کد خبر: ۱۰۴۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴

علی دایی: تصمیم کمیته انضباطی را قبول ندارم

هدف ما کسب 3 امتیاز در مقابل سایپا است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که در بازی تراکتورسازی افتاد، نمایانگر معصومیت پرسپولیس بود. 

علی دایی درخصوص حکمی که کمیته انضباطی مبنی‌بر محرومیت پرسپولیس از یک بازی خانگی صادر کرده، اظهار کرد: من این تصمیم را اصلا قبول ندارم چرا که تماشاگران ما هیچ تخلفی در آن بازی نکردند اما ما چاره‌ای نداریم و باید به این تصمیم احترام بگذاریم. 

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا هیچ اعتراضی به این رای ندارید؟ گفت: باشگاه باید جوابگوی این سوال باشد و من مطمئنم که باشگاه نیز از حق تیم در این زمینه دفاع می‌کند. به هر حال ما تابع تصمیمات کمیته انضباطی هستیم اما همه اتفاقاتی که در بازی تراکتورسازی افتاد نمایانگر معصومیت پرسپولیس بود و همه مردم دیدند که در آن بازی پرسپولیس مظلوم واقع شد. 

وی همچنین در ارتباط با علت شکست سرخ‌پوشان در برابر صبا تصریح کرد: متاسفانه در بازی قبل به دلیل یک سری مشکلات فردی و بد‌شانسی بازی را واگذار کردیم در صورتی که خیلی بهتر از دیدار قبلی آن بازی کرده بودیم. 

دایی ادامه داد: ما تیم خیلی خوبی داریم و سعی می‌کنیم روز جمعه هم سه امتیاز بازی را بگیریم و با تمام قدرت برای کسب این سه امتیاز برابر سایپا به میدان خواهیم رفت. 

دایی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در نبود تماشاگران باید بازی کند گفت: ان‌شاءالله با یک بازی خوب جای آن‌ها را خالی می‌کنیم. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال که آیا تغییر در ترکیب پرسپولیس در بازی بعد ممکن است؟ خاطرنشان کرد: همه چیز در روز بازی معلوم خواهد شد و اینکه تغییری ایجاد خواهد شد را در زمین خواهید دید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین