فنی و رسانه‌ای با عناوینی همچون «خطوط سفید»، «اینترنت باز»، «اینترنت فناوران» و در آخرین نسخه خود تحت عنوان تجاری «اینترنت پرو» شناخته می‌شود، عملاً جامعه ایران را به دو طبقه متمایز تقسیم کرده است: «اشرافیت دیجیتال» که از مسیرهای بدون فیلتر و پرسرعت برای تجارت، آموزش و ارتباطات بهره می‌برند، و «رعایای دیجیتال» که در حصار فیلترینگ شدید، سرعت‌های دستوری و هزینه‌های گزاف بازار سیاه فیلترشکن محصور شده‌اند.

یکی از هولناک‌ترین پیامدهای اقتصادی اینترنت طبقاتی، تحمیل هزینه‌های گزاف به سبد معیشت خانوارهاست. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که بازار فیلترشکن در فروردین ۱۴۰۵ با جهشی ۲۰۰۰ درصدی مواجه شده است. این افزایش قیمت نه یک تورم عادی، بلکه یک «قرنطینه دیجیتال اقتصادی» است که حق دسترسی به اطلاعات را مستقیماً به توان مالی افراد گره می‌زند.

این داده‌ها نشان می‌دهند که لایه‌های ضعیف جامعه برای حفظ ارتباطات اولیه خود یا انجام فعالیت‌های آموزشی فرزندانشان، ناچارند از هزینه‌های حیاتی مانند تغذیه و سلامت بکاهند. این فرآیند، عملاً نوعی «مالیات پنهان و ناعادلانه» است که از محروم‌ترین اقشار دریافت و به جیب فروشندگان غیررسمی فیلترشکن سرازیر می‌شود.
خلق طبقات نوین اجتماعی
اینترنت طبقاتی، جامعه ایران را از منظر برخورداری از فرصت‌ها به دو بخش تقسیم کرده است. «طبقه برتر دیجیتال» شامل مدیران ارشد، اساتید دانشگاه‌های طراز اول، خبرنگاران مورد تایید و شرکت‌های متصل به رانت است که در «باند پرسرعت و آزاد» شناورند. در مقابل، «طبقه محروم دیجیتال» شامل دانش‌آموزان مناطق دورافتاده، کارگران، فریلنسرهای نوپا و عموم مردمی است که در «باند محدود و کند» محصور شده‌اند. این تفاوت، نه تنها یک مسئله فنی، بلکه یک «توهین ساختاری» به کرامت انسانی میلیون‌ها شهروند است که به عنوان موجوداتی فاقد صلاحیت برای دسترسی به اطلاعات آزاد شناخته شده‌اند.

این یک بخش از مقاله امروز خبرآنلاین، دیگه اینو ما نمیگیم داده های خودتونه
اینترنت فراتر از یک امتیازه، یک حق و مطالبه است و در شرایط فعلی حتی ابزاری برای بقا

این اینترنت رو وصل کنید، وصل کنید
روز هزارم قطعی هم باسه فریاد میزنیم باید اینترنت بدون محدودیت برای همه باشه
Anonymous
خبر آنلاین چطور شده همچین مقاله ای کار کرده. چه جسارتها!!!!
Anonymous
بله عزیزان هرآنچه که در سال 57به حکومت قبل نصبت دادن حالا خودشان آنها رو با دودست ودوچشم باز انجام دادن
بین کسی که درباطن خادم ودلسوز مردم باشه وراه امام حسين رو در پیش بگیره تا ظاهر سخنگو خودرو دلسوز خادم مردم ورراه امام حسین فاصله کمی هست
اولی برای مردم وخوشحالی امام حسین قدم برمیداره
دومی پول وجیب خودش وحفظ قدرتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به حرف های نا امید کننده توجه نکنید ، این حرفا رو سال ها میزدن
Anonymous
شما یک دلیل بیار که باور نکنیم. یک چشم انداز واقعی نشون بده و نه رویا فروشی.
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یعنی بعد از ۳ اقدام به ترور نافرجام باید به ترامپ بگیم شهید زنده!!
مش قربون
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بازی همستر یادش بخیر ،امتیازی که میداد از الگوریتم افزایش تعداد نفر این سایت کندتر بود!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ولی در عوض هر اعدام تعدادی افغانی طرفدار به دنیا میاد
جاوید شاهنامه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برا کسانی که دنبال فیلم هستن فیلم عدی پسر صدام پیشنهاد میدم ببینن دقیقا امروز ایران
The devils double
Anonymous
چه ربطی به جنگ و ایران داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امریکا شکثت خورد چون نه تنها نتونست حتی یه سرباز ایرانیو بزنه بلکه حتی نتونست از یه مایلی اسمان ایران عبور کنه .
Anonymous
دیگه روزای آخر داشت کوه و بیابون میزد از بس هدف شاخصی نمونده بود برای اسکادران هاش
شاپور( اسم بعدی ام بعد از رفتن عده ای)
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ آبرو نذاشته برا ...!
همین آقایونی که میگن مذاکره نمی کنیم ترامپ میگه بعد از ده دقیقه از عدم پذیرش شرایط شون دوباره تماس گرفتند!!!
ترامپ فقط یک چیز می خواد" تسلیم بی قید و شرط "
Answer
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سازمان نظام پرستاری طی اطلاعیه ای اعلام کرد اینترنت پرو و این امتیاز ویژه را در حالی که عموم‌ مردم از اینترنت بی بهره هستند نمیپذیرد


درود به شرفتون ای مرهم دردها و یار روزهای سخت
این دیوار ظلم را بشکنید. ای مردم زیر بار ظلم نرید با گرفتن اینترنت پرو در ظلم شریک نشوید. حق هموطن خود راپایمال نکنید.
همراه شو رفیق کین درد مشترک. هرگز جدا جدا درمان نمیشود.
ایستاده پرستاران با شرف را تشویق میکنم.
اگر کسی اینترنت پرو راقبول نکند برای همه به زودی وصل میشود. خواهش میکنم کمی تحمل کنید و برای دو روز زودتر وصل شدن ظلم نکنید و حق الناس به گردن خودتون نذارید.
Anonymous
کاش یکم سازمان نظام پزشکی یاد بگیره که روزی ۵ تا اس ام اس می‌فرسته که چرا ثبت نام نمیکنی .البته وقتی رئیس سازمان دکتر رئیس زاده باشه بیشتر از این هم انتظار نمیره
Anonymous
سازمان نظام پرستاری و نظام پزشکی اگه سرشون خلوت شد بی‌زحمت پیگیر واریز حقوق های فروردین هم باشن ، چون هنوز خبر نیس
Anonymous
افرین
درود به شرفتون
🍀⚘️😍👏👏👏
دوستتون دارم
Anonymous
پرستارها پرچمتون بالاست❤️
Anonymous
حتی از اینکه اس ام اس اینترنت پرو هم برام میاد احساس بدی دارم. هیچ گاه زیر بار این خفت نخواهم رفت.
Anonymous
مدیریت سازمان نظام پزشکی در دوران پزشکیان دقیقا یک نهاد دولتی و حکومتی شده.
Anonymous
نظام پزشکی یکی از ... مردم خبر ندارن. از بیعدالتی و... در دادگاه ها یه چیزایی میدونید،1000 برابرش کنید .... خودش یه امپراطوریه جداست. شکایت های پزشکی رو برررسی میکنه و تا دلتون بخواد بی عدالتی و ظلم...
Anonymous
دمشون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در اوج نا امیدی بسی امید است🌑🌒🌓🌔🌕
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای دیدن نمودار پیروزی، تعداد جان فدای انلاین و تعداد کشتی های که پول پرداخت کردن، به اپلیکیشن جنگ من مراجعه کنید
دانلود, www.JANG MAN.ir
Anonymous
مگه برای دیدن کشتی های که عوارض دادند نباید به سامانه تنگه من مراجعه کنیم؟
Anonymous
سایت انتقام من چرا اصلا آپدیت نمیشه؟
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پرستاران و دانشجویان دانشگاه شریف دست رد به سینه اینترنت پرو زدن.
فقط نصر تهران قبول کرده ، فکر نمی‌کردم قیمت اینا اینقدر ارزون باشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قرارگاه خاتم چندبار هشدار داده اگه محاصره رو تموم نکنن و بازم کشتی توقیف کنن واکنش نشون میده و اقدام میکنه. شد چندتا.
خب قرارگاه خاتم بسم الله !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تموم کنین این جنگ رو
مردم تموم شدن
اینترنت هم قطع طبق روال همیشگی
چی از جون ما می خواین؟؟؟ ؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دقت کردید دیگه هیچ چیز شبیه قبل عادی نمیشه؟؟ نه کارها به روال عادی برگشته نه زندگی ها،،، همه منتظرن،،،،یعنی این باور بوجود اومده که نیاز به تغییر بزرگ هست،،،،اگه ۲ سال پیش کسی حوادث و شرایط امسال رو بهتون میگفت میگفتید امکان نداره، مگه دیوونه ای!!!! خواستم بگم به همین شدت حوادث یک سال دیگه همین موقع عجیب و غریب تغییر میکنه😉به امید روزای خوب و ...امید و اتحادی که تا الان بین مردم هست و دیگه قبول نمیکنن به عقب برگردن و نرمالیزه سازی کنن راز پیروزیه.
ناشناس
واقعا اتحاد بین مردم و نیروهای مدافع کشور بی نظیر است انشالله روزهای بهتری در پیش روست.
بهرام
دو سال که چه عرض کنم دو ماه پیش هم امروز رو باور نداشتیم
Anonymous
منظورش اتحاد مردم با مردم هست بامزه، نه با خیابونی ها😏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تروث سوشال

دستیار پیتر هگست : "جاهایی از غرورتون ترک خورده؟ طبیعی‌ه. اصلاً طراحی‌شده بود اونجا بشکنه!"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا اونی که قصدترور ترامپ رو داشت میخوان ببرن دادگاه؟ فورا اعدامش کنند فورا بدون دادگاه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تصویر واقعا قشنگ
اینجا ایران
😍🤲🏻🌿🙏🏻💝🇮🇷
تلما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آدم یاد سریال حشاشین میفته ، که جانفداهای حسن صباح،چه کارا که نمیکردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سنتکام مدعی توقیف یه نفتکش ایرانی دیگه شده

این چهارمین کشتی ایرانیه که آمریکا توقیف کرده
به این کامنت خیلی دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این کامنت در خبرگزاری فارس بود که در مورد اعزام حجاج به حج نوشته شده و خیلی خنده داره:فوراً به کاخ پادشاهی سعودی موشک بزنید و به مراکز مهم حکومتی سعودی پهپاد شلیک کنید و به حجاج اعزامی اسلحه بدهید😐سفیر عربستان را هم قبل از اعزام حجاج،اعدام صحرایی کنید تا جرأت نکنند غلطی انجام دهند😐ما آمریکا را شکست دادیم و سعودی که چیزی نیست✓✓✓حالا آخرش خیلی جالبه:اگر هر کدام از حجاج نخواست اعزام شود و فرار کرد بُکُشیدش😂
Anonymous
چه اعصاب پولادینی داری میری اون خبرگزاریها و کامنت میخونی
Anonymous
ایکاش اونجام یه ادمین مثل آفتاب نیوز داشت هر...منتشر نمی‌کرد آبرو واسمون نمونده،هر کجای دنیا کامنتای ف.نیوز رو بخونه فکر میکنه همه ایرانیا انقدر....
Anonymous
ما میخندیم ولی امثال این ها پست و مقام میگیرن میخوان همین نقشه های ... رو اجرا کنن که اوضاع کشور اینه
نستوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بمیری به نام و نمانی به ننگ
پس
وعده دیدار ما در خیابان
Anonymous
هرکی بره خیابان جاسوس موساد هست
ناشناس
هستیم ما، هر شب در خیابان و حمایت از مدافعین کشور و انقلاب
Anonymous
اصلا
70 میلیون ایرانی بیایم تو خیابون
همه جاسوس موساد ؟؟؟؟
Anonymous
وفتی مردم برن خیابون این 4 درصدی ها هم می رن خونه هاشون.
گلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک اعدام دیگه😭😭😭
Anonymous
این ب... که دیسلایک دادید دقیقا به چی دیسلایک دادید؟؟؟ اعدامی در کار نبوده ؟ یا گریه نداره ؟یا چی ... ؟ ها؟یا چی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
افتاب ، نمیدونم چرا تایید نمیکنی ، واقعا این چیزی که میخوام بگم ، چیزی هست که قابل تایید نباشه؟صرفا برای اطلاع و مراقبت مردم از پول شون و ضرر نکردن مردم هست

میدونید چرا دلار و طلا ، ارزون شده؟ چون مردم ، سرمایه اندک شون رو طلا و دلار خریدن و الان که بی پولی و بیکار هستند مجبورند بفروشند که اجاره بدن
اما مسیولین کشور و کارمندهای ویژه ، حقوق ریالی می‌گیرند و احتیاجی به فروش طلا ندارند ، بلکه حقوق های فراوان شون رو میخوان بدن دلار و طلا بخرن یا به صورت حواله ای بفرستن خارج از ایران ، پس دلار رو کشیدن پایین و طلا هم باهاش اومد پایین
در مورد گرون شدن خونه هم همینطور هست
به دلیل اینکه اکثر شون میخوان برن ، و خونه هاشون رو میخوان بفروشن ، بنابراین الکی و نمایشی دارن قیمت ها رو بالا میبرن ، در حالیکه اگر برید سایت شیپور و دیوار ، میبینید که قیمت های خونه ها رو ،خیلی پایین میدن ، چون شهر در حال بمباران هست و هیچ ادم عاقلی اپارتمان و خونه نمیخره که با یک بمب بشه بیابون و خرابه
بمباران بعدی خیلی بد تر خواهد بود
Anonymous
با همش موافقم جز اینکه دیوار و شیپور قیمت پایین گذاشتن! خداییش مردم جو گیری داریم مخصوصا منطقه ۵ تهران که از نیاوران گرون تر شده😄
ساده لوح 🥸
با دلار بازی میکنن جیبتو بزنن ، قیمت دلار خیلی بالاتر ازین حرفاست . یه نوسان کنترل شده برا کسب درامد خودشونه .
فوتبالی
واقعا یکی از بهترین تفسیرهایی بود که توی این چند وقت شنیدم
Anonymous
دلیل گرانی ملک به علت رشد قیمت مصالح هست البته که به گفته ی تحلیلگران رکود تورمی شدیدتری رو در بازار ملک شاهد خواهیم بود. رکود تورمی یعنی قیمت ها رشد میکنند اما معاملات بسیار کم و بازار به اصطلاح راکد است.
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کی فکرش رو میکرد یه روز بشیم ملت جنگ زده ایران ! تمومش کنید ... ملت جونشون به لبشون رسیده
Anonymous
جنگ تو ایران و بدبختی مردم
Lord amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
۳.۸۵ میلیون نه ۳۰ میلیون
انتظارم بیشتر از اینا بود
Anonymous
تازه این تعداد سیمکارت از 200میلیون سیمکارت فعال هست!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ظاهراً همه جای دنیا وضعیت فشار اقتصادی و روحی روانی روی معلم ها یکی هست😁
Anonymous
هممون خلیم الحمدالله :)))
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خیلی خلاصه بگم
دکتر سردار خلبان رئیس نماینده به زودی میشه دکتر سردار خلبان رئیسُ نماینده اپوزیسیون و درنهایت میشه السیسی
Anonymous
فکر نکنم! ترمز قالیبافو جوری کشدن که صداش تا رسانه های امریکایی رفت!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مملکت به یدونه هاشمی رفسنجانی نیاز داره تا از این وضعیت دربیایم .
ادامه روند فعلی فقط قحطی و بدبختی بدنبال داره.
بعد درست شدن باید آشتی ملی ایجاد بشه بین همه افراد اعم از آزادی خواه ، سلطنت طلب ، ارزشی ، تندرو ، میانه رو همه در زیر پرچم ایران
Anonymous
مملکت رضا میخواد
Anonymous
براچی باید بین گرگ و گوسفند آشتی باشه
Anonymous
هرگز هرگز هرگز! روزنه نگشا دوست روزنه گشا لطفا!
Anonymous
در همین شرایط افرادی هستند که بتوانند درست عمل کنند/>
اما ساختار را بگونه ای در آوردند/>
آنهم با ژست های انقلابی گری/>
که اگر کسی به مخالفت با این ژست بر خیز پرونده اش می رود در قسمت مخالف با کلیت نظام یا بعدن حصر می شود و ...
Anonymous
اگر دنبال اتحاد ملی هستی پس بپذیر که مملکت به هاشمی رفسنجانی و امثالهم نیاز نداره
Anonymous
دیگه دیره، دیگه دیره
Anonymous
خوب بدیش اینه که بعد از هاشمی احمدی نژاده پس نه ممنون
Anonymous
مملکت فقط رضا میخواد
Anonymous
با رفسنجانی ...اخرش شد اینی که میبینی
Anonymous
باز این ایران برای همه ایرانیان اومد ایندفعه با اکانت ناشناس انقدری که این بنده خدا به هاشمی رفسنجانی علاقه داره فکر کنم خود فائزه است
Anonymous
کشته‌شده‌های دی ماه را زنده کنید آن‌وقت بین ما و شما آشتی برقرار می‌شود.
لیبرال
سلطنت به زباله دان تاریخ افکنده شده
غیر قابل نشر
70درصد بد بختی امروزمون اثرات مدیریت مشعشع ایشونه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فکر کنم عراق و لبنان و میگیره بعد از اونجا با امواج قوی اینتترنت رایگان میده بعد ایرانو میگیره مثل اب خوردن مگه قبلش کاری کنن.
ننه قمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مردم شهید پرور آمریکا من نوعی بخاطر گرانی یه دلاری بنزین از شما عذرخواهی میکنم که این نتیجه تصمیم گیری حاکمان شما می باشد🤑
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مظنون ترور در امریکا مورد اصابت گلوله قرار نگرفت


خوشبحالِ شانسشون

اینجا ما حرف بزنیم مورد اصابت قرار میگیریم چ برسه ب اقدام برای ترور...

ای بختت ایرانی بختت..‌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🚨سازمان نظام پرستاری اینترنت پرو را قبول نکرد
افزودن : (امتیاز ویژه نمیخواهیم)
پایه های یک اتحاد در جامعه اینطوری شکل میگیره
صنف به صنف
Anonymous
درود
Anonymous
واقعا؟؟ 🥺
افتاب تو قبول کردی؟؟؟
آفتاب نیوز

باسلام و احترام


خیر، آفتاب‌نیوز هم تا دسترسی عمومی به اینترنت، از اینترنت طبقاتی استفاده نخواهد کرد. زیرا آن را نوعی تبعیض و بی عدالتی می دانیم.


با تشکر

Anonymous
احسنت به شرافتشون
Anonymous
دم پرستار عزیزمون گرم
پایه های یا جامعه مدنی اینجوری شکل میگیره، با همبستگی جمعی
ایرانی
زنده باد آفتاب!
Anonymous
آقای پزشکیان یعنی تو حتی توان برکناری داماد ج. ل را هم نداری؟ ایشون مدافع سرسخت فیلترینگ و از طراحان اینترنت طبقاتی هست
مجرد چهل و سه ساله
من هم کارم کافی نتی هست بهمون گفتنم برای 50 گیگ 2200 پرداخت کنید تا این لحظه هیچ پولی در بساط ندارم که برای 50 گیگ اینترنت بدم 2200 اگر داشتم میگذاشتم روی کرایه میموندم توی مغازه قبلی
Anonymous
درود به شرفتون بچه های آفتاب، که کنار مردم موندید
قربان علی
دمت گرم آفتاب نیوز
سعید
همه جا که سپاه و صدا وسیما نیست تک خور باشن.
آفرین به سازمان پرستاری
Anonymous
ممنون آفتاب کنار مردمی
کنار ما هستی 🥺
Anonymous
درود بر نظام پرستاری و بر آفتاب.
سامان
ممنون از عملکرد و پاسخگویی سایت فرهیخته آفتاب
Anonymous
اما اتاق بازرگانی نت معمولی گرفته
Anonymous
آخ آفتاب... با این جوابت یه ربع اشک ریختم...
میم
دَمِ سازمان نظام پرستاری و آفتاب نیوز گرم🫂💓👏🏻
Anonymous
امیدواریم بقیه سازمان ها هم همینطور پشت مردم باشن
خدایی با قطعی نت زندگی خیلی ها نابود شد
ناشناس
درود به غیرتت افتاب
ب
👌👌👌👌👌
فلافل اقساطی
آفتاب اگه پاسخ دوم رو شما نوشتید ، اگه واقعا سیم سرخ و اینترنت رانتی نگرفتی درود به شرفت ، همیشه تو قلب ما میمونی ❤️🫂🕊️✌️🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
دهه شصتی
افتابِ بامرام، عاشقتم
امید که به زودی به شادی بتابی
و اخباری پخش کنی که بوی زندگی برای
تمام ایرانیان بده❤🤲
Anonymous
عشقی آفتاب جون. به امید طلوعت در ایران آزاد.
Anonymous
رسانه با شرف=آفتاب
Anonymous
درود خدا بر تمام افرادی که درد دیگران رو درد خودشون می‌دونن
درود بر آفتاب نیوز
پاینده باشید
Anonymous
درود به شرفت، آفتاب
خاف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه فیلم کمدی بود به نام دیکتاتور خیلی خنده دار بود
اما یه نکته داشت
حتی بعد از سقوط دیکتاتور یک زن کمکش کرد برش گردوند به قدرت
اون زن دموکراسی بود و به همه حق میداد
آخرش رفت شد عروس دیکتاتور و براش بچه هم آورد
همه مشکلات ما زمانی شروع شد که به خرافات هم حق حیات دادیم
خرافات باید ریشه کن بشن دوستان
آفتاب جان گاهی فکر میکنم فقط هرچیزی که من میگم رو منتشر نمیکنی فقط گویا با من مشکل داری
Anonymous
چه دید جالبی، دمت گرم
من
سلام
دموکراسی، کم خطرترین نوع حکومت هست.

دموکراسی یعنی حکومت مردم
یعنی خود مردم، کشور رو اداره کنند.
...
پس از این نظر ، دموکراسی، هیچ اشکالی نداره.
Mari
اون فیلم اسم احمدی نژاد هم آورد
Anonymous
مهم اینه که بچه شون کی شد؟ چی شد؟
روشنفکر خاموشفکر
ریشن کن بشن !
خودش یعنی دیکتاتوری !
یعنی من بیشتر از اونا میفهمم پس حق با منه !
من برای فلان تفکر یا افراد حق حیات قایل نیستم !
خلاصه اگر کسی به خرافات هم علاقه داره به شخص تو ربطی نداره !
تو ام اطلاع رسانی کن آگاهی ایجاد کن ولی حق انتخاب با انسانهاست .
واقع بین
دموکراسی ، تنها را نجات هست اما نه به تنهایی !!

و جهل مردم ، باعث خواهد شد که ، افکار عمومی در اختیار عده ای باشد که ، از طریق نوع خاصی از جهل سیستماتیک ، دیکتاتوری خود را پهن کنند
بایست ، بسرعت و با توجه به امکانات روز ، در بخشی هابی از آگاهی های ضروری که نقش تعیین کننده در فرآیندهای اجتماعی ایفای میکند را ، برای مردم تشریح نمود
تا مردم بر اساس واقعیات و حقایق نسبت به امور تصمیم گیری نمایند
Anonymous
داداش اون فیلم کمدی بود هیچوقت هم سقوط نکرد یه چوپانو جاش گذاشتن و قدرت رو منتقل کردن به یه دیکتاتور دیگه زمانی که نبود خلاصه که زیاد جدی نگیر
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان سایت janfadaa اصلا ارزش اینهمه کامنت رو نداره لطفا وسواس نشون ندین
Anonymous
حتی اسم سایت رو از عزیزان دی ماه برداشتن
Anonymous
اتفاقا خوبه این وسواس باعث میشه تو حافظه تاریخیمون موندگار شه این حرکات
خانم آقا مرتضی
دقیقا
من روزای اول که رفرش کردم دیدم مثل برق و باد آمار میره بالا حتی نیمه شب،
مطمئن شدم فیک
Anonymous
وقتی پزشکیان بصورت طنز با این نمایش برخورد کرد
یعنی یک فریب کاریست که بعدن باندهای مخرب از این آمارهای ساختگی بنفع خودشان استفاده کنند
اما دیگر دوره این نمایش ها گذشته است
Anonymous
خیلیم مهمه به نظرم
ناشناس
فعلا که عموتون ( ترامپ) با دوستاش هیچ غلطی نکردند بجز چند تا تروز این همه لاف و ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ولی از آفتاب نیوز کمال تشکر رو دارم
که کامنت های توهین آمیز رو به این وبگاه خبری
یا منتشر نمیکنه یا هرازگاهی بعضی هاشون رو منتشر میکنه
تا ما بیشتر با سطح شعور و ادب
این فرهیختگان هزاره سوم آشنا بشیم
Anonymous
داداش بالاخره معلوم نکردی که تشکر تو به جهت انتشار این کامنت ها بود یا منتشر نکردنشون! تکلیف ما رو مشخص. کن
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تو شرایط جنگی قیمت مسکن تو ایران میره بالا....


خب واقعا چرا؟؟واکنش طبیعی اینه ک قیمت ملک افت کنه.چرا هرروز رشد داره؟؟؟
Anonymous
چون قشر املاکی برای سود همه مردم رو میکنه زیر خاک
Anonymous
قیمت ها واقعی نیست. دلال ها تعیین می کنند.
Anonymous
برای اینکه قیمت مصالح ۳ برابر شده.
Anonymous
زیرا قیمت مسکن بعد از سه سال سرکوب ، فنرش در رفته و میخواد خودش رو آپدیت کنه
Anonymous
چون که بهم دیگه رحم نداریم
Anonymous
وقتی ملکی که به واسطه افزایش قیمت مصالح و جواز و تراکم شهرداری دچار افزایش قیمت میشه، املاک چند ساله هم به تبعیت از همین وضعیت، متاسفانه قیمتشون رشد میکنه، البته مواردی مثل نوسانات ارز هم یکی از همین دلایل هست. طبق تحلیل‌های اقتصادی آقایون، قیمت مسکن هنوز نسبت به تورم نسبت به بازارهای دیگه مثل خودرو و طلا عقب هست و رشد چندانی نکرده!
Anonymous
چون مثل ۸ سال جنگ عراق و ایران نیست. اون موقع فله‌ای بمب میریختن رو سر مردم ایران، اماکن نظامی و غیر نظامی مهم نبود برای صدام‌حسین، فقط میگفت بکشید همه ایرانیهارو. خیلی ... بود.
زلاتان
چون قیمت مصالح به ویژه میل گرد و تیر آهن و سیمان به شدت افزایش پیدا کرده
ناشناس
به همون دلیلی که تو شرایط جنگی قیمت طلا دلار افت میکنه، بهرحال ما که تو یه کشور نرمال زندگی نمیکنیم
مورخ
بخاطر اینکه تمام کارخانه‌ها و میکسرهای سیمان، همینطور تاسیسات فولاد و آهن و .... هدف قرار گرفتن، پتروشیمی‌ها هم که بماند، بخش ساخت و ساز و ایران احتمالا تا دو دهه بعد نمیتونه به سطح قبلی برگرده و اتفاقا ازین نظر چیز بدی نیست. زمینخواری و بساز و بندازی و املاکی بازی تعطیل میشه.
>!
چون پول شویی بسیاری افراد از طریق مسکن صورت میگیره
فکر میکنی قانون مالیات بر خونه های خالی رو برای منو شما گذاشتن؟! ((اجرا هم که نشد به درستی))
خوب حالا این افراد میزارن قیمت خونه بیاد پایین حتی در جنگ ؟!
همیشه بهانه هایی بوده مثل مافیای خودرو
فولاد ، سیمان ، تورم ، قیمت طلا
حتی زمانی که تقاضا یک دهم شد بازم مسکن رشد کرد شاید کم ولی نایستاد نه پایین اومد
تو خود بخوان .....
آفتاب برای آگاهی دوستمون منتشر کن لطفا
ناشناس
کی میخره؟
بادکنک تورمی
متفکر
در شرایط تورمی عمده درآمد پس انداز میشه.
چند راه وجود داره طلا، دلار، املاک
ازهمه مطمئن تر املاک هست
املاک قلک پول هستن
یکی از مهمترین پارامتر های افزایش مسکن، هزینه ساخت آن هست.
Anonymous
اصلا پس انداز و درآمد دیگع تعیین کننده ملک نیست با این درآمد ها و قیمتهای ملک
بحث تبدیل دارائی‌هاست از بورس و طلا و دلار ب ملک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وضعیت بیکاری به شدت نگران کننده است. کسانی که مسبب وضعیت موجود هستند و همواره قبل از این جنگ، مانع دیپلماسی بودند و بستن تنگه هرمز را راه حل معرفی کردند، کسانی که بستن اینترنت را در جهت منافع مافیای vpn به عنوان راه حل در شورای امنیت ملی جا انداختن، کسانی که در تریبون های محبس و صدا و سیما جنگ جنگ کردند، کارشناسان صدا و سیما که در واقع سیاست گذار مملکت هستند و دستور میدن چه بشه و چه نشه درحالیکه خودشون پاس آمریکایی دارند، مشخصا آقای خوش چشم و تمام به اصطلاح کارشناسان صدا و سیما باید مسئولیت این همه ویرانی مادی و معنوی کشور را بپذیرند..
دوره بزن در رو تمام شده. شما جنگ می خواستید، بیش از دهه مرگ بر آمریکا و اسرائیل را پیاده سازی کردید، میلیاردها دلار خرج کردید و حالا نمیشه از زیرش در برید و بندازید گردن دولت.
Anonymous
زیبا نوشتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خیانتهای معروف و غیر معروف روسیه به ایران، ترکمانچای و گلستان از دست رفتن قفقاز ، آخال از دست رفتن شمال خراسان یا ترکمنستان و تاجیکستان، همکاری قزاقها در سرکوب مشروطه و به توپ بستن مجلس منتخب ، اولتیماتوم برای اخراج مشاوران مالی ۱۲۹۰ ، حمله به ایران بیطرف در زمان جنگ جهانی اول ، حمایت از تجزیه طابان در گیلان ، ماجرای جاسوسی آقابکف در دوره رضا شاه ، ایجاد گروهای کمونیستی و ماجرای ۵۳ نفر در دوره رضا شاه ، حمله به ایران بیطرف در جنگ دوم ، تلاش برای تجزیه ایران از طریق احزاب بنام دموکرات و پیشه وری ، ساخت حزب توده و خیانت در دوره ملی شدن نفت برای گرفتن نفت شمال ، بعد انقلاب ۵۷ تجهیز گروهکها در مناطق مختلف ، تجهیز کننده اصلی صدام بالای ۹۰ درصد سلاحها روسی وبعد فرانسوی بودند ، خیانت در راه اندازی ناقص بوشهر، خیانت در از بین بردن حقوق ایران در خزر ، خیانت در برجام و عدم اجازه نهایی شدن توافق ایران و غرب ، درگیر کردن ایران در سوریه ، خیانت از طریق دست نشاندگان با عنوان زمستان سخت برای عدم تمدید برجام ، استفده و اعلام استفاده از سلاحهای ایرانی در اوکراین برای نابودی رابطه ایران و اروپا ، حذف ایران از بازارهای نفت و گاز دنیا و کمک به اسراییل در بمباران ایرانی ها در سوریه و البته تمام اینها فقط تیتر های اصلی کارهای روسیه در ایران دویست سال اخیر بوده و نه همه آنها البته تنها کشوری که حرم امام رضا را گلوله باران کرده و این داستان ادامه دارد به امید نابودی روسیه و انگلیس
اگر منتشر بشه خیانتهای انگلیس و فرانسه هم لیست میکنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حضرات میگن زیر فشار و تهدید مذاکره نمی کنیم

در حالت عادی هم که می گفتین دست بالا را داریم

دیگه چه حالتی می مونه
مثل بچه ها که باخت را قبول نمی کنند طرف مقابل الکی باید ببازه تا شماها حس نکنین زیر فشارید
دکتر کیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقای ترامپ بدجور در حال دست و پا زدنه که از این گرداب نجات پیدا کنه. نمونش همین حمله ساختگی دیشب واقعا خنده دار بود. در جنگ شکست خوردن و در مذاکره دنبال چیزی بودن که در میدان به دست نیاورده بودن که اونجا هم با درایت مسئولین شکست خوردن. تقریبا هیچ راهی ندارن
البته چند تا ناو زیبا هم به فاصله بیش از 500 کیلومتر از ساحل ایران مستقر کردن که جرات ندارن جلوتر بیان و مثل نمایشگاه ماشین فقط نمایش میدن و مرد جنگ نیستن (البته اگر جلوتر بیان چیزی ازشون باقی نمیمونه) و از سر ناتوانی مسیرهای کشتیرانی ایران رو بستن.
الان هم رقابت تاب آوریه که کی تاب آوری بیشتری داره . قطعا در این جنگ هم ما پیروز میشیم و باز هم این جناب ترامپ شکست میخوره و در نهایت آقای ترامپ با آبروریزی جمع میکنه میره و ایران به همه دنیا قدرت پوشالی ارتش آمریکا رو نشون میده.
بنتانیاهو، البته در سطح ایران نیست که در موردش حرف بزنم، همون بچه های حزب الله حسابشو میرسن.
Anonymous
کافر همه را به کیش خود پندارد
Anonymous
با این کامنت متوجه شدم همه مجری‌ها و کارشناسان شبکه خبر و رسانه میلی خیلی هم میانه رو و واقع بین هستن
Anonymous
وقتی سهمیه ای دکتر میشوند خوب چه انتظاری ازشون داریم؟!!!
دکترعلفی
حق با شماست همکار دانا
فوتبالی
دکتر یه لحظه پیروز نشو ببینیم چی میگی
Anonymous
بین تاب آوری و تاب برداری خیلی فرقه عجله نکن ببین کی بیشتر تاب ور میداره
فرفر
آقای دکتر ناو هواپیمابر لازم نیست بیاد جلو. ازش به عنوان بیس برای بلند شدن هواپیما استفاده میشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تورم و گرونی
بیکاری و فقر
محاصره اقتصادی
متوقف شدن صادرات نفت
......

زمانش فرا رسیده بی خیال بشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در مورد جانفدا توضیح دادن با توجه به تعداد آی پی ها تقریبا ۴ میلیون نفر ثبت نام کردند
من خودم الآن دوتا آی پی دارم
Anonymous
چرا اینقدر راجب سایتشون وسواس دارین؟ اصلا مهم نیست
Anonymous
آی پی ها هم متنوعه
همراه اول
ایرانسل و وای فای
میشه سه تا
Anonymous
۴ میلیون نفر ثبت نام نکردند این حداکثرشه در واقع ۴ میلیون بار ثبت نام شده، با توجه به این که هر نفر میتونه تا ۱۰ مرتبه ثبت نام کنه تعداد افرادی که ثبت نام کردند بین ۴۰۰ هزار تا ۴ میلیون متغیره. اگه فرض بگیریم هر نفر فقط دوبار یعنی با دو خط متفاوت ثبت نام کرده باشه تعدادشون میشه ۲ میلیون
آریو
نیازی به سایت و ... نیست. کافیه یه شب در شلوغترین تجمعات شبانه یه سر بزنی و اون جمعیت رو نسبت به کل شهر درنظر بگیری. به سختی میشه یک درصد هم حسابشون کرد
مجرد چهل و سه ساله
فقط و فقط باید معیار رو بر اساس کد ملی محاسبه کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ازیه طرف میگن تحت محاصره و تهدید مذاکره نمی‌کنیم
از طرف دیگه بسته پیشنهادی تقدیم ترامپ میکنن
بزن که خوب میزنی!
باب مارلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔻این همه توان و تلاش مستمر برای نابودی یک کشور( در همه ی ابعاد) از طریق وقت کشی به جای مذاکره مثال زدنیه!
،،،

📌حتی یبار هم در خلوتشون با خودشون فکر نمیکنن چرا؟ مردم چه گناهی کردن؟
ناشناس
بنظر شما یکی یا چند نفر که از یه منبعی درآمد و ثروت هنگفت و باد آورده کسب میکنند چرا باید رهاش کنن ؟
Anonymous
به نظرت به جز مردم چی باعث شد بی این قدرت و ثروت برسن فقط بدیش اینه باید تقاس نسل قبلی رو بدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من نمیدونم چرا مقامات ج‌ا مدام تهدید می‌کنن که اگر آمریکا حمله کند ال می‌کنیم و بل می‌کنیم؟!
خب شما تو این ۴۰ روز تقریباً حداکثر کاری که می‌تونستید بکنید رو کردید و دست آورد‌هایی هم داشتید، ولی آیا این دست آوردها تونست جلوی تخریب پتروشیمی‌ها، صنایع فولاد، تاسیسات گازی عسلویه و ... رو بگیره؟! همین‌ها سالها طول می‌کشه که درست بشه. اگر بیشتر از این خسارت بزنن اون وقت باید چه خاکی بر سر کنیم؟! اون وقت اگر شما به هر هدف از پیش تعیین شده ۱۰۰۰ موشک هم بزنید چه فایده‌ای داره؟! تأسیسات تخریب شده ما یهو درست می‌شه؟؛ صدمه‌ای که به ۹۰ میلیون نفر می‌خوره چی میشه؟! قحطی، مرگ و میر، شیوع بیماری‌های واگیر مثل و با و ... چی؟!
Anonymous
دقیقاً ،مثلاً زیر ساخت برق اونارو بزنن واسه ما برق میشه
کلی آدم میمیرن،زندگیشون نابود میشه رسما برمی گردیم به دوران قاجار
آخه با این اوضاع خراب اقتصاد چطور میشه این حجم از خسارت رو جبران کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ساعت ۱۰ و ربع ، غرب تهران ، چندبار رفت و آمد جنگنده در ارتفاع تقریبا پایین ...
Anonymous
منم شنیدم10:14 شروع شد دو دیقه بعد دیگه سکوت تا الان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت کوفتی را باز کنید
Anonymous
اون جنگنده خودیه نترسید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کشورهای جهان حادثه تروریستی آمریکا را محکوم کردن.
به راحتی سمپاتی جهانی جذب کرد!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در مورد کمپین جانفدا:
فقط با شماره تلفن
همسر من چک کرد یک‌بار
تعداد سیم‌کارت‌های فعال در کشور، چیزی حدود ۲۰۰ میلیونه (کمتر از ۲۰۰میلیون)
حتی اگر ۳۰میلیون هم عدد واقعی باشه

همچنان اوضاع خیلی خیطه..
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صبح خود را چگونه آغاز کردید؟ با شنیدن اخبار اعدام جوانان مملکت
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شما هم گاهی کد مورس میبینید تو تهران؟ با نور
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان پنج شنبه و جمعه خبریه؟
تقیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه جنگ تمام عیار شروع میشه، خواهیم دید چه خواهد شد.
ناشناس
حرفای تکراری ترامپ را نزن، از خودت چیزی بگوو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عامر رامش ۱۹ ساله بوده

هیچی همین،
همه به ۱۹ سالگی خودتون فکر کنین..

جزییات پرونده‌‌ش رو ندیدم
ولی حتی اگر واقعا جرمی هم کرده باشه، این فرد باید کشته بشه؟

ادما اغلب حتی از روابط ۱۹-۲۰ سالگیشون هم پشیمون میشن چه برسه باقی جیزها..
اخه چرا
چرا..
ناشناس
جنایت سن و سال نداره، هر که توی اون سن رفت سراغ سلاح و... باید تا تهش بمونه
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، تروریست دستگیر شده، توماس آلن، به کمپین انتخاباتی کملا هریس کمک مالی کرده و همچنین در دسامبر ۲۰۲۴ به عنوان معلم نمونه ماه، انتخاب شده بوده است!!!
Anonymous
طرف نخبه بوده مهندس فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه آمریک
ناشناس
وقتی یک دموکرات به خواستش نمیرسه...
Anonymous
خیلی از اعضای داعش هم تحصیلات عالی داشتند. تفکر سیاسی و دینی ربطی به تحصیلات نداره
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اوج بیکاری در کشور داد میزند تقربیا همه دارند بیکار می شوند به داد ما مردم برسید
Anonymous
ما براشون مهم نیستیم
ناشناس
کی میخواد به داد مردم برسه غیر از خدا.
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صدای هواپیما
9:45
چالوس
مشخص نبود نوع هواپیما چیه خیلی سنگین حرکت میکرد صداش شبیه لحظه شلیک موشک بود
Anonymous
خیلی صدای وحشتناکی داشت، ارتفاع پایین بود
Abraham
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقا چند روز پیش شریعتمداری گفت باید ترامپو ترور کنید .....😎
Anonymous
اف 5
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ: معمولا تاثیرگذارترین آدم‌ها ترور می‌شوند مثل آبراهام لینکلن. تروریست‌ها سراغ آدم‌های بیکار نمی‌روند.

حق
ناشناس
پزشکیان هم همینو گفت بیچاره....😀
ناشناس
چه حرف جدیدی خخخخخ
✌🏾
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستانی که اطلاعات دقیق دارن لطفاً جواب بدن👇🏾
آیا برای ثبت نام در سایت جان فدا کد ملی میخوان؟
آیا یک نفر با یک اسم و کد ملی ولی با چند سیم کارت، می‌تونه چندین بار ثبت نام بکنه؟
لطفاً تجربه شخصی بگین نه از زبون دیگران

آفتاب اگر منو از لیست سیاه در آوردی لطفاً منتشر کن
Anonymous
شما وارد سایت شو نصف شب، تندتند صفحه رو ریفرش کن و به تعداد اعضا توجه کن
Anonymous
خیر فقط با شماره تلفن
Anonymous
فاز اونایی که منفی دادن چیه
007
من ثبت نام نکردم
ولی تو ورود اطلاعت که نمیخاد
و اینکه قبلا تو خود افتاب من تو کامنت ها دیدم که تایید اس ام اس هم برای موبایل نمیخاد
درستی شماره هم چک نمیشه و فقط تعداد ارقام چک میشه
شاید ما هم ثبت نام شده باشیم :((((
Anonymous
کد ملی که نمیخواد با تغییر اسم یه نفر میتونه چندبار با سیم کارتهای مختلف ثبت نام کن
Anonymous
انگار یه نفر با چند سیم‌کارت می‌تونه ثبت نام کنه.به کد ملی ربطی ندارد.
ناشناس
نه،کد ملی لازم نیست
حتی نام و نام خانوادگی اختیاری هست
یه شماره تلفن و یه کد تأیید میخواد
هر دو جا رو با عدد صفر پر کن ثبت نام تکمیل میشه
ناشناس
دشمنان این کشور از بس خودشون درگیر ربات و جعلیات هستن، همه چی رو اونجوری میبینند. اکثر قریب به اتفاق ملت ایران
Abraham
آخه این سوالو از آفتابیا نباید بپرسی !!!
😎🫣
باری تعالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کسی صدای جنگنده شنید؟
Anonymous
بله تهران حدود ساعت ۱۰
Anonymous
من شرق تهران شنیدم فکر کردم خیالاتی شدم
Anonymous
کدوم شهر؟
Anonymous
مسافریه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وقتی اینترنت جهانی نداریم، جام جهانی هم نباید داشته باشیم
یک تیم رو با هدف تبلیغات ضد آمریکایی بفرستین آمربکا.
تیم فوتبال همون اینترنت پرو است...
Anonymous
جرات نمیکنن بفرستن. آمریکا دیگه قطر نیست. ایرانی های مقیم آمریکا رسواشون میکنن. ایران در جام جهانی شرکت نمیکنه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صدای جنگنده غرب تهران
Anonymous
وقتی با چشم دیدید با اطمینان بگید جنگنده، شاید هاپیماهای خودمون باشن
Anonymous
هواپیما بود نه جنگنده
لبخند تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️سی‌بی‌اس به نقل از منابع: مظنون تیراندازی واشنگتن به افسران اجرای قانون اعتراف کرد که مقامات دولت ترامپ هدف او بوده‌اند
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فقط کسایی به ماجرای تیراندازی ترامپ میگن نمایش که خودشون ازین نمایشا قبلا زیاد بازی کردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فروپاشی صنعت هتل‌داری تهران در جنگ | ۸ هزار نیروی هتل‌داری بیکار شدند
صنعت هتل‌داری تهران با تبعات جنگ ۴۰ روزه، قطعی اینترنت و توقف پروازها، وارد مرحله فروپاشی شده است. حدود ۸ هزار نیروی هتل‌داری در پایتخت بیکار شده‌اند

منبع:رویداد24
Anonymous
توی کیش و قشم و شیراز هم همین داستانه
Anonymous
وحشتناک است و جز همدردی کاری نمی‌توانیم کنیم، با هم مهربان باشیم، خداوند همه‌ی مارا قوی بدارد.
Anonymous
شیراز زنگ زدم هتل برای صبحانه، گفتن هتل تعطیل هست...
Anonymous
به زودی موج گسترده پناهجو و مهاجر راهی خواهد شد. البته از کشورهای همجوار خواهند امد برای جایگزینی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بهترین امکان افتاب نیوز ناشناس موندنه اون هم بدون ثبت نام ولی باز بعضی سعی دارند یک نام ثابت داشته باشند، که این از چند جهت قابل بررسیه
۱. بتونن با سرچ اسمشون به اکشن هایی که‌ گرفتن برسن که این ترسناکه و میتونه پروژه ی امنیتی ها باشه
۲. تصور میکنن صدا شون متفاوت از دیگرانه و درست نیست تحت عنوان ناشناس کامنت بگذارند(خودشیفتگی)
۳. به یاد توییتر با هر شبکه اجتماعی دیگه ای خودشون رو راضی میکنن و انتظارشون از اینجا بعد اجتماعیشه که این هم دردناکه
Answer
حسین کاظمی لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فوری | آمریکا یک کشتی ایرانی را توقیف کرد.

تبریک پیروزی جدید
Anonymous
لیبرال لطفا قسمت اول اسم رو استفاده نکن، ممنون
مرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان اگر خاطرتان باشد ترامپ قبل از جنگ گفته بود من جلوی اعدام ۸۰۰ نفر را گرفتم. فکر کنم اعدام‌های اخیر و امکان مذاکره بی ارتباط نیستند.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هر چه که نظر گذاشتیم منتشر نمیشود
این چه سیستم کنترلی هست شما گذاشتی، تکلیفت رو مثل فارس خوب روشن میکردی.
مصطفی
جاب این سایت خبرگزاري مثلا متعادل تر چقدر حقیرید شمایی که تایید میکنید ورد میکنید نظرات
فرفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
لطفا منتشر کن آفتاب عزیز
شخصی در فالس پیام گذاشته که سخنگوی کاخ سفید توی مصاحبه قبل از شام گفته بود امشب در اتاق تیراندازی میشه.
جهت اطلاع عرض میکنم، جمله: There will be some shots fired tonight
اشاره به سخنرانی ترامپ داره و معنیش اینه که ترامپ قراره تیکه‌های سنگینی به بعضی از افراد بندازه.
ترجمه کامل:
خبرنگار: ترامپ آماده است که غوغا کنه (سر و صدا راه بندازه) درسته؟
کارولین: میتونم بگم که او آماده‌ی غوغا کردنه. سخنرانی امشب قراره مثل تمام سخنرانی های دونالد جی ترامپ باشه. خند دار و سرگرم کننده هست و قراره تیکه هایی سنگینی توی اتاق بندازه. پس همه باید از تلویزیون نگاه کنن چون خیلی عالیه. من بی صبرانه منتظر شنیدنش هستم.
خبرنگار: من عاشق همه اینام. و گفتی که بیشترش رو خودت نوشتی، درسته؟
کارولین: من نمیتونم به اسم خودم تمومش کنم. آقای ترامپ به روش همیشگی خودش قلم به کاغذ برده و بیشترش کلمات خودش هست.
Anonymous
زبان کارولین قلم خداست :))))
Anonymous
ممنون فرفر جان با ترجمه خوبت .
بیسوادی بد دردیه وقتی با اعتماد به سقف همراه بشه.خیلی ترجمه هاشون همینطور غلطه
نا مهم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان کشور دست کیه؟
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شما که اسامی ۳۰۰۰نفر با کد ملی منتشر کردید این ۳۰میلیون نفر با کدملی منتشر کنید تا به امسال شریفی زارچی تودهنی زده باشید
Answer
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این اواخر که جنگنده ها میومدن دیگه از صداشون تشخیص میدادم‌چه جنگنده ایه. بمبش سنگرشکنه یا معمولی.فرق صدای موشک و پدافند و خلاصه استاد تمامی شده بودم. خیلی وقته نشنیدم ...
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگه متحد بودیم، این همه آدم پول پای فیلترشکن نمی‌دادن و اینا هم نمی‌تونستن اینقدر پول از فروشش به جیب بزنن و دیگه به چشم یه کاسبی بهش نگاه نمی‌کردن.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گرفتن جان انسان‌ها جزو اختیارات پروردگار است لطفا در کار خداوند دخالت نکنید
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه کسایی وقتی ازشون میپرسی چرا اعتراض نمی‌کنیم
برمیگردن بهت میگن "پس دی‌ماه بود؟"

که هجدهم و نوزدهم داشتن شبکه تماشا سریال میدیدن

نکشیموووووون پهلووووون!!
Anonymous
"پس دی ماه بود؟" یعنی چی؟ متوجه نمی شم!!!!
Anonymous
خودت چی؟ حتماً رمبو بودی و ما نمی دونستیم. تیربار گذاشته بودی وسط میدون، رمبو جون؟
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای سلامتی ترامپ قمارباز امشب نذر صد صلوات...
Anonymous
هنوز نمی‌دانید و نمی‌فهمید که چرا نباید از این اسم استفاده کنید
آنتی‌روزنه‌گشا
منفی دادم چون نمی‌تونی اسم آدم‌ها رو درست بگی؟
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔵🔴ترامپ: حمله مسلحانه به ضیافت شام تمرکز من را از پیروزی در جنگ ایران منحرف نمیکند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مردم چطوری حرف بزنن با خانواده و بچه ها و عزیزانشون بیرون ایران ؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وات ساپ رو آزاد کنید برای ما مردم
Answer
امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خدایا يعني میشه یه روز صب باخبراعدام روز مون رو شروع نکنیم
خدایا روانی شدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کول توماس آلن نفر 17554962 در لیست جانفداهاست.
Anonymous
وای راس میگی
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مظنون تیراندازی به سمت ترامپ
  «کول توماس آلن» سیاه پوست ۳۱ ساله اهل تورنس، کالیفرنیا شناسایی و دستگیر شده است.
ناشناس...
عکسی که گذاشتن سفید پوسته
Anonymous
عکسش توی همین آفتاب هست، نیست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یک تحلیل دارم و امیدوارم بدون تعصب و ذهن رادیکال بهش توجه کنید. از ۱۸-۱۹ دی تا الان ثابت شد براندازی سخت آنطور که به نفع مردم باشد ممکن نیست. تظاهرات گسترده مردم به قصد براندازی به شدت سرکوب شد و بمباران گسترده حکومت هم نشون داد حکومت تاب آوری در این سطح رو داره. بنابراین از اینجا به بعد هر اتفاقی مشابهی بخواد بیافته نتایجش کاملاً نامعلوم ولی هزینه‌هاش به شدت سنگینه خصوصاً برای مردم.
اما این پایان ماجرا نیست. ج‌ا هم بعد از رخدادهای اخیر نمیتونه به راه قبل باز گرده. نظام به شدت آسیب دیده، زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی به شدت آسیب دیدن و ترمیمش و بازگشت به شرایط قبل سالها زمان نیاز داره اون هم در شرایط مطلوب بدون تحریم و انزوای جهانی... در نتیجه بقا پذیری نظام نیازمند تغییرات گسترده است.
ما اگر میخواهیم مثل کشورهای کاملاً ویران شده و به بن بست رسیده (مثل سوریه، لیبی و امثالهم) نشیم باید از رادیکالیسم فاصله بگیریم. برعکس اونچه که نمایانده می‌شه ما هنوز خیلی چیزها برای از دست دادن داریم و از طرف دیگه عنان اختیار جنگ و رادیکالسیم هم دست ما نیست که با ادامه و هدایتش ولو با دادن هزینه سنگین به مقصودمون برسیم. طرف خارجی هم نشون داده برعکس ژست حمایت از مردم اهداف دیگه‌ای داره که اصولاً با اتفاقات مطلوب ما تعارض داره. ترامپ به دنبال یک معامله مطلوب است و اسرائیل هم دنبال از بین بردن تهدید ج‌ا ولو به قیمت تخریب ایران گسترده ایران و فشار به مردم هست.چون ...در وضعیت تلاش برای بقا توجهش به سرکوب داخلی میشه همین هم برای بلند مدت مطلوب اسرائیل هست.
ما مردم هم باید از تهدیدات و فرصت‌های امروز استفاده کنیم تا در حد توان منافع خودمون رو استخراج کنیم.
ج‌ا تز این به بعد مجبوره که تغییر کنه چون دیگه ج‌ا قبل از جنگ نیست و ادامه جنگ هم الزاماً به نتایج مد نظر ما مخواهد رسید. بنابراین باید از ادامه جنگ در حد خودمون جلوگیری کنیم و در تغییرات آتی نقش داشته باشیم نه اینکه با توهم تغییر حداکثری خودمون رو برای طولانی مدت از چرخه تأثیرگذاری خارج کنیم. فشارمون هم باید به طرف داخلی باشه. یعنی باید از داخل احساس بشه فشار افکار عمومی برای پایان جنگ و نیاز به تغییر اوضاع هست...
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مردم ایران روزی چند وعده گول میخورند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الآن 50 ایالت آمریکا در خاموشی دیجیتال فرورفتن یا چی؟!؟
پیرو شیعه علوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
قیمت آپارتمان در منتطقه ۵ تهران ، نوساز کلید نخورده متری ۳۳۰ میلیون تومن 😭😏، به عبارتی بعد جنگ گران هم شده .
علی برکت الله
Anonymous
وقتی خرید و فروشی انجام نمیشه این قیمتا اعتباری نداره این روش قدیمی شده.تو شهره زیر تهدید جنگ تنها چیزی که ارزش خرید نداره خونس
Anonymous
اصلا چرا میلیون میگی بگو متری یک یا دو میلیارد وقتی خریدار نیست هرچه قدر دلت خواست میتونی بگی.
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرده:

کشتی ام‌وی سِوان یکی از ۱۹ کشتی «ناوگان سایه» بوده که توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا به‌خاطر حمل میلیاردها دلار انرژی و محصولات نفت و گاز ایران (مثل پروپان و بوتان) تحریم شده.

امروز این کشتی در دریای عرب توسط بالگرد نیروی دریایی آمریکا از ناوشکن یواس‌اس پینکنی متوقف شده.

الان هم این کشتی تحت نظارت نیروهای آمریکایی در حال برگشت به سمت ایرانه.
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دستکم 7 هواپیما سوخت‌رسان KC-135 در فرودگاه رامون اسرائیل مستقر شده‌اند.

دیشب نیز تصاویری از حضور بیش از 10 هواپیما سوخت‌رسان در فرودگاه بن‌گوریون منتشر شده بود.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ترامپ : وقتی تیراندازی شد فکر کردم سینی دارد می افتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان دادگاه عالی آمریکا خارج از نوبت و رول عادی قضایی و به دلیل شرایط جنگ، ضارب را سریع و فوری اعدام می‌کنه؟
Anonymous
تازه روز دوشنبه قراره تفهیم اتهام بشه
وت بلنکت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
امروز یکصدمین سالگرد آغاز ایرانسازی است. مبارک بر همه وطن دوستان. روحشون شاد.

آفتاب جدیدا پیامهای منو منتشر نمیکنی حواسم هست بهت.
هموطن نگران ایران به یادگار نوشت..
آفتاب جان! طلوعت هرصبح چه زیبا و دلنواز بود بویژه در این مدت درگیریها و دل نگرانی ها..ولی ای آفتاب(ایران و ایرانیان؟؟!) چه زود به غروب رفتی و ما ماندیم و بازهم سردی ناجوانمردانه هوا!...
Anonymous
اخی رعیت دارن خوشحالی میکنن که یه تاریخی براشون درست شده
ثاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میشه ۴تا صفرشو حذف کنید از ابتدا شروع بشه از ۳۰۰۰ تا نود میلیون تابلو نیست پزشکیان هم تیکه نمی اندازه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جانفداها رو اعزام کنید لبنان تا زمینی با اسراییل بجنگند و پیروز شوند
Anonymous
چرا هیچکدوم برای جنگ واقعی نمیرن؟؟! الان نرن ، پس کی میرن؟!؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یعنی چقدر پول گرفته برای ترور ؟؟!!!!!
Anonymous
زیاد !!!!!!
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
«امشب باید تلنگری برای وحدت ملی باشد، نه عاملی برای تفرقه و دودستگی بیشتر. من از همه آمریکایی‌ها می‌خواهم دوباره با هم پیمان ببندیم که اختلافات سیاسی را فقط از راه مسالمت‌آمیز و بدون خشونت حل کنیم.»

آخرش پزشکیان کار خودش رو کرد! حتی ترامپ هم داره با ادبیات مسعود خان صحبت میکنه و همه جناحها رو به وفاق ملی دعوت میکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
روزی ۵۰ هزار نفر دارن برای تشکیل پرونده حقوق بیکاری به تامین اجتماعی مراجعه میکنن!!!! این عدد فاجعه هست روزی ۵۰ هزار خانواده دارن منبع درامد از دست میدن، به زودی بحران به کف خیابان کشیده خواهد شد
Anonymous
براشون اهمیتی نداره
مردم باید بدونن که اهمیتی ندارن برای اینا..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این اعدامها هیچ ترسی در مردم ایجاد نخواهد کرد. نتیجه عکس خواهید گرفت
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🛑💡
« علی شریفی زارچی » دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف نوشته:

تعداد واقعی ثبت نام شدگان پویش جان فدا کمتر از ۴ میلیون هستند شاید هم کمتر از ۴۰۰ هزار نفر چون شما میتونی با تمام سیم کارتهایی که بنام یکنفره با یک کد ملی ۱۰ بار ثبت نام کنی !!

او ضمن توئیتی در ایکس توضیح داد :

تعداد واقعی ثبت نام کنندگان پویش جانفدا کمتر از ۴ میلیون نفر است جمهوری اسلامی تلاش کرد
تعداد طرفداران خود را بیش از ۳۰ میلیون نفر نشان دهد ،
اما یک اشتباه ناشیانه برنامه نویسی واقعیت را آشکار کرد :
این سایت هنگام نمایشگاه کامنت ها، شناسه کاربران را که تماما زیر ۴ میلیون هستند نشان میدهد!
الگوی شناسه ها و فواصل آنها و بررسی شناسه های جدید پس از ثبت نام یک کاربر جدید ، هیچ تردیدی باقی نمیگذارد که کل ثبت نام کنندگان کمتر از ۴ میلیون نفر هستند .
برای راستی آزمایی کافی است دستور زیر را از ترمینال اجرا کنید 👇
curl -s 'janfadda.Ir/ajax/ --data-raw
'action=getComments'|jq'
نوه اودین
اگه این راه جواب بده واسه اثبات دروغگوییشون مایه مسرته
Anonymous
دانش آموخته کارشناسی ارشد چیه ایشون هیئت علمی دانشگاه شریف بودن جز نوابغ هستند تو رشته ی خودشون
سید
احسنت، آخرین شناسه هست
3913777
با توضیح ("هرکاری از دستم بر بیاد انجام میدهم برای کشورم")
هانا
اولا که آدرس سایت جانفدا رو اشتباه نوشتی، دوما یه کار راحتتر هم میشه کرد. تو مرورگر کامپیوتر میری سایت جانفدا، دکمه F12 رو میزنی (برای بازی کردن پنل developer tools)، بعد میری تب network، بعد Ctrl+F5 رو میزنی و تو لیست گزینه ajax رو کلیک میکنی، تو قسمت preview متغیر data رو نگاه کنی توش نوشته:
[{id: 3913777, ...}]
حدود ۴ میلیون.
(الان که اینا رو نوشتم فهمیدم شاید همون دستوری که اوشون گفتن راحتتر بود، البته اگه کار میکرد)
Anonymous
تردید که وجود نداشت
فقط راه اثباتش وجود نداشت که لطف کردن گذاشتن
ج. ا قبول می کنه
عمرا
اموال این بنده خدا را که مصادره کردند حالا میرم سراغ فامیل و آشنایان
یکبار اولش مصادره کردند امیدوارم این ..... باشه
Anonymous
ناشناس ۸:۵۴ برای اثباتش کافی هست وارد سایت بسید و تندتند صفحه رو ریفرش کنید 😉
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
نمیدونم چرا پاکستان، ترکیه و مصر میانجی گران اصلی هستند. هیچ کدام از طریق تنگه نه نفت میخرن نه میفروشن. هر سه ارتش قوی و خیلی نزدیک به آمریکا دارند که در صحنه سیاسی شون بسیار تاثیر گذارند.
Anonymous
هیچکدوم نفت ندارن ایران اگه برگرده به نقشش توی منطقه قبل از ۵۷ همه این کشورها میرن زیر سایه ایران
Anonymous
این سه تا بعلاوه قطر که چون موشک خورده رفته کنار همیشه از بودن ج.ا سود میبرن چون توجه جهان رو از خودشون پرت میکنند
Anonymous
ترکیه پاکستان باکو و کشورهای عربی منطقه چشم به خاک و تمامیت ارضی و یکپارچگی سرزميني ايران دارند هدفشان این است که به ايران ضربه بزنند
Anonymous
به قول معروف
در اگر نتوان نشست
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دلم میخواد زنده بمونم نه اینکه امید به زندگی داشته باشم
فقط دلم میخواد آخر داستان روببینم .
البته که آخر داستان مشخصه ظالم محکوم به شکسته .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظر میاد دولت بودجه امسال رو روی فروش وی‌پی‌ان بسته
Anonymous
چه پول حلالی
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
⭕️ ترامپ:
هدف عوامل تیراندازی در ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید ، آسیب به قانون اساسی آمریکا بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هر روز اعدام کردنشون عجیبه واقعا
هیچ ابایی ندارن
نور هم بر تاریکی پیروز نشه، ما باید بر تاریکی پیروز شیم
حسین
به نظرم قمه کش و قاتل هارو باید درجا اعدام کرد
داداشم چاقو خورد از یکی ما دیه گرفتیم رضایت دادیم سال بعد زد یکیو کشت اعدام شد.....
ناشناس
حسین بنظر من برو نون بازوت بخور به کسی تهمت نزت ..
Anonymous
حسین جان کاملا موافقم، قاتل، متجاوز، قاچاقچی مواد و چاقوکش و اوباش باید سریع اعدام شن، حتی اگه رضایت بگیرن.
Anonymous
فقط 19 سالش بوده
مردم مقصر نیستن، مقصر کسایی هستن که جامعه رو آزاد نمی زارن
کل دینا مردمش آزاد هستن
حسین کاظمی لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ بنده خدا ظلمش به کسی نمی‌رسه هی می‌خوان اونو بکشن ، مردم آمریکا واقعا چشم سفید هستن قدر ترامپ رو نمیدونن
عمو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آن‌ها دروغگو هستند و می‌دانند که دروغگو هستند و می‌دانند که می‌دانیم که دروغگویند با این وجود با صدای بلند دروغ می‌گویند !

نجیب محفوظ.
Anti-woke
انقدر که در رسانه‌ها و سیاست، دموکراتا به جماعت خود-قربانی-پندار پر و بال دادن، کم کم از دستشون دارن خارج میشن. یه فرقه ساختن عملا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت رو حداقل دو ساعت وصل کنید
Anonymous
چرا دو ساعت؟؟؟؟ حقمون ازمون گرفتن به راحتی
Anonymous
برای حقتون دست گدایی دراز نکنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اعدام نه تنها کسی رو نمی ترسونه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت میشه!
Anonymous
شاید باور نکنید ولی یکی از دلایلش افزایش روحیه خودی هاست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
درحال حاضر چه کسی مانع از تسلیم وتوافق آمریکا با ایران هست مردم،دولت،ارزشی ها؟
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به جای اینکه تند و تند به خاطر مخارج زندانی ها رو اعدام کنید بگید خانواده هاشون یا مردم خیر واسشون غذا و لباس بیارن و هزینه هاشون رو بدن و نگه شون دارید. این چه وضعیه به همین راحتی اعدام؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔻نمایش گانگستری ترامپ یا اتفاق واقعی؟

🔸ماجرای تیراندازی در هتل هیلتون، محلی که امشب در آن شام ترامپ با خبرنگاران کاخ سفید برگزار می‌شد، پس از گذشت دقایق اولیه با تردیدها و تشکیکها و علامت سوالهای بزرگ مواجه شده است.

🔸تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی در آمریکا می‌پرسند که اگر این ماجرا یک نمایش بزرگ باشد، ناظر به چه هدفی توسط ترامپ صورت گرفته است؟ آیا ترامپ می‌خواهد از آن برای انتخابات میاندوره‌ای در آمریکا که در پیش است، بهره می‌برد یا می‌خواهد علیه ایران یا کشور دیگری به کار گیرد؟

🔸برخی نشانه‌ها که این ماجرا را شو ترامپ جلوه می‌دهد اینچنین است:

🔸پیش از انتخابات ریاست جمهوری نیز اتفاق مشابه، و البته بسیار جدیتری رخ داد و گلوله از بیخ‌گوش ترامپ رد شد! ترامپ از این ماجرا بهره بسیاری برای پروپاگاندای انتخاباتی برد. و برخی میگویند این ماجرا نیز شاید برای انتخابات میاندوره‌ای تدارک دیده شده باشد.

🔸گفته می‌شود که لویت، سخنگوی کاخ سفید، قبل از مراسم در صحبتهایی گفته که امشب تیراندازی هم خواهیم داشت!

🔸ترامپ در این شرایط که باید بسیار بحرانی و امنیتی باشد، توییتی منتشر می‌کند که خود را قهرمان و شجاع نشان دهد و حتی اعلام می‌کند که حاضر است در مراسم بماند!
Anonymous
کار خود ترامپ بوده شک نکنید، ولی این اتفاق اصلا به نفع ما نیست 😰😰😰😰، خدا خودش رحم کند
Anonymous
فکر میکنی انقد ناشین که از قبل اشاره کنن به تیرندازی .....
نستوه
هزار بار گفتم اراجیف کانال های ایتا روبیکا و بله رو اینجا کپی نکنید
یام یام
این متن هارو از پایگاه بسیج مینویسن😂
مهدی
کسی نگفته امشب تیراندازی داریم منظور طرف سخنرانی داغ ترامپ بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چرا شمارنده جانفدا یهو سره 30 میلیون قفل شد ؟!!!!!!
توفیق اجباری
چک کردم، همچنان در حال افزایشه
Anonymous
دیگه تابلو میشه بیشتر از این
Anonymous
چون اگه جلوش رو نمی‌گرفتن از جمعیت چین هم رد می‌کرد
ناشناس
سرعتشو کم کردن فقط
نصف شبا هم کار میده خیلی جالبه سیستمش
ناشناس
مگر نمی‌دونی کلا روی اعداد مضرب سه حساس هستند.
خدا میدونه جریان چیه؟
دقت کن خیلی از امار و ارقام این چندسال همواره ترکیبی از اعداد شامل عدد ۳ است.

ضمنا فارغ از اینکه این عدد چنده، اعتبارش در عمل مشخص میشه.
«بزرگی سراسر به گفتار نیست
دو صد گفته چون نیم کردار نیست»
فردوسی بزرگ
Anonymous
گفتن از خارج هم میشه ثبت نام کرد
اینجوری تعدادش زیاد بشه کسی شک نمی کنه
Anonymous
آقای شریفی زارچی لوشون داد فقط ۴ میلیون ثبت نام کردند
Anonymous
اسم این سایت رو این قدر نیارید!!!! حتی اسمش هم غصبی هست
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴ترامپ

این رویداد تحت اقدام سرویس مخفی و نیروهای اجرای قانون قرار گرفت و قرار بود اعضای هر دو حزب را با اعضای مطبوعات گرد هم بیاورد، و به نوعی همین کار را هم کرد، زیرا واقعاً همه متحد شدند. من اتاقی را دیدم که کاملاً متحد بود. به نوعی بسیار زیبا بود، دیدن این وحدت واقعا دلنشین بود.
Anonymous
خوبه..آزادی عمل، بیان و آزادی رسانه
مثل بعضیا نیست که ۳۶ سال با یه خبرنگار مستقیم ننشت صبحت و مذاکره کنه یا جواب یه سوال رو شفاف بده!! همش صداها و تصاویر ضبط شده !!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ اینترنت رو مردمش قطع نکرده،تازه به فکر مردمش هست برای زندگی
نتانهایو اینترنت رو مردمش قطع کرده تازه داره برای مردمش می‌جنگه برای زندگی و سرزمین داشتن
ایران چی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در این اوضاع اولین جایی که باید تمام نیروهاش رو تعدیل کنه تا به اقتصاد کمک کنه، مجلسه
Anonymous
و صدا و سیما
ممد
اول صداسیما،کسی نگاه نمیکنه
ه ه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آفتاب میشه لطفا منتشر کنی؟؟؟
میدونم قبلا دوستان نظر سنجی گذاشتن
ولی واقعا مغزم دیگه نمیکشه
میخوام ببینم بین دوستای خودم وضعیت چجوریه
و میخوام که صادق باشیم

اینترنت پرو و همینطور بسته های اینترانت بصورت موثر
تحریم کردیم +
به هر دلیلی نخواستیم یا نتونستیم -
Anonymous
من قبلاً ماهی چهل پنجاه گیگ اینترنت از همراه اول و ایرانسل می‌خریدم ولی بعد از قطع فقط ماهی بسته شش گیگ و 12 گیگ صبحگاهی رو میخرم
کانفیگ و فیلتر شکن هم با اینکه بهش نیاز دارم هنوز نخریدم
چون واقعا توهین آمیزه، یا اینترنت قطع هست یا نیست این باید برای همه باشه نه اینکه عده ای زندگی شون مختل بشه یه عده دیگه با رانت و هر گیگ فیلتر شکن رو بین سیصد و پنجاه تا هفتصد تومن بفروشن!
این چه مملکت ... هست ؟
Anonymous
من میتونستم اینترنت پرو درخواست بدم اما اینکارو نکردم به این دلیل که اولا اخلاقی نیست و دوما حرف زور هست.اینترنت باید برای همه باشه نه ثبت نامی و رانتی
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مدعیون مگه شما نگفتین پیروز شدین! پس چرا دست به دامن فروش vpn و اینترنت پرو شدین برید نفتتونو بفروشید هر شب دارید پرچم تکون میدن و با بلند گو فریاد میزنید
Anonymous
خو از یه جایی باید پول اون پرچم داران رو دربیارن.
شهروند درجه دو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حالا که ترامپ قمارباز دوباره از ترور نافرجام جان سالم به در برده پیشنهاد می‌کنیم مردم همیشه در صحنه‌ی آمریکا با راه‌اندازی گروه‌های موتورسوار و بستن سیستم پشت وانت و ایجاد سر و صدا، بر دهان استکبار جهانی و ایادی آن (که در واقع خودشان هستند) مشت محکمی بکوبند!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دیگه چکار باید بامون بکنن که پاشیم بگیم «نه»؟
Anonymous
دی‌ماه چی بود؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
صبح شد ....‌‌‌یک نفر دیگر نیست...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برنج تاسمانی کیلو چند؟
توفیق اجباری
باسماتی یا تاسمانی؟
Anonymous
ببر تاسمانی داریم ، واحدش هم کیلو نیست ، قلاده است .
برنج باسماتی هست
حاج احمد
ببر تاسمانی هم حتی دیگه نداریم، منقرض شد نسلش.
جالبه حتی ببر تاسمانی، ببر نبود! بیشتریه شغال بود با بدن راه راه
ممد
ناشناس جان،😂👏
جناب‌خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جالبه که سیمکارت سفیدها مجبورند مطالبی که در اینترنت منتشر می‌کنند را بیاورند در اینترنت ملی باز انتشار بدهند چون اونجا فقط خودشون هستند!

البته عنابستانی ضارب سرباز راهور می‌گفت هروقت وارد اینترنت شده تصاویر مستهجن و اسلحه بهش نشون داده.
برای این دسته از سیمکارت سفیدها اینترنت بدون فیلتر برای مقاصد شخصی همچنان کاربرد داره.
فلافل اقساطی
بهش بگو الگوریتم اینستا و گوگل اینجوری هست که اگه از کار نندازی با توجه به علایقت بهت ساجست میدن .
بره داخل گوگل اکانت قسمت ادز غیر فعالش کنه یه زندگی جدید رو شروع کنه 🗿
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حالا که ما ۳۰ میلیون جانفدا داریم و مشکل کمبود برق هم داریم
بهتر نیست یک روز در میان برق این ۳۰ میلیون نفر رو قطع کنیم تا مشکل کشور حل شود؟
حافظ
فکر خوبیه ، میشه یارانه و سهمیه بنزینشون رو هم قطع کرد .
کسی که از بذل جان ابایی نداره حتما مالش رو هم به راحتی میبخشه .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آن قدر اعدام می کنند که..
Anonymous
ما بیشماریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
با این ترورِ ناموفق ( برای سومین بار ) ...

( دموکرات ها ، میان سمتِ جمهوری خواه ها )

خواهیم دید چه خواهد شد ...
جناب‌خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اصلاحطلبان از الان رفته‌اند زیر بیرق قالیباف سینه زدن رو شروع کرده‌اند...
منتظر باشید محمد فاضلی بیاد با ارجاع به شیلی پینوشه و چین دنگ‌شیائوپینگ و ترکیه مصطفی‌کمال‌پاشا دیکتاتوری نظامی یا حزبی رو کلید گشایش توصیف کنه
Anonymous
قالیباف هم دیگه اختیاری نداره مث مسعودشون! فقط اجازه داره توئیت بزنه!
مهدی
به قول مرحوم مانوک خدابخشیان که می‌گفت حواستون به اصلاح طلبها باشه ، اصول گراها هیچی نیستن ... روحش شاد و یادش گرامی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خطاب به این دوستانی که مدام توصیه به خواندن کتاب قلعه حیوانات می‌کنند
این نویسنده یعنی جورج ارول کتاب های معروف دیگه هم داره و داستان قلعه حیوانات برای امروز ما خاطره ایی بیش نیست و اوضاع امروز ما بیشتر به اوضاع مردم در کتاب رمان ۱۹۸۴ این نویسنده شبیه هست تا قلعه حیوانات!!!!!!
Anonymous
دقیقا طرفدارای حکومت باید قلعه رو بخونن و مردم عادی ۱۹۸۴ رو
ناشناس
پس فکر میکنم هنوز کتاب"چرا دی.کتاتورها سقوط می‌کنند" رو نخوندین.
البته که شباهت 1984 فوق العاده‌ست. یک تیتر خبر ااز پیروزی و تیتر بعدی خبر از گرانی بیشتر غذا. روی صندلی بار که نشسته بودم صدای انفجار در کوچه می‌آمد و صدای توی اکران دوربرد میگفت ما پیروز شدیم...
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
من تازه الان فهمیدم چرا دیشب ترامپ به دامادش و ویتکاف گفت لازم نیست به پاکستان برن، نگو شام مهمونی داشتند گفته حیفه اونجا نباشن
چوب دو سر طلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ما قرار بود نیروگاه هسته‌ای داشته باشیم برای تولید برق. اما ظاهراً قراره نیروگاه‌های برق و زیر ساختمون رو از دست بدیم برای اورانیوم بدون نیروگاه هسته‌ای!!!!!!
واقعا عجیبه!!
Anonymous
قرار بود ۱۴۰۴ قدرت اول منطقه باشیم، از همه حیث
Anonymous
زدن زیر ساخت ها با مرگ برای خیلی از مردم فرقی نداره
اگه زیر ساخت هارو بزنن چنان اوضاع فاجعه ای پیش میاد که نظیرش رو قبلاً ندیدیم
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کسی می‌دونه مجلس کی شروع بکار می‌کنه یا اصلا تعطیله..
Anonymous
هر وقت بخوان برای اینترنت... و گرونی مردم حرف بزنن
پیداشون میشن
Anonymous
شما تفاوتی می بینی بین بود و نبودش
حداقل برق کمتری مصرف می شود و سایر هزینه ها هم حذف شده فقط میمونه حقوق و مزایا و سایر موهبات که هست براشون.
تازه معتقدم همین اندازه خسارت بزنند خوبه نباشند و حقوق بگیرند به نفع ملت هست.
فرزاد
تعطیل باشه بهتره😊
Anonymous
تعطیلی مجلس به نفع مردمه چون قوانین ضد مردم کمتر تصویب میشه
Anonymous
همون چون تعطیله دلار دوماهه رنج مونده بمولا!
ننه قمر
حقوق میلیاردیشون پابرجاست باشند یا نباشند
Anonymous
مگه به حال ما فرقی میکنا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سی چه نوسی؟؟
مردم رو نادان فرض کردید
طرف رئیس جمهور ایالات متحده است
سیاست هم شما دروغ نگی مشخصه کار سخت پیش میره
با این حال از قدرت زیاده
از حمایت موثر اتاق فکر هاست
یا هرچیز دیگه
کلا انگاری دروغ تو دیکشنری اش نیست
خب دهه هفتادی ها و دهه هشتادی عقل دارن
شعور دارن چشم دارن میبینن مقایسه میکنن
اینجوری فقط خودتون رو مضحکه عام و خاص می‌کنید!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت رو وصل کنید...
لیلی
اینترنت رو وصل کنید
r_0
اینترنت رو وصل کنید...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبرنگار: چرا فکر می‌کنید این اتفاق مدام برای شما می‌افتد؟
ترامپ: من درباره سوءقصدها مطالعه کرده‌ام. آن‌ها همیشه سراغ افرادی می‌روند که بیشترین تأثیر را دارند، مثل آبراهام لینکلن.سراغ کسانی که کار خاصی انجام نمی‌دهند نمی‌روند. ما کارهای زیادی انجام داده‌ایم.
Anonymous
روح رهبر شهید شاد ایشان هم تاثیرگذار بودند وچندین بار ترور شدند. ولی ترامپ لیاقت شهادت را نداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اول از همه تکلیف عکس امروز مشخص کن ؟ این تراکتور بوده یا کمباین بعد کجا چپ کرده ؟ جانفدا چطور زودتر از پلیس راهور رسیده؟؟؟
حقیقت یاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
طبق تحقیق انجام شده و کاملا موثق آی دی آخرین فرد ثبت نام کننده در سایت جان فدا تا این لحظه
9133777
با این توضیح ثبت نام کرده
"هرکاری از دستم بر بیاد انجام میدهم برای کشورم"
Anonymous
اینا هر کدوم با 8-7 تا سیمکارت مختلف ثبت نام میکنن چون کسب و کارشون همینه وگرنه سرجمع 3میلیون هم نیستن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اه چرا ترامپ این‌قدر به خودش مسلط
چرا عصبانی نمیشه بزنه به سیم آخر
چرا چرا چرا
Anonymous
چون خودش برنامه ریزی کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دقت کردین 60 روزه اینترنت قطعه؟!!!
حالا برین به کاسبی یه عده نگاه کنین...
.
هوش مصنوعی فیلتر شده... اما یکسری سایت داره همون با پول تحت ی ... داخلی میفروشه
اینترنت برای عموم بستن... ولی داره به صورت اینترنت پرو گیگی 1 میلیون به هرکسی بخوان میفروشن
سایت oxforddic که دیکشنری آنلاینه... فیلتره
سایت های تحقیقاتی باز نمیشه... گوگل اسکولار هم خطر داره؟؟ ساینس آلرت چی؟؟ گوگل ترنسلیت چی؟؟
Anonymous
فکر می کنند هر کاری می تونن با مردم بکنن و مردم هم پذيرا هستن
Anonymous
سایت گنجور هم بستن. اون که ایرانیه
امید
لذت آزادی به همین خفقانه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
👈فرارو:
کد خبر:۹۶۴۵۵۷

۰۷:۵۷-۰۱ اردیبهشت 

تهدید خبرساز نماینده مجلس روی آنتن زنده: اگر آمریکا حمله کند، ایران پاسخ آن‌ها را در خیابان‌های آمریکا می‌دهد!

عباس مقتدایی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: الان دوباره می‌خواهند بیایند حمله کنند، ما جنگ‌طلب نیستیم، اما اگر طرف مقابل ما آمد جنگ کرد، ما دست روی دست می‌گذاریم و می‌نشینیم، حتماً این جنگ ظرفیت آن را دارد که در خیابان‌های آمریکا پاسخ آن داده می‌شود
Anonymous
اوکی عباس آقا
Anonymous
ایشون نماینده کجا هستن؟ بریم رای بدیم بهشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آی تی و اینترنت کشور پریده.
فولاد کشور نابود شده.
پتروشیمی و نفت که ویران شده.
واردات صادرات هم که بسته شد.
یکی بیاد بگه دقیقا میخواین چه ... بخورین از این به بعد؟
Anonymous
آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
میدونیم شرایط سخته ولی باید مردم رو آگاه کرد تا در چاه نیفتند. بعضی ها رفراندوم رفراندوم میکنن ولی نمیدونن رفراندوم ها از داخل ملت ها میاد نه از خارج. هیچ جنگ خارجی منتهی به رفراندوم نشده. از ژاپن بگیر تا آلمان نازی و افغانستان و عراق و سوریه و لیبی
Anonymous
ظاهرا خودت نیاز داری بیشتر آگاه بشی!
Anonymous
دوست عزیز متاسفانه اینها شستشوی مغزی داده شده اند و دل به بیگانه بسته اند. نمی دانند اسکندر بیگانه ای بود که با ابهت تخت جمشید چه کرد....
Anonymous
خودت داری میگی مردم رفراندوم رفراندوم میکنن
پس داره جریان از داخل شکل می‌گیره
Anonymous
زحمت کشیدی ، وقتی قدرت خارجی با چوب تر بیاد دیگه نیازی به رفراندوم نیست ، رفراندوم مال زمانی بود که هنوز چوب تر و خرابی ها نیامده بودن الان دیگه رفراندوم معنی نداره
غیر قابل نشر
اسکندر اگر میشکند عیبی نیست .-.از شیخ بپرسید چرا می شکند !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یه سوال. اگه این بندگان خدا مثل همین داستان جانفدا به جای ۴۰ کیلو گفته باشن ۴۰۰ کیلو داریم، الان چطور باید ۳۶۰ کیلو دیگه رو جور کنن؟
توفیق اجباری
این مقدار رو آژانس انرژی اتمی اعلام کرده، بر اساس بازرسی‌هایی که انجام می‌داد
سام
چنتا گونی گوگرد میزنن قاطیش کار رو در میارن
Anonymous
😂😂😂
Anonymous
اشتباه منفی دادم، خیلی باحال بود 😂😂😂😂😂
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چه خبر از اعدام صبحگاهی امروز
Anonymous
انجام شد. اون همه خون ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
برای محافظت از رهبری اینترنتو قطع کردن
Anonymous
بین خودشون این قدر نفوذی دارن که نیازی به یه وات ساپ و اینترنت مردم ندارن
Anonymous
خنده بسیار زیاد
ناشناس اصلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عموی عزیزم، کول توماس آلن

اسلحه بهتر میبردی :)
Anonymous
احتمالا نقشه خود ترامپه
بسیجی تمام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بنده تحلیلم این هست که این تیراندازی کاخ سفید کار خودشون هست تا ترامپ بتونه از باتلاقی که در اون دست و پا میزنه نجات پیدا کنه! ولی کور خوندن ماه پشت ابر نمیمونه و به زودی ترامپ و دار و دستش به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
Anonymous
گیریم اینطور باشد که شما فرمودید. با این مملکت ... چه باید کرد.
لیلی
اشتباه مثبت دادم
Anonymous
زباله دان تاریخ پر شده...
Anonymous
بسیجی تمام یه نگاهی به گرونی اجناس بنداز اول برای مردم و ملت خودت حالا اگه برای شما مردم مهم باشن؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اسنادی در توییتر منتشر شده که داماد جناب ز..ی به همراه شریکشون جناب خندوانه مسئولیت های خطیری در امر فیلترینگ و صد البته فروش وی پی ان دارند.
کاش در این کشور به جای سیمکارت سفید، خبرنگار داشتیم.
نمک یاب 🗿
اون خانمه که از دیوار رفت بالا ، پسرش کار وی پی ان فروشی رو راه انداخته بود . بعد مامی ازش حمایت کرد گفت کار خوبی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پشت تلاش ها واسه ترور یکیه که دوس داره جنگ تموم بشه
ناشناس
شای هم بر عکس! یکی می خواد که جنگ با شدت بیشتر ادامه پیدا کنه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
فالس نیوزها گردن نمیگیرن از ترسشون میگن عملیات پرچم دروغین بوده😁
حالا اگر املاکی چیزیش میشد میگفتن خدا با ماست و سربازان امام زمان ما نفوذ کردن و هزارتا کُری که وسط خیابون ۵۰ شبه میخونن😁
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شهردار واشینگتن دی سی: فرد مظنون به بیمارستان منتقل شده و تحت معاینه قرار دارد.
چشمِ یه جهان به این بشره! در واقع با هر حرفی که بزنه میتونه....! ببینیم چه خواهد شد...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ امروز فال حافظ گرفت :

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود
ور نه هیچ از دل بی‌رحم تو تقصیر نبود....
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 ترامپ: من نمی‌خواستم این را بگویم، اما به همین دلیل است که ما باید تمام ویژگی‌های آنچه را که در کاخ سفید برنامه‌ریزی می‌کنیم، داشته باشیم.
Anonymous
داداشم شبح تاریکی
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان یه راننده تاکسی رندوم تو نیویورک سیتی داره از آینه به مسافرش نگاه میکنه و میگه: کار خودشونه
ملعون
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دکتر عراقچی با فیدان باز حرف زده
چی میگین باهم شماها
چقدر رایزنی چقدر تبادل نظر
همش تاکید میکنند
هی مسایل دوجانبه و چند جانبه
هی ازین ور میره اونور
آخرشم جنگ گرونی تورم قطع اینترنت
هیییچ قدم روبه جلویی برا مردم ایران برداشته نمیشه
ما ساده هاهم میشینیم باز اینارو تحلیل میکنیم
Anonymous
گفته تا چهارصباحی این پست را دارم یه دور دوری کنم بعد دیگه شاید این قدر خوش شانس نباشم مفتی سفر برم
Anonymous
دفعات پیش که این شکلی دوره افتاد این ور اون ور رفت، خیلی زودحمله شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام نیروی انتظامی گزارش داد ......
+
+
+
با خوندن متن خبر، اول فکر کردم منظورش نیروی انتظامی خودمون هست :)))))))
راننده تاکسی وگاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
کار خودشونه 🚕
علیرضا!
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این ترور اگر کار ایران باشه ! ترامپ با ایران دوباره مذاکره میکنه ! ونس و عباس آقا تو پاکستان با هم دیدار میکنند ! ولی اگر کار ایران نباشه ترامپ به ایران حمله میکنه ! البته خودش نه و کارت سبز به اسراییل میده ! و این دفعه خیلی باید پایین تر بریم ! بیش از 60 متر !
Anonymous
اینا ازبس مذاکره کردن که دیگه...
لیلی
برعکس نگفتی؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این دوستان زحمتکشی که شبا جمع میشن خیابون و آهنگ حماسی می خونن و چایی میخورن چرا یه کار مفیدترم بهش اضافه نمیکنن
مثلا بجاش برن مناطق آسیب دیده و تخریب شده رو تعمیر کنن خونه های مردم و...
نفری یه آجر می زاشتن ۱۰۰ تا ساختمون درست میشد تا الان
کار خیر هم هست
یا کلت با عمل مشکل دارن  ‌ فقط تخصص در شعار دارن؟
Anonymous
هر شب کلی دستگاه پز میارن کمک برای همین کارها جمع می کنن
Anonymous
ما ندیدیم کمک با دستگاه پوز جمع کنن
غیر قابل نشر
اینها عمله های تخریبند نه سازندگی !!
تی بگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگر خسته نیستی ای امریکا بخون،خسته چیه من میمرم برات
محقق
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان میشه بفرمایید چرا و واقعا چرا سایت گنجور که فقط مختص ادبیات هست رو فیلتر کردید ؟؟؟
چرا باید حدود ۶۰روز مردم رو حتی از ادبیات محروم کرد….
Anonymous
احتمالا سرورش خارج از کشوره
ناشناس
دوستان؟
بیشتر بنظر میاد دشمنی با فرهنگ و هنر باشه
Anonymous
متاسفانه مردم ناشکر ما بیش از حد فال حافظ می‌گرفتن و جویای سرانجام ظالم و مظلوم شده بودن که خدا رو شکر دولت مردم دوست آقای پزشکیان در صحنه حاضر شد و سریعا درشو گل گرفت
سجاد
دلت خوشه شما دغدغه محروم شدن از ادبیات داری الان؟ ما نون شبمونو نمیتونیم در بیاریم...
توفیق اجباری
اول این نکته رو در نظر داشته باشید که همه سایت‌ها صرفنظر از محتواشون فیلتر هستند مگر اینکه در بستر اینترانت داخلی باشند. پس با این حساب به نظر میرسه سایت گنجور در سرورهای داخلی نیست و برای همین دسترسی بهش قطع شده. اونی که هزاران سایت مفید و حتی ضروری و حیاتی رو قطع کرده براش ادبیات و غیرادبیات فرقی نداره
یه آدم معمولی
خدا از دهنت بشنوه، واسه متن یه شعر شاملو مجبور شدم ده تا بلاگفا چک کنم🤦‍♂️
سیا ساکتی
اگه از ابتدای قطعی اینترنت از دسترس خارج شده یعنی سرورهاشون در خارج ایران هست و از ایران دسترسی وجود نداره
رودی
من سایت های زیادی دارم همشون رو بعد از دوازده روزه منتقل کردم هاست ایران ولی الان یا ارور دی ان اس میدن یا کلودفلر
Anonymous
اطلاع دارم که سرورهای گنجور خارج از کشور است
تی بگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ای ترامب قمار باز،ما حتی از این هم به تو نزدیک تر هستیم
چرا کسی از ج.ا...نداره اینو بگه الان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از مسئولین عزیز خواهش میکنم کمی در دلایل خودشان برای اتفاقات دقت کنند . مثلا تست سیستم‌های پدافندی در داخل شهر ، در ساعات نیمه شب و بامداد حتی اگر درست باشد کمی بی سلیقگی از طرف کسی ایت که این کار را انجام داده . و البته به نظر اینقدر هم بی سلیقگی عجیب است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترنت رو وصل کنین
لیلی
اینترنت رو وصل کنید
FBI
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مردم شهید پرور امریکا بار دیگر توانستند نقشه های شوم دشمن آسیایی را خنثی‌ کنند و پوزه مزدوران را به خاک بمالند.
لکن به علت شرایط موجود برای رعایت امنیت شهروندان USA تا اطلاع ثانوی اینترنت مختصرا محدود می شود(کاملا قطع!).
Anonymous
دقیقا سریال The Handmaid's Tale را توصیف کردی
Anonymous
😂😂
Anonymous
🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انتشار خبر همراه با عکس و فیلم و توضیحات ، بدون سانسور و در آزادی خبری ،

احتیاج به وارونه کردن خبر و تکذیبیه و جعل خبر ندارند
Anonymous
الکی که آمریکا نشدن.
فلافل اقساطی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🌞آفتاب خلاصه نظرم هست 🌞
این نظر رو روز ۳۸ جنگ نوشتم به نظرم به زودی وارد گام نهایی میشیم .

نظر شخصی :
🕛. امکان آتش بس برای بازی بعدی .

🕛. امکان باز شدن تنگه صفر ، حرکت در حد چندتا توییت ترامپ ( برای فشار به اروپا ، گوش ناتو رو خواهد کشید )

🕛. احتمال حملات شدید به حزب‌الله در لبنان

🕛. روسیه در همکاری با امریکا : حمله به اوکراین
برعکس باشه : شاهد کمک های زیاد بشردوستانه ( به ایران ).

🕛. در انتهای زمان آتش بس شاهد ترور های گسترده و . . . . خواهیم بود .

🕛. ....

🕛. اهداف این جنگ ....

در روز ۴۰ جنگ این بخش رو در ادامه نظرم اضافه کردم :

یا نماینده هایی در ها رو باز می کنند ( رفرم عمیق داخلی )
یا ترور و حملات نهایی ( به احتمال زیاد زمینی با متحدین تازه بدون دخالت پیاده نظام اعراب )

جمع بندی : به نظرم ما وارد مرحله ی پایانی شدیم ، مهم‌ترین حوادث پیش رو : تحقیر مداوم حکومت در مجامع بین المللی ( مشابه نشست اخیر ) ، ادامه ی محاصره اقتصادی ، ادامه ی ترور های هدفمند و ..... ( نقطه ها رو خودم گذاشتم شامل شرایطی هست که ...... ) و در انتها ضربه ی آخر .

فکر میکنم این شرایط رو نهایت تا اواسط تابستان ببینیم .

به امید روز های روشن برای هم میهن های عزیز 🫂💐 «یکی»
Anonymous
زیرساختها میمونن یا نه؟
علی
زهی خیال باطل
لیلی
علی آقا خواهیم‌دید چه خواهد شد
فلافل اقساطی
هم میهن ناشناس عزیزم
من هیچ تخصصی در زمینه های سیاسی و نظامی ندارم ، با توجه به صحبت های مانوک بزرگ و استاد مطهرنیا ی عزیز و روند تغییرات ۵۰ ساله منطقه غرب آسیا با کمی مطالعات شخصی یک نظر شخصی دادم حتا اسم تحلیل هم روش نیست .
به نظرم ایران و امریکا به زودی پیمانهای فراوانی رو امضا خواهند کرد و سرمایه به ایران سرازیر میشه .
به نظرم خرابی در ایران به نفع امریکا نیست ( هرچند که اکثر زیر ساخت های ما فرسوده و از دور خارج هست ) و هدف ساخت قدرت هم پیمان بزرگی رو در منطقه دارن .
ما با ایران بزرگ و چهره ای متفاوت از خاورمیانه رو به رو خواهیم شد ، به شکلی که مسیر سرمایه ها از اروپا به غرب آسیا تغییر می کنه .
من نمی‌دونم خرابی های بزرگی خواهیم داشت یا نه ولی آینده بسیااااااااار روشن هست ✌️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تحلیل گران ... (فارس): کار خودشونه
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از ته دل امیدوارم کار جمهوری اسلامی بوده باشه تا بگیم حداقل ما سه تا فشنگ به سمتتون شلیک کردیم.
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
هیچکس جرات نمیکنه بگه کار ما بوده.
حتی اینایی که تو‌خیابون پرچم به دست انتقام انتقام میکنن.
Anonymous
اتفاقا کار یکی از جان فداهایی بود ک ثبت نام کرده:-)
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴 دونالد ترامپ:

فکر نمی‌کنم تیراندازی به جنگ ایران مرتبط بوده باشد، اما هیچ چیز معلوم نیست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترت کجا هست؟؟؟؟؟
چرا ایران بدبخت زده شده که اینترنت رو ما مردم قطع ولی خودشون دارن
علیرضا!
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
علی آباد اولیا یک تانگ زدنند !
Anonymous
چرا؟
Anonymous
کجا هست؟
هزارتا علی آباد داریم
Anonymous
علیا نه اولیا !
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این کشور تو هر کاری نا موفق بود در به سقف چسبوندن تاب آوری مردم بی نظیر بود، چیزایی که برای ما خاطره‌است برای دیگران یک بحران سنگین و جدیه.
علی راه‌انجام
اقتصادی که کاملا توی دست دولت باشه دیگه همینه، هروقت هزینه‌ای داره و یا کسری بودجه و یا می‌خواد تغییری توی ذهنیت جامعه درمقابل تغییر سیاستی راهبردی ایجاد کنه و یا واسه قرارداد یا توافقی بین‌المللی مجبور شده توی مصرف انرژی و نوع انرژی و ساختار صنعتی و بهداشتی و آموزشی و نمدونم چی دستکاری کنه و یا می‌خواد ارز یا کالای مابه ازاء نفت و گاز و معادن و نمدونم چی توی دستشو به پول واسه بودجه داخلی نزدیک کنه یا حتی واسه رقابت حزبی یا انتخاباتی، خون مردم رو تو شیشه میکنه. مثل آخر دوره دوم احمدی‌نژاد که نیاز داشتن ذهنیت جامعه که هنوز مطلقا در مقابل هرجور مذاکره‌ای با آمریکا بود و اون رو خیانت مطلق و فروختن ایران و اسلام تلقی می‌کرد، رو تغییر بدن. پس مردمی شدن اقتصاد می‌تونه این شک‌های یهویی به قول خودشون سیاستی رو برطرف کنه. والا سیاست در تعریف خودش یعنی کار و تدبیر و تمشیت خیر و درست، نه این چیزی که می‌بینیم! اون ممرضا... و پدرش هم به قول خودشون واسه تربیت جامعه و عشایر کم جنگ داخلی و کشتار و فتنه و فساد و بلا سر این کشور نیاوردن، اینا هم دارن به یه شکل دیگه پا جای پای اونا میذارن و منتها به قول خودشون تر و تمیزتر و بدون رد روی دست و آستین، همیشه هم کار بنکدار و دلال و واسطه خرده‌پا و جاسوس و خودفروخته و نمدونم دشمنی آمریکا و اسرائیله! خب الان واقعا کو اون توان آمریکا و اسرائیل که تظاهرات داخلی راه انداخته باشن و مردم رو به خیابون کشونده باشن؟! به حق خود آغایون می‌دونن که کار خود خدا بود و علیه مکر خودشون توی بازار، والله خیرالماکرین، ولی خب به عمد کار خدا رو یه جور دیگه می‌خونن و به دشمن خدا نسبت میدن، حال این جز فتنه و فساد هست؟! در احادیث هشدار داده شده که در مقابل فتنه‌های آینده حواستون باشه که همراه و شریکش نشید و به خدا پناه ببرید تا بتونید بشناسیدش و در مقابلش بایستید و فریبشو نخورید، و اگر در این راه چیزی از دست بدید و آسیبی ببینید و کشته بشید نزد خدا پاداش دارید، نه اینکه مثلا فرار از جنگ با ابرقدرت و کمک نکردن به حکومت صدام اسمش بشه فرار از فتنه!؟ وقتی من می‌بینم خداوندم همه کاره این جهان پیش روی منه و هرکاری بخواد انجوم میده و اگر بخواد آمریکا و چین و روسیه و هر کشور دیگری با اونهمه تسلیحات و قدرت نظامی و تجاری و صنعتی و علمی و مخابراتی و تبلیغاتی و نمدونم چیشون در مقابل من تنها هیچ هستند و فقط کافیه چیزی از خدام بخوام تا کاری واسم کنه، دیگه از چی اونا بترسم و حساب ببرم و نظر اونا رو واسه چی لازم بدونم؟! اگه مثل شما مردم و بزرگان شما بودم خب حقیقتا اونوقت باید از اونا حساب می‌بردم و حماقت و بیشعوری بود با دست و جیب خالی جلوی اونا وایسادن و ادعا کردن و مخم پاره‌سنگ برداشته بود الکی و الابختکی واسه عقاید و نماز و روزه‌ای که سود و اجابتی و چیزی واسش نمیدیدم برم توی دل آتیش!؟ حساب و کتاب چیزی که من واسه خودم الان می‌بینم فرق میکنه با اونچه واسه خودم ده بیس سال پیش می‌دیدم و نظرم چیزی دیگه بود! آنچه بود شرط بلاغت، گفتم من. عمرانی و حالا هر کی، اگر شرف و جرات پرداخت هزینه گفتن حق را داشتی اینو منتشر می‌کردی و بدون هیچ کم و کاستی.
Anonymous
خاطره که چه عرض کنم، بیشتر آرزوئه
Anonymous
آقای راه انجام
مثالی است که میگوید:
بیهوده سخن بدین درازی
تفسیر کبیر شیخ رازی
آقا خلاصه حرفت را بزن و ضمنا حاط مبحث هم ممنوع
علی راه‌انجام
به ناشناس 8:۰۰
ها، زرنگی؟! من چندتا چیزی که نمیذاشتید بگمو وسطاش چپوندم تا رد بشن! اونی که باید حوصله خوندنش و دیدن اون چند جمله رو هم داره.
ولی حالا خداوکیلی اون حاط رو تو کدوم کتاب گور به گوری دیده بودی؟! از این گذشته، چجوره ساعت تایید مال من ۸:۴۴ هس و مال تو ۸:۰۰، یعنی قبل انتشارش خوندیش؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان مداح مخصوص کاخ سفید میاد میگه دیشب خواب ترامپو دیدم داشت با قاشق خودش قیمه میذاشت دهن منو و کوشنر.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شنیده شدن صدا تیراندازی چه ربطی به ترور داره! اونم تو آمریکا که یکی یه کلت پر شالشونه، انقدم سرخوش و شکم‌سیرن که چند وقت یه بار جی‌تی‌اِی رو واقعی بازی میکنن.
توماس الن عمراً ربطی به اینا داشته باشه، اونام انقدر گردن کلفت هستن که نیاز به خالی‌بندی و پروژه‌سازیهای شبیه ج.ا داشته باشن.
صاف میگن یارو ردی بوده، سیم‌پیچی مخش اتصالی کرده دو تا تیر انداخته اومد فلنگو ببنده که پسش رو گرفتیم انداختیم هلفدونی. همین.
#تحلیل_روز
Anonymous
اگه تو ایران بود همون دم در آبکشش کرده بودند اگه هم زنده گیری می شد تو راه یا بازداشت تموم می کرد کار به زندان نمی کشید؛
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آخ دلم خنک شد😄
تا ترامپ باشه دیگه مذاکره نکنه باهاشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پزشکیان: ۳۰ میلیون جانفدا برای مدیریت مصرف انرژی کشور کمک کنند.

این بنده خدا واقعاً باورش شده ۳۰ میلیون جانفدا ثبت نام کرده‌اند.
اگر ۳۰ ميليون جانفدا دارید، خب چرا با اینها کار اسرائیل را یکسره نمی‌کنید؟ مگر آرزو... همین نبود؟
نظام
بله ایشون یه بار هم فکر میکردن که نسل z یعنی نسلی که ضدیت دارن با اینا😂😂
M
اشتباه نکن ! باورش نشده، میخواد به ما بباورونه
Anonymous
امیدوارم اقلا این سی میلیون جان فدا برای حرف رییس جمهور مملکت اندکی ارزش قائل بشن و اینقدر بنزین سوزی نکنن توی این برهه حساس اقتصادی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
همه برابرند اما بعضی ها برابرترند

امیدوارم کامنتم منشتر بشه
نمی دونم شما برای گرفتن طبیعی ترین حق خودتون یعنی اینترنت چکار می خواهید انجام بدید

ولی من می گم برای پس گرفتنش باید متحد بشیم

کتاب قلعه حیوانات تهیه به کودکان هدیه بدید با خودتون همه جا حمل کنید ،امیدوارم تلاشم باعث ذره ای اتحاد و آگاهی بشه
Anonymous
نادان و کج فهمی که هیچی کتاب نخوانده بهتر از کج فهمی است که چند عدد بیشتر نخوانده.
دومی قطعا خطرناک تره با چهارچوب منطق بسته اش.
Anonymous
دیگه شورش نکنین. کتاب جالبیه، رفتارای اینارو میشه توش دید، درست. دیگه حالا تکست بوک علمیه مگه با خودمون همه جا حمل کنیم؟ اونقدرم دیگه چیز خاصی نیست. فک نکن ملت اونو بخونن یه دفعه از خواب بیدار میشن و ...
کلا ایرانی جماعت عاشق حماسه سراییه، حتی راجع به یه رمان داستانی کوتاه.
یام یام
ولمون‌ کن دیگه تو هم با این قلعه حیوانات کشتی مارو
Anonymous
جناب شما هم یک چیزی شنیدی همینطور تکرار میکنی اینطور باشه کسی اصلا درس نخونه مگر آنکه بتواند دکتری بگیرد! تازه اگر دچار کج فهمی نشود.
بنظرم اون کتاب که فرمودند باید ملکه ذهن همه آحاد مملکت خصوصا دوستان همیشه حامی شود خودشان ارتباطات را درک خواهند کرد.
فرفر
من الان تو پارک نشستم کتاب قلعه حیوانات هم گرفتم دستم. یه جوری هم دستم گرفتم که خیلی تابلوئه که مثلا من کتاب خونم و این حرفا.
بقیه کجان؟ من کسی رو نمیبینم. کتاب رو گرفتم بالای سرم تکون میدم همه ببینن ولی هیچکس محل نمیزاره.
احساس میکنم مردم دارن ازم فاصله میگیرن ولی نمیدونم چرا. شاید تا حالا از نزدیک کسی رو ندیدن که کتاب خونده باشه. بلاخره من خیلی خاصم.
شاید عنوان کتاب رو دیدن ترسیدن چون خیلی کتاب شدیدا سیاسیه و هر کسی رو با این کتاب ببینن میکننش تو گونی.
Anonymous
کنش های اجتماعی سیاسی دهه هفتاد رو داداشمون تازه میخواد اجرا کنه، سلطان، دو دهه پیش ملت دقیقا همینارو میگفتن، شما ظاهراً در جریان نبودی یا سنتون جواب نمیده برای به یاد آوردنش...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این هر وقت کارش گیر هست، تیراندازی میشه!
خانم ایگرگ
این یا اینا؟ درست فکر کن.
صادق عجیب کلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خود فارس نیوز که بماند حتی کامنت نویس های فارس هم جرات نمیکنن بگن کار ما بوده و دارن میگن کار خودشون بوده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ترامپ لعنتی با اینا چکار کردی که حتی توی توهمات خودشونم ازت میترسن
Anonymous
کاری کرده که همیشه پیروزند ، حیدر حیدر
Anonymous
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حتی با ناامن شدن کاخ سفید هم اینترنتشون وصله؟؟؟ جلل الخالق مگه میشه؟
Anonymous
کاخ سفید نبوده که
یه هتل تو واشنگتن بوده
Anonymous
اینقدر بی.... هستند که نمی‌فهمند برای تامین امنیت مردم خودشون باید اینترنت را باید باید باید کلا قطع حتی اگر میلیونها نفر را بیکار کنند!!!
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دیدین مذاکره ثمربخش بود؟ هنر مذاکره با عباس:)))))))
سامان
فکر کنم آخرین مذاکره باشه، هر چقدر صبوری کنه ب ضرر خودش و بقیه...، ✅
Anonymous
جدی یارو باید یه کتاب مذاکره بنویسه. هرکاری که میکرده خواننده محترم انجام نده و کلی پیشرفت کنه.
Anonymous
تحقیر از این بالاتر
بیچاره هلک هلک رفته پاکستان، آنجا بهش گفتند برو خونتون اگر حرفی برای گفتن داشتید زنگ بزنید. اگر دوست داشتیم جواب تلفن را میدهیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اگه واقعه کربلا قرار بود امروز اتفاق بیفته یزید آب رو نمیبست، اینترنت رو میبست
علیرضا!
الان بسته !
Anonymous
جناب علیرضا جنابعالی الان از اینترنت استفاده نمیکنی ، اسمش اینترانته!!! پس اینترنت قطعه بابام جان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اینترمیلان عقب افتاده نمیذاره حرف های ترامپ رو گوش بدیم، یه .. اورده حرف میزنه نوار خالی پر میکنه.
مجری میگه تو این مدت کوتاه نتونسیم مترجم پیدا کنیم بعدا با ترجمه براتون میذاریم😐😐😐😐😐😐
تو مدت کوتاه؟؟؟؟ یک ساعت پیش اتفاق افتاده. این ... رو می تونسیتد بیارید یه مترجم نمی شد پیدا بشه؟
حداقل بذار گوش بدیم خودمون.
از داخل و خارج میخوریم 😡😡😡😡😡
شانست ایرانی شانست🤕🤕🤕🤕🤕
مملی
برام سواله که چرا اومدی اینجا مطرح میکنی؟
و یه سوال دیگه اینکه پیامای مارو تایید نمیکنی آفتاب اونوقت اینو تایید میکنی؟ خب که چی آخه
Anonymous
مملی عزیز فکر نکن اگر از اینترمیلان شاکی هستم از دسته ی فالس نیوزهام
من از اون دسته ام که بقول ترامپ از فیک نیوزها متنفرم و بقول مانوک خدابخشیان هرچی میکشیم از این شبکه های فارسی زبان خارج از کشوره که اگر این ماله کشان دو استری نبودن شاید ما زودتر از اینها به نتیجه رسیده بودیم


لطفا لطفا تایید کن افتاب عزیز
خانم ایگرگ
در جواب مملی
واضح بود که. میخواست بگه خودم بلدم ترجمه کنم! اونم با صد تا ایموجی!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تسنیم هنوز هیچی نشده میگه پرچم دروغین بوده
به نظرم برا بروز شدن بانک اهدافمون
مام یه تیر اندازی به ... انجام بدیم .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظر شما آیا این عملیات ترور ناموفق میتونه باعث گرفتن مجوز از کنگره برای یک حمله گسترده باشه ؟
+ آری
- خیر
صادق عجیب کلام
این واقعه حالت صفر و صد داره. سازمانهای مستقل مثل دیوان عالی و سرویس مخفی و NSA و CIA و بقیه ابتدا تحقیقات خیلی گسترده و شدید رو انجام میدن و حقیقت رو در میارن بعدش دو تا حالت داره. یا رد پای ایران رو پیدا میکنن یا رد پای ایران رو پیدا نمیکنن .اگه ایران رد پا داشته باشه و بفهمن که ایران میخواسته رهبر امریکا رو ترور کنه همون لحظه با بمب اتم کل ایرانو میفرستن روی هوا و اگه هم بفهمن کار ایران نبوده کلا هیچ کاری نمیکنن .درکل حالت صفر و صد داره
Anonymous
استفاده از بمب اتم تقریبا منسوخ شد اینقدر نگید بمب بمب! وقتی راحت میتونن کار رو تموم کنن نمیرم سراغ گزینه ای که تا قرنها باعث توبیخ و بد شدن چهره امریکا بشه
Anonymous
آقای کلام فکر نکنم اتم استفاده بشه
ولی رای پارلمان برای هر اقدامی رو بدست میاره
فرفر
بمب اتم چیه بابا. نمیدونین یه چیزی میگین. طبق توافقی که بعد از جنگ جهانی دوم شده کلا هیچ کشوری حق نداره توی هیچ درگیری اولین طرفی باشه که از بمب اتم استفاده میکنه. کشورهایی که بمب اتم دارن فقط میتونن ازش در جوابِ بمب اتم استفاده کنن. همین قانونه که باعث شده کلا جلوی جنگ هسته ای گرفته بشه. امریکا هم مثل تمام کشورهای نرمال به این قانون پایبنده.
Anonymous
عجیب کلام حرفات فالسه
جاهل مدرن
صادق عجیب !
جنگی که برای محدود کردن انرژی اتمی هست با بمب اتم تموم نمیشه ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بنظرتون ترامپ کینه ای؟
عامو
کینه‌ای صفته، جمله‌ی شما فعل نداره...
Anonymous
معلم ادبیاتی؟
کله سحر اینا چیه میگی
مورخ
بحث کینه نیست، موضوع امنیت ملی آمریکاست، حتی بایدن هم در این مورد هشدار داده بود، ترامپ بالاخره منتخب مردم آمریکاست، اگر کشوری یا گروهی بتونن چنین تهدیداتی علیه رییس دولت آمریکا اعمال کنن، علاوه بر اینکه استقلال رای رو از دست خواهد داد، موجب میشه که حتی باندهای قاچاق و فرقه‌های مختلف هم بتونن بر دستورات و در واقع تصمیمات رییس جمهور آمریکا اعمال نظر کنن، اما این اعمال نظر نامرئیه.
Anonymous
کینه ای نیست خیلی با اینا راه اومد و میاد
Anonymous
کینه شتری کم کینه میگره ولی بگیره دیگه ول نمیکنه
غاموث
ناشناس، نه عزیز معلم ادبیات نیستم ولی کاش بودم به چهار نفر بیشتر یاد میدادم که کسره رو درست استفاده کنن 😅
اشتباه اشتباهه دیگه، حالا چه کله سحر چه نصف شب :) ما هم که بی خواب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ماجرای اینکه خانم سخنگو قبل از شام گفته "ترامپ در این مراسم یه سخنرانی بامزه و کلاسیک داره و چند تا تیر اندازی هم میشه" چیه؟
Anonymous
کارولین هرچی بگه درسته
علیرضا!
منم با کارولین موافقم !
Anonymous
اون یک اصطلاح بود به معنی اینکه ترامپ سخنان جالب و داغی خواهد داشت که جنجالی همراه نکته‌های سرگرم کننده‌ای خواهد بود.
کوچیکه کارول
کارولاین هرچی نگه هم درسته.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظر شما خدا با ماست یا با اونهاست؟؟؟
خانم ایگرگ
منظورت از ما و اونا رو دقیق بگو تا بگیم! آخه چند تا اونا داریم ولی یدونه ما!
صادق عجیب کلام
فعلا خدا تکلیفش با خودشم معلوم نیست
Anonymous
در هر صورت خدا با کارولین هستش
Anonymous
بهتر است بگوییم خدا با بنی اسرائیل است یا سپاهیان فرعون؟
Anonymous
صادق عجیب.
ازاین حرف ها نزن.من نمیدونم یه دوتا آ....اومدن تواعتقادات مردم....همه ضددین شدن.
بابا ماهم م....ولی ضددین نشدیم و اعتقاداتمون سفت سخت پاش ایستادیم.
لطفا دین جداکنید ازاین مسائل
Anonymous
مگه یک خدا بیشتر داریم
خدا همه بندگانش را دوست دارد. به همه هم عقل داده تا بکار ببندند. حالا یک عده استفاده میکنند، یک عده هم ... استفاده نمی‌کنند.
الله و اعلم
من دو بار از قرآن پرسیدم ، بار اول این اومد:
الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَٰئِكَ لَهُمُ الْأَمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ

ترجمه: "کسانی که ایمان آوردند و ایمانشان را به ظلم (و ستم) نیالودند، ایمنی برای آنان است و آنها ره‌یافتگانند."
دومین بار ، چند روز بعد ، این آیه اومد :
الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ
ترجمه: همانها که [مردم را] از راه خدا باز می‌دارند و راه خدا را ' کج و معوج ' می‌خواهند، به آخرت کافرند.

و در آخر گل سر سبد تذکر و راهنمایی خالق :
إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ

ترجمه: "به راستی که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه آنان خودشان را تغییر دهند."
غیر قابل نشر
خدا عقل وشعوره حالا حساب کن با کی میتونه باشد !!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ وصیتش نوشته فکر همه جا رو کرده😄
Anonymous
اون ملک تو منهتنم میرسه به ایوی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به نظر میرسه خدا پشت و پناه ترامپ هست ...
Anonymous
دست خداست برای مردم ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
طبیعیه که تو فیلما اول ونس رو خارج کردن بعد ده ثانیه ترامپ؟؟؟
یا گفته تا ته دیگ نخورم پا نمیشم؟
Anonymous
رییس جمهور و معاون اول هر کدام تیم امنیتی خودشان را دارند ، و سعی میکنند در حداقل زمان امنیت ترامپ و ونس را برقرار کنند. تیم امنیتی ونس موقعیت برای خورج را به دست آورده و خارج شد و بلافاصله ترامپ .
اینطور نیست که به هم تعارف بکنند ، اول تو بزرگتری ، تو رئیسی و... اولویت امنیت است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تو فالس کپ کردن هیچکس ... نداره چ..ی بیاد که ما بودیم و فلان... :))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این دفعه دیگه بدجور حمله میکنن فورا جلسه گذاشته ترامپ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
توماس الن ۳۱ ساله خدا ازت نگذره ،
بخاطر تیر اندازی تو باز رفتیم تو ابهام کی جنک میشع .
فک کنم با این سلسله اتفاقات تا سال دیگه ام نت ما وصل نشه
Anonymous
چرا؟اتفاقا آب ریخت توی آسیاب ترامپ و اتاق جنگ که!
خانم ایگرگ
چیکار داری با جوون مردم نور به قبرش بباره. احتمالا یه کارتن خواب بوده که ........
Anonymous
میگن معلم بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
الان ترامپ بمیره مجلس ... با اکثریت آرا پسرش رو جاش میذاره؟ ...
Anonymous
🫶🏻😅😅😅🫶🏻 قمار باز بعد قمارباز
Anonymous
دست خدا عیان است املاکی ...
Anonymous
نه اونجا حکومت واقعا حکومت جمهوریه. یعنی به پسرش نمی رسه. جمهوری واقعیه.
007
😂😂😂😂
دارا ایرانی
آمریکای ها هم همه میشن ذوب در جونیور ترامپ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ای بابا اینهمه شگفتانه شگفتانه کردن برادران اخرشم نشد که بشه انگار. خدا به دادمون برسه بعد این ترور ناموفق
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
گزارش خرداد نیوز در خصوص زمین لغزش جاده پردیس تهران را بخوانید تا بفهمید با ژمین ایران چکار شده است و منطقه پردیس و جاجرود با ان همه جمعیت به شبی بند اند
بی نام
از ابتدای مطرح شدن طرح ساخت شهر پردیس کارشناسان زیادی با استناد به دلایل علمی مخالفت کردن با این طرح اما تو سیستم علم اهمیتی نداره و فقط منافع کوتاه مدت مهمه!!
Anonymous
لابد تونل برای مهمات زدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
شگفتا! مثل اینکه خدا یک فرشته محافظ مخصوص ترامپ گذاشته. به خصوص در اون ترور معروفش، انگار که خود مسیح سر ترامپ رو چرخوند تا تیر از کنار گوشش رد بشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حیف شد... اگه ترور می‌شد از امشب تو خیابونای آمریکا با وانت و عکس ترامپ می‌چرخیدن
DPR
آره داشتن نذری یه شات قهوه هم کف واشنگتن میدادن
Anonymous
اگر شده بود هزارتا مدعی پیدا می‌شد. الان هیچکس گردن نمیگیره
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این هم از عدد دوازده و پایان چرخه که چرخه جدید با ترور ناموفق ترامپ شروع شد!
خانم ایگرگ
کدوم دوازده؟
Anonymous
۵+۷=۱۲
ادامه ماجرا چیه به نظرتون؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حتی تروریستهای خوبی هم نیستن!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آقایان تصمیم گیر چرا نه هیچوقت از تاریخ درس می‌گیرند نه در حداقل‌ها به فکر کشور و مردم هستند؟! اون از زمان جنگ ایران و عراق که با همین تفکرات انقدر جلو رفتند که آخر در بدترین زمان قطعنامه ۵۹۸ رو قبول کردند. الان هم دقیقاً روی نابودی زیرساخت‌های حیاتی کشور و جان و زندگی ۹۰ میلیون نفر دارند قمار می‌کنن!
حضرات شما توازن قوا ندارید یعنی شما هر چه در اختیار دارید طرف مقابل بیشتر، بهتر و قوی‌ترش را دارد. طرف مقابل هم شاید اینطور به نظر بیاد که وارد جنگ تمام عیار شده ولی واقعیت اینه که تا اینجای کار عملیات نظامیش محدود بوده. اگر عملیات وارد فاز تمام عیار بشه نتیجه هر چه باشه بازنده کشور و مردم هستند. کشور و مردم غنیمت جنگی نیستن که اینطوری باهاشون رفتار می‌کنید. تموم کنید این بساط رو قبل از اینکه خساراتش غیر قابل جبران بشه. به خدا دو ماهه زندگی مردم رو از قبل هم سیاهتر کردید خواهش می‌کنم تمومش کنید. خواهش می‌کنم! 🙏😭
لیلی
به کی داری میگی؟ دلت خوشه ها
Anonymous
این قمار سر مرگ و زندگی و آینده ماست😭به کی بگیم دردمون رو که همین الان هم به زور سر پاییم...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
این که تمام افراد درگیر این جنگ مسخره رو با تیر بزنن هم میتونه پایان خوبی باشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
حیف شد یه دنیا داشت از شرش راحت میشدا
Anonymous
از نظر شما شره، از نظر من ...
Anonymous
خداوند مردم ایران رو دوست داره
Anonymous
کاش ما ملت ایران هم از شر بعضیا راحت شیم
علیرضا!
خیلی هم دوستش داریم !
Anonymous
یک دنیا منتظرن از شر یکی دیگه خلاص شن
Anonymous
شیر زرد بیشه در پناه خداست و مسیح و دعا زبادی از ایرانیان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
چقدر ما نفوذ داریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تو فارس کامنت گذاشتن همه اش ساختگی که محبوبیتش بالا ببره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انقدر نظر بدهید تا .... ۶۰ درصد اقتصاد مملکت دست ماست. ما اینجا تصمیم می‌گیریم صلح بشه، جنگ بشه، اینترنت قطع بشه..، شما هم نظر بدید دلتون خوش باشه آزادی هست ....
Anonymous
از منظر طنز مثبت زدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
علی شریفی زارچی با بررسی وبسایت و تحلیل داده های آن با ارائه مدارکی اعلاک کرد:
تعداد واقعی ثبت نام شدگان پویش جان فدا کمتر از ۴ میلیون نفر هستند!
Anonymous
اونم بخاطر وام و مرغ یخی
Anonymous
صد در صد آمار واقعی همینه، نهایتش ۵ میلیون، بیشتر نیستن،
Anonymous
افراد طرفدار دلیشون شاید بیست میلیون هم باشن ولی اونا که حاضرن برای بقاشون دست به هر کار بزنن زیر یک میلیون
ناشناس
و برنج طبیعت. به چشم خودم دیدم دستشون
علیرضا!
در ایران یا کل جهان ؟!
ساده لوح 🥸
این تعدادم نیستن !
اگه فرض کنیم یه شمارنده ساده نباشه ، به نظرم زیر ۱ میل
Anonymous
بعضی ادارات کارمندا تحت فشار و رودروایسی مجبور به ثبت نام و اعلامش شدن
خواهشا منتشر کن افتاب
من قضیه هدیه نقدی یا غیر نقدی رو ندیدم و نشنیدم اما اینو دیدم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
آخرین ضربه را محکم تر بزن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انشالله ۳۰ روز دیگه تموم بشه من سنم داره زیاد میشه نمیتونم بیش از این منتظر بمونم بعلاوه اینکه بعد از آزادی اقتصادی کشور باید چند وقت منتظر باشیم که بیوفتیم روی غلطک بعد زندگیم سروسامون بدم
Anonymous
ما چون زندگی نکردیم همه یکی بیست سی سال جوون حساب میشیم نگران سن نباش
Anonymous
واقعاً فکر کردی بعدش چیزی از ایران و ما میمونه که بخواد بیافته رو غلطک؟!
Anonymous
بشین تا 30 روز دیگه
من اون نیستم
از روز اول تغییرات شاهد زندگی جدید خواهی بود ، فقط صبر کن تا در های کشور عزیز ما به جهان باز بشه ✌️
Anonymous
اگه جنگ بالا بگیره و زیر ساخت بزنن
غلطک می‌افته رو ما نه ما روی غلطک عزیز!!!
Anonymous
تا قبل از رضا شاه هم
این زیرساختها نبود و مردم هم داشتن زندگی خودشون رو میکردن
فوقش ، ما هم اگر زیر ساختها رو زدن ، فکر میکنیم که برگشتیم به دوره رضا شاه اول و از نو شروع کردیم یا شاید هم دوم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ترامپ الان میفهمه که دلیل کش دادن مذاکرات چی میتونه باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
ای ول چه اکشن شده
مثل فیلم سینمایی شده این جنگ
ناشناس
چه فیلما که از این جنگ ساخته بشه👌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
یعنی ترامپ بمیره جنگ تموم میشه؟
:)
Anonymous
نه ما تموم میشیم
Anonymous
دقیقا جنگ تموم میشه🎯
با یه نور بزرگ، یه نور بهشتی و دود قارچی شکل قشنگش
دغدغه قیمت دلار و یورو و ماست و برنج و قسط و اجاره هم باهاش تموم میشد؛ ولی حیف که این خوشیا به ما نیومده.
خادم همه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بسمه تعالی
دعای بد در حق دشمن نمی کنیم
خدایاخودت میدانی که دراین جنگ چندین هزارنفر شهیدشده اند وخون بیگتاهانی ریخته شد قصاص این خونهای ریخته شده را ازشخص متجاوز وجنگ طلب خواهدکرد
ترامپ آغازگر جنگ رابه سزای اعمالش برسان

همانطوریکه عاقبت تحقیرآمیز صدام حسین رابه چشم خود دیدم
Anonymous
و قصاص خون جوانان دی ماه
Anonymous
به چشم خود دیدم یعنی در محل دستگیری حضور داشتید؟ یا از قاب رسانه خبر را با آب و تاب مختلف شنیدید؟
شما حتی وضعیت کنونی هم درست متوجه نشدید بعد عاقبت صدام را دیدید؟؟؟
Anonymous
صدامم که امریکا تحقیر کرد
رادین
و عاقبت تحقیرآمیز صدام رو که شما دیدی کی رقم زد؟ آمریکا
Anonymous
مدتیه قصاص تعطیل شده

چند مدت پیش بازار قصاص داغ داغ بود
سامان
قاتلین دیماه هم تقاص پس دادن و خواهند داد
ساده لوح 🥸
دعای بد نمیکنیم
.......
چهارخط هم نتونست مثبت باشه 🗿
Anonymous
قاتلین دی ماه رو نگفتی
ناشناس
خود اون صدام رو هم همین آمریکای مثلا تجاوز گر شما رفت کشید پایین که!!
غیر قابل نشر
فکر نمیکنی سرازیر سربالا خوابیدی !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
پیرمرد پرحاشیه خواستن بزننش نشسته 9 خط توییت نوشته:)
خانم ایگرگ
والا اگه بدونی حاشیه چیه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بازم قمارباز جون سالم به در برد
اه شیطان هفت جون داره ایش ایش
Anonymous
شما چرا ادبیاتتون این شکلیه؟ من چرا تا حالا این ادبیات رو اطرافم ندیدم. ایش ایش چقدر زننده هست
Anonymous
شیطان همین جاست جناب، اشتباه گرفتی
Anonymous
بچه ها کنایه زده
چرا متوجه نشدید
Anonymous
اون گربه س ۷ تا جون داره شیطون کلا نمیمیره
خانم ایگرگ
میگی کنایه زده چرا متوجه نشدیم؟ خب شاید نتونسته کنایه رو با طنز بگه که همه متوجه بشیم، مگه مجبورین آخه. الان ایش‌ ایش‌ یعنی بخندیم؟
Anonymous
شاید هم خدا مراقبش بوده.
غیر قابل نشر
اگه شیطان ما هم هفتا جون داشت الان زنده بود طفلی !!
غیر قابل نشر
علوم غریبه نگهدارشه !!!!
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خو اومدیم بزنیم نشد
Anonymous
کی اومد بزنه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
اسم اونی که تیر زده رو اعلام نکردن؟
Anonymous
کول توماس آلن، ۳۱ ساله اهل کالیفرنیا
Anonymous
برادر کول توماس الن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
مسئولین که میگن باید تحمل کنیم بهتره تمام اموال و دارایی و حسابهای خودشون و طرفدارانشون را بین مردم تقسیم کنند تا در کنار هم تمام سختی و مشکلات را تحمل کنیم و امریکا را شکست دهیم
غیر قابل نشر
همه سختیها را برا همون اموالشون میکشند !1
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بلافاصله حمله نمیکنه بخاطر این ترور؟؟؟؟
Anonymous
عجب شگفتانه ای بوده حیف که همیشه آخرش رو کند میزنند 😂
پیتیکو
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سپاهینامه و بسیجینامه و ارزشینامه !!؟ باشه قبول
خردمند بزرگ آن بی بدیل را در سی سال تلاش ادامه دار نوشته اند، شما کاری را پیاپی تا سه ماه هم نمی توانید دنبال کنید. شما شاعری دارید که روی یک موضوع بیشتر از سه هفته فکر و توان خویش را بگذارد ؟
ندارید، نمیشه، ناممکنه
Anonymous
بسی کپی می‌کنند با هوش مصنوعی
عجم زله گردد ز این .. جویی
Anonymous
عالی👌
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوستان دیگه امروز حمله نمیکنه؟ تا صبح بیدارم لطفا بگید
Anonymous
فکر میکنم این بار فقط اسراییل حمله کنه و امریکا پشتیبانی
Anonymous
کی؟
خانم ایگرگ
ربطی به روز و شب نداره ها اگه یادت باشه. یهو دیدی خوابیدی ظهر زد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عزیزم زنده بمون و ...
Answer
لبخند تلخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴ترامپ بعد از تیراندازی : تاریخ را در ۳۰ روز تغییر خواهیم داد:

مجریان قانون از ما خواسته اند طبق پروتکل ساختمان را ترک کنیم که ما فوراً انجام خواهیم داد. من یک کنفرانس مطبوعاتی 30 دقیقه دیگر از اتاق توجیهی کاخ سفید برگزار خواهم کرد. بانوی اول و همچنین معاون رئیس جمهور و همه اعضای کابینه در شرایط عالی هستند. نیم ساعت دیگه باهات حرف میزنیم من با تمام نمایندگان مسئول این رویداد صحبت کرده ام و تاریخ را ظرف 30 روز تغییر خواهیم داد. رئیس جمهور دونالد جی.
آرش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
باز عمان و باز چشمهای شهلایی ابوسعیدی
نارنجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
به هرحال تقدیر اینجوری رقم‌خورده که ... این مرد زنده بمونه🤲
سایه شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴پست ترامپ بعد از تیر اندازی در مهمانی

🔹شب خوبی در واشنگتن دی سی بود. سرویس مخفی و نیروهای انتظامی کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. آنها سریع و شجاعانه عمل کردند.

🔹تیرانداز دستگیر شده است و من توصیه کرده‌ام که "اجازه دهیم نمایش ادامه یابد" اما کاملاً توسط نیروهای انتظامی هدایت خواهد شد. آنها به زودی تصمیمی خواهند گرفت.

🔹صرف نظر از این تصمیم، شب بسیار متفاوت از برنامه‌ریزی شده خواهد بود و ما، به سادگی، مجبور خواهیم بود دوباره این کار را انجام دهیم.
آرش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
انگار ترامپ داشت کارت قرمز میگرفت که یهو سبز شد
اکبر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
سلام به روز ۵۸
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🚨 هم اکنون ترور ناموفق دونالد ترامپ

تیرانداز پیش از تیر اندازی دستگیر شد
Anonymous
صد لعنت بر تیرانداز اجیر شده ادم های ننگین تاریخ دنیا
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
🔴در ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید که رئیس‌جمهور ترامپ هم حضور داره تیراندازی شد

آسوشیتدپرس: ترامپ و ونس در جریان این حادثه در پذیرایی انجمن خبرنگاران آسیبی ندیدند.

🔹 ترامپ مدعی شد: فردی که تیراندازی کرد، بازداشت شده است